Tässä täydellinen nainen

4+18

Nyt tuli vastaan täydellisen naisen kroppa, eikä kasvoissakaan haukuttavaa ole. Vaikka nainen olen itsekin, täytyy sanoa että vaihtaisin oman ulkonäköni tuohon vaikka heti http://www.metropoli.net/alusvaatemallit/jessica-cediel/ nyt voin sanoa olevani rehellisesti kateellinen ja samaan aikaan tyrmistynyt

33

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No joo...

      Onhan tuo kyllä kaunis, mutta olisi kiva nähdä nuo kuvat ennen photoshoppausta. Nykyään ei enää edes viitsitä yrittää saada luonnollisen näköistä jälkeä aikaan, vaan tuo näyttää jo melkein kuin paperinukelta jolta on leikelty vyötäröltä ja muualtakin matskua pois... Todennäköisesti ihan turhaan sillä varmaan vielä paremman näköinen ennen kuvien muokkausta, kuin tuollaisena muovisen ja keinotekoisen oloisena.

    • makuja on monia

      Liikaa käsitelty noita kuvia. Netti on täynnä hoikkien ja kauniiden naisten kuvia. Minusta tuo ei mitenkään erottunut joukosta jos vertaa sataan muuhun hoikkaan ja nättiin naiseen.

      • 7546

        Harvalla hoikalla naisella on luonnolliset muodot


      • ---
        7546 kirjoitti:

        Harvalla hoikalla naisella on luonnolliset muodot

        Aika omituinen kommentti, eikä edes paikkaansa pitävä.


    • Syvää Viisautta

      Näin ne muotikuvat/lehdet tuhoaa yksi kerralla tavallisen naisen itsetunnon.

      Mary Schmichin kolumnia lainaten:" Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly."

      Samaa viisautta voi kuunnella myös Baz Luhrmannin kappaleessa "Everybody's Free (To Wear Sunscreen)"

    • tabilshou

      liika photoshoppia, aivan selkeesti muokatut kuvat. joten vaikea sanoa miltä näyttää oikeesti...

    • 5+8

      niinpä, jalkojen, peffan tissien koot vaihtelee kuvasta toiseen... selvästi muokattuja, on varmasti aidosti nätti ja seksikäs nainen, itsekin pidän tuon tyyppisestä vartalosta, muodoista... laihuus on turn off

    • aidot naiset on pop

      Kuvia muokattu niin, että jalat kuin Paavo Pesusienellä. Todella tökerön näköistä muutenkin, minua ei ainakaan sytytä.

    • mä vaan

      Ei ollenkaan paha. Olen siis nainen. Miksi olla kade kun ei kuitenkaan ole eikä tule tuollaiseksi? Itse olen tyytyväinen itseeni vaikken toki noin täydellinen olekaan. Varmasti myös kuvaa muokattu. Kauniilta näyttää oli muokattu eli ei.

      • ......

        Juu, muokattu oli. Kyllä sinunkin vartalosta phoshopilla yhtä hyvän näköisen saisi. Ei tuokaan tytsy luonnossa tuolta näytä. Ja, kuten joku jo mainitsikin, vartalon muodot vaihtelivat kuvasta toiseen.


      • 535r2wr
        ...... kirjoitti:

        Juu, muokattu oli. Kyllä sinunkin vartalosta phoshopilla yhtä hyvän näköisen saisi. Ei tuokaan tytsy luonnossa tuolta näytä. Ja, kuten joku jo mainitsikin, vartalon muodot vaihtelivat kuvasta toiseen.

        Eipäs kurpat liioitella. Oli hieman siloiteltu kuvia, mutta vaatisi jo aikamoisen 3D-animaattorin taitoa, että teistä saisi tuonnäköistä.


      • asdfghjklöä
        535r2wr kirjoitti:

        Eipäs kurpat liioitella. Oli hieman siloiteltu kuvia, mutta vaatisi jo aikamoisen 3D-animaattorin taitoa, että teistä saisi tuonnäköistä.

        hyvin sanottu :D


    • Män

      Ihan nätti, vaan ei seksikäs, ei eroottinen. Sporttisempi pitäis olla mun makuun! Eikä naisesta tiiä ennenkuin luonnossa onko hän kaunis ja seksikäs!

    • Dislikeitsnotok

      Ei tos mitään muut oo ku hoikka ja reenattu -.- iha muodoton ja ei must ainakaa mitenkää kaunis.. viä noi kaikki meikit... NOT!

    • too much is too much

      On kyllä photoshop laulanut ihan liian kovaa ja korkealta taas. Ihan kaunis nainen ja yksittäin esitettynä noi kuvat ois munkin mielestä aivan häikäisevän upeaita, yhteen kerättynä niistä vaan paistaa ihan liian näkyvästi muokkauksen jäljet läpi ettei enää uppoa alkuunkaan. Minä pidän luomuista.

    • 4+17

      Kaunis nainen, mutta olisi kiva nähdä kuvat ilman kuvanmuokkausta ja meikkejä.

      • asdfghjklöä

        tämä ketju on täynnä kateellisten ja läskien suomiakkojen kyseenalaistavia kommenteja.


      • Etkö osaa lukea
        asdfghjklöä kirjoitti:

        tämä ketju on täynnä kateellisten ja läskien suomiakkojen kyseenalaistavia kommenteja.

        Ja idioottien (lue: sinä itse) kommentteja. Kukaan ei mun nähdäkseni ole kieltänyt tuon naisen kauneutta. Todella kaunis nainen. Ainoa mitä on kritisoitu on photoshoppauksen määrä. Ihan ammattilaisen silmällä voi sanoa että sitä on käytetty osassa kuvissa aivan liikaa.


      • asdfghjklöä
        Etkö osaa lukea kirjoitti:

        Ja idioottien (lue: sinä itse) kommentteja. Kukaan ei mun nähdäkseni ole kieltänyt tuon naisen kauneutta. Todella kaunis nainen. Ainoa mitä on kritisoitu on photoshoppauksen määrä. Ihan ammattilaisen silmällä voi sanoa että sitä on käytetty osassa kuvissa aivan liikaa.

        läskin akan katkera kommenti siinäkin. Väitinkö mä jonkun sanoneen tuota naista rumaksi? Minkä alan ammattilainen sä olet? Väärinymmärtämisenkö?

        Mä tarkoitin edellisellä kommentillani juuri sinun laisiasi, läskejä sellupesäkkeitä, jotka katkerana itkevät jostakin kuvankäsittelystä jne, vi_tun (lue: sinä) pässi.


      • .....
        asdfghjklöä kirjoitti:

        läskin akan katkera kommenti siinäkin. Väitinkö mä jonkun sanoneen tuota naista rumaksi? Minkä alan ammattilainen sä olet? Väärinymmärtämisenkö?

        Mä tarkoitin edellisellä kommentillani juuri sinun laisiasi, läskejä sellupesäkkeitä, jotka katkerana itkevät jostakin kuvankäsittelystä jne, vi_tun (lue: sinä) pässi.

        Pitäisiköhän sinun käydä juttelemassa vaikka psykologin kanssa, koska kuvittelet näkeväsi läskejä akkoja anonyymien nettitekstien takana? Kuvitteletko myös, että esimerkiksi television läskit akat puhuvat juuri sinulle? Kehottavatko äänet päässäsi taistelemaan läskejä akkoja vastaan?

        Oikeanlaisella lääkityksellä elämästäsi tulisi varmasti laadukkaampaa eivätkä läskit akat kummittelisi enää päässäsi.


      • hyvin kysytty
        ..... kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinun käydä juttelemassa vaikka psykologin kanssa, koska kuvittelet näkeväsi läskejä akkoja anonyymien nettitekstien takana? Kuvitteletko myös, että esimerkiksi television läskit akat puhuvat juuri sinulle? Kehottavatko äänet päässäsi taistelemaan läskejä akkoja vastaan?

        Oikeanlaisella lääkityksellä elämästäsi tulisi varmasti laadukkaampaa eivätkä läskit akat kummittelisi enää päässäsi.

        :D:D:D meinasin tukehtua kahviin.


    • Miksiköhän ?

      Kauniin ulkokuoren kohdalla juolahtaa automaattisesti mieloseen millainen mahtaa olla luonne ...

    • kyllästynyt

      Ettet vain olisi itse juurikin sellainen " katkera läski sellupesäke", joksi lähes kaikkia tällä palstalla nimittelet? Tai vaihtoehtoisesti laiha mutta muuten (ulkoisesti) epämiellyttävä naisihminen jonka miesehdokkaat ovatkin ennemmin lähteneet pullukan matkaan? Toki on olemassa sekin mahdollisuus että olet vain harvinaisen kehno ja mielikuvitukseton trolli, mutta nyt kun tuota sinun mesoamista on tullut jonkin aikaa seurattua niin alkaa vaikuttaa siltä että olet joko itsekin nainen jolla on harvinaisen vaikeita itsetunto-ongelmia, tai sitten todella typerä, sivistymätön ja mistään mitään ymmärtämätön mies joka saa puuduttavaan elämäänsä sisältöä vain ylipainoisten morkkaamisella. Joka tapauksessa pyydän nyt itseni, kaikkien tätä palstaa lukevien ja myös sinun puolesta: VITTU LOPETA JO. Joo, läskit on katkeria ja itsekurittomia läskimätäs-sellupesäkkeitä, sen olet meille kertonut jo luoja ties kuinka monta kertaa. Minäkin varmaan olen nyt sellainen automaattisesti kun kritisoin urpoja kommenttejasi :D "älä sinä katkera läskimätäs yh-äiti jauha pas_kaa", eiksjeh?

      • asdfghjklöä

        tuo säälittävä vastineesi kertoo juuri sinun olevan lihava mätisäkki, joka lukee aina tätä ihannenainen-ketjua ja haaveilee olevansa hoikka ja kaunis. Karu totuus on että heikkon itsekurin takia tunget jatkuvasti kaikkea mättöpas_kaa kurkustasi alas ja lihoat vain lisää, eli haaveilu asteelle jää "ihannenaisena" oleminen sinun kohdallasi. Syy ei ole kenenkään muun, kuin sinun itsesi.

        Laihduta, niin lakaa vitut_tamasta läskejä halventavat jutu. Ei ne hoikat ja kauniit naiset nähin mun juttuihin juurikaan tartu, vaan just ne pläskit. Ne hoikat nauraa teille läskeille.


    • kyllästynyt

      Mistäs sinä tiedät ketkä täällä on läskejä ja ketkä ei, taidat luulla vähän liikoja itsestäsi :D Ja luuletko sitten ettei hoikkia naisia pistä koskaan vituttamaan tuollainen jatkuva läskeistä jankkaaminen ja itseään toistavat kommentit? Voihan heillä olla esim. joku ylipainoinen läheinen, jota olet sitten mollannut maanrakoon vain siksi että on kertynyt vähän kiloja vyötärölle. Vaikka ei henkilökohtaisesti ottaisi nokkiinsa niin voi kai silti toistenkin ihmisten puolesta loukkaantua, vai onko empatiakyky vieras käsite? ;) Tuollaiselle oikeasta elämästä vieraantuneelle friikille todennäköisesti on.

      • asdfghjklöä

        en mä lopeta sun käskystä mitään, vaan nuhtelen teitä läskejä aina täällä, jos mua sattuu huvittamaan. Jonkun täytyy vähän laittaa vastaan, että te läskit ette saa pakkohyväksyttää täysin typerää lihavuuttanne, joka johtuu vain ja ainoastaan heikosta itsekuristanne.

        Tiedän että te vi_tun läskit närkästytte kommenteistanne ja se on juuri tarkoitus. Ette te itsekkään pidä ukomuodostanne ja olotilastanne, vaikka mitä väittäisitte. Jonkun pitää potkia teitä vähän oikeaan suuntaan ja saada teidät häpeämään itseänne. Jos yksikin teistä vit_tun pas_kamätäksistä sisuuntuu laihduttamaan, niin olen onnistunut "nuhtelussanne" Ja vaikka kukaan teistä itsekurittomista tapauksista ei alkaisikaan laihduttamaan, niin olempahan saanut sanoa mielipiteeni teistä ainakin.

        Jonkun pitää edes yrittää potkia teitä oikeaan suuntaan.

        Siitäpähän kuulitte taas, vi_tun läskit! Muahahaahahahahahahahahahahah!!!


    • kyllästynyt

      Oikein elämäntehtävänkö olet itsellesi tuosta lihavien haukkumisesta tehnyt? Jaloa sinänsä pyrkiä kohentamaan yhteiskunnan terveyttä mutta metodisi taitaa olla väärä :D Jos oikeasti haluat olla hyödyksi niin suosittelen lopettamaan vittuilun ja keskittymään motivoimaan ihmisiä jotenkin myönteisemmin. Menisitkö esimerkiksi jollekin alkoholistille sanomaan että "nostappa se haiseva juoponpersees sieltä ojasta ja mee töihin! Vaikka etpähän sä siihen itsekurittomuuttas pysty, vitun spurgu!" Mitä veikkaat, tulisiko siitä juoposta tuolla tyylillä raitis? Ja joo, aika kärjistetty esimerkki mutta tajusit kai pointin. Muita ilkkumalla et saa mitään muuta aikaan kuin pahaa oloa niille joille paino on arka paikka, ja sitten taas myötähäpeää ja totaalista kyllästymistä juttujesi tasoon kaikilta muilta. Ja turha edes yrittää väittää että tuo suosimasi keino eli pääsi aukominen olisi muka ainoa keino. Tiedät itsekin ettei se ole. Vaikka turha sinulle on varmaan koittaa järkeä puhua.

      • asdfghjklöä

        no kyllä mä nyt sentään muutakin teen, kuin nuhtelen teitä läskejä naisia. Ei teihin läskeihin kaunis ja kannustava puhe nyt ainakaan toimi! Sehän on kokeiltu jo moneen kertaan, joka tuutista tulee laihdutusvinkkejä jne. mutta te pysytte lihavana. Kun kaunis puhe on kokeiltu tuloksetta, niin kokeillaan nyt välillä rumaa puhetta.

        Jos esim. julkisesti kaikki normipainoiset alkaisivat ilkumaan ja haukkumaan joukolla vaikka pikaruokapaikossa läskejä ihmisiä, jotka mussuttavat mättöpas_kaa läskiturpaansa, niin kyllä varmasti osa niistä läskeistä jättäisi mäkkärireissut vähemmälle. Ei ne uskaltaisi mennä enää pikaruokapaikkoihin, kun heidät haukuttaisiin sieltä ulos. Laihtuisivat varmasti. Tietysti kaikkein typerimmät ja itsekurittomimmat tapaukset mässyttäisivät kotona piilossa salaa ja itseään häveten. Se olisi oikein heille.

        Olen jauhanut leukaniveleni lähes kipeäksi monet kerrat tuolla live-elämässä kaikenmailman läskikasoille laihdutusohjeita ja ruokavinkkejä, vain huomatakseni tehneeni turhaa työtä. Asennetta ja itsekuria on vaikea opettaa tai ohjelmoida kenenkään päähän. Itse olen urheillut, kilpaillut urheilussa, pitänyt itseni kunnossa (niin että se myös näkyy) ja perehtynyt ko. asioihin, jonka johdosta olen joutunut lässyttämään kaikenmailman ihraporsaille miten hekin pääsisivät hyvään kuntoon. Olen kyllästynyt ja turhautunut läskeihin, itsekurittomiin ihmisiin ja siksi annan tulla ilman sensuuria kaikki, mitä mieltä olen heistä nyt. En jaksa puhua enää kauniisti heille, sitä olen jo kokeillut.


      • 6+11
        asdfghjklöä kirjoitti:

        no kyllä mä nyt sentään muutakin teen, kuin nuhtelen teitä läskejä naisia. Ei teihin läskeihin kaunis ja kannustava puhe nyt ainakaan toimi! Sehän on kokeiltu jo moneen kertaan, joka tuutista tulee laihdutusvinkkejä jne. mutta te pysytte lihavana. Kun kaunis puhe on kokeiltu tuloksetta, niin kokeillaan nyt välillä rumaa puhetta.

        Jos esim. julkisesti kaikki normipainoiset alkaisivat ilkumaan ja haukkumaan joukolla vaikka pikaruokapaikossa läskejä ihmisiä, jotka mussuttavat mättöpas_kaa läskiturpaansa, niin kyllä varmasti osa niistä läskeistä jättäisi mäkkärireissut vähemmälle. Ei ne uskaltaisi mennä enää pikaruokapaikkoihin, kun heidät haukuttaisiin sieltä ulos. Laihtuisivat varmasti. Tietysti kaikkein typerimmät ja itsekurittomimmat tapaukset mässyttäisivät kotona piilossa salaa ja itseään häveten. Se olisi oikein heille.

        Olen jauhanut leukaniveleni lähes kipeäksi monet kerrat tuolla live-elämässä kaikenmailman läskikasoille laihdutusohjeita ja ruokavinkkejä, vain huomatakseni tehneeni turhaa työtä. Asennetta ja itsekuria on vaikea opettaa tai ohjelmoida kenenkään päähän. Itse olen urheillut, kilpaillut urheilussa, pitänyt itseni kunnossa (niin että se myös näkyy) ja perehtynyt ko. asioihin, jonka johdosta olen joutunut lässyttämään kaikenmailman ihraporsaille miten hekin pääsisivät hyvään kuntoon. Olen kyllästynyt ja turhautunut läskeihin, itsekurittomiin ihmisiin ja siksi annan tulla ilman sensuuria kaikki, mitä mieltä olen heistä nyt. En jaksa puhua enää kauniisti heille, sitä olen jo kokeillut.

        Kuva tai ei tapahtunut.


      • 16+19
        6+11 kirjoitti:

        Kuva tai ei tapahtunut.

        Kuvia tai ei tapahtunut.


      • asdfghjklöä
        16+19 kirjoitti:

        Kuvia tai ei tapahtunut.

        ette te mun kuvia katselemalla laihdu.


      • asdfghjklöä
        asdfghjklöä kirjoitti:

        ette te mun kuvia katselemalla laihdu.

        se mikä ei tapahdu on teidän laihtuminen :D


    • Jotenkin noihin täydellisyyskuviin on alkanut puutua, ne ovat liian virheettömiä. Kuin nukkeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3226
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2724
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      117
      2719
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2123
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      175
      1365
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1160
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe