gallup: kauanko olet ollu sinkku? Koetko että pitäisi seurustella? Jos niin miksi?
Itse oon ollut 7kk sinkku. Sinkkuus on ihanaa, en tarvitse kumppania.
kauanko oot ollu sinkku?
36
344
Vastaukset
- timoo_72
5kk.
- lottamari<3
5kk kerkesin olemaan sinkku,nyt menin naimisiin ulkomaalaisen kanssa :)
- Poikamies44
Koko ikäni, 44v ja 8kk.Olen myös ollut poika koko ikäni, sillä poikuuteni on edelleen tallella.
- Eisha
Sä voitkin tsekata Vimeo-sivuilta netistä sarjan "the Pickup-artist" siellä oli sun ikäinen mies oppimassa sosiaalisia taitoja. Ei muuta kun reenaamaan.
Koko ikäni.
haluaisin seurustella seksin ja läheisyyden takia, mutta sosiaalisesti olen sellainen ettei ihmisuhteita saa aikaan.- N1979
Mitä tarkoitat, että sosiaalisesti olet sellainen, ettet saa ihmissuhteita aikaan?
N1979 kirjoitti:
Mitä tarkoitat, että sosiaalisesti olet sellainen, ettet saa ihmissuhteita aikaan?
Olen hiljainen, sulkeutunut, en ole työelämässä enkä ole opiskellut, eikä kiinnosta mitkään sellaiset ajanvietteet joissa ihmiset yleensä tapaavat, vaan olen aina kotona.
Enkä osaa netissäkään kirjoittaa naisille mitään kiinnostavaa.
- 15+8
Yli 2vuotta.
- SekaSikiö
Koko elämäni olen ollut sinkku.
Toisinaan koen että haluan seurustella, koska en halua olla yksin loppuelämääni ja aina se ylimääräinen pyörä pyörimässä yksin. - mies 38v
Koko elämäni.
- nainennn 31v
1,5 vuotta, ei ole hinkkua suhteeseen
- Tosgana
Kuinka monen kanssa olet sekstaillut tuon puolentoista vuoden aikana jos saan udella?
Siksi kyselen, että kiinnostaa mitä sinkkuus kenellekin käytännössä tarkoittaa. - nainennn 31v
Tosgana kirjoitti:
Kuinka monen kanssa olet sekstaillut tuon puolentoista vuoden aikana jos saan udella?
Siksi kyselen, että kiinnostaa mitä sinkkuus kenellekin käytännössä tarkoittaa.Siis eronnut miehestä 2,5v ja kokonaan ilman miestä 1,5 vuotta, ei sekstailua.
- sinkuttelija_
3kk tällä hetkellä. Suhde kesti monta vuotta, mutta tajusin ettei suhde toimisi avioliittotasolla, vaikka todella mukava tyttö olikin. Olemme nykyään pelkkiä kavereita.
Reilut seitsemän vuotta, riippuu vähän mistä laskee.
- vanha kurppa
Muutaman vuoden. Olen pettynyt miehiin enkä halua tällä hetkellä edes yrittää parisuhdetta, koska epäonnistumisen riski on niin suuri. Toki jossain vaiheessa haluaisin parisuhteen, mutta pystyn kyllä elämään ihan hyvää elämää yksinkin.
- 7+20
Jos oot jo vanha kurppa niin ei se sun asemas ainakaan parane siitä myöhemminkään.
- vanha kurppa
7+20 kirjoitti:
Jos oot jo vanha kurppa niin ei se sun asemas ainakaan parane siitä myöhemminkään.
Enpä ole mitään kaksikymppistä etsimässäkään, vaan suunnilleen itseni ikäistä. Jos miehet on niin tyhmiä, että vielä 50-v ikäisenäkin vonkaavat kaksikymppisiä, niin se on heidän ongelmansa. Muutama minun ikäinen kaverini on löytänyt esim. nettitreffien kautta ikäisensä miehen parisuhteeseen, joten tiedän, että osa etsii saman ikäpolven kumppania.
Kuten sanoin, elämä on mukavaa ihan itsekseenkin. Jos miestä ei löydy, niin sitten ei voi mitään. Pärjään kyllä itseksenikin. - 13+15
vanha kurppa kirjoitti:
Enpä ole mitään kaksikymppistä etsimässäkään, vaan suunnilleen itseni ikäistä. Jos miehet on niin tyhmiä, että vielä 50-v ikäisenäkin vonkaavat kaksikymppisiä, niin se on heidän ongelmansa. Muutama minun ikäinen kaverini on löytänyt esim. nettitreffien kautta ikäisensä miehen parisuhteeseen, joten tiedän, että osa etsii saman ikäpolven kumppania.
Kuten sanoin, elämä on mukavaa ihan itsekseenkin. Jos miestä ei löydy, niin sitten ei voi mitään. Pärjään kyllä itseksenikin.No huonommat ne mahkut on kokoajan mitä kauemmin odotat. Ensinnäkin alat jo itse siirtyä siihen ongelmaa mikä nuorilla miehillä on, eli miehiä alkaa olemaan vähemmän määrällisesti kuin naisia, 55 miehiä kuolee jo niin paljon että naisia on määrällisesti enemmän kuin miehiä. Eli joudut siis kilpailemaan suuremman porukan kanssa pienemmästä tarjonnasta, kokoajan sitä enemmän mitä enemmän odotat.
Reilun vuoden.
Välillä tuntuu, että olisihan se kiva jos olisi se mies tuossa, mutta nyt just ei ole ihan sellaisen aika. Joku välimallinjuttu saattaisi tulla kyseeseen jossain vaiheessa...- fake love
välimallin juttu=panosuhde?
Kannattaa laittaa ilmoitus palstalle, varmasti löytyy paljon hyviä, sielukkaita rakastajia ehdokkaiksi. fake love kirjoitti:
välimallin juttu=panosuhde?
Kannattaa laittaa ilmoitus palstalle, varmasti löytyy paljon hyviä, sielukkaita rakastajia ehdokkaiksi.En jaksa käydä läpi mitään megaluokan tapailurumbaa, että löytäisin sopivan niiden nettivastaajien joukosta.
Jos aikanaan tositarkoituksella hain elämänkumppania ja vastauksia tuli 1,5 viikossa satoja, niin paljonko luulet vastauksia tulevan jos laitan, että etsin seksiseuraa...? No thanks, mulla on muutakin tekemistä :)- fake love
pimppaloora kirjoitti:
En jaksa käydä läpi mitään megaluokan tapailurumbaa, että löytäisin sopivan niiden nettivastaajien joukosta.
Jos aikanaan tositarkoituksella hain elämänkumppania ja vastauksia tuli 1,5 viikossa satoja, niin paljonko luulet vastauksia tulevan jos laitan, että etsin seksiseuraa...? No thanks, mulla on muutakin tekemistä :)Juurikin siksi täsmähaku vain palstalaisille. Sinullahan on kuitenkin varmaan jo luotu emotionaalinen ja henkinen side palstan miehiin, jota panosuhde vain syventäisi.
- m38
Pari vuotta edellisen pitkän parisuhteen päättymisestä.
Jotain säätöjä, pari pidempää tapailua ja vähän yritystäkin seurusteluun matkalle mahtuu, mutta ei oikein lähtenyt lentoon. En ollut vielä valmis tai sitten oli vain väärät ihmiset.
Nyt juuri ajatus seurustelusta houkuttaa, mutta olen hieman skeptinen sen suhteen, että oikeasti löytyisi niin sopiva ja vastustamaton ihminen.
Haluaisin seurustella, koska haluaisin rakastua. Vähän onttoa tämä yksiolo kuitenkin pidemmän päälle. - kiltti atm
Jos nyt mietitään että seurustelun jotkut aloittaa siin 13 vuotiaana niin olen ollut sinkku 17 vuotta. Olen aika varma että seuraavat 20 vuotta olen myös sinkku
- Tosgana
Minusta on tuntunut suht samalta about 25 vuotiaana. Haluatko vinkin?
- ihana elämä
8 vuotta. Tänä aikana olen käynyt yksillä treffeillä. 15 vuotta sitten kuuluin parhaiten menestyvään muutamaan prosenttiin, nykyään olen ollut työttömänä jo 6 vuotta.
- womanly30v
1,5 vuotta.
Vuosi sitten kesällä, ja alkuvuodesta oli sellaista juttua kahden miehen kanssa, että kummastakin olisi voinut alkaa seurustelu, mutta kumpikin juttu tyssäsi muutaman kuukauden sisään. Ekaan en ollut vielä oikeasti valmis (tosi harmi, koska mies ihan mahtava), ja tokan kanssa vaan meni sukset täysin ristiin.
Ekan puolen vuoden sinkkuuden aikana mulla oli haku päällä, oikein huolella. Mutta nyt tämän viimeisimmän säädön epäonnistuttua en ole edes jaksanut ajatella miehiä, en seksiä, enkä muutakaan.
Nyt aion keskittyä itseeni ja elämääni, ei mitään miessäätöjä. Mutta sen verran aion pitää silmäni ja korvani auki, että jos se herra oikea sattuisikin tupsahtamaan näkökenttään, niin sitten olisin valmis katsomaan juttua hänen kanssaan, koska herra oikealle minun oveni on aina auki.
Mutta ei ole kertakaikkiaan energiaa alkaa vääntämään tai etsimään ketään. Jätän kaiken "kohtalon" käsiin. - ätmi
Kohta 29 vuotta.
- sinkku.
Sinkkuna 13 vuotta
Olen ikisinkku, eli en ole koskaan seurustellut. Olsihan se mukava ainakin kokeilla seurustelua, mutta taitaa olla jo myöhäistä.
- n24
En ole koskaan seurustellut, eli olen ollut sinkku 24 vuotta.
- Mbm
2 kuukautta. On sellainen tunne että en löydä ketään enää tässä elämässä :(
- n. 2,5
vuotta sinkkuna. Nyt on alkanut tuntumaan siltä että olisi kiva jos joku "kehräisi" sylissä
- N28
28 vuotta sinkkuna
- mies431
Mies 43 vuotta. En ole koskaan seurustellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282973Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652643Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151714Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1101422
- 1021417
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411116Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005