Olen hieman vajaa 170 senttiä pitkä, ja painan noin 50 kg. Ongelmani on sopivien vaatteiden löytäminen. Miesten s-koot ovat useimmiten ainakin turhan leveitä, kun taas lastenvaatteet ovat monesti liian pieniä ja lapsellisia. Etsisin esimerkiksi neuleita ja kauluspaitoja. Olen siis 15-vuotias.
Mistä sopivia vaatteita pienikokoiselle 15v ?
3
152
Vastaukset
- kääbik
Onneksi kerkeät vielä kasvaa. Itse en kasva enää ja olen vain 166cm. Itseäni miellyttäviä vaatteita on löytynyt JC nimisestä liikkeestä. XS kokoja ja slim fit malleja löytyy oikein mukavasti.
- Pieni19
Mietin minua, joka olen vain 156cm ja 19 vuotias. Kyllä sinun kokoiselle lyötyy paljonkin vaatteita S ja M koosta eri liikkeistä. Jos kauluspaidat ovat liian "väljiä" niin voit kaventaa niitä itse kotona tai pyytää esim. äitisi kaventamaan. Se ei ole vaikeaa.
- Pieni19
Ja 50kg 170 cm pitkälle on todella vähän!! Ryhdy syömään kunnolla. Se ratkaisee monta ongelmaa etenkin vaatteiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1655156- 1954083
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403725Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat653062Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533000- 1461997
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441757Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.361499Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631434Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319