Olen 21v nainen ja olen kyllä aina ollut hieman erakkomainen. Minulla on kyllä kavereita jne mutta niiden seura on niin uuvuttavaa. Vaikka olisi hauskaakin niin ajattelen vain että olisi kiva olla kotona. Minun on myös välillä vaikea saada keskustelu pystyyn ellei aihe ole minun mielestä kiinnostava, esim koirat. Olen huomannut että koiraihmisten kanssa puhuminen on paljon helpompaa.
Rasittaa etten pysty pitämään hauskaa koska haluan sitä kyllä, kun vihdoin pääsen kavereiden kaa ulos niin tunnen vain etten sovi joukkoon.
Minulla on tarkka kuva siitä että minkälainen ystävän pitäisi olla jotta hänen seurassaan todella viihtyisi, mutta en ole tätä henkilöä vielä tavannut. Eläinten seura on tällä hetkellä paljon parempaa kuin ihmisten..
En tiedä olenko ainoa planeetalla joka tuntee näin sillä en ole kaltaistani vielä tavannut. Välillä tulee vaan niin sekava olo kun ihmisten parissa haluaa olla mutta kuitenkin kotiinlähtö vie voiton? Pitäisikö vaan antaa periks ja jättää ihmissuhteet?
Ihmiskontaktit uuvuttaa
3
196
Vastaukset
No ensin tietty kannattais varmaan miettiä, mitä yhteistä sinulla ja kavereillasi on ? Muutakin kuin että ollaan samassa koulussa tai työpaikassa jne. Itse olen kans hyvinkin pikkutarkka siitä, mitä kaverin pitäisi mulle edustaa ja siksi olenkin kaveriton. Mutta yhteiset harrastukset, tykkäykset, ajatus- ja arvomaailma auttaa kyllä löytämään sopivampia ystäviä. Sinäkin pidät koirista, joten noista piireistä varmasti löytyy mukavia tyyppejä. Ystävyyden muodostuminen on toisaalta vähän kuin parisuhteenkin muodostuminen, se on helpompaa jos tykätään samoista asioista.
Hei olen melko samanlainen osittain nautin ihmisten seurasta sit kohta ahdistun ja haluan mennä kotiin.
Eipä kaverit pyytele juuri minnekkään kun varmaan ajattelee nykyään et mun kans on hankalaa olla. D:- 8+14
Ei tarvii, koska olet nainen ja koska olet nuori. Saat kyllä helposti miehen, jos vain haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865