MOi!
Mä oon lähdössä Tukholmaan tän kuun lopussa. Työhaastatteluun pääsin Scandic hotel Parkiin, onko kellään mitään tietoa kyseisestä työnantajasta? Entä onko kukaan muu lähdössä(tai on jo siellä) Tukholmaan? Sit vielä tosta työnhausta, mikä on paras tapa saada töitä Tukholmasta, tarkoitan, että netistä löytyy paljon paikkoja esim. Iso-Britanniaan meneville, mutta olen jo ollut siellä,ettei kiinnost tällä hetkellä.
Kiitos!!
TUKHOLMA
7
970
Vastaukset
- Gumman
Olisin kyllä kiinnostunut lähtemään, mutta toi työn-/asunnonhakuprosessi tuntuu olevan aika vaikeeta, miten ite pääsit sinne Scandiciin haastatteluun?
Netin kautta töitä ruotsissa löytää varmaan parhaiten www.ams.se-sivuilta mutta hotelliduuneja siellä ei pahemmin ole näkynyt, eli siis jos sieltä jonkun duunin löytäiskin niin pitäis todennäköisesti vielä hommata asunto ym.
Missä päin muuten olit Briteissä, suositteletko ja miten hait duunin? Mietin nimittäin joko sinne tai ruotsiin lähtemistä..- henna
Skotlannissa vajaan vuoden. Menin Finnaupairsin kautta, mitä en suosittele! Vuosi oli mahtava, mutta ei Finnaupairsin avulla. Luvatut asiat eivät pitäneet(jotka järjestö olisi helposti voinut tarkastaa hotellilta), esim. kerrottiin, että asunto on ihan hotellin lähellä, ettei asumisesta tarvite maksaa ja että palkasta jäisi enemmän käteen yms. Mut mikään näistä ei pitänyt paikkaansa!Ja kun yritti ottaa yhteyttä toimistoon, ei sieltä vastannut kukaan. Mutta, tämä kaikki tapahtui viime syksynä, joten en tiedä, josko järjestö olisi parantanut otettaan.
Mutta hotelli oli tosi hieno, siitä kiitosta.Ja muutenkin vuodesta tuli todella hieno!! Mutta nyt tiedän, ettei ainakaan heti kannata lähteä järjestön kautta(korkea maksu), mutta toisaalta on siinä etunsakin.
Sen työhaastattelun sain ihan lähettämällä CV:täni ja hakemusta ympäri Tukholmaa, vaikka kukaan ei missään ilmoittanutkaan vapaista paikoista.Rohkeasti vain kyselemään!!! - tanten
Paras tapa on hakea, kun valitset ne hotellit mihin haluat ja alat soitteleen. Harvat hotellit ilmoittelee missään, kun täällä on tapana, että hakija itse soittaa tai lähettää hakemuksen. Itsekin kun viimeksi vaihdoin työpaikkaa, ensin kirjoitin viiteen hotelliin puhelinnumerot ja aloin soittaan, jo toisessa paikassa tärppäsi ja pääsin heti aloittaan.
http://gulasidorna.eniro.se/intresseomraden/resor
- ollaan
Niin siis, kyselit vaan jo täällä olevien perään... Minä olen yksi, tyttö 23v. Ja pari suomalaista kaveria on tällä hetkellä, että ota yhteyttä jos kiinnostaa. Minkäs ikänen oot ja mistä päin? :)
- henna
Olen 20-vuotias ja Kajaanista, Tukholmaan oon tulossa ensi viikon keskiviikkona (27.10.). Mun poikakaveri on Tukholmasta, mutta muita en tunnekaan sieltä. Olisi tosi kiva tavata! Voitko antaa vaikka sun mailin tai jotain jos vaikka otan yhteyttä? :)
- ...
henna kirjoitti:
Olen 20-vuotias ja Kajaanista, Tukholmaan oon tulossa ensi viikon keskiviikkona (27.10.). Mun poikakaveri on Tukholmasta, mutta muita en tunnekaan sieltä. Olisi tosi kiva tavata! Voitko antaa vaikka sun mailin tai jotain jos vaikka otan yhteyttä? :)
Heipähei! Mä en millään viittis jättää meiliosoitettani tänne "julkiseen levitykseen", ku se on mun nimi ...enkä varsinkaan puh.nroa... ;) Onko sulla kenties mahollisuutta jättää omaasi? Olisi nimittäin mukavaa saada lisää uusia tuttavuuksia!
- henna
... kirjoitti:
Heipähei! Mä en millään viittis jättää meiliosoitettani tänne "julkiseen levitykseen", ku se on mun nimi ...enkä varsinkaan puh.nroa... ;) Onko sulla kenties mahollisuutta jättää omaasi? Olisi nimittäin mukavaa saada lisää uusia tuttavuuksia!
tässäpä tulee tää mun mailiosoite, vähän myöhässä tosin! Eli mailailetko mulle tai jotain, ni vois nähdä? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958