Ei niitä ruuvata

Jermu

Ducatosta on helppo ottaa nopeusmittarin vaijeri irti alapäästä. Pistät vaihteiston päähän tilalle 5cm puutarhaletkun pätkän jonka tulppaat esim. ilmastointiteipillä päästä ettei paska mene sinne. Sitten vaan ajellaan. Pidät vaijeria kiinni vain senverran että tulee muutama tuhat vuodessa kun ne siellä katsastuskonttorilla nykyään ottava lukemat ylös.Lasket öljynvaihtovälit tankillisten mukaan, esim. ducatolle 500km per tankki. Ei se mitenkään vaikeaa ole. Näin saat näppärästi myytyä vaikkapa 50.000km todellista enemmmän ajetun auton.

8

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy

entäs auton penkin kuluminen, sitä ei voi estää putkella, jouset/pehmusteet painuvat väkisin.

• Jermu

Et istu paskaisilla vehkeillä ja pidät istunsuojia. Ei penkkeihin ihan helposti painumia saa. Tiedän tämän jutun kokemuksesta, ei minun vaan sen kaverin...50.000km voi "jättää" pois mittarista ihan helposti, pienellä vaivalla.

• miljoona kilometriä
        Jermu kirjoitti:

Et istu paskaisilla vehkeillä ja pidät istunsuojia. Ei penkkeihin ihan helposti painumia saa. Tiedän tämän jutun kokemuksesta, ei minun vaan sen kaverin...50.000km voi "jättää" pois mittarista ihan helposti, pienellä vaivalla.

että autolla on ajettu vain se mitä on mittarissa, eihän autoliikkeet ilmoita kuin mittarilukeman, ei ajokilometrejä, ellei ole pitäviä todisteita. autossa on osia, joista näkee, onko mittari läheskään ajan tasalla

• Jermu
        miljoona kilometriä kirjoitti:

että autolla on ajettu vain se mitä on mittarissa, eihän autoliikkeet ilmoita kuin mittarilukeman, ei ajokilometrejä, ellei ole pitäviä todisteita. autossa on osia, joista näkee, onko mittari läheskään ajan tasalla

Kuten sanoin, mittareita ei ruuvata, niitä vain ei pidetä päällä...

• Setä "Etuteltasta"
        Jermu kirjoitti:

Kuten sanoin, mittareita ei ruuvata, niitä vain ei pidetä päällä...

Taitaa kuulua rikosnimikkeistöön: Petos!

• arska
        Setä "Etuteltasta" kirjoitti:

Taitaa kuulua rikosnimikkeistöön: Petos!

Ja on ihan kusipäiden touhuja, se on aika pieni voitto minkä siitä saa mutta voi olla suuri pettymys ostajalle.Mutta eihän kusipäiden päässä liiku kuin se ja mikä niitä patoja tekee.

• Setä "Etuteltasta"

PETOKSELLA on niin moninaiset tunnusmerkit!

• kalle

Voidaan näköjään myydä styroksieristeinen vehje talviautona, sanotaan että tässä autossa on styroksia parempi polystyreeni eristeenä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe