opteamista kokemuksia

tintti1976

Onko muilla huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta? Olen itse työskennellyt yli vuoden kyseisessä firmassa ja todellakin on töitä riittänyt,välilä kahtavuoroa joutunut tekemään.Pointtihan on siinä että niinkauankuin joustat firmassa niin töitä tarjotaan vaan auta armias jos haluat pitää vappaa päivän niin nousee halooo! Olen joutunut itse joustamaan todella paljon ja tehnyt jopa 22 vuoroa tilikauteenja kun kieltäydyin vapaa päivänä menemästä töihin niin lopputulos oli et sulkivat sivuni jakieltäytyivät tarjoamasta töitä minulle jatkossakin. Meneeköhän tää nyt ihanoikein kun työsopimus kuitenkin voimassa ja töitä ollut niin yhtäkkiä estetäänvuorojen varaaminen kokonaan?!? Muutama sairasloma ollut vuoden aikana ja kysyin m6ksi eiole maksettu niin vastaus oli et ole ilmoittanut tarpeeksi ajoissa...jos vuoro alkaa klo 6 ja puhelinaika klo 6 niin miten voit aikaisemmin ilmoittaa ja sitten toinen viikonloppuisin kun firmalla ei ole työntekijöitä niin miten ilmottaisit jos sairastuisit viikonloppu vuoroon??? Onneksi ei ole sattunut viikonloppuihin. Eli tää lafka kostaa työllistymisellä jos et ota vuoro vastaan vapaapäivänäsi tai olet muutaman päivän saikulla vuodessa..tässä oli sitten kiitos kaikista tunneista ja työvuoroista joihin rashauduit edellisen työvuoron päätyttyä ja ylityö korvauksiahan ei ole maksettu eikä makseta! Paska lafka mikä paska!!!!

2

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

      Itse olen eri vuokrafirman kautta töissä. Työvoimatoimiston ilmoituksessa luki silloin kun tuo firma haki työntekijöitä työsuhteen tyypiksi "kokopäivätyö" "yli 12kk"

      No soppari kun tuli niin siinä luki että: määräaikainen ja 20-40h viikko. No ajattelin kokeilla mitä tulee kun elämäni ensimmäinen vuokrafirma kyseessä. Nyt olen 4kk ollut ja on ollut töitä koko työsuhteen ajan sen 40h/viikko eli ma-pe 8h/joka päivä 7.00-15.30.

      Minuttiakaan pidempään ei kukaan voi vaatia mua olemaan töissä. Ylitöitäkään en ole koskaan tehnyt eikä mun tarvitsekkaan. Jos rupeaisivat vaatimaan mua ylitöihin tai vapailla töihin ja uhkailisivat niin lopettaisin työt sillä sekunnilla.


      Mua nyt ei haittaa vaikka potkut tulisivatkin. Tämä kun on kuten sanottu elämäni ensimmäinen vuokrafirma ja myöskin viimeinen johtuen tuosta kusetuksesta työajan suhteen.

      Jos jatkaisin toisessa asiakasyritykessä sitten kun nykyisessä loppuu työt niin mun ehdot seuraavaan soppariin olisivat sellaiset että yksikään vuokrafirma ei siihen suostuisi eli minä latelisin ne ehdot.

      Sopparit ovat aina kuukaukdeksi kerrallaan enkä sellaiseen lähde uudestaan. Nuo sopparit ovat aina samaan asiakayritykseen. En toiseen asiakasyritykseen edes lähtisi töihin.

      Sillä hetkellä lopetan työt loppuelämäkseni vuokrafirmojen kautta kun tuolla asiakasyrityksellä loppuu työt tai töitä yhtäkkiä olisikin vähemmän kuin se 40h/viikko,

      Vain sillä olen pysynyt että on ollut jokapäivälle se 8h töitä. Työkkärin kanssa silloin puhuin että karenssia en saa koska soppari on sen työpaikkailmoituksen vastainen täysn työajan suhteen.

      Sanoivat mulle silloin ennenkuin ensimmäisen sopparin kirjoitin ja soittelin työkkäriin ja liitoille että kannattaako mun allekirjoittaa niin sanoivat mulle "mene vaan ja jos muuttuu osa-aikatyöksi niin sitten voin halutessani ilman karenssia lopettaa koska on työpaikkailmoituksen vastainen" jotenkin tuohon tyyliin ja tietenkin mulla on se työpaikkailmoitus tallessa.

      Kuitenkin palkat tulevat oikein ja ajallaan. Jos eivät tulisi niin lopettaisin.

      Tähän asti mennyt hyvin. Sit jos ei mene niin lähden enkä kysele. Muutenkin tekevät tuolle yhdelle asiakasyritykselle niitä vain kuukauden mittaisi työsopimuksia kerrallaan niin mun on helppo sanoa milloin vain että sopparia ei tämän voimassa olevan sopimusken jälkeen jatketa ja mun tiedot voi postaa kokonaan vuokrafirmasta.

    • Mika Eskola - Opteam

      Terve Tintti

      Haluaisin selvittää tämän kuvailemasi tapahtumaketjun. En usko, että yksikään yritys halua kostaa tai olla tahallaan hankala. Jos tämä tapaus on mennyt kuvailemallasi tavalla, niin olemme anteeksipyynnön velkaa. Eli selvitetään asia mahdollisimman pian. Olisitko minuun yhteydessä vaikka s-postilla mika.eskola(at)opteam.fi

      T: Mika Eskola - Opteam Yhtiöt, omistaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe