Treenaaminen 2 viikon rännin jälkeen

Himotreenaaja Tre

Voi luoja! 20 minsaa treenia takana, sydän hakkaa miten sattuu, jättää lyöntejä välistä jne.. hengitys todella vaikeaa ja raskasta. Huimaa, heikottaa, meinaa taju lähteä..

Miksi piti edes yrittää vielä. Kyllä se ainaki viikko pitää olla selviten päin ennen treeniä. Mulla nyt vasta toinen päivä selvinpäin.

6

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksak

      Terve.
      Itse en ole koskaan treenannut ilman känniä tai krapulaa. Olen ollut alkoholisti jo 16 vuotta ja treenannut 9 vuotta.

      Penksä saan 7x120
      Kyykky 5x140
      Veto 5x180

      Painaa todella paljon jos krapulassa kroppa tärisee.Aina ei tärise. Lievässä kännissä parempi nostaa.

      • Eckerö Line

        Sun ainut treeni on siinä kun kuskaat tyhjät tölkit kauppaan ja haet täysiä tilalle.


      • siksak
        Eckerö Line kirjoitti:

        Sun ainut treeni on siinä kun kuskaat tyhjät tölkit kauppaan ja haet täysiä tilalle.

        Valmistan itse juomani. Kilju on hyvää.


    • Dildohand Mike

      Tuon juomisen jälkee vähintään se viikon tauko, melkeenpä kaksi viikkoa et keho palautuu, kävellä voit ja pientä hölkkää, punnerrella kotona tuntemusten mukaan. krapulassa ei todella kannata treenata, siinä on äkkikuolemakin lähellä. Kännissä taas itse treenaan usein, en siis ympäripäissään, mut sanotaanko tuollanen puoli kossupulloa 90kg miehelle, toki voi kokonaankin juoda jos nyt ei ihan yhtäkyytiä. Ennätykset olen tehnyt kännissä, kivunsieto paljon parempi, rohkeutta enemmän, raivoa enemmän -> tämä vaikuttaa hermo-lihas yhteyteen parantaen yhteyttä ja usempi lihassolu jännittyy --> enemmän rautaa nousee. krapulassa ei koskaan treeniä, sydän on kuin ladatulla aseella osotettais kun krapulassa treenaat, ei missään nimessä.

    • Panokkio

      kannattaako naida ennen treeniä?

    • Naomi cambellle

      Jaa 2 viikon ränniin jälkeen reilu päivä selvinpäin. itse juon yhden pitkäksi venyneen illan/aamun ja pitää olla viikko treenaamatta. Siis minkälaista tissuttelua harrastat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe