Keikkatarjouksia tekstarina

hyväksikäyttöä

Olen ollut jonkun aikaa listoilla firmassa, joka lähettää keikkatarjouksia tekstareina ns. työntekijöilleen- käsittääkseni useammalle sadalle yhdellä kertaa. Alkaa ottaa aivoon. aikaa menee viestin lukuun ja vastaamiseen ja jatkuvaan kyttäämiseen. enimmäkseen turhaan.

3

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin3567

Silloin kannattaa lopettaa se viestien lukeminen. Itse ainakin tekisin niin ja olisin työttömänä ja etsisin kunnon työpaikan ilman vuokrafirmoja.

• Lusmuilijako

Sellaiseen vuokra firmaan itteni jouduin ilmoittamaan, koskapa olivat saaneet nimeni TE-keskuksesta ja soittivat. No mikäs siinä, karenssin pelossa sekin tehtävä Mutta tosiaan aamulla tulee textari, että sinne tai tänne puolen tunnin päästä. Luojan kiitos niihin EI tarvitse vastata, jos ei ole sopiva. Miksei tällainen 57 vuotias saa nauttia ansiosidonnaisistaan, kun maksanut 35 vuotta liiton maksuja. Ja työkuntokin alkaa olla mitä on.

• toiveista ei elä

On eroa vuokrafirmoilla: toisessa firmassa lähetetään keikkatarjous vain aika pienelle ihmismäärälle, joten vastatessa työn useimmiten saa, Ja lähetetään vain alueelta, josta on sovittu.

Huonoja kokemuksia on sen sijaan ns. keikkaneteistä, joihin toiveita klikkaillaan, Joko ei keikkaa saa tai sitä ei ehkä ole olemassakaan tai työtä tarjotaan ihan toiselta alueelta, eri aikaan ja pienempää työaikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6329
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      53
      4522
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4277
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 56
      3327
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3068
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2737
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      35
      2376
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2181
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46