Kahvi atkinsin aikana

aeropostale

Hei.
Olen aloittamassa Atkinsin dieettiä. Mutta olen kahvin juoja, joten kysynkin saako kahvia juoda? Laitan siihen rasvatonta maitoa sekä sokeria? Pitääkö siis jättää kokonaan pois?

Ja korvaako multitabsit vihannekset, sillä en syö lainkaan vihanneksia. Mitä muita vitamiineja tarvisi ostaa tabletteina?
Saako 100% appelsiinimehua juoda?

5

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei noilla eväillä

Parempi kun et aloita. Hanki Atkinsin kirja ensin vaikka kirjastosta. Rehellisesti olen kyllä sitä mieltä että siirryt vain terveelliseen ruokavalioon. Älä ala leikkimään terveydelläsi, kun kerran tietosi ovat noin puutteellisia. Poppakonstia laihduttamiseen ei ole olemassa. Eikä tule.

• xxx

Hanki ihmeessä Atkinsin tai vaikka Antti Heikkilän kirja avuksesi, sillä tieto näyttää olevan tosi puutteellista!
      Kyllä vähähiilarisella syödään myös kasviksia, kahvikin menee, mutta ei maidolla ja sokerilla vaan kermalla (ja keinomak.aineella) Tuoremehut EI käy ja hedelmätkin hyvin rajoitetusti.
      Kyse on siis lähinnä siitä, että kaikki viljat, perunat ja tarkkelyspitoiset juurekset, sekä paljon hedelmäsokeria sisältävät hedelmät ja tietenkin se sokeri jää pois. Syötävä on silti monipuolisesti, jos aikoo hengissä selvitä!
      Itse olen nyt pudottanut noin 2kk:ssa vähähiilihydraattisella -8kg, vielä toinen mokoma olisi tavoitteena.

• aeropostale

tiedoista.
        En syö kasviksia sen vuoksi etten pidä niistä. en ole koskaan syönyt, joten en jätä niitä vain tämän dieetin takia pois.
        Olen nyt kyllä päättänyt että salaatinlehteä kokeilen. Ja kiitti kahvi vinkistä. tietoa olen kyllä haalinut, mutta tuo kahvikysymys ei tullut missään esille.

• idea
        aeropostale kirjoitti:

tiedoista.
        En syö kasviksia sen vuoksi etten pidä niistä. en ole koskaan syönyt, joten en jätä niitä vain tämän dieetin takia pois.
        Olen nyt kyllä päättänyt että salaatinlehteä kokeilen. Ja kiitti kahvi vinkistä. tietoa olen kyllä haalinut, mutta tuo kahvikysymys ei tullut missään esille.

Atkinsin dietiin ideanahan on, että hiilihydraatteja syödään vähän jolloin elimistö kuluttaa proteeiini/rasvavarastoja ravinnonlähteenään. Hiilihydraatit tulisi minimoida. Sokerissa on paljon hiilihydraatteja, mutta jos käytät esim. kahviin yhden palan sokeria, niin ei tämä mitään haittaa. Sen antama energia määrä on kuitenkin niin pieni. Eri asia on, jos syöt esim. pussillisen karkkeja ja imet niistä puhdasta sokeria n. 500 kcalorin verran...silloin dietti menee jo pahasti sekaisin.

• Hmm?
        idea kirjoitti:

Atkinsin dietiin ideanahan on, että hiilihydraatteja syödään vähän jolloin elimistö kuluttaa proteeiini/rasvavarastoja ravinnonlähteenään. Hiilihydraatit tulisi minimoida. Sokerissa on paljon hiilihydraatteja, mutta jos käytät esim. kahviin yhden palan sokeria, niin ei tämä mitään haittaa. Sen antama energia määrä on kuitenkin niin pieni. Eri asia on, jos syöt esim. pussillisen karkkeja ja imet niistä puhdasta sokeria n. 500 kcalorin verran...silloin dietti menee jo pahasti sekaisin.

Jos tuppaa repsahtamaan, vähähiilihydraattisen kanssa voi tulla pahoja ongelmia.

Linkkiesimerkki...
        http://karpit.net/forum/viewtopic.php?t=2210

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe