Poikakaverini ei kerkeä pyllistämään kun pitää rassata vania. Mitä teen?
kun puoliso pihtaa
6
245
Vastaukset
- Vitunurpot
Mitäs jos vaikka hankkisit elämän?
- karutotuus
Homot pukeutuu nahkaan
- Reseptilääke
Joo,tarvii hommata poikakaverilla oikeanlainen vani joka sopii hänen epänormaaleihin..hmm..taipumukseensa,siis Hiace oikein passeli.
Toinen vaihtoehto on tietysti vaihtaa se poikakaveri johonkin Audi-Bemu tason munattomaan jolla varmaan enempi aikaa antautua teidän yhteisiin punnerruksiin. - Laatikko luistaa
Hyviä saantiautoja poikaseksiin ovat muun muassa: Dodge Challenger -70; Chevrolet Impala -64; Chrysler 300 -69; Pontiac GTO -67; Lincoln Continental -61; Cadillac Coupe De Ville -59; Mercury Eight -50; Ford Model B -32; Chevrolet Corvette -58; Lintta-Äspeni.
- Mikähän muukin?
Ootko henk kohtaisesti antanut noitten kuskeille kavereineen vai omistaja moisille joskus?
Jotenkin tuntuu että tuo ensimmäinen vaihtoehto oikea,toisaalta hyvin vahvat epäilyt ettet ole moisia laitteita edes nähnyt kuin märissä unissa,sitten heräsit,katsoit ikkunasta ja petyit,kyllä se pappamallin Bemari siellä yhä valitettavasti oli.- Laatikko Luistaa
Ei ole Bemaria pihassa. Tallissa on Plymouth Cyclone GTO Ram Air Chevyn 460 Street Hemillä. Laatikkona Fordin 727. Etupenkin verhoiluna meksikorätti, puuttuu kromit etulampuista, katto maalattu Miranolilla mustaksi, muuten auto maalattu vihreäksi 1991.
Pyynti tax free ALV vaihto 13900usd/eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996