70-80 lukujen taitteessa se Oli KERAVA.
Mielenkiintoista olisi tietää missä nykyään tämä loistava alakulttuuri todella vaikuttaa??
Sen muista että 90- luvulla kangasalla yläaste oli kuin crybaby- leffasta ja etenkin akseli aitoo-pälkäne-kangasala-tampere.
Mutta missä teitä on nykyään paljon, kertokaa! ei ainakaan helsingissä...
Bileitä kierrelleenä olen kuullut usein mainittavan sulkavan alan todellisena pesäpaikkana nykyään ja joku taisi mainita iisalmen myös.
Suomen RockabillyKunta NRO.1 ?????
19
3317
Vastaukset
- rockababe
Voisin kyllä sanoo,et savossa on aeka paljon. kuopio,iisalmi,sulkava =) ja pilleet on parhaimmat täälä päin! Ite järjestetään,ja porukkaa viiraa helvetisti. =)
tampereellaki on kyllä aika paljo vieläki rokkareita..
Cry baby- crying all the time ;)- Rocker
kaikkihan tietää että suonenjoki on rockabilly kunta...
- Teks Willer
Yllättäen tää olikin ihan asiallinen viesti.
Siis asiaan: Vaikka keravalaiset (ainakin jotkut) mielellään väittävät että rockabilly on peräti keksitty Keravalla, olen tuolloin (ja vieläkin) kuvioissa mukana olleena vahvasti sitä mieltä, että se tapahtui samaan aikaan myös Helsingissä.
Olin jo pitkään ollut innokas alan diggari, kun edes kuulin Teddy & The Tigersista. Bändi oli kyllä uranuurtaja ja sen levyt kestää kuuntelua tänäkin päivänä.
Tietääkseni Sulkava todella on toiminnallisesti vilkas tänä päivänä, kuin myös Kouvola, Hamina jne. Tunnen jonkin verran porukkaa ko. paikoista ja aina silloin tällöin tapaillaan.- adfvadfv
Savossa bileitä? Eihän siellä oo mitään?
Irrallisia keikkoja kyllä mut eii muuta.
- Lucky Cherry
Nii.. kyllä mä luulen kanssa että savossa ja siellä etelämmässä on näitä tämän alan ihmisiä juttuja eniten. Mutta Jyväskylässäkin meitä sikiää aika tavalla ja rokkitouhu on muutenkin mukavan vireää. Kesäsin on aikas hiljasta, mutta syksyllä ja talvella on näitä keikkoja aikas tavalla. Paljoo en valehtele, jos sanon että lähes joka viikonloppu on jonkinlaiset kinkerit. Just viikko sitte oli tämä Rockabilly Freakshow, hyvät peijaiset oli! Täytyy kyllä sanoa että jos haluaa isompii rokkeihin, on sitä jaksettava raahatua aika pitkästikki välillä.. Ei mutta hei, Tavastiaa ja High Noonia odotellessa, Moikka!
- Kouvola
Kouvola
- RENKO
RENKON ROKUT RY
- Bunny
Savossa on paljon rockabillyjä. :)
- rasvaletti
Jyväskylässä on rokuja paljon.
- Maria^^
sen tietää että tampere on RockabillyKunta NRO.1
:) - G-M
..............PORI.
- rocknrollqueen
Nokia tietysti...ja tampere-kangasala-ylöjärvi :D
23.10 on Nokian Iisopissa 10th rock'n'roll party!!
sinne kaikki
- Määrän!!
Eli Hyvinkää!!
- Javool
No ei tod! Hyvinkkältä on se vitun hölösuu Anssi ja se kuittaa koko kaupungin maineen.
- suvi
huh huh.
- rock a savo
kyllähän se niin on nykyään et savosta löytyy rockabilly henkisten ihmisten pyhättö....onhan niit kyl muuallakin ku jaksaa ehtiä...=)
- rock-a-cat
No kyyllä!! Kuopio on rockabilly world!!
- shhh.
rock-a-cat kirjoitti:
No kyyllä!! Kuopio on rockabilly world!!
Jes. Suonenjokihan se. :D
- Anonyymi
Kälviä ehdottomasti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138