Koska te oikein tajuatte, että noi piirretyt kulmat näyttää todella naurettavilta.
Hyi helvetti!
3
306
Vastaukset
- Palkkipää
Sä olet nähnyt vaan niitä palkkikulmia mitä osa tekijöistä tekee. Luonnollisia kulmia et erottaisi.
- Mielet muuttuvat
Noiden piirtäjien mielestä heidän kulmansa näyttävät oikein hienoilta, eivät he niitä muuten piirtelisi. Ihmisen mieli voi muuttua ja ehkäpä - luultavasti - kynäkulmat katsovat omia kuviaan jossain vaiheessa ja kauhistuvat.
Katso omia teinikuviasi ja mieti, mikä hiustyyli, viiksentynkä tai pipomalli nykyisin suorastaan punastuttaa, vaikka aikoinaan oli olevinaan niin tyylikästä. - n20v
Täytyy sanoa,että hyvin piirretyt kulmat on kivan näköset. Semmoset ns palikat, liian tummat tai oudon muotoiset tai vain väärän väriset ei ole kivaa katsottavaa. Voi kyllä olla, että jos en murehtisi meikittöminä päivinä kulkemisesta kulmakarvattomana tai/ja osaisin piirtää luonnolliset kulmat niin saattaisin itsekkin ajaa kulmat lähes kokonaan pois. Mulla kulmat ei vaan kasva joten hankalaa kasvattaa kivaan muotoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604