Pullukka vai hoikka?

shewolf77

Kävin miespuolisen ystäväni kanssa mielenkiintoisen keskustelun,että millainen nainen saa hänet syttymään. Hän sanoo tykkäävänsä pullukoista naisista,mutta myönsi ettei ole koskaan deittaillut pullukkaa,kaikki ovat olleet hoikkia.Kysyisinkin että jos mies tykkää pullukasta niin miksi deittaa hoikkia kuitenkin? Sanoi ettei voi olla jonkun kanssa vain vartalon perusteella,mutta eikö ihmiset valise kumppanin joka silmää miellyttää,tässä tapauksessa siis pullukka? Onko nyt kuitenkin niin että hoikka on kuitenkin se parempi? Vaikka pullukka ois luonteeltaan kivempi? Täytyy illalla kysyä omalta ukolta miten hän ystäväni kommentin näkee.

22

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänellä on sellainen

      Mun mies syttyy hoikista mutta muodokkaista. Ja joka omaa aidot muodot

      • logiikka?

        Olet varmaan ylpeä kun miehesi sitten kuolaa toistenkin perään.


      • tässä logiikkaa
        logiikka? kirjoitti:

        Olet varmaan ylpeä kun miehesi sitten kuolaa toistenkin perään.

        Eli jos mies tykkäisi enemmän pulleista naisista - mikä on ihan yhtä pinnallista kuin hoikista ja muodokkaista pitäminen btw - hän ei kuolaisi muiden pulleiden naisten perään? Jokaisella on omat ulkonäkömieltymykset ja jokainen niistä mieltymyksistä on yhtä pinnallinen, koska ne keskittyvät ainoastaan ulkonäköön.


    • Näin se menee...

      Jos olet itse pullukka, mies on vain halunnut vastata miellyttävän kuuloisen vastauksen sinulle.

    • silleen tolleen

      Ei pullukat ole automaattisesti kivoja. Luin taannoin täällä isojen naisten tms. palstaa ja siellähän vasta haukuttiinkin kaikki. Kommentoitiin jonkun vaateliikkeen xl-mallikilpailua. Arvosteltiin ja haukuttiin siis ihan kaikkea. Olin yllättynyt kun oletin myös että lihavat ovat leppoisia. Eivät ole. Kateellisia toisiaan nokkivia kotkia ja jos et ole 100kg niin et omista minkäänlaista ihmisarvoa.

    • taaaaaaf

      Ehkä hän oli niitä miesharvinaisuuksia, joille se ulkomuoto ei kuitenkaan ole tärkeintä. ;) Ei vaan, niinhän se normaaleilla ihmisillä menee minun nähdäkseni. Esim. jos minulta kysytään minkä näköinen mies miellyttää silmää parhaiten, voisin ladella että normaalivartaloinen, mieluummin vähän ylipainoa, saa olla lihaksia, mutta ei nyljetyn näköinen, vaan mahaakin saa olla. Vaan kuinka onkaan käynyt, useampaankin hoikkeliiniin olen haksahtanut. Se on vaan se silmien pilke, äly, omanlainen huumori... niihin sitä ihastuu, eikä joku ulkoisesti komeampi mutta tylsempi ja kuivempi tyyppi vaan sytytä.

    • fakta1

      Pullukka tyttö on yleensä parempi sängyssä. Ja kurveja on ja myös isot tissit.
      Siis pullukka on parempi, aina.

      • Faktaa sulle.

        Miten se on parempi sängyssä, kun on rapakuntoinen ja hengästyy ja väsyy, eikä läskejen takia sujukaan paljon mihinkään asentoon... Rusentaa vielä miehen alleen. Ei läskistä emakosta ole muuhun kuin makaamaan selällään kuin mikäkin lahna.


      • ...
        Faktaa sulle. kirjoitti:

        Miten se on parempi sängyssä, kun on rapakuntoinen ja hengästyy ja väsyy, eikä läskejen takia sujukaan paljon mihinkään asentoon... Rusentaa vielä miehen alleen. Ei läskistä emakosta ole muuhun kuin makaamaan selällään kuin mikäkin lahna.

        Ei naisen tarvi tehdä sängyssä läheskään yhtä paljon töitä kun miehen.

        Ja siihen ettei joihinkin asentoihin tapuisi, tarvitaan kyllä aika paljon enemmän läskiä kuin mitä kuuluu käsitteeseen "pullukka".

        Kuvatodisteita:
        https://effortlesslyours.files.wordpress.com/2010/09/fatty-split.jpg
        http://i.imgur.com/jGGkvZc.jpg

        Eikä ne hoikemmatkaan välttämättä ole mitenkään erityisen notkeita. Jäykkyys ei kysy ruuminrakennetta.


    • onko xl vaimoina

      l-xl eritoten xl naisia ei ole sinkkuina mutta laihoja ja hoikkia yllin kyllin ja ovat vielä korkeasti koulutettuja mutta missä on kivat amiksen käyneet xl tytöt varattuinako

      • Tuon olen huomannut itsekin, siis jos otetaan huomioon lisäksi ettei polta ja ei alkoakaan kulu paljoa... niin ei semmoisia vaan näe juuri missään ainakaan vapaana.


      • muhkeat

        samaa voisin kysyä. missä on xxxxxl kokoiset naiset. no tietysti naimisissa!


      • seuraillut tilannett
        itmies kirjoitti:

        Tuon olen huomannut itsekin, siis jos otetaan huomioon lisäksi ettei polta ja ei alkoakaan kulu paljoa... niin ei semmoisia vaan näe juuri missään ainakaan vapaana.

        Ja katsokaapa niiden miehiä, yleensä sellaisia ruipeloita ettei edes kukkakepistä kävisi, kun ei jaksa...tai sitten hyvin mustia...


    • oikjvvgfrryujhvnkjvc

      Ihmiset aika harvoin pariutuvat seksuaalisen ihanteensa kanssa.

    • hpiste

      Nää on vähän määrittelykysymyksiä. Ihmiset mieltävät pullukan ja hoikan eri tavoin. Useimmille varmasti molemmat ääripäät: (todella lihava ja anorektisen laiha) ovat kauhistuksia, mutta todettakoon, että kaveripiirissäni ei ole yhtään miestä, joiden mielestä laiha nainen olisi erityisen kaunis, vaan kaikki pitävät normaalipainoisista tai hieman pulleista naisista. (Tai hieman normaalipainoa raskaammista lihaksikkaista naisista)

    • Toinen ukko

      Kyllä kauniisti pulska nainen kiinnostaa enemmän. Eli painoindeksi voi olla luokkaa 30-35, mutta ei mikään mahdottoman lihava. Itse kiinnostun juuri rehevistä muodokkaista naisista ja vaimokin on juuri sellainen.

      Hoikka ja muodokas on hyvin harvinainen, edellyttää lisäksi salilla käyntiä. Missään nimessä ei jokin lautamainen, laiha. Normaali kurvikas tietty voi olla mutta silloin on yleensä jo ylipainoa ja painoindeksikin kolkuttelee 25:tä.

      • nyt kuvittelet

        Hoikka voi olla kurvikas, vaikka monet kuvittelee että läskiä pitää olla. Olen nimittäin itse ja hoikkaa vartaloani on kehuttu naiselliseksi, jopa toiset naiset


    • NUORINAINEJES

      Ihan sama kunhan on NUORi
      NUORI PITÄÄ OLLA!!

    • pullukka on parempi ainakin minun mielestä

    • Kyl mulle kelpais.

      No minkäs sille voi kun ei ne pullukat huoli. Pakko tyytyä normipainoisiin.

    • dfökl23489

      Sosiaalinen paine voi vaikuttaa varsinkin just nuorempiin miehiin. Saahan täällä nähdä pullukoiden haukkumista. Oon joskus lukenutkin että joku kirjottaa että ei kaverien takia kehtaa tavata sellasia naisia jotka kiinnostaa siis pullukoita. Pelkää kaverien pilkkaa.

    • Vaikea elämä

      Jaa-a täs tuntuu alkavan käydä niin kuin miehet valitelleet aina että naiset huorittelee mustille miehille, tuntuu että joka toisella miehellä musta nainen kainalossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2174
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      936
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      83
      906
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      886
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe