Young girl dream girl

Tietämätön

Mikäköhän kappale soi muutamia kertoja aina tämän spin off sarjan taustalla? Esim jaksossa 5 kohdasta 3:55 eteenpäin ? Naisen laulama kappale joka alkaa sanoilla "think about the times when we were young..." Googlesta yrittänyt etsiskellä muttei löydy mistään :( kiitos jo etukäteen vastauksista jos joku tämän kyseisen kappaleen sattuisi tunnistamaan!

11

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänttälintti

Inkaliinahan se siellä hoilailee nenäliinoista! www.iltasanomat.fi

• Kaaleetti

Kyllä se on Marion Rung joka laulaa ihanasta lounasravintolasta jossain espanjassa

• silakkasuu

Harmi jos kukaan ei tiedä, tosi hyvä biisi!! Ei löydy googlaamalla. Varmaan joku suomalainen artisti

• salatunnus

Miksi Pekka kuolee jossain spin-off-sarjassa, jonka ei pitäisi vaikuttaa mitenkään salkkareihin?

• Anonyymi

En oo ku melkee 5 vuotta myöhässä, mut ois kyl kiva tietää mikä biisi kyseessä, koska todella hyvä! Ja tää mun kommentti ei kyllä hirveesti lohduta, mut täällä kans yks joka haluis tietää biisin nimen. Jos joku vaikka ois löytänytki kyseisen biisin nii kerro ihmeessä!

• Anonyymi

Kiitos ihan hirveesti!!!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että on herkkä ja kaunis biisi! Sielunhan tässä ihan herkistyy!

Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että on herkkä ja kaunis biisi! Sielunhan tässä ihan herkistyy!

Tos on aivan ihana sanotus! Kuvaa tosi upeesti Iidan herkkää sielunmaisemaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      146
      16822
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      157
      3515
    3. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      15
      2385
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      68
      1917
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      231
      1649
    6. 71
      1558
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1229
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      35
      1050
    9. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      42
      1033
    10. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      50
      1019
    Aihe