Narsisti-miehen kanssa käsirysy

särkynyt 91

Onnistuin suututtamaan eilen mieheni siihen pisteeseen että hän kävi minuun käsiksi. Hän huusi minulle ja sohvasi minua kuten aina tekee, ja minulta vain napsahti ja heitin lasin seinään palasiksi. Silloin hän alkoi käsillä huitomaan ja onnistui tarttumaan kurkusta kiinni. Minä itsepuolustuksena potkaisin haaroväliin, josta hän heti uudelleen kävi kimppuuni ja huitoi kasvojani kohti. Minä raavin häntä paniikissa kasvoista jolloin silmälasitkin hajosivat.

Hän alkoi tapahtuneen jäljeen nauhoitella riitaamme, kuulemma todistaa hänen mielestään poliisille että minä tässä väkivaltaisena hulluna kuulun putkaan.

Minulla taas käsivarsissa mustelmia ja kaulassa raapimajälkiä, ja nauhalla itkuista huutoa ja erimielisyyttä tapahtumista, ei kuulemma missään vaiheessa tarttunut minua kaulasta vaan minä hakkasin hänet.
En uskalla tehdä ilmoitusta, koska pelkään itse saavani kuitenkin jonkun syytteen. Kumpaa poliisi uskoo jos hän vie nauhan itse poliisille?

5

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      En tiedä, kumpaa poliisi uskoo, mutta vastaan silti.

Olet varmaan hajalla – ja särkynyt – niin kuin nimimerkkisi kertoo. Tämä ei siis ollut ensimmäinen väkivaltainen yhteenotto? Oletko itse aikaisemmin ollut väkivaltainen?

Millaisena näet suhteenne tulevaisuuden? Kirjoitat, että miehesi on narsisti. Haluatko elää suhteessa narsisti-miehen kanssa. Entä sinä itse, uskon, että oma väkivaltaisuutesi on myös säikäyttänyt sinua.

Mun mielestäni nyt kannattaisi miettiä, mitä suhteelta haluatte ja mitä koko elämältä. Mistä väkivaltaisuus kumpuaa? Mitä on tehtävissä ja mitä olette kumpikin valmiita tekemään, jotta väkivaltaisuus ei toistu?

Tsemppiä, olet kirjoittanut tänne, se on hyvä alku. Lähde etsimään apua, sitä kyllä löytyy.
      Moikkaa Päivi-pappi Hämeestä

• älä pelkää

Entä jos nyt vain eroat siitä.Nuolet haavasi ja eroat narsistista,saat jnk sakon.Kuvaa mustelmat.

• erosin jo

väkivaltaisen kanssa elin vuosikymmeniä ja neuvottelut ei auttanut, vaan käytös paheni..

• hankala suhde

Saman itse kokenut... Minullakin on mennyt hermo exääni, jonka kanssa oli usein riitoja ja monta kertaa hän nakkasi minut pihalle talvipakkasellakin, ja kuristi kaulasta...Välissä puolustauduin ja läpsin poskelle, ja tällöinhän olin hullu väkivaltainen, päästäni vialla... Mutta sitten aloin tekemään muutosta, kun yksi ilta oli niin paha riita että hän nakkasi minut sänkyä vasten, jolloin murtui kylkiluita. Kaiken lisäksi onnistuin itse soittamaan hätänumeroon, ja tuli ambulanssi ja myös poliisi. Mutta minä sanoin että olin kaatunut... Päätin silloin että on parempi että muutan omaan. Lapsetkin oli suuri syy, nekin pelkäsivät. Oma tyttäreni koulussa kertoi haluavansa tappaa itsensä... Koska pelkäsi niin äitin puolesta.
      Muuta neuvoa en voi sanoa, kuin että lähde pois. Nämä ihmiset eivät muutu. Tulee olemaan rankkaa, sen tiedän omasta kokemuksestani, mutta voimia.

• oppeliini1

Miksi sinä VALITSET viettää tuollaista elämää?

Mieti oikein huolella tuohon vastaus. Ehkä se selventää ajatuksiasi ja käytostapaasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe