sinkkutapahtumat

pimppaloora

Ihan mielenkiinnosta googlasin tapahtumia sinkuille. Joku ilta telkkarissa oli joku ohjelma, jossa sinkkuporukka lähti vaellukselle (oli ulkomainen ohjelma). Siitä intoutuneena, mietin et toihan vois olla kivaakin!
Olisi aika kiva tapa tavata mukavia miehiä. Ei tarvis ravintoloissa ja kahviloissa pönöttää treffeillä. Ja kun kuitenkin kaipaa samanhenkistä seuraa vaikka ei välttämättä olis suhdetta etsimässäkään.
Google löysi eurosinkut, mutta niillä tuntuu olevan ohjelmaa vain isommissa kaupungeissa.

Onko teillä kellään kokemuksia ton tyyppisestä toiminnasta? Luulisin, et ton tyyppisissä tapahtumissa olis helppoa tutustua, kun siinä samalla on jotain tekemistä.

28

5001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm.

      Yksin ei kannata mennä sinkkutapahtumiin kun kaikki naiset siellä ajattelee kaikkea negatiivista yksinäisestä miehestä joka käy sinkkutapaamisissa.

      • :D
        Ja kaikille niille jotka oikeasti ajattelevan noin, niin eikös se ole se koko homman pointti? Mennä sinkkutapahtumaan yksin, jotta voisi tavata jonkun...


    • atm.

      No kerran olin joskus jossain vaelluksella v 2008 ja siellä ne naiset ei halunneet mitään tutustua minuun vaikka kovasti yritin jutellla niille. Nehän heti ajatteli minusta kaikkea pahaa joten ei kannata mennä enää.

    • 12+19

      eurosinkut.net on ihan puhtaasti kaveriporukka, niiden tapahtumiin ei ainakaan kannata osallistua siinä toivossa että sieltä löytäisi parin. erittäin sisäänpäinlämpiävä ja parisuhteita hakevia ei katsota hyvällä koska ideana on harrastaa yhdessä.

    • Ikisinkku M

      en kyllä mihinkään sinkkujärjestöjen tapaamisiin menisi mutta jos palstan naiset järjestäisi ruskaretken lappiin, rutinoituneena vaeltajanan stellaria varmaan voisi toimia matkanjohtajana, olisihan se varmaan ihan kiinnostava retki palstan miestenkin mielestä.

      • 14+8

        Ja lisäksi suurin osa niistä on yli viiskymppisiä.


    • 18+9

      En ymmärrä miten sulle voi olla näin vaikeeta löytää miestä. Mikset vaan pistä vaik suomi24 treffeihin ilmoitusta ja sitte valitse siitä? Ei kai nyt kaikki miehet jotka tarjoutuu voi olla huonoja, kuitenkin saat varmaan satoja vastauksia.

      • Eihän mulle olekaan vaikeeta löytää miestä. Mä en vaan nyt halua mitään seurustelua. Silti haluaisin viettää aikaa samanhenkisten ihmisten kanssa.

        Treffi-ilmoituksessa on hirveä homma. Joutuu kirjoittelemaan ihmisten kanssa, eikä ole ollenkaan takeita onko ne oikeasti kiinnostavia. Lisäksi siellä on varattuja. Viestittely ja seulonta vie julmetusti aikaa, käy ihan työstä.

        Sinkkutapahtumassa mäkin heti mikä on tarjonta ja vois vaan viettää aikaa ja jutella muiden sinkkujen kanssa. Vähän niin kuin tää palsta mut livenä :D


      • 19+11
        pimppaloora kirjoitti:

        Eihän mulle olekaan vaikeeta löytää miestä. Mä en vaan nyt halua mitään seurustelua. Silti haluaisin viettää aikaa samanhenkisten ihmisten kanssa.

        Treffi-ilmoituksessa on hirveä homma. Joutuu kirjoittelemaan ihmisten kanssa, eikä ole ollenkaan takeita onko ne oikeasti kiinnostavia. Lisäksi siellä on varattuja. Viestittely ja seulonta vie julmetusti aikaa, käy ihan työstä.

        Sinkkutapahtumassa mäkin heti mikä on tarjonta ja vois vaan viettää aikaa ja jutella muiden sinkkujen kanssa. Vähän niin kuin tää palsta mut livenä :D

        Eli kunhan kiusaisit sinkkumiehiä huolimatta ketään. Tuliko mieleen miten turhauttavaa se voi olla miesten kannalta, että tuhlaat heidän aikaansa ja he elättävät turhaa toivoa että olisi jotain mahdollisuuksia?


      • pimppaloora kirjoitti:

        Eihän mulle olekaan vaikeeta löytää miestä. Mä en vaan nyt halua mitään seurustelua. Silti haluaisin viettää aikaa samanhenkisten ihmisten kanssa.

        Treffi-ilmoituksessa on hirveä homma. Joutuu kirjoittelemaan ihmisten kanssa, eikä ole ollenkaan takeita onko ne oikeasti kiinnostavia. Lisäksi siellä on varattuja. Viestittely ja seulonta vie julmetusti aikaa, käy ihan työstä.

        Sinkkutapahtumassa mäkin heti mikä on tarjonta ja vois vaan viettää aikaa ja jutella muiden sinkkujen kanssa. Vähän niin kuin tää palsta mut livenä :D

        Mä voisin kyllä mielelläni lähteä tollaisiin sinkkutapahtumiin, mutta kun ei vaan tee mieli yksin niihin lähteä.


      • 19+11 kirjoitti:

        Eli kunhan kiusaisit sinkkumiehiä huolimatta ketään. Tuliko mieleen miten turhauttavaa se voi olla miesten kannalta, että tuhlaat heidän aikaansa ja he elättävät turhaa toivoa että olisi jotain mahdollisuuksia?

        Aina olen tehnyt tähänkin asti selväksi, etten ole kovinkaan tiiviiseen suhteeseen nyt valmis ja aina se on ymmärretty ja silti ovat halunneet treffeille asti kuitenkin. Tuollaisessa sinkkutapahtumassakin sen voisi sanoa siinä jutellessa. Tuskin ne miehet nyt heti mut nähtyään alkaa toiveita elätellä, vaan ensin tutustutaan.
        Ja eihän sitä tiedä jos kiinnostava mies osuu kohdalle, niin asiat voi olla toisin.


      • 20+11
        pimppaloora kirjoitti:

        Aina olen tehnyt tähänkin asti selväksi, etten ole kovinkaan tiiviiseen suhteeseen nyt valmis ja aina se on ymmärretty ja silti ovat halunneet treffeille asti kuitenkin. Tuollaisessa sinkkutapahtumassakin sen voisi sanoa siinä jutellessa. Tuskin ne miehet nyt heti mut nähtyään alkaa toiveita elätellä, vaan ensin tutustutaan.
        Ja eihän sitä tiedä jos kiinnostava mies osuu kohdalle, niin asiat voi olla toisin.

        No kyllähän sen nyt tietää, jos ei tähänkään asti ole ketään kiinnostavaa miestä tullut vastaan ja et sellaista löydä edes satojen tarjouksien joukosta, luuletko että jossain sinkkutapahtumassa olisi sen parempia miehiä. Ei niitä vaan ole ja kenessäkään miehessä ei edes ole mitään vikaa, se vika on sinussa ettei kukaan ole kiinnostava.


      • 4+14
        pimppaloora kirjoitti:

        Aina olen tehnyt tähänkin asti selväksi, etten ole kovinkaan tiiviiseen suhteeseen nyt valmis ja aina se on ymmärretty ja silti ovat halunneet treffeille asti kuitenkin. Tuollaisessa sinkkutapahtumassakin sen voisi sanoa siinä jutellessa. Tuskin ne miehet nyt heti mut nähtyään alkaa toiveita elätellä, vaan ensin tutustutaan.
        Ja eihän sitä tiedä jos kiinnostava mies osuu kohdalle, niin asiat voi olla toisin.

        Ei ole tarkoitus loukata, mutta onko sinulla, Pimppaloora, jokin mt-ongelma?


      • pimppaloora
        4+14 kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus loukata, mutta onko sinulla, Pimppaloora, jokin mt-ongelma?

        Mistä niin päättelet?


      • Eli...
        pimppaloora kirjoitti:

        Mistä niin päättelet?

        on? Onko se syynä, että olet poissa työelämästä ja vakiintumaton kaikesta kertomastasi saamastasi huomiosta huolimatta?


      • Eli... kirjoitti:

        on? Onko se syynä, että olet poissa työelämästä ja vakiintumaton kaikesta kertomastasi saamastasi huomiosta huolimatta?

        Ei mulla ole mitään sairauksia, ei henkisellä eikä fyysisellä puolella.
        Sanoin itse itseni irti työpaikasta, jossa työilmapiiri oli niin raskas ja hankala, että yksinkertaisesti väsyin olemaan välien selvittelijä aikuisille ihmisille. Tilanne vaikutti jo omaan hyvinvointiinkin; en saanut nukuttua, lihoin, ihmissuhteet kärsi...
        Perheellisenä en varmasti olisi niin voinut tehdä ja olisin sairastunut ennen pitkää.

        Syy miksi olen vakiintumaton... noh, ehkä en osaa sitoutua tai en ole vaan vielä löytänyt sitä oikeaa, peruskiva ei riitä... jotain noista tai kaikkea. Nyt olen ollut ekaa kertaa pidempään sinkkuna ja saanut vähän noita ihmissuhteisiin liittyviä asioita järjestykseen ja selvitellyt lapsuuden ja nuoruuden asioita. Vaatii vielä paljon työtä, mutta uskon, että selvitän ne tunnepuolen asiat ja muun elämäni. Sitten olen valmis oikeaan suhteeseen.


      • Anonyymi
        pimppaloora kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään sairauksia, ei henkisellä eikä fyysisellä puolella.
        Sanoin itse itseni irti työpaikasta, jossa työilmapiiri oli niin raskas ja hankala, että yksinkertaisesti väsyin olemaan välien selvittelijä aikuisille ihmisille. Tilanne vaikutti jo omaan hyvinvointiinkin; en saanut nukuttua, lihoin, ihmissuhteet kärsi...
        Perheellisenä en varmasti olisi niin voinut tehdä ja olisin sairastunut ennen pitkää.

        Syy miksi olen vakiintumaton... noh, ehkä en osaa sitoutua tai en ole vaan vielä löytänyt sitä oikeaa, peruskiva ei riitä... jotain noista tai kaikkea. Nyt olen ollut ekaa kertaa pidempään sinkkuna ja saanut vähän noita ihmissuhteisiin liittyviä asioita järjestykseen ja selvitellyt lapsuuden ja nuoruuden asioita. Vaatii vielä paljon työtä, mutta uskon, että selvitän ne tunnepuolen asiat ja muun elämäni. Sitten olen valmis oikeaan suhteeseen.

        Eli haet sitten pahaa poikaa joka pettää ja on mahdollisesti väkivaltainen. Sitäkö haluat.


    • Winner.

      Dark haluaa kaverin pitämään kädestä kiinni että voi jutella naisille.

    • friikkisirkus?

      Teoriassa olisin kiinnostunut. Olen Eurosinkkuihin rekisteröityneenäkin lähinnä uteliaisuuttani, mutta aika moni porukka tuntuu olevan nuorempaa väkeä, kun taas itse etsin miestä vähän vanhemmasta ikäluokasta. Lavatanssi- tai iskelmäjutut ei taas kiinnosta yhtään, vaikka sellaisessa raitista porukkaa onkin iloisella mielellä liikkeellä.

      Minä en haluaisi mitään hirmu kalliita juttuja enkä baarissa istumista, mutta voisin erittäin mielelläni lähteä vaikka opastetulle sieni- ja marjastusretkelle, lyhyelle puolen päivän patikointiretkelle vaikka Nuuksioon, jonnekin "kaljakelluntatyyppisesti" hengailemaan vaikka piknikille Suomenlinnaan tms. Näissä on aina ongelmana se, että jonkun pitäisi olla niin tarmokas, että viitsii alkaa järjestää näitä reissuja. Siinä mielessä olen Darkkiksen kanssa samoilla linjoilla, että ekalla kerralla olisi helpompaa lähteä kaverin kanssa, mutta minä kyllä sen jälkeen uskaltaisin lähteä ihan itseksenikin, kunhan näkisi omin silmin, että ryhmä ei ole täynnä Teemun kaltaisia pelottavuuksia...

    • Nöff Nöff

      Joulusi on ravinteleis niit sinkkukinkku bilei.

    • Kovasti on sellasia speed dating-iltoja jne. mut sellanen on niin väkisin väännettyä toimintaa ja mun tilanteeseen se ei nyt sovi. Jos muut on siellä vakavalla mielellä ja mä vaan haluaisin viettää aikaa ja tutustua uusiin ihmisiin.
      Joku sinkkujen kokkauskurssi tai just toi patikointi vois olla hauskaa ajanvietettä.

      Eli mä kaipaan ilmeisesti vähän uusia tuulia tuttavapiiriini. Mulla on ne aina samat vakkarikaverit (varattuja kaikki) ja sinkkukavereita ehkä etsiskelen ja mukavaa miestä juttukaveriks (ainakin alkuun). Juttelu naisten kanssa on erilaista kun miesten kanssa.

    • Anonyymi

      Minä täällä olen en kaipaa lapin reissuja, tai muuta hohdokasta .vain elämää .

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe