Exäni eivät unohda minua ja käyttäytyvät omituisesti

mitävoitehdä

Tämä tuntuu niin oudolta, exäni ovat jääneet roikkumaan minuun. Se ahdistaa ja tuntuu todella kummalliselta mutta eniten hämmentää. Tiesin jo suhteen alussa exäni olevan useilla eri deittisivuilla sun muilla sivustoilla. Kun jätin miehen ja suhde päättyi (syynä myös etäisyys ja pettäminen) niin mies alkoi tehdä feikkiprofiileja joilla hän kirjottaa minulle ja esiintyy "uutena sinkkumiehenä". Joskus sen sijaan jakelee tietojani kaverimiehilleen. Tätä on nyt jatkunut jo lähes kahden vuoden ajan ja sen takia tämä onkin niin huolestuttavaa, tuntuu ettei ihmisellä joka tällaista harrastaa ole kaikki kotona. Tiedän että exäni ovat olleet todella narsistisia tapauksia ja molemmat pettäjiä, nyt epäilen että peräti kaksi exääni harrastaa samaa feikki-ihmisinä esiintymistä.


Juttelin yhdelle uudelle miehelle netissä noin puolen vuoden ajan, sitten yhtäkkiä tämä uusi mies alkoi valehdella ja katosi. Ei se minua pahemmin haitannut koska en kaivannut mitään suhdetta hänen kanssaan mutta silti asia kummastutti. Tämä mies ei ollut feikki-ihminen vaan pääsin tarkistamaan hänen fb profiilinsa, jonka kautta näin että hänen kaverinaan oli eräs viekkaan näköinen vieras nainen joka on "sattumoisin" myös toisen exäni kaveri. Epäilenkin siis että he kaksistaan juonittelivat minulle "uuden kumppanin" joka olisi ollut exäni kaveri, näin ei kumminkaan tapahtunut ja mies luovutti puolen vuoden yrittämisen jälkeen..



Myös toinen exäni harrastaa tätä samaa touhua, tosin hän on vain kerran lähettänyt minusta kiinnostuneen ystävänsä minua tapaamaan, jolloin käänsin selkäni enkä puhunut exäni ystävälle sanaakaan. Mutta netissä exä tehtailee uusia profiileita jatkuvasti joilla juttelee minulle. Tällä kertaa exäni esiintyi tietyssä paikassa työskentelevänä "fiksuna" sinkkumiehenä, kas kumma se maa josta tämä mies oli kotoisin oli itse asiassa sama maa jossa exäni sanoi että "näemme" aikoinaan. Olen näistä ja muista asioista puhunut exäni serkun kanssa, mutta silloin exäni sai hirveän mustasukkaisuuskohtauksen ja mukavalta vaikuttanut serkkumies lopetti kokonaan minulle vastaamisen ilmoittaen vain ettei halua "tavata" serkkunsa exiä, vaikka mistään tapailusta ei ollut edes kyse ja serkkumies oli nähnyt exäni viimeksi 10 vuotta sitten.


Sen jälkeen en ole kumpaankaan exääni tai exän serkkuun pitänyt yhteyttä, kumpaakaan exääni en ole tavannut kahteen vuoteen enkä ole minkäänlaista näkemistä edes suunnitellut. Päinvastoin haluaisin olla niin etten kuulisi heistä mitään. Toinen näistä existäni (se joka suunnitteli minulle uutta miestä kaverinaisensa kanssa) tuli minua sattumalta vastaan vuosi sitten, emmekä vaihtaneet sanaakaan, kävelin pois. On todella oudon tuntuista kun kerta toisensa jälkeen huomaan että exäni on kaikkien profiilien takana, huomaan tämän niin että ensin mukavalta vaikuttanut mies tekee täydet katoamistemput ja poistaa kaikki profiilinsa yks kaks. Itse en ole antanut vieraille mitään henk.kohtaisia tietoja kuten numeroa, mutta tuolle exäni serkulle menin tyhmyyksissäni antamaan spostini ja sen seurauksena exäni hakkeroi heti spostini. Tuntui myös koko ajan että exä ikään kuin syötti sanoja serkulleen ja serkkumies toisteli minulle ilkeilyjä joita exäni minulle aikoinaan sanoi. Että tätäkö hän haluaa että saisi hakkeroitua kaiken? en tiedä ja mitä väliä silläkään on, ainahan voi tehdä uudet spostit, ei se merkkaisi mitään.


En vaan ymmärrä mistä tässä on kyse kun exäni tekevät näitä pilaprofiileita ja esiintyvät uusina vieraina sinkkumiehinä. Onko tarkoitus vain tehdä minulle pilaa ja pitää minua "tyhmänä" vai havittelevatko vaikkapa uutta puh.numeroani tätä kautta. Tuntuu että exäni ovat sairaita monellakin eri tavalla ja tarvitsisivat lääkitystä ja terapiaa kuten myös sen että menisivät elämässään eteenpäin, jota he eivät ainakaan tee. Nyt on kumminkin jo lähes kaksi vuotta kulunut että olisi jo korkea aika unohtaa ja etsiä uutta seuraa ilman tuollaista käytöstä. Tietysti ensin minäkin kuvittelin olevani vainoharhainen mutta ei se voi yksistään siitä johtua, etenkin kun selvisi tuo yllämainittu asia että tuo eräskin uusi mies oli exäni naiskaverin kaveri joka tuskin on sattumaa.



Miksi exäni jatkavat tätä käytöstä ja mitä voin itse tehdä?
olen jo tähän mennessä pyrkinyt parhaani mukaan piilottamaan profiilini ja tunnen suurta hämmennystä

4

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HHUHUHUH

      Hieno juttu.. Vai että luokittelet kaikki senssipalstoilla olevat kundit ex-miehiksesi. Hehhehhee! Jos tuo on läheskään totta, niin suosittelen lääkärissä käyntiä. Taidat olla blondi

    • 111111111111

      Kuulostaa enemmän siltä, että alitajunnassasi toivot, että exäsi välittäisivät sinusta noin paljon, että näkisivät noin paljon vaivaa, ja että sinä olit niin upea ja unohtumaton, etteivät pysty sinua unohtamaan.

      Et sinä kuitenkaan ole. Kai ymmärrät, että jos annat tuollaisen jatkua päässäsi, siitä muodostuu ihan vakava sairaus, jos ei jo ole muodustunut.

    • aikaauttaa

      Kyllä tuollaisia miehiäkin on, parasta on vaan kun ei noteeraa heidänlaisiaan millään tavalla! niin alkavat keskittyä enemmän siihen omaan elämäänsä eikä muissa roikkumiseen. Joskus unohtaminen vie vuosikausia, toiset taas eivät unohda koskaan.

      • jotkuteivätnäetotuus

        Miten joku voi kommentoida "kaikki" tuossahan oli kyse kahdesta exästä jotka pyörivät netin treffi ja chatsivustoilla esiintyen uusina sinkkumiehinä ja sitten tuolla yhdellä oli sama kaverkin kun ap:n exällä että 1 1 on useimmiten 2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe