Miksi nainen pihtaa?

Piina penkki

Miksi tyttöystäväni pihtaa? Meille on seksiä todella harvoin ja hän ei näytä minuun kohtaan minkäänlaista kiinnostusta. Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme jne.

Tyttöystävä on sanonut, että meillä on hyvää seksiä, mutta miksi ei sitten kelpaa? Minulla on halut kokoajan ihan katossa ja jaksan vetää monta kierrosta putkeen, mutta hänelle riittää aina vain yksi.

Jos edes vihjailen seksistä tuntuu, kuin hän pahottaisi mielensä ja, kun yritän pussailla kaulaa jne hän sanoo, että ahdistelen. Voisiko suora puhuminen hänen kanssaan auttaa? Minun on ollut tarkoitus ottaa tämä asia esille monta kertaa, mutta en vain ole uskaltanut, koska pelottaa, että hän suuttuisi siintä, jos hän käsittää, että syyttelisin häntä. Neuvoja kaivataan !

232

8081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussijussijussijussi

      Pakko puhua, jos haluat selvyyttä. Käytä keskustellessasi minä-muotoa. Kerro mitä sinä toivoisit ja kysy, mitä hän haluaa. Kuuntele. Keskustellessa ei kannata syytellä malliin: "Kun sinä et koskaan....". Tuo "minä toivon..." -muodon käyttö on turvallista.

      Voi olla, että teillä on erilaiset tarpeet, et voi häntä muuttaa, kuten ei hänkään sinua. Voi olla, että hänen mielestään todellakin teillä on hyvää seksiä, mutta hän ei vaan halua sitä enempää. Hän saattaa kokea läheisyytesi ahdistavana, kun liittää sen suoraan seksin haluamiseen. Voi tietenkin olla, että hän ei ole tyytyväinen seksiinne, mutta ei kehtaa/halua sanoa sitä. Yritä saada keskustelun ilmapiiri rehelliseksi ja luotettavaksi, ehkä hän uskaltaisi kertoa haluistaan.

      • yupyup

        Jussi Jussi....kerrankin asiallista puhetta miehen suusta. Ei mitään lisättävää!


      • luostariin vaan!

        Menkää Mies ja Akka nunnaluostariin! Saatte molemmat apua. Mies nai nunnaa takaapäin. Nunna; Herra armahda 12 kertaa. Munkki akalle; herra nyt koettelee vaan! Tämä on kilvoittelua! Molemmat rentoina ja raukeina retkahtavat elämään. ja ottavat nunnasta ja munkista puolisot itselleen. Lähetyssaarnaaja-asennoissaan?


      • MenkääVittuun
        yupyup kirjoitti:

        Jussi Jussi....kerrankin asiallista puhetta miehen suusta. Ei mitään lisättävää!

        Haistakaa vittu miiden sääntöjenne kanssa kun asiallset kommentit poistetaan


    • 16+14

      Aikaisempi kommenttoija antoikin hyviä vinkkejä! Tässä nuoren naisen näkökulma:

      Itse olen myös joskus "joutunut" tilanteeseen milloin itsellä on ollut pidemmän aikaa kausia jolloin esim kerran kahdessa viikossa on riittänyt ja mies taas voisi vaikka kolmesti päivässä hommailla. Yleensä tälläinen kausi voi sattua jos jotain on tapahtunut, mieltä painaa jokin, koulu/työ stressaa, ei tunne itseään haluttavaksi tai sitten vaan ei tee mieli. Onko teillä alusta asti ollut näin vai onko tilanne uusi? Entä jos tyydytätkin naisesi niin hyvin ettei hän tosiaan kaipaa enempää? Mites jos ostat "miesten lelun" tai hoitelet omalla kädellä pahimmat tarpeet? Ymmärrän hyvin tuon että tuntuu painostavalta sekä ahdistavalta jos itseä ei haluta ja tuntuu että toinen ei muuta ajattelekkaan. Mutta juttele ihmeessä naisesi kanssa!

      • 12+1

        Suhteen alussa meillä oli tilanne aivan eri. Seksiä oli runsaasti, joskus jopa vähän liikaa, että tyttöystävää alkoi oikein ahdistaa, että hommailimme niin paljon. Koulu saattaa kyllä olla syyllinen tähän tilanteeseen ja hän on kuulemma kokoajan väsynyt/ nuutunut.

        En minäkään oikestaan hirveämmin tarvitse, vaikka halut ovat katossa kokoajan... Haluaisin edes sen kerran viikossa. Minusta tuntuu, että hän ei enään tykkää minusta, jos seksiä ei ole ja se sitten pelottaa, että hän haluaisi erota.


      • Kommentti Keijo
        12+1 kirjoitti:

        Suhteen alussa meillä oli tilanne aivan eri. Seksiä oli runsaasti, joskus jopa vähän liikaa, että tyttöystävää alkoi oikein ahdistaa, että hommailimme niin paljon. Koulu saattaa kyllä olla syyllinen tähän tilanteeseen ja hän on kuulemma kokoajan väsynyt/ nuutunut.

        En minäkään oikestaan hirveämmin tarvitse, vaikka halut ovat katossa kokoajan... Haluaisin edes sen kerran viikossa. Minusta tuntuu, että hän ei enään tykkää minusta, jos seksiä ei ole ja se sitten pelottaa, että hän haluaisi erota.

        Sun pitää erottaa seksi ja tykkääminen toisistaan. Voi tykätä vaikka ei harrasta seksiä. Ei se sekstaaminen ole rakkauden/tykkäämisen mittari. Tottakai tunteet ovat voimakkaammillaan silloin.

        Mutta niinkuin tuli esille yllä: sinä ahdistat tyttöystävääsi. Lisäksi yksi mikä on iso turn off naiselle, että olet urpoillut. Oletko? Kohtele naista hyvin. Puhu paljon häneen kanssa. Naiset kaipaa yhtälailla henkistä yhteyttäkin(enemmänkin) kuin fyysistäkin.


      • 7+6
        Kommentti Keijo kirjoitti:

        Sun pitää erottaa seksi ja tykkääminen toisistaan. Voi tykätä vaikka ei harrasta seksiä. Ei se sekstaaminen ole rakkauden/tykkäämisen mittari. Tottakai tunteet ovat voimakkaammillaan silloin.

        Mutta niinkuin tuli esille yllä: sinä ahdistat tyttöystävääsi. Lisäksi yksi mikä on iso turn off naiselle, että olet urpoillut. Oletko? Kohtele naista hyvin. Puhu paljon häneen kanssa. Naiset kaipaa yhtälailla henkistä yhteyttäkin(enemmänkin) kuin fyysistäkin.

        En tietääkseni ole urpoillut, mutta en ole varma, kun ei hän ikinä tahdo kertoa minulle jos on joku ongelma. Kohtelen omasta mielestäni häntä hyvin ehkä vähän liiankin hyvin välillä :3 Juttelemelle paljon yhdessä olemme, kuin parhaita kavereita ja rakastajia samassa paketissa. Voisiko liika yhdessä olo aiheuttaa hänelle haluttomuutta? Olemme aikalailla kokoajan yhdessä paitsi, kun on koulua, mutta vaikka se olisi ongelma niin en silti haluaisi olla hänestä erossa, nautin niin hänen seurastaan vaikka riideltäisiin tai ollaan vaan hiljaa.


      • Sannnnnnni
        7+6 kirjoitti:

        En tietääkseni ole urpoillut, mutta en ole varma, kun ei hän ikinä tahdo kertoa minulle jos on joku ongelma. Kohtelen omasta mielestäni häntä hyvin ehkä vähän liiankin hyvin välillä :3 Juttelemelle paljon yhdessä olemme, kuin parhaita kavereita ja rakastajia samassa paketissa. Voisiko liika yhdessä olo aiheuttaa hänelle haluttomuutta? Olemme aikalailla kokoajan yhdessä paitsi, kun on koulua, mutta vaikka se olisi ongelma niin en silti haluaisi olla hänestä erossa, nautin niin hänen seurastaan vaikka riideltäisiin tai ollaan vaan hiljaa.

        Naista ei *voi* kohdella liian hyvin (naiset jotka ovat tulleet itsensä kanssa sinuiksi haluavat ihanan miehen, ja naiset jotka eivät ole, vaikkakaan se ei välttämättä ole heidän syynsä, eivät ole pitkän päälle hyviä kumppaneita).
        Lähinnä arvelisin että "pakkoseksi" ketuttaa kaikkia -tietysti haluat, kukapa ei, mutta jos toiselle tuntuu että ei koskaan saa odottaa kunnes itse haluaa vaan täytyy harrastaa seksiä jos vain suinkin pystyy -niin ajan kanssa koko seksin ajatus voi alkaa ketuttaa. Päätä itse ettet aio harrastaa seksiä vaikka kuuteen viikkoon (ja kerro se ja syysi tyttöystävällesi) -ja sitten kertakaikkiaan kieltäydy vaikka hänkin tekisi aloitteen. Hän joko alkaa haluta uudelleen itsensä takia, ei sinua miellyttääkseen, ja asia korjaantuu -tai kuuden viikon parhaan kämppistoveruuden jälkeen ehkä molemmat tajuatte että olisitte ystävinä paremmat.


      • puutteessa3

        Olen 23 vuotta naimisissa ollut naisen kanssa, joka on sinun kaltainen nainen. Olen hoitanut itseäni omin käsin, mutta nyt saa riittää! Se ei ole seksiä!


      • Nainen vaihtoon
        Sannnnnnni kirjoitti:

        Naista ei *voi* kohdella liian hyvin (naiset jotka ovat tulleet itsensä kanssa sinuiksi haluavat ihanan miehen, ja naiset jotka eivät ole, vaikkakaan se ei välttämättä ole heidän syynsä, eivät ole pitkän päälle hyviä kumppaneita).
        Lähinnä arvelisin että "pakkoseksi" ketuttaa kaikkia -tietysti haluat, kukapa ei, mutta jos toiselle tuntuu että ei koskaan saa odottaa kunnes itse haluaa vaan täytyy harrastaa seksiä jos vain suinkin pystyy -niin ajan kanssa koko seksin ajatus voi alkaa ketuttaa. Päätä itse ettet aio harrastaa seksiä vaikka kuuteen viikkoon (ja kerro se ja syysi tyttöystävällesi) -ja sitten kertakaikkiaan kieltäydy vaikka hänkin tekisi aloitteen. Hän joko alkaa haluta uudelleen itsensä takia, ei sinua miellyttääkseen, ja asia korjaantuu -tai kuuden viikon parhaan kämppistoveruuden jälkeen ehkä molemmat tajuatte että olisitte ystävinä paremmat.

        Siis miehen tehtävä on kohdella naista kuin jotain helvetin prinsessaa ja sitten ehkä voi saada seksiä?! Ei todellakaan, sitä paitsi naisethan tahtovat tasa-arvoa. Kakun syöminen ja säästäminen ei onnistu samaan aikaan.


      • :DD
        Nainen vaihtoon kirjoitti:

        Siis miehen tehtävä on kohdella naista kuin jotain helvetin prinsessaa ja sitten ehkä voi saada seksiä?! Ei todellakaan, sitä paitsi naisethan tahtovat tasa-arvoa. Kakun syöminen ja säästäminen ei onnistu samaan aikaan.

        No sinä et ole naista koskaan saanutkaan.


      • Yksinkin voi olla
        Nainen vaihtoon kirjoitti:

        Siis miehen tehtävä on kohdella naista kuin jotain helvetin prinsessaa ja sitten ehkä voi saada seksiä?! Ei todellakaan, sitä paitsi naisethan tahtovat tasa-arvoa. Kakun syöminen ja säästäminen ei onnistu samaan aikaan.

        Kyllä, parisuhteessa toista pitää kohdella hyvin ja rakastuneelta naiselta saa seksiä. Voit alentaa sen prinsessa kohteluksi ja jäädä ilman, kirota ja väännellä - ja käydä korkeintaan maksullisissa (vaikka kyllähän yhdenillan juttuihinkin aina välinpitämättömästi ihmiset suostuu nykyään) mutta parisuhdetta et tuolla asenteella terveesti rakenna.
        Että kyllä, parisuhteessa miehen tehtävä on kohdella naista hyvin, pitää rakkaintaan kuin kukkaa kämmenellä ja arvostaa, kunnioittaa sekä etenkin rakastaa. Siihen tietenkin kannattaa valita nainen joka tekee samoin miehelle.
        Parisuhteessa on erittäin tärkeää, muistaa ja kohdella hyvin joskus vaikkei saisi mitään: niin ystävätkin tekevät. Joskus kannattaa opetella olemaan pyytetön ja epäitsekäs ilman toisen haukkumista prinsessaksi - jos siis aikoo saada, mitään. Elämässä usein saa vain sen mitä pystyy antamaan.
        Pyyteetön antaminen ja muistaminen ilman seksin vonkausta voi johtaa siihen että se toinenkin joskus seksiä vonkaa ;)

        Pitää muistaa että parisuhteessa on PARI eikä yksin. Jos tekee itseään koko ajan tykö, periaatteessa saattaa vaan olla itsekäs, eli vaan haluta tyydyttää omia himojaan eikä huomaa välittää. Ei nää, että siinä täytyy olla myös ystävyyttä ja muuta, vaikka hormonit hyrrääkin.

        Jos ei ole parisuhteessa ihmisen kanssa, jota rakastaa, arvostaa, kunnioittaa ja haluaa kohdella hyvin, niin ystävänä, läheisenä kuin rakkaanakin, niin joko ei kuulu olla parisuhteessa tai ainakaan siinä parisuhteessa. Toisen huomioon ottaminen ei pidä olla pois terveestä itsekunnioituksesta eikä toisen huomioon ottaminen ole kynnysmattona olemista, esim. väkivaltaan suostumista tai aina vaan toisen huomioimista. Tietenkään.
        Me olemme täällä kuitenkin toisiamme varten ja miksi ei etenkin rakkaitaan huomioisi, auttaisi ja kohtelisi hyvin?
        Kannattaa tosiaan miettiä tervettä suhtautumista itseen, ja millaisen parisuhteen haluaisi. Kaikissa on huonot puolensa.

        Jos kokee että toisen huomioiminen on aina joku marttyyriuhraus, ja toisen huomioiminen alistunutta naisen prinsessana palvomista tms. kannattaa ihan suosiolla pysytellä erossa suhteista. Ainakin niin kauan kunnes saa vähän pohdittua ja ehkä jonkun ammattilaisen kanssa myös keskusteltua siitä, mitkä on normaalit rajat asioissa. Ja mitä nyt semmoiseen tavalliseen rakkauteen, parisuhteeseen ja vuorovaikutukseen kuuluisi.

        Tasa-arvo ei oikeastaan kuulu tähän, enkä ihan tuota vääntelyä enää käsitä, että siis koska joku haluaa tasa-arvoa, hänen sitten pitäisi suostua paskaan kohteluun ja naida vaikka vasten tahtoaan? Vai ymmärrätkö ihan itsekään tuota mitä kirjoitat? No, kannattaa miettiä. Myös sitä, onko se lähde, mistä asenteesi kumpuaa, ihan rehellinen, oikea tai semmoinen lähde, mitä kannattaa kuunnella. Ole kriittinen myös itseäsi kohtaan ja kyseenalaista sekä kysy.


      • Nainen vaihtoon
        :DD kirjoitti:

        No sinä et ole naista koskaan saanutkaan.

        Minä olen ollut vahingossa useamman naisen kanssa kuin sinä tarkoituksella. Sinä olet niitä miehiä että kun työllä ja tuskalla on saanut itselleen naisen niin sen oikkujen armoilla olet että edes joskus saisit piparia.


      • Nainen vaihtoo
        Yksinkin voi olla kirjoitti:

        Kyllä, parisuhteessa toista pitää kohdella hyvin ja rakastuneelta naiselta saa seksiä. Voit alentaa sen prinsessa kohteluksi ja jäädä ilman, kirota ja väännellä - ja käydä korkeintaan maksullisissa (vaikka kyllähän yhdenillan juttuihinkin aina välinpitämättömästi ihmiset suostuu nykyään) mutta parisuhdetta et tuolla asenteella terveesti rakenna.
        Että kyllä, parisuhteessa miehen tehtävä on kohdella naista hyvin, pitää rakkaintaan kuin kukkaa kämmenellä ja arvostaa, kunnioittaa sekä etenkin rakastaa. Siihen tietenkin kannattaa valita nainen joka tekee samoin miehelle.
        Parisuhteessa on erittäin tärkeää, muistaa ja kohdella hyvin joskus vaikkei saisi mitään: niin ystävätkin tekevät. Joskus kannattaa opetella olemaan pyytetön ja epäitsekäs ilman toisen haukkumista prinsessaksi - jos siis aikoo saada, mitään. Elämässä usein saa vain sen mitä pystyy antamaan.
        Pyyteetön antaminen ja muistaminen ilman seksin vonkausta voi johtaa siihen että se toinenkin joskus seksiä vonkaa ;)

        Pitää muistaa että parisuhteessa on PARI eikä yksin. Jos tekee itseään koko ajan tykö, periaatteessa saattaa vaan olla itsekäs, eli vaan haluta tyydyttää omia himojaan eikä huomaa välittää. Ei nää, että siinä täytyy olla myös ystävyyttä ja muuta, vaikka hormonit hyrrääkin.

        Jos ei ole parisuhteessa ihmisen kanssa, jota rakastaa, arvostaa, kunnioittaa ja haluaa kohdella hyvin, niin ystävänä, läheisenä kuin rakkaanakin, niin joko ei kuulu olla parisuhteessa tai ainakaan siinä parisuhteessa. Toisen huomioon ottaminen ei pidä olla pois terveestä itsekunnioituksesta eikä toisen huomioon ottaminen ole kynnysmattona olemista, esim. väkivaltaan suostumista tai aina vaan toisen huomioimista. Tietenkään.
        Me olemme täällä kuitenkin toisiamme varten ja miksi ei etenkin rakkaitaan huomioisi, auttaisi ja kohtelisi hyvin?
        Kannattaa tosiaan miettiä tervettä suhtautumista itseen, ja millaisen parisuhteen haluaisi. Kaikissa on huonot puolensa.

        Jos kokee että toisen huomioiminen on aina joku marttyyriuhraus, ja toisen huomioiminen alistunutta naisen prinsessana palvomista tms. kannattaa ihan suosiolla pysytellä erossa suhteista. Ainakin niin kauan kunnes saa vähän pohdittua ja ehkä jonkun ammattilaisen kanssa myös keskusteltua siitä, mitkä on normaalit rajat asioissa. Ja mitä nyt semmoiseen tavalliseen rakkauteen, parisuhteeseen ja vuorovaikutukseen kuuluisi.

        Tasa-arvo ei oikeastaan kuulu tähän, enkä ihan tuota vääntelyä enää käsitä, että siis koska joku haluaa tasa-arvoa, hänen sitten pitäisi suostua paskaan kohteluun ja naida vaikka vasten tahtoaan? Vai ymmärrätkö ihan itsekään tuota mitä kirjoitat? No, kannattaa miettiä. Myös sitä, onko se lähde, mistä asenteesi kumpuaa, ihan rehellinen, oikea tai semmoinen lähde, mitä kannattaa kuunnella. Ole kriittinen myös itseäsi kohtaan ja kyseenalaista sekä kysy.

        En minä ole ketään naista kohdellut kuin prinsessaa. En toki ole hakannut enkä hirveästi huutanut (paitsi asiasta). Jos ei kelpaa lähtee lätkimään. Ei naisten oikkuihin pidä suostua. Kapakat on täynnä naisia.


      • puutteessa 4
        puutteessa3 kirjoitti:

        Olen 23 vuotta naimisissa ollut naisen kanssa, joka on sinun kaltainen nainen. Olen hoitanut itseäni omin käsin, mutta nyt saa riittää! Se ei ole seksiä!

        sama täällä 23 vuotta liittoa ja lapsikin olisi pitänyt saada hänen mutta ilman seksiä.nyt olen sinkuna ja selvä syy miksi on puutteessa kun itsetuntokin meni niin että uuden kumpanin etsiminenkin ottaa aikaa.


      • keksiäkö?
        Nainen vaihtoon kirjoitti:

        Minä olen ollut vahingossa useamman naisen kanssa kuin sinä tarkoituksella. Sinä olet niitä miehiä että kun työllä ja tuskalla on saanut itselleen naisen niin sen oikkujen armoilla olet että edes joskus saisit piparia.

        Vain teinit puhuu piparista.


      • börje neiti
        puutteessa3 kirjoitti:

        Olen 23 vuotta naimisissa ollut naisen kanssa, joka on sinun kaltainen nainen. Olen hoitanut itseäni omin käsin, mutta nyt saa riittää! Se ei ole seksiä!

        Mäkin oon ollut homosuhteessa vuoden,ei tarvi runkata kun kaveri poraa ryppyreikää,ja hyvää tekee.


      • yksinäisyys odottaa
        Nainen vaihtoo kirjoitti:

        En minä ole ketään naista kohdellut kuin prinsessaa. En toki ole hakannut enkä hirveästi huutanut (paitsi asiasta). Jos ei kelpaa lähtee lätkimään. Ei naisten oikkuihin pidä suostua. Kapakat on täynnä naisia.

        Sulle voi samantien toivottaa yksinäistä loppuelämää. Et tiedä mitään naisista sen valitettavasti huomaa. Naiset on tunneolentoja joille hellyys ja hyvänäpito on edellytys number 1. Jos mies vaan käyttää seksileluna niin naiset vain vaihtuu ja loppujen lopuksi jäätkin yksin. Mutta itsepähän valitset.


      • ioigiåugui
        Yksinkin voi olla kirjoitti:

        Kyllä, parisuhteessa toista pitää kohdella hyvin ja rakastuneelta naiselta saa seksiä. Voit alentaa sen prinsessa kohteluksi ja jäädä ilman, kirota ja väännellä - ja käydä korkeintaan maksullisissa (vaikka kyllähän yhdenillan juttuihinkin aina välinpitämättömästi ihmiset suostuu nykyään) mutta parisuhdetta et tuolla asenteella terveesti rakenna.
        Että kyllä, parisuhteessa miehen tehtävä on kohdella naista hyvin, pitää rakkaintaan kuin kukkaa kämmenellä ja arvostaa, kunnioittaa sekä etenkin rakastaa. Siihen tietenkin kannattaa valita nainen joka tekee samoin miehelle.
        Parisuhteessa on erittäin tärkeää, muistaa ja kohdella hyvin joskus vaikkei saisi mitään: niin ystävätkin tekevät. Joskus kannattaa opetella olemaan pyytetön ja epäitsekäs ilman toisen haukkumista prinsessaksi - jos siis aikoo saada, mitään. Elämässä usein saa vain sen mitä pystyy antamaan.
        Pyyteetön antaminen ja muistaminen ilman seksin vonkausta voi johtaa siihen että se toinenkin joskus seksiä vonkaa ;)

        Pitää muistaa että parisuhteessa on PARI eikä yksin. Jos tekee itseään koko ajan tykö, periaatteessa saattaa vaan olla itsekäs, eli vaan haluta tyydyttää omia himojaan eikä huomaa välittää. Ei nää, että siinä täytyy olla myös ystävyyttä ja muuta, vaikka hormonit hyrrääkin.

        Jos ei ole parisuhteessa ihmisen kanssa, jota rakastaa, arvostaa, kunnioittaa ja haluaa kohdella hyvin, niin ystävänä, läheisenä kuin rakkaanakin, niin joko ei kuulu olla parisuhteessa tai ainakaan siinä parisuhteessa. Toisen huomioon ottaminen ei pidä olla pois terveestä itsekunnioituksesta eikä toisen huomioon ottaminen ole kynnysmattona olemista, esim. väkivaltaan suostumista tai aina vaan toisen huomioimista. Tietenkään.
        Me olemme täällä kuitenkin toisiamme varten ja miksi ei etenkin rakkaitaan huomioisi, auttaisi ja kohtelisi hyvin?
        Kannattaa tosiaan miettiä tervettä suhtautumista itseen, ja millaisen parisuhteen haluaisi. Kaikissa on huonot puolensa.

        Jos kokee että toisen huomioiminen on aina joku marttyyriuhraus, ja toisen huomioiminen alistunutta naisen prinsessana palvomista tms. kannattaa ihan suosiolla pysytellä erossa suhteista. Ainakin niin kauan kunnes saa vähän pohdittua ja ehkä jonkun ammattilaisen kanssa myös keskusteltua siitä, mitkä on normaalit rajat asioissa. Ja mitä nyt semmoiseen tavalliseen rakkauteen, parisuhteeseen ja vuorovaikutukseen kuuluisi.

        Tasa-arvo ei oikeastaan kuulu tähän, enkä ihan tuota vääntelyä enää käsitä, että siis koska joku haluaa tasa-arvoa, hänen sitten pitäisi suostua paskaan kohteluun ja naida vaikka vasten tahtoaan? Vai ymmärrätkö ihan itsekään tuota mitä kirjoitat? No, kannattaa miettiä. Myös sitä, onko se lähde, mistä asenteesi kumpuaa, ihan rehellinen, oikea tai semmoinen lähde, mitä kannattaa kuunnella. Ole kriittinen myös itseäsi kohtaan ja kyseenalaista sekä kysy.

        Puhut periaatteessa täyttä asiaa ja miehet kyllä ymmärtävät sen.

        Naiset eivät ymmärrä.

        Kun kirjoitat että miehen on pidettävä naista kuin kukkaa kämmenellä, naiset lukevat sen kirjaimellisesti, ja niinpä se mikä ei ole erikseen kielletty on heille sallittu, eli naiset voivat tuon lauseen puolesta olla sitten kuin ellun kanat ja jättää miehen täysin huomiotta koska miehen tehtävä on palvella naista.

        Rakastuminen vaatii työtä. Se ei ole työtä että mies tekee aivan kaiken ja matelee naisen edessä, kun nainen vain katselee pitkin nenänvartta ja odottaa kuinka häntä palvellaan ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Parisuhde ei toimi jos vain toinen palvelee, olkoon palvelija kuinka komea ja seksikäs tahansa.

        Minä tiedän mistä minä puhun. Olin kymmenen vuotta parisuhteessa naisen kanssa jota pidin kuin kukkaa kämmenellä. Minä rakastin häntä, lähes jumaloin. Aamulla keitin kahvit ja toin sänkyyn, ovet avasin hänelle, siivosin ja se oli niitä vähäisiä tekoja. Kun teimme isompia päätöksiä, minä kuuntelin häntä ja annoin hänen sanoa viimeisen sanan ja kaikki hänen oikkunsa meni läpi.

        Seksi väheni alun kerrasta viikossa siihen pisteeseen asti että kymmenentenä vuotena sitä oli yhden kerran koko vuoden aikana! Se vuosi oli 2011.

        Miksi? Minähän olin täysin unelmamies. Minä olin juuri se mitä naistenlehdet olivat hehkuttaneet uudeksi uljaaksi mieheksi viimeisen 30 vuoden ajan!

        Uusi uljas mies = Nainen v2.0!

        Olimme keskustelleet aivan kaikki, ja minä olin lukenut aivan kaikki suhdeoppaat ja artikkelit mitä netistä löysin. Kyselin täältäkin neuvoja, ja kaikki neuvot olivat juuri tuota luokkaa että kohtele naista kuin kukkaa kämmenellä. Miten olisin voinut kohdella häntä enää paremmin???

        Mikä siis oli ongelmana ja mikä on ongelmana tuossa sinun tekstissä?

        Se että mies ei ole Mies!

        Minä ymmärsin lopulta sen että lapatossuilta ja varsinkaan naisilta ei kannata kysyä neuvoa.

        Olimme keskustelut keskustelleet ja olin viimeisen parin vuoden ajan varoitellut siitä että ellei tyyli muutu, minun rakkaudenliekki sammuu ja minä häivyn. Ei auttanut, koska tuollainen ratkaisu ei ottanut häntä huomioon ja asetti meidät selkeästi erilleen.

        Se mikä auttoi oli selkeä miehen rooli.

        Aloin sen ihan pienistäkin asioista. Kun hän kysyi mitä ruokaa tehtäisiin, pyysin häneltä kolme vaihtoehtoa. hän tarjosi vaihtoehdot ja minä päätin mitä niistä tehtäisiin. Siitä päätöksestä ei poikettu.

        Kun kaupasta piti hakea jotakin ja olisi ollut pakko käydä kahdessa kaupassa, minä päätin mihin kauppaan mentiin, tai mihin kauppaan hän meni ja osan hankinta jäi tietenkin toiseen kertaan.

        Meidän roolit muuttuivat täysin. Hänestä tuli neuvonantaja joka tiesi mm. mitä taloudessa tarvittiin. Minä taas tein hänen neuvojensa perusteella päätöksen ja otin päätöksestä vastuun. Otin vastuun hänen harteiltaan.

        Naiset eivät tuota hyväksy täällä ja kitisevät kuinka olen hirveä alistava sovinisti mies. Niin tietenkin sanovat. Kuten sanoin, naisten neuvoja ei kannata näissä asioissa kuunnella!

        Kun aikaisemmin vaimoni teki aloitteita nolla kappaletta koko kymmenen vuoden aikana. Nyt hän tekee niitä noin puolet kerroista. Kun seksiä oli aikaisemmin kerran vuodessa, nyt sitä on kerran tai pari viikossa.

        Naiset tuomitsevat tuon täysin ja ovat tuominneet sen aina kun olen tästä puhunut. Mutta jos minä olisin jatkanut naisten neuvojen mukaan, seksi olisi loppunut kokonaan ja minä olisin lähtenyt parisuhteesta. Sen sijaan kun otin miehen paikan parisuhteessa, enkä palvelijan paikkaa, vaimoni on löytänyt naisellisuutensa ja intonsa!

        Se mistä minä puhun ei ole alistamista, vaan ainoastaan vastuun ottoa. Minä en jyrää häntä, vaan kannan vastuun hänen neuvojensa perusteella tehdyistä päätöksistä ja helpotan näin naisen taakkaa. Minä kuuntelen naista edelleenkin, mutta en palvele. Hänelle jää se tietotaito jota taloudessa tarvitaan.


      • jätä ajoissa
        Nainen vaihtoon kirjoitti:

        Siis miehen tehtävä on kohdella naista kuin jotain helvetin prinsessaa ja sitten ehkä voi saada seksiä?! Ei todellakaan, sitä paitsi naisethan tahtovat tasa-arvoa. Kakun syöminen ja säästäminen ei onnistu samaan aikaan.

        Yritä ottaa selvää noin hienovaraisesti, josko hän onkin lesbo, mutta tuttavien ,sukulaisten ,työtoverien takia pitää miestä "esiliinanaan".

        Ei sinun tehtäväsi ole olla "peitenimi". Itselläni oli kerran frigidi nainen. Kuljetti minua kerran jossakin uskonlahkolaisen kokouksessa,en tiedä mitä varten ,kun huomasin ,että missä mennään niin loppui seurustelu. Etsin normaalin naisen ja elämä asettui uomiinsa


      • Ei toimi
        ioigiåugui kirjoitti:

        Puhut periaatteessa täyttä asiaa ja miehet kyllä ymmärtävät sen.

        Naiset eivät ymmärrä.

        Kun kirjoitat että miehen on pidettävä naista kuin kukkaa kämmenellä, naiset lukevat sen kirjaimellisesti, ja niinpä se mikä ei ole erikseen kielletty on heille sallittu, eli naiset voivat tuon lauseen puolesta olla sitten kuin ellun kanat ja jättää miehen täysin huomiotta koska miehen tehtävä on palvella naista.

        Rakastuminen vaatii työtä. Se ei ole työtä että mies tekee aivan kaiken ja matelee naisen edessä, kun nainen vain katselee pitkin nenänvartta ja odottaa kuinka häntä palvellaan ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Parisuhde ei toimi jos vain toinen palvelee, olkoon palvelija kuinka komea ja seksikäs tahansa.

        Minä tiedän mistä minä puhun. Olin kymmenen vuotta parisuhteessa naisen kanssa jota pidin kuin kukkaa kämmenellä. Minä rakastin häntä, lähes jumaloin. Aamulla keitin kahvit ja toin sänkyyn, ovet avasin hänelle, siivosin ja se oli niitä vähäisiä tekoja. Kun teimme isompia päätöksiä, minä kuuntelin häntä ja annoin hänen sanoa viimeisen sanan ja kaikki hänen oikkunsa meni läpi.

        Seksi väheni alun kerrasta viikossa siihen pisteeseen asti että kymmenentenä vuotena sitä oli yhden kerran koko vuoden aikana! Se vuosi oli 2011.

        Miksi? Minähän olin täysin unelmamies. Minä olin juuri se mitä naistenlehdet olivat hehkuttaneet uudeksi uljaaksi mieheksi viimeisen 30 vuoden ajan!

        Uusi uljas mies = Nainen v2.0!

        Olimme keskustelleet aivan kaikki, ja minä olin lukenut aivan kaikki suhdeoppaat ja artikkelit mitä netistä löysin. Kyselin täältäkin neuvoja, ja kaikki neuvot olivat juuri tuota luokkaa että kohtele naista kuin kukkaa kämmenellä. Miten olisin voinut kohdella häntä enää paremmin???

        Mikä siis oli ongelmana ja mikä on ongelmana tuossa sinun tekstissä?

        Se että mies ei ole Mies!

        Minä ymmärsin lopulta sen että lapatossuilta ja varsinkaan naisilta ei kannata kysyä neuvoa.

        Olimme keskustelut keskustelleet ja olin viimeisen parin vuoden ajan varoitellut siitä että ellei tyyli muutu, minun rakkaudenliekki sammuu ja minä häivyn. Ei auttanut, koska tuollainen ratkaisu ei ottanut häntä huomioon ja asetti meidät selkeästi erilleen.

        Se mikä auttoi oli selkeä miehen rooli.

        Aloin sen ihan pienistäkin asioista. Kun hän kysyi mitä ruokaa tehtäisiin, pyysin häneltä kolme vaihtoehtoa. hän tarjosi vaihtoehdot ja minä päätin mitä niistä tehtäisiin. Siitä päätöksestä ei poikettu.

        Kun kaupasta piti hakea jotakin ja olisi ollut pakko käydä kahdessa kaupassa, minä päätin mihin kauppaan mentiin, tai mihin kauppaan hän meni ja osan hankinta jäi tietenkin toiseen kertaan.

        Meidän roolit muuttuivat täysin. Hänestä tuli neuvonantaja joka tiesi mm. mitä taloudessa tarvittiin. Minä taas tein hänen neuvojensa perusteella päätöksen ja otin päätöksestä vastuun. Otin vastuun hänen harteiltaan.

        Naiset eivät tuota hyväksy täällä ja kitisevät kuinka olen hirveä alistava sovinisti mies. Niin tietenkin sanovat. Kuten sanoin, naisten neuvoja ei kannata näissä asioissa kuunnella!

        Kun aikaisemmin vaimoni teki aloitteita nolla kappaletta koko kymmenen vuoden aikana. Nyt hän tekee niitä noin puolet kerroista. Kun seksiä oli aikaisemmin kerran vuodessa, nyt sitä on kerran tai pari viikossa.

        Naiset tuomitsevat tuon täysin ja ovat tuominneet sen aina kun olen tästä puhunut. Mutta jos minä olisin jatkanut naisten neuvojen mukaan, seksi olisi loppunut kokonaan ja minä olisin lähtenyt parisuhteesta. Sen sijaan kun otin miehen paikan parisuhteessa, enkä palvelijan paikkaa, vaimoni on löytänyt naisellisuutensa ja intonsa!

        Se mistä minä puhun ei ole alistamista, vaan ainoastaan vastuun ottoa. Minä en jyrää häntä, vaan kannan vastuun hänen neuvojensa perusteella tehdyistä päätöksistä ja helpotan näin naisen taakkaa. Minä kuuntelen naista edelleenkin, mutta en palvele. Hänelle jää se tietotaito jota taloudessa tarvitaan.

        Ei toimi meillä. Teetän kaikki kodinhoitotyöt vaimolla, mutta seksiä ei ole ollut viiteentoista vuoteen.


      • ioigiåugui
        Ei toimi kirjoitti:

        Ei toimi meillä. Teetän kaikki kodinhoitotyöt vaimolla, mutta seksiä ei ole ollut viiteentoista vuoteen.

        Lopeta trollaaminen kun et vaan osaa.


      • Nainen vaihtoon
        yksinäisyys odottaa kirjoitti:

        Sulle voi samantien toivottaa yksinäistä loppuelämää. Et tiedä mitään naisista sen valitettavasti huomaa. Naiset on tunneolentoja joille hellyys ja hyvänäpito on edellytys number 1. Jos mies vaan käyttää seksileluna niin naiset vain vaihtuu ja loppujen lopuksi jäätkin yksin. Mutta itsepähän valitset.

        Naisia on ollut aivan riittävästi eikä joistain meinaan päästä eroon. Kuten jo sanon naisia on kapakat täynnä. Ei minua haittaa että naiset vaihtuu, en ymmärrä miksi pitäisi yhden ja saman kanssa olla, ei kiitos.

        Mitä tulee aloitukseen en ymmärrä miksi mies tuollaista naista sietää, pitää olla todella epätoivoinen.


      • jhgjhgjh
        7+6 kirjoitti:

        En tietääkseni ole urpoillut, mutta en ole varma, kun ei hän ikinä tahdo kertoa minulle jos on joku ongelma. Kohtelen omasta mielestäni häntä hyvin ehkä vähän liiankin hyvin välillä :3 Juttelemelle paljon yhdessä olemme, kuin parhaita kavereita ja rakastajia samassa paketissa. Voisiko liika yhdessä olo aiheuttaa hänelle haluttomuutta? Olemme aikalailla kokoajan yhdessä paitsi, kun on koulua, mutta vaikka se olisi ongelma niin en silti haluaisi olla hänestä erossa, nautin niin hänen seurastaan vaikka riideltäisiin tai ollaan vaan hiljaa.

        "nautin niin hänen seurastaan vaikka riideltäisiin"

        Oletko miettinyt mahdollisuutta, että sinä et osaa riidellä kunnolla?


      • dsasd
        ioigiåugui kirjoitti:

        Puhut periaatteessa täyttä asiaa ja miehet kyllä ymmärtävät sen.

        Naiset eivät ymmärrä.

        Kun kirjoitat että miehen on pidettävä naista kuin kukkaa kämmenellä, naiset lukevat sen kirjaimellisesti, ja niinpä se mikä ei ole erikseen kielletty on heille sallittu, eli naiset voivat tuon lauseen puolesta olla sitten kuin ellun kanat ja jättää miehen täysin huomiotta koska miehen tehtävä on palvella naista.

        Rakastuminen vaatii työtä. Se ei ole työtä että mies tekee aivan kaiken ja matelee naisen edessä, kun nainen vain katselee pitkin nenänvartta ja odottaa kuinka häntä palvellaan ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Parisuhde ei toimi jos vain toinen palvelee, olkoon palvelija kuinka komea ja seksikäs tahansa.

        Minä tiedän mistä minä puhun. Olin kymmenen vuotta parisuhteessa naisen kanssa jota pidin kuin kukkaa kämmenellä. Minä rakastin häntä, lähes jumaloin. Aamulla keitin kahvit ja toin sänkyyn, ovet avasin hänelle, siivosin ja se oli niitä vähäisiä tekoja. Kun teimme isompia päätöksiä, minä kuuntelin häntä ja annoin hänen sanoa viimeisen sanan ja kaikki hänen oikkunsa meni läpi.

        Seksi väheni alun kerrasta viikossa siihen pisteeseen asti että kymmenentenä vuotena sitä oli yhden kerran koko vuoden aikana! Se vuosi oli 2011.

        Miksi? Minähän olin täysin unelmamies. Minä olin juuri se mitä naistenlehdet olivat hehkuttaneet uudeksi uljaaksi mieheksi viimeisen 30 vuoden ajan!

        Uusi uljas mies = Nainen v2.0!

        Olimme keskustelleet aivan kaikki, ja minä olin lukenut aivan kaikki suhdeoppaat ja artikkelit mitä netistä löysin. Kyselin täältäkin neuvoja, ja kaikki neuvot olivat juuri tuota luokkaa että kohtele naista kuin kukkaa kämmenellä. Miten olisin voinut kohdella häntä enää paremmin???

        Mikä siis oli ongelmana ja mikä on ongelmana tuossa sinun tekstissä?

        Se että mies ei ole Mies!

        Minä ymmärsin lopulta sen että lapatossuilta ja varsinkaan naisilta ei kannata kysyä neuvoa.

        Olimme keskustelut keskustelleet ja olin viimeisen parin vuoden ajan varoitellut siitä että ellei tyyli muutu, minun rakkaudenliekki sammuu ja minä häivyn. Ei auttanut, koska tuollainen ratkaisu ei ottanut häntä huomioon ja asetti meidät selkeästi erilleen.

        Se mikä auttoi oli selkeä miehen rooli.

        Aloin sen ihan pienistäkin asioista. Kun hän kysyi mitä ruokaa tehtäisiin, pyysin häneltä kolme vaihtoehtoa. hän tarjosi vaihtoehdot ja minä päätin mitä niistä tehtäisiin. Siitä päätöksestä ei poikettu.

        Kun kaupasta piti hakea jotakin ja olisi ollut pakko käydä kahdessa kaupassa, minä päätin mihin kauppaan mentiin, tai mihin kauppaan hän meni ja osan hankinta jäi tietenkin toiseen kertaan.

        Meidän roolit muuttuivat täysin. Hänestä tuli neuvonantaja joka tiesi mm. mitä taloudessa tarvittiin. Minä taas tein hänen neuvojensa perusteella päätöksen ja otin päätöksestä vastuun. Otin vastuun hänen harteiltaan.

        Naiset eivät tuota hyväksy täällä ja kitisevät kuinka olen hirveä alistava sovinisti mies. Niin tietenkin sanovat. Kuten sanoin, naisten neuvoja ei kannata näissä asioissa kuunnella!

        Kun aikaisemmin vaimoni teki aloitteita nolla kappaletta koko kymmenen vuoden aikana. Nyt hän tekee niitä noin puolet kerroista. Kun seksiä oli aikaisemmin kerran vuodessa, nyt sitä on kerran tai pari viikossa.

        Naiset tuomitsevat tuon täysin ja ovat tuominneet sen aina kun olen tästä puhunut. Mutta jos minä olisin jatkanut naisten neuvojen mukaan, seksi olisi loppunut kokonaan ja minä olisin lähtenyt parisuhteesta. Sen sijaan kun otin miehen paikan parisuhteessa, enkä palvelijan paikkaa, vaimoni on löytänyt naisellisuutensa ja intonsa!

        Se mistä minä puhun ei ole alistamista, vaan ainoastaan vastuun ottoa. Minä en jyrää häntä, vaan kannan vastuun hänen neuvojensa perusteella tehdyistä päätöksistä ja helpotan näin naisen taakkaa. Minä kuuntelen naista edelleenkin, mutta en palvele. Hänelle jää se tietotaito jota taloudessa tarvitaan.

        SM-tason suoritus teiltä molemmilta.

        Jos te olette molemmat tyytyväisiä, niin hyvä.

        Hiukan jäi mietityttämän, että miksi sinä tänne kirjoittelet?

        Sisäinen SM-tietoisuus?


      • Naisen mieli
        ioigiåugui kirjoitti:

        Puhut periaatteessa täyttä asiaa ja miehet kyllä ymmärtävät sen.

        Naiset eivät ymmärrä.

        Kun kirjoitat että miehen on pidettävä naista kuin kukkaa kämmenellä, naiset lukevat sen kirjaimellisesti, ja niinpä se mikä ei ole erikseen kielletty on heille sallittu, eli naiset voivat tuon lauseen puolesta olla sitten kuin ellun kanat ja jättää miehen täysin huomiotta koska miehen tehtävä on palvella naista.

        Rakastuminen vaatii työtä. Se ei ole työtä että mies tekee aivan kaiken ja matelee naisen edessä, kun nainen vain katselee pitkin nenänvartta ja odottaa kuinka häntä palvellaan ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Parisuhde ei toimi jos vain toinen palvelee, olkoon palvelija kuinka komea ja seksikäs tahansa.

        Minä tiedän mistä minä puhun. Olin kymmenen vuotta parisuhteessa naisen kanssa jota pidin kuin kukkaa kämmenellä. Minä rakastin häntä, lähes jumaloin. Aamulla keitin kahvit ja toin sänkyyn, ovet avasin hänelle, siivosin ja se oli niitä vähäisiä tekoja. Kun teimme isompia päätöksiä, minä kuuntelin häntä ja annoin hänen sanoa viimeisen sanan ja kaikki hänen oikkunsa meni läpi.

        Seksi väheni alun kerrasta viikossa siihen pisteeseen asti että kymmenentenä vuotena sitä oli yhden kerran koko vuoden aikana! Se vuosi oli 2011.

        Miksi? Minähän olin täysin unelmamies. Minä olin juuri se mitä naistenlehdet olivat hehkuttaneet uudeksi uljaaksi mieheksi viimeisen 30 vuoden ajan!

        Uusi uljas mies = Nainen v2.0!

        Olimme keskustelleet aivan kaikki, ja minä olin lukenut aivan kaikki suhdeoppaat ja artikkelit mitä netistä löysin. Kyselin täältäkin neuvoja, ja kaikki neuvot olivat juuri tuota luokkaa että kohtele naista kuin kukkaa kämmenellä. Miten olisin voinut kohdella häntä enää paremmin???

        Mikä siis oli ongelmana ja mikä on ongelmana tuossa sinun tekstissä?

        Se että mies ei ole Mies!

        Minä ymmärsin lopulta sen että lapatossuilta ja varsinkaan naisilta ei kannata kysyä neuvoa.

        Olimme keskustelut keskustelleet ja olin viimeisen parin vuoden ajan varoitellut siitä että ellei tyyli muutu, minun rakkaudenliekki sammuu ja minä häivyn. Ei auttanut, koska tuollainen ratkaisu ei ottanut häntä huomioon ja asetti meidät selkeästi erilleen.

        Se mikä auttoi oli selkeä miehen rooli.

        Aloin sen ihan pienistäkin asioista. Kun hän kysyi mitä ruokaa tehtäisiin, pyysin häneltä kolme vaihtoehtoa. hän tarjosi vaihtoehdot ja minä päätin mitä niistä tehtäisiin. Siitä päätöksestä ei poikettu.

        Kun kaupasta piti hakea jotakin ja olisi ollut pakko käydä kahdessa kaupassa, minä päätin mihin kauppaan mentiin, tai mihin kauppaan hän meni ja osan hankinta jäi tietenkin toiseen kertaan.

        Meidän roolit muuttuivat täysin. Hänestä tuli neuvonantaja joka tiesi mm. mitä taloudessa tarvittiin. Minä taas tein hänen neuvojensa perusteella päätöksen ja otin päätöksestä vastuun. Otin vastuun hänen harteiltaan.

        Naiset eivät tuota hyväksy täällä ja kitisevät kuinka olen hirveä alistava sovinisti mies. Niin tietenkin sanovat. Kuten sanoin, naisten neuvoja ei kannata näissä asioissa kuunnella!

        Kun aikaisemmin vaimoni teki aloitteita nolla kappaletta koko kymmenen vuoden aikana. Nyt hän tekee niitä noin puolet kerroista. Kun seksiä oli aikaisemmin kerran vuodessa, nyt sitä on kerran tai pari viikossa.

        Naiset tuomitsevat tuon täysin ja ovat tuominneet sen aina kun olen tästä puhunut. Mutta jos minä olisin jatkanut naisten neuvojen mukaan, seksi olisi loppunut kokonaan ja minä olisin lähtenyt parisuhteesta. Sen sijaan kun otin miehen paikan parisuhteessa, enkä palvelijan paikkaa, vaimoni on löytänyt naisellisuutensa ja intonsa!

        Se mistä minä puhun ei ole alistamista, vaan ainoastaan vastuun ottoa. Minä en jyrää häntä, vaan kannan vastuun hänen neuvojensa perusteella tehdyistä päätöksistä ja helpotan näin naisen taakkaa. Minä kuuntelen naista edelleenkin, mutta en palvele. Hänelle jää se tietotaito jota taloudessa tarvitaan.

        Kuulostaa oikealta.
        Tässä mennään usein metsään. Toista kunnioittava ja tasa-arvoinen parisuhde ei tarkoita sitä, että nainen määrää kaapin paikan joka asiassa. Silloin suhteesta tulee raskas reki, jota ainoastaan nainen kiskoo.
        Jos mies hoitaa oman osansa vastuusta, helpottaa se naisen elämää ja oloa, ja saa naisen tuntemaan itsensä naisellisemmaksi. Jopa arvostetummaksi ja rakastetummaksi, mitä suurin osa naisista kaipaa. Ei lapasta rinnalleen.
        Tällä ei ole mitään tekemistä sovinismin, feminismin tai "prinsessailun" kanssa.


      • leelian lepotuoli
        7+6 kirjoitti:

        En tietääkseni ole urpoillut, mutta en ole varma, kun ei hän ikinä tahdo kertoa minulle jos on joku ongelma. Kohtelen omasta mielestäni häntä hyvin ehkä vähän liiankin hyvin välillä :3 Juttelemelle paljon yhdessä olemme, kuin parhaita kavereita ja rakastajia samassa paketissa. Voisiko liika yhdessä olo aiheuttaa hänelle haluttomuutta? Olemme aikalailla kokoajan yhdessä paitsi, kun on koulua, mutta vaikka se olisi ongelma niin en silti haluaisi olla hänestä erossa, nautin niin hänen seurastaan vaikka riideltäisiin tai ollaan vaan hiljaa.

        Sinuna minä tumputtaisin pahimmat paineet veks. Koulu voi tosiaan nyt stressata eikä silloin seksi tule ensimmäisenä mieleen, lähentelysi vaan ahdistavat lisää.
        Anna hänen tehdä aloite ensi kerralla älä hyökkää vaikka kuinka tekisi mieli.
        Ja oletko muistanut kukkasten voiman, elokuviin viennin, yms. mistä naisesi tykkää.
        Mutta älä odota että se pitäisi palkita. Älä sittenkään vielä tee aloitetta itse. Leiki vaikeasti valloitettavaa, tumputa, katso kuinka kauan kestää ennen kuin alkaa ihmetellä mikset enää haluakaan rakastella.
        Kirjoita hänelle kirje jota et kuitenkaan hänelle anna, itsellesi rehellisenä muodossa miltä minusta tuntuu,se selventää sinulle itsellesikin asioita. Tai voithan "unohtaa" sen jonnekin...


      • Suosittelen!
        leelian lepotuoli kirjoitti:

        Sinuna minä tumputtaisin pahimmat paineet veks. Koulu voi tosiaan nyt stressata eikä silloin seksi tule ensimmäisenä mieleen, lähentelysi vaan ahdistavat lisää.
        Anna hänen tehdä aloite ensi kerralla älä hyökkää vaikka kuinka tekisi mieli.
        Ja oletko muistanut kukkasten voiman, elokuviin viennin, yms. mistä naisesi tykkää.
        Mutta älä odota että se pitäisi palkita. Älä sittenkään vielä tee aloitetta itse. Leiki vaikeasti valloitettavaa, tumputa, katso kuinka kauan kestää ennen kuin alkaa ihmetellä mikset enää haluakaan rakastella.
        Kirjoita hänelle kirje jota et kuitenkaan hänelle anna, itsellesi rehellisenä muodossa miltä minusta tuntuu,se selventää sinulle itsellesikin asioita. Tai voithan "unohtaa" sen jonnekin...

        Meillä jo yhdestoista seksitön vuosi menossa. Ihmettelyä ei ole vielä kuulunut.


      • Toimiva malli
        ioigiåugui kirjoitti:

        Puhut periaatteessa täyttä asiaa ja miehet kyllä ymmärtävät sen.

        Naiset eivät ymmärrä.

        Kun kirjoitat että miehen on pidettävä naista kuin kukkaa kämmenellä, naiset lukevat sen kirjaimellisesti, ja niinpä se mikä ei ole erikseen kielletty on heille sallittu, eli naiset voivat tuon lauseen puolesta olla sitten kuin ellun kanat ja jättää miehen täysin huomiotta koska miehen tehtävä on palvella naista.

        Rakastuminen vaatii työtä. Se ei ole työtä että mies tekee aivan kaiken ja matelee naisen edessä, kun nainen vain katselee pitkin nenänvartta ja odottaa kuinka häntä palvellaan ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Parisuhde ei toimi jos vain toinen palvelee, olkoon palvelija kuinka komea ja seksikäs tahansa.

        Minä tiedän mistä minä puhun. Olin kymmenen vuotta parisuhteessa naisen kanssa jota pidin kuin kukkaa kämmenellä. Minä rakastin häntä, lähes jumaloin. Aamulla keitin kahvit ja toin sänkyyn, ovet avasin hänelle, siivosin ja se oli niitä vähäisiä tekoja. Kun teimme isompia päätöksiä, minä kuuntelin häntä ja annoin hänen sanoa viimeisen sanan ja kaikki hänen oikkunsa meni läpi.

        Seksi väheni alun kerrasta viikossa siihen pisteeseen asti että kymmenentenä vuotena sitä oli yhden kerran koko vuoden aikana! Se vuosi oli 2011.

        Miksi? Minähän olin täysin unelmamies. Minä olin juuri se mitä naistenlehdet olivat hehkuttaneet uudeksi uljaaksi mieheksi viimeisen 30 vuoden ajan!

        Uusi uljas mies = Nainen v2.0!

        Olimme keskustelleet aivan kaikki, ja minä olin lukenut aivan kaikki suhdeoppaat ja artikkelit mitä netistä löysin. Kyselin täältäkin neuvoja, ja kaikki neuvot olivat juuri tuota luokkaa että kohtele naista kuin kukkaa kämmenellä. Miten olisin voinut kohdella häntä enää paremmin???

        Mikä siis oli ongelmana ja mikä on ongelmana tuossa sinun tekstissä?

        Se että mies ei ole Mies!

        Minä ymmärsin lopulta sen että lapatossuilta ja varsinkaan naisilta ei kannata kysyä neuvoa.

        Olimme keskustelut keskustelleet ja olin viimeisen parin vuoden ajan varoitellut siitä että ellei tyyli muutu, minun rakkaudenliekki sammuu ja minä häivyn. Ei auttanut, koska tuollainen ratkaisu ei ottanut häntä huomioon ja asetti meidät selkeästi erilleen.

        Se mikä auttoi oli selkeä miehen rooli.

        Aloin sen ihan pienistäkin asioista. Kun hän kysyi mitä ruokaa tehtäisiin, pyysin häneltä kolme vaihtoehtoa. hän tarjosi vaihtoehdot ja minä päätin mitä niistä tehtäisiin. Siitä päätöksestä ei poikettu.

        Kun kaupasta piti hakea jotakin ja olisi ollut pakko käydä kahdessa kaupassa, minä päätin mihin kauppaan mentiin, tai mihin kauppaan hän meni ja osan hankinta jäi tietenkin toiseen kertaan.

        Meidän roolit muuttuivat täysin. Hänestä tuli neuvonantaja joka tiesi mm. mitä taloudessa tarvittiin. Minä taas tein hänen neuvojensa perusteella päätöksen ja otin päätöksestä vastuun. Otin vastuun hänen harteiltaan.

        Naiset eivät tuota hyväksy täällä ja kitisevät kuinka olen hirveä alistava sovinisti mies. Niin tietenkin sanovat. Kuten sanoin, naisten neuvoja ei kannata näissä asioissa kuunnella!

        Kun aikaisemmin vaimoni teki aloitteita nolla kappaletta koko kymmenen vuoden aikana. Nyt hän tekee niitä noin puolet kerroista. Kun seksiä oli aikaisemmin kerran vuodessa, nyt sitä on kerran tai pari viikossa.

        Naiset tuomitsevat tuon täysin ja ovat tuominneet sen aina kun olen tästä puhunut. Mutta jos minä olisin jatkanut naisten neuvojen mukaan, seksi olisi loppunut kokonaan ja minä olisin lähtenyt parisuhteesta. Sen sijaan kun otin miehen paikan parisuhteessa, enkä palvelijan paikkaa, vaimoni on löytänyt naisellisuutensa ja intonsa!

        Se mistä minä puhun ei ole alistamista, vaan ainoastaan vastuun ottoa. Minä en jyrää häntä, vaan kannan vastuun hänen neuvojensa perusteella tehdyistä päätöksistä ja helpotan näin naisen taakkaa. Minä kuuntelen naista edelleenkin, mutta en palvele. Hänelle jää se tietotaito jota taloudessa tarvitaan.

        Tiedätkö, "ioigi...jne" , kuvaamasi tilanne on juuri kuten oli meillä. Vain sillä erotuksella, että sinun tekstisi substantiivien "mies" ja "nainen" paikat kun vaihtaa toisin päin, niin juttu on kuin mun kirjoittama. Minä olin aloitteellinen myös makkarissa ja tein vaikka mitä juttuja ukolleni ja hän nautti. Mutta hänen aktiivisuutensa rajoittui siihen yhteen perinteisimpään, hänen mielikuvitus ei riittänyt. Itse hänellä oli ja on käsitys, että hän on täydellinen rakastaja ja aviomies. Ja että minä saan olla onnellinen kun on noin hyvä tuuri minulla käynyt.Joka päivä hänelle oli juuri valmistettu ruoka kauniisti tarjolla kun itse pääsin aikaisemmin töistä niin minusta se oli itsestäänselvyys näin. Aikani sitten ihmettelin kun ukon suhtautuminen minuun oli käynyt ylimieliseksi ja välinpitämättömäksi ja yhtenä päivänä söinkin itse ensin ja ukolle jäi rääppeet. Heti kerrasta hänen käytös minua kohtaan alkoi muuttumaan. Jatkoin hommaa näin ja kyllä nyt on eri meininki. Tosin makuuhuonehommat ne ei miksikään muuttuneet. Siitä arvelenkin, että kyse on ketjun aloittajan kohdalla siitä, että seksitavat tai toiveet eivät vaan yksinkertaisesti vastaa toisiaan. Haluaako vaimo ehkä vaihtelua, ettei aina sitä perinteistä? Me naiset emme yleensä henno miehelle kertoa, jos hän ei ole siellä makuuhuoneen puolella naisen mielestä kummoinenkaan. Mutta siis eihän aina voi sanoa niin, että on huonoja ja hyviä, sanotaan niin, että pitää olla sopiva itselle. Ei minunkaan ukkoni tänä päivänä tiedä, olen antanut hänen pitää illuusionsa itsestään täydellisenä rakastajana. Ja olen ulkoistanut osan seksielämästäni aktiivisemmalle miehelle. Se on niin, että tanssilattialla mies on pomo, sängyssä pitää olla tasa-arvoa, eli aloitteellisuus ja vetovastuu pitää olla molemmilla mutta kotona nainen on pomo.


      • Sannnnnnni
        Nainen vaihtoon kirjoitti:

        Siis miehen tehtävä on kohdella naista kuin jotain helvetin prinsessaa ja sitten ehkä voi saada seksiä?! Ei todellakaan, sitä paitsi naisethan tahtovat tasa-arvoa. Kakun syöminen ja säästäminen ei onnistu samaan aikaan.

        Nimimerkki "nainen vaihtoon" on tainnut käydä liikaa maksullisilla. Avioliitossa, tai parisuhteessakaan, dynamiikan idea ei ole että mies ostaa naiselle shamppanjaillallisen ja uudet kengät, ja saa palkaksi seksiä (jos saa).
        Idea on, väännän nyt rautalangasta kun se ei tunnu muuten aukeavan, että *molemmat* ovat toisilleen niin hyviä kuin ikinä suinkin osaavat, ja seksiä harrastetaan koska *molemmat* toivovat sitä. Jos jompikumpi ei halua, siihen on joku syy (esim tunne siitä että "pitäisi" harrastaa seksiä on useimmille aika latistava, joten pakkotauko voi auttaa -seksilakossa seksistä lakkaa olemasta "pitäisi" ja tulee joksikin mitä haluaa ja odottaa).
        Kukaan ei voi pakottaa itseään haluamaan seksiä, ja useimmat miehet (ja naiset) kokevat vastentahtoisen velvollisuus-avioseksin vielä masentavammaksi kuin ei seksiä ollenkaan.
        Puolison kohtelemisessa "hyvin", "kuin prinsessa" etc ei myöskään ole kyse kynnysmatoksi ryhtymisestä, vaan siitä että saa iloa kun kokee olevansa tärkeälle ihmiselle hyödyllinen ja ihana. En tuo miehelleni olutta ja sipsejä kun hän pelaa videopelejä koska se on vaimon velvollisuus (ei ole), vaan koska on kiva kun mies hehkuttelee pelikavereilleen että "taas tuotiin kylmä olut, on tämä kyllä täydellinen nainen".


      • 7 + 3
        Sannnnnnni kirjoitti:

        Nimimerkki "nainen vaihtoon" on tainnut käydä liikaa maksullisilla. Avioliitossa, tai parisuhteessakaan, dynamiikan idea ei ole että mies ostaa naiselle shamppanjaillallisen ja uudet kengät, ja saa palkaksi seksiä (jos saa).
        Idea on, väännän nyt rautalangasta kun se ei tunnu muuten aukeavan, että *molemmat* ovat toisilleen niin hyviä kuin ikinä suinkin osaavat, ja seksiä harrastetaan koska *molemmat* toivovat sitä. Jos jompikumpi ei halua, siihen on joku syy (esim tunne siitä että "pitäisi" harrastaa seksiä on useimmille aika latistava, joten pakkotauko voi auttaa -seksilakossa seksistä lakkaa olemasta "pitäisi" ja tulee joksikin mitä haluaa ja odottaa).
        Kukaan ei voi pakottaa itseään haluamaan seksiä, ja useimmat miehet (ja naiset) kokevat vastentahtoisen velvollisuus-avioseksin vielä masentavammaksi kuin ei seksiä ollenkaan.
        Puolison kohtelemisessa "hyvin", "kuin prinsessa" etc ei myöskään ole kyse kynnysmatoksi ryhtymisestä, vaan siitä että saa iloa kun kokee olevansa tärkeälle ihmiselle hyödyllinen ja ihana. En tuo miehelleni olutta ja sipsejä kun hän pelaa videopelejä koska se on vaimon velvollisuus (ei ole), vaan koska on kiva kun mies hehkuttelee pelikavereilleen että "taas tuotiin kylmä olut, on tämä kyllä täydellinen nainen".

        "seksiä harrastetaan koska *molemmat* toivovat sitä."

        Juuri niin.

        "Jos jompikumpi ei halua, siihen on joku syy"

        Ei yleensä. Halujen hiipuminen on normaalia.


      • Sannnnnnni
        7 + 3 kirjoitti:

        "seksiä harrastetaan koska *molemmat* toivovat sitä."

        Juuri niin.

        "Jos jompikumpi ei halua, siihen on joku syy"

        Ei yleensä. Halujen hiipuminen on normaalia.

        Hiipuminen niin ettei enää ehdi joka ilta ja aamukin yleensä, ja viikonloppuisin matineaversioita, ja siirrytään kolmen-neljän kerran viikkotahtiin. Se että toista ei koskaan kiinnosta ja toinen on sen takia ahdistunut ei ole ollenkaan normaalia.


      • 7 + 3
        Sannnnnnni kirjoitti:

        Hiipuminen niin ettei enää ehdi joka ilta ja aamukin yleensä, ja viikonloppuisin matineaversioita, ja siirrytään kolmen-neljän kerran viikkotahtiin. Se että toista ei koskaan kiinnosta ja toinen on sen takia ahdistunut ei ole ollenkaan normaalia.

        On suorastaan biologista ohjelmointia, että vaimo menettää kiinnostuksensa mieheensä. Jos vielä vuosikymmenien ĺiiton jälkeen vaimo malttamattomasti odottaa seksiä miehensä kanssa, voidaan puhua harvinaisesta poikkeuksesta. Yleensä into rapisee jo muutaman vuoden jälkeen.


      • 10+20
        Yksinkin voi olla kirjoitti:

        Kyllä, parisuhteessa toista pitää kohdella hyvin ja rakastuneelta naiselta saa seksiä. Voit alentaa sen prinsessa kohteluksi ja jäädä ilman, kirota ja väännellä - ja käydä korkeintaan maksullisissa (vaikka kyllähän yhdenillan juttuihinkin aina välinpitämättömästi ihmiset suostuu nykyään) mutta parisuhdetta et tuolla asenteella terveesti rakenna.
        Että kyllä, parisuhteessa miehen tehtävä on kohdella naista hyvin, pitää rakkaintaan kuin kukkaa kämmenellä ja arvostaa, kunnioittaa sekä etenkin rakastaa. Siihen tietenkin kannattaa valita nainen joka tekee samoin miehelle.
        Parisuhteessa on erittäin tärkeää, muistaa ja kohdella hyvin joskus vaikkei saisi mitään: niin ystävätkin tekevät. Joskus kannattaa opetella olemaan pyytetön ja epäitsekäs ilman toisen haukkumista prinsessaksi - jos siis aikoo saada, mitään. Elämässä usein saa vain sen mitä pystyy antamaan.
        Pyyteetön antaminen ja muistaminen ilman seksin vonkausta voi johtaa siihen että se toinenkin joskus seksiä vonkaa ;)

        Pitää muistaa että parisuhteessa on PARI eikä yksin. Jos tekee itseään koko ajan tykö, periaatteessa saattaa vaan olla itsekäs, eli vaan haluta tyydyttää omia himojaan eikä huomaa välittää. Ei nää, että siinä täytyy olla myös ystävyyttä ja muuta, vaikka hormonit hyrrääkin.

        Jos ei ole parisuhteessa ihmisen kanssa, jota rakastaa, arvostaa, kunnioittaa ja haluaa kohdella hyvin, niin ystävänä, läheisenä kuin rakkaanakin, niin joko ei kuulu olla parisuhteessa tai ainakaan siinä parisuhteessa. Toisen huomioon ottaminen ei pidä olla pois terveestä itsekunnioituksesta eikä toisen huomioon ottaminen ole kynnysmattona olemista, esim. väkivaltaan suostumista tai aina vaan toisen huomioimista. Tietenkään.
        Me olemme täällä kuitenkin toisiamme varten ja miksi ei etenkin rakkaitaan huomioisi, auttaisi ja kohtelisi hyvin?
        Kannattaa tosiaan miettiä tervettä suhtautumista itseen, ja millaisen parisuhteen haluaisi. Kaikissa on huonot puolensa.

        Jos kokee että toisen huomioiminen on aina joku marttyyriuhraus, ja toisen huomioiminen alistunutta naisen prinsessana palvomista tms. kannattaa ihan suosiolla pysytellä erossa suhteista. Ainakin niin kauan kunnes saa vähän pohdittua ja ehkä jonkun ammattilaisen kanssa myös keskusteltua siitä, mitkä on normaalit rajat asioissa. Ja mitä nyt semmoiseen tavalliseen rakkauteen, parisuhteeseen ja vuorovaikutukseen kuuluisi.

        Tasa-arvo ei oikeastaan kuulu tähän, enkä ihan tuota vääntelyä enää käsitä, että siis koska joku haluaa tasa-arvoa, hänen sitten pitäisi suostua paskaan kohteluun ja naida vaikka vasten tahtoaan? Vai ymmärrätkö ihan itsekään tuota mitä kirjoitat? No, kannattaa miettiä. Myös sitä, onko se lähde, mistä asenteesi kumpuaa, ihan rehellinen, oikea tai semmoinen lähde, mitä kannattaa kuunnella. Ole kriittinen myös itseäsi kohtaan ja kyseenalaista sekä kysy.

        @Yksinkin voi olla:

        Olihan tuossa asiaakin, mutta sitten vähän turhan paljon karkaili ekstriimisti kaiken maailman väkivaltaan, uhitteluun, mielentilatutkimuksiin ja raiskauksiin.

        Naisen oikeanlainen huomioiminenkaan ei ole sama, kuin miehen oikea huomioiminen. Joskus esim. on ihan kiva olla omassa rauhassa.


      • _Sinkkunelli_
        Nainen vaihtoon kirjoitti:

        Naisia on ollut aivan riittävästi eikä joistain meinaan päästä eroon. Kuten jo sanon naisia on kapakat täynnä. Ei minua haittaa että naiset vaihtuu, en ymmärrä miksi pitäisi yhden ja saman kanssa olla, ei kiitos.

        Mitä tulee aloitukseen en ymmärrä miksi mies tuollaista naista sietää, pitää olla todella epätoivoinen.

        Tuollaisen pelkkää panopatjaa etsivän maine kiirii kyllä ja jatkossa on yhä vaikeampi saada naista..

        Ellet ole pitkässä parisuhteessa ollut, et voikaan ymmärtää sitä. Esim. miten paljon parempaa seksi silloin voi olla. Läheisyydestä, kumppanuudesta ja rakkaudesta tuollaiselle hyväksikäyttäjälle tuskin kannattaa mitään sanoa, kun et niitä tule koskaan aidosti kokemaan, ainakaan jos jatkat tuota rataa.


      • Miehet EI ymmärrä
        ioigiåugui kirjoitti:

        Puhut periaatteessa täyttä asiaa ja miehet kyllä ymmärtävät sen.

        Naiset eivät ymmärrä.

        Kun kirjoitat että miehen on pidettävä naista kuin kukkaa kämmenellä, naiset lukevat sen kirjaimellisesti, ja niinpä se mikä ei ole erikseen kielletty on heille sallittu, eli naiset voivat tuon lauseen puolesta olla sitten kuin ellun kanat ja jättää miehen täysin huomiotta koska miehen tehtävä on palvella naista.

        Rakastuminen vaatii työtä. Se ei ole työtä että mies tekee aivan kaiken ja matelee naisen edessä, kun nainen vain katselee pitkin nenänvartta ja odottaa kuinka häntä palvellaan ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Parisuhde ei toimi jos vain toinen palvelee, olkoon palvelija kuinka komea ja seksikäs tahansa.

        Minä tiedän mistä minä puhun. Olin kymmenen vuotta parisuhteessa naisen kanssa jota pidin kuin kukkaa kämmenellä. Minä rakastin häntä, lähes jumaloin. Aamulla keitin kahvit ja toin sänkyyn, ovet avasin hänelle, siivosin ja se oli niitä vähäisiä tekoja. Kun teimme isompia päätöksiä, minä kuuntelin häntä ja annoin hänen sanoa viimeisen sanan ja kaikki hänen oikkunsa meni läpi.

        Seksi väheni alun kerrasta viikossa siihen pisteeseen asti että kymmenentenä vuotena sitä oli yhden kerran koko vuoden aikana! Se vuosi oli 2011.

        Miksi? Minähän olin täysin unelmamies. Minä olin juuri se mitä naistenlehdet olivat hehkuttaneet uudeksi uljaaksi mieheksi viimeisen 30 vuoden ajan!

        Uusi uljas mies = Nainen v2.0!

        Olimme keskustelleet aivan kaikki, ja minä olin lukenut aivan kaikki suhdeoppaat ja artikkelit mitä netistä löysin. Kyselin täältäkin neuvoja, ja kaikki neuvot olivat juuri tuota luokkaa että kohtele naista kuin kukkaa kämmenellä. Miten olisin voinut kohdella häntä enää paremmin???

        Mikä siis oli ongelmana ja mikä on ongelmana tuossa sinun tekstissä?

        Se että mies ei ole Mies!

        Minä ymmärsin lopulta sen että lapatossuilta ja varsinkaan naisilta ei kannata kysyä neuvoa.

        Olimme keskustelut keskustelleet ja olin viimeisen parin vuoden ajan varoitellut siitä että ellei tyyli muutu, minun rakkaudenliekki sammuu ja minä häivyn. Ei auttanut, koska tuollainen ratkaisu ei ottanut häntä huomioon ja asetti meidät selkeästi erilleen.

        Se mikä auttoi oli selkeä miehen rooli.

        Aloin sen ihan pienistäkin asioista. Kun hän kysyi mitä ruokaa tehtäisiin, pyysin häneltä kolme vaihtoehtoa. hän tarjosi vaihtoehdot ja minä päätin mitä niistä tehtäisiin. Siitä päätöksestä ei poikettu.

        Kun kaupasta piti hakea jotakin ja olisi ollut pakko käydä kahdessa kaupassa, minä päätin mihin kauppaan mentiin, tai mihin kauppaan hän meni ja osan hankinta jäi tietenkin toiseen kertaan.

        Meidän roolit muuttuivat täysin. Hänestä tuli neuvonantaja joka tiesi mm. mitä taloudessa tarvittiin. Minä taas tein hänen neuvojensa perusteella päätöksen ja otin päätöksestä vastuun. Otin vastuun hänen harteiltaan.

        Naiset eivät tuota hyväksy täällä ja kitisevät kuinka olen hirveä alistava sovinisti mies. Niin tietenkin sanovat. Kuten sanoin, naisten neuvoja ei kannata näissä asioissa kuunnella!

        Kun aikaisemmin vaimoni teki aloitteita nolla kappaletta koko kymmenen vuoden aikana. Nyt hän tekee niitä noin puolet kerroista. Kun seksiä oli aikaisemmin kerran vuodessa, nyt sitä on kerran tai pari viikossa.

        Naiset tuomitsevat tuon täysin ja ovat tuominneet sen aina kun olen tästä puhunut. Mutta jos minä olisin jatkanut naisten neuvojen mukaan, seksi olisi loppunut kokonaan ja minä olisin lähtenyt parisuhteesta. Sen sijaan kun otin miehen paikan parisuhteessa, enkä palvelijan paikkaa, vaimoni on löytänyt naisellisuutensa ja intonsa!

        Se mistä minä puhun ei ole alistamista, vaan ainoastaan vastuun ottoa. Minä en jyrää häntä, vaan kannan vastuun hänen neuvojensa perusteella tehdyistä päätöksistä ja helpotan näin naisen taakkaa. Minä kuuntelen naista edelleenkin, mutta en palvele. Hänelle jää se tietotaito jota taloudessa tarvitaan.

        No ehkä vähän liioittelua tuo jatkuva kahvien sänkyyn tuominen ja muu. En tiedä oletko trolli, mutta siis on tuossa hieman välimuotoja sen kukankin kanssa, kun spanielina oleminen ja jumalointi, missä ei taaskaan naista kohdella ihmisenä eikä tasavertaisena, tuohon minä määrään ja kannan kaiken vastuun kuin iskä konsanaan.
        Kummassakaan tapauksessa et kohtele naista tasa-arvoisena ihmisenä.

        Mun mielestä edelleenkään, toimii seksi tai ei, et osaa suhtautua naiseen ihmisenä.
        Minun mielestä et edelleenkään nää metsää puilta sillä kuvailemasi "jumaloija" lykkää myös vastuun toiselle: nyt minä sinua jumaloin, palkitse minut. Hän odottaa koko ajan vastinetta jumaloinnilleen. Et ymmärrä, mikä siinä meni pieleen, mutta sinähän et palvellut lainkaan, sinä odotit palvelua suorituksistasi.
        Lisäksi minuakin on palvottu täydellisenä joskus, ja se on epärealistista ja ärsyttävää: entäs kun en enää olekaan? Miksi hän ei halua tuntea minua? Pitääkö minun vastata fantasiaa?

        Jälkimmäinen vaihtoehtosi on aktiivinen ja osallistuva. Pohjimmiltaan asennevammainen, et siis käsitä, miksi naisesi mielestä on paljon kivempaa kun osallistut, keskustelet aidosti, sanot mielipiteitäsi jne. mutta voit pohtia sitä. Kumman kaverin ottaisin itse: kaverin joka mielistelee koko ajan, hän nuolee p*rsettäsi sanomatta koskaan todellista mielipidettä, pesee kyllä autosi muttei ikinä ole mistään mitään mieltä. Hän palveluksina hakee lapsesi tarhasta ja auttaa pihan kunnostuksesta, mutta katsoo sinua (ilman homosteluakin) kuin olisit yli-ihminen, ja tosiaan, on täysi feikki.
        Onko sellainen sinun Ystäväsi?
        Vai se, joka uskaltaa olla oma itsensä, kertoa joskus kipeitäkin asioita, sanoa oman mielipiteensä ja jos hän on jotain, hän on sitä aidosti eikä p*rsettä nuollakseen.

        Sinä olet siis ollut pe*seennuolija etkä mikään "kukkaa kämmenellä" pitävä.

        Kuvailet itse kahta mallia: alistunutta ja alistavaa.
        Ei neuvottelut ole sitä, että nyssyilee nurkassa jos tietää olevansa oikeassa, tai antaa aina toisen sanoa viimeisen sanan että voi sitten olla muka "hyvä" itse. Se on vastuun pakoilua, alistumista, palkinnon odottamista: kai sinäkin joskus olit oikeassa? Niin, muttet halunnut ottaa lainkaan vastuuta. Ovien availut on kivoja jos ollaan treffeillä, mutta osaatko sä käyttäytyä kuin ihminen?
        Ei kumppanina oleminen ole myöskään ihme luetteloita, ja määräilyä. Nyt muka otat sitten sitä vastuuta, mutta yhtään et ole onnistunut jakamaan. Ette edelleenkään ole tasa-arvoisessa, arvostavassa suhteessa.
        Kai se on sitten tärkeintä, että sää määrätä ja seksiä. Omia virheitään ei tarvitse huomata: totta kai vaimoasi helpottaa kun aloit ottaa osaa, ei sitä arkea pyöritetä nussuttamalla kukkien kanssa nurkassa, ja vastoin käsitystä SE EI OLE kukkana kohtelua, että jättää kaiken toisen harteille. Eikä se mielistely ole aitoa.

        Nyt sä sentään osallistut. Mutta vääristä syistä sä luulet, että se vaimo sulle antaa. Sä et kohdellut sitä aikaisemmin hyvin, sä luistit kaikesta, joka kyllä on kohtelias mutta sitäkin vain saadakseen jotain. Luulet että vain "lapatossu" kohtelee naista hyvin. Et ole kyllä ymmärtänyt siinä mielessä elämästä mitään.

        Mies ei ole mies sillä että anelee eikä sillä että määrää. Mies on mies omana itsenään, jos hänellä on pippeli. Parisuhteessa taas voi ihmiseen suhtautua ihan ihmisenä - ja silti rakastaa. Hyvin kohtelu ei ole alistunutta palvontaa, kohteletko sinä ystäviäsi HYVIN jos alistut? Haloo! Et, sinä olet ystävä, tuki, jeesaat, keskustelet, sanot joskus suoraankin, hyväksyt heidät ja heidän puutteensa, jne. itseasiassa todennäköisesti kohtelet ystäviäsi kuin kukkaa kämmenellä, ja vaimoasi kohtelit kuin idoottia ja nyt kuin toista idioottia, mutta sentään otat itsekin osaa ja hän ei ehkä nää tuota alentuvaa asennettasi.

        Naiset on ihmisiä, kaikki eivät sitä kunnioitusta halua, jotkut eivät vaadi, ja kukaan ei juuri saa. Mutta ei toi noin vaikeeta ole.
        Se mistä sinä puhut on nimenomaan valtataistelu, asemat ja niin, et jyrää häntä, mutta et edelleenkään ole ymmärtänyt mikä ero on toisen rakastamisella, kohtaamisella ja hyvin kohtelulla ja alistuneella palvelulla.
        Itseasiassa jos tarkkoja ollaan, se että kannat oman osasi, otat myös vastuuta ja osallistut, PALVELEE häntä, toisin kuin pikkupoikamainen osallistuminen kukkien tuomisella äidille ja palkkion odottaminen imuroinnista.
        Sinä siis itseasiassa nytkin palvelet häntä, enemmän. Edelleen vaan missaat pointin, mutta koska täydellisyyttä ei ole ja tuo toimii teille, niin hyvä niin, ehkä tuo on paras mihin te pystytte ja syvällisin asian ymmärrys mitä sinä pystyt siitä kehittämään.


      • Anonyymi
        puutteessa3 kirjoitti:

        Olen 23 vuotta naimisissa ollut naisen kanssa, joka on sinun kaltainen nainen. Olen hoitanut itseäni omin käsin, mutta nyt saa riittää! Se ei ole seksiä!

        Joo. Ei ne muutu. Oli kyse pihtaavasta naisesta tai miehestä. Ei muuta kuin seuran hakuun vain jos ei jalat kotona aukee


    • 14+115

      Suhteessanne on joku ongelma joka saa hänet haluamaan vähemmän. Tai sitten hänen luonnollinen rytminsä on eri kuin sinun. Simppeliä...

      • 11+7

        Ei muuta kuin nainen ulkoruokintaan!


    • älä tyrkytä

      Meillä on seksiä melkein päivittäin. Iltaisin työpäivän jälkeen nukahdan yleensä istualleni niin ei kauheesti seksi jaksa kiinnostaa. Mutta aamuisin olen virkeä kunnes mies ei taas ole. Joskus miehen naama ja olemus vituttaa ettei sen takia tee mieli antaa. Läheisyyttä voi antaa muutenkin kuin vaan käsi haaroihin tai rintoihin. Jos seksiä koko ajan tuputtaa niin jo pelkkä lähestyminen saa aikaan sellaisen tunteen että ei taas tuo on vonkaamassa. Itse en pysty viikkoa enempää olla ilman seksiä. Toisia ei vaan kiinnosta. Tie naisen jalkoväliin käy aivojen kautta.

      • fdgfdgfd

        1. Iltaisin työpäivän jälkeen nukahdan yleensä istualleni
        2. "Mutta aamuisin olen virkeä..."
        3. "...[aamuisin] .mies ei taas ole".

        1. Vähemmän töitä => enemmän seksiä

        2. ja 3. Yhteisten virkeiden hetkien löytäminen => enemmän seksiä


    • mä vaan

      Mielestäni pihtaaminen on seksistä kieltäytymistä, jonka tarkoituksena on kiristää, kostaa tai saada toinen toimimaan mielensä mukaan. Se, ettei haluta, ei ole pihtaamista. Jos kerran pystytte puhumaan seksistä avoimesti, puhukaa!

      Voi olla, että teillä on erilaiset halut tai että tyttöystävälläsi on muita murheita. Läheisyyttä kannattaa ylläpitää, vaikka seksiä ei olisikaan. Itselläni oli seurustelun alussa kausia, jolloin kyllä nautin seksistä, mutta se tuntui jotenkin väärältä, koska en ollut varma, pystynkö sitoutumaan mieheen. Ristiriitaista... Välttelin, vaikka halusin, ja vaikka seksi tuntui hyvältä, tunsin pettäneeni itseni. Ja myös miehen; seksiin suostumalla olin mielestäni ikään kuin lupaillut jotain suhteen pysyvyydestä. En vain pystynyt ottamaan seksiä puhtaasti fyysiseltä kannalta.

      • asdasdadada

        Seksiä ei pitäisi ottaa pelkästään fyysisenä "mulle, mulle"-mentaliteetilla ja toisen objektivoivana tapahtumana. Itseänsä siinä pettää, jos oikeasti haluaisi seksiä jonkun kanssa, josta oikeasti välittää, mutta sitten yrittääkin erottaa rakkauden ja aidon välittämisen siitä touhusta. Tosin joillekin pelurimiehille ja naisille itsensä pettäminen taitaa olla normaalitila. Hieman häiriintynyttä toimintaa vain minusta.


      • mä vaan
        asdasdadada kirjoitti:

        Seksiä ei pitäisi ottaa pelkästään fyysisenä "mulle, mulle"-mentaliteetilla ja toisen objektivoivana tapahtumana. Itseänsä siinä pettää, jos oikeasti haluaisi seksiä jonkun kanssa, josta oikeasti välittää, mutta sitten yrittääkin erottaa rakkauden ja aidon välittämisen siitä touhusta. Tosin joillekin pelurimiehille ja naisille itsensä pettäminen taitaa olla normaalitila. Hieman häiriintynyttä toimintaa vain minusta.

        Joku tuossa kirjoitti, että naiset haluavat seksiä rakastuneina, ei muuten. Ei pitänyt täysin paikkansa minun kohdallani. Joskus halusin seksiä ihan vain sen hauskuuden ja lämmön takia. Toki hommassa oli läheisyyttä ja kiintymystä, mutta kumpikaan ei toivonut suhteelle jatkoa. Jos kaksi aikuista ihmistä tekee toisilleen hyvää ja molemmat tietävät, missä mennään, siinä ei mielestäni ole mitään väärää.

        Rakkaus ja syvemmät tunteet olivat eri asia. Kun tunteet ihmistä kohtaan kuihtuivat, meni ajatuskin seksistä niiden mukana. Ja toisaalta, kun rakastuin, halusin olla varma tunteistani ennen kuin pystyin nauttimaan seksistä.

        Ap: teidän pitää oikeasti puhua asiasta. Kukaan täällä ei voi tietää todellista syytä. Mutta syyttäminen pihtaamisesta, ikään kuin toisella osapuolella olisi jokin automaattinen oikeus toisen ruumiseen, ei ole hyvä lähtökohta keskustelulle.


      • mä vaan

        Lisään vielä. Olin aluksi epävarma tunteistani enkä luottanut itseeni, joten pelkäsin, että mies asettaa minuun liian isoja toiveita. Vaikka seksi ja halu olivat minulle aluksi hankalia asioita käsitellä, ajan kanssa minusta ja tuosta miehestä tuli pari, joka on pitänyt yhtä tähän päivään asti. Ja pitää edelleen.

        Aina "vika" ei ole naisessa tai miehessä fyysisesti (saati että kyseessä olisi kolmas osapuoli), se voi olla henkisellä puolella. Seksiin kun liittyy parhaimmillaan myös tunteita. Ja fakta on, että ihmisillä on erilaiset tarpeet seksin suhteen. Parasta etsiä kumppani, jonka kanssa halut ovat suunnilleen samalla tasolla, mutta turha tuudittautua siihen, että mikään ei sitten koskaan muutu. Tai olettaa, että kumppanin elämäntehtävä on täyttää minun tarpeeni.


      • hgjyuy
        asdasdadada kirjoitti:

        Seksiä ei pitäisi ottaa pelkästään fyysisenä "mulle, mulle"-mentaliteetilla ja toisen objektivoivana tapahtumana. Itseänsä siinä pettää, jos oikeasti haluaisi seksiä jonkun kanssa, josta oikeasti välittää, mutta sitten yrittääkin erottaa rakkauden ja aidon välittämisen siitä touhusta. Tosin joillekin pelurimiehille ja naisille itsensä pettäminen taitaa olla normaalitila. Hieman häiriintynyttä toimintaa vain minusta.

        "Seksiä ei pitäisi ottaa pelkästään fyysisenä "mulle, mulle"-mentaliteetilla "

        Välillä on hyvä tehdä niinkin. Silloin kun on yksin.


      • Naisen mieli
        mä vaan kirjoitti:

        Lisään vielä. Olin aluksi epävarma tunteistani enkä luottanut itseeni, joten pelkäsin, että mies asettaa minuun liian isoja toiveita. Vaikka seksi ja halu olivat minulle aluksi hankalia asioita käsitellä, ajan kanssa minusta ja tuosta miehestä tuli pari, joka on pitänyt yhtä tähän päivään asti. Ja pitää edelleen.

        Aina "vika" ei ole naisessa tai miehessä fyysisesti (saati että kyseessä olisi kolmas osapuoli), se voi olla henkisellä puolella. Seksiin kun liittyy parhaimmillaan myös tunteita. Ja fakta on, että ihmisillä on erilaiset tarpeet seksin suhteen. Parasta etsiä kumppani, jonka kanssa halut ovat suunnilleen samalla tasolla, mutta turha tuudittautua siihen, että mikään ei sitten koskaan muutu. Tai olettaa, että kumppanin elämäntehtävä on täyttää minun tarpeeni.

        Jossain dokkarissa kuvattiin (oikeaa tietokonekuvaa, jolla mitattiin aivojen aktiivisia alueita), miltä naisen aivot näyttävät seksin aikana, samoin miehen. Miehen aivoissa aktivoitui yksi pieni osa, yksi pieni "lamppu", naisen aivot taas vastaavassa tilanteessa näyttivät Las Vegasilta.
        Kertoo, kuinka eri tavoin, aivan fyysisestikin, miehet ja naiset kokevat seksin.

        Ja vielä: mies harrastaa seksiä rentoutuakseen, naisen täytyy olla rento voidakseen harrastaa seksiä.

        Äärimmäisen tärkeitä pikku pointteja!


      • tööt tööt
        mä vaan kirjoitti:

        Joku tuossa kirjoitti, että naiset haluavat seksiä rakastuneina, ei muuten. Ei pitänyt täysin paikkansa minun kohdallani. Joskus halusin seksiä ihan vain sen hauskuuden ja lämmön takia. Toki hommassa oli läheisyyttä ja kiintymystä, mutta kumpikaan ei toivonut suhteelle jatkoa. Jos kaksi aikuista ihmistä tekee toisilleen hyvää ja molemmat tietävät, missä mennään, siinä ei mielestäni ole mitään väärää.

        Rakkaus ja syvemmät tunteet olivat eri asia. Kun tunteet ihmistä kohtaan kuihtuivat, meni ajatuskin seksistä niiden mukana. Ja toisaalta, kun rakastuin, halusin olla varma tunteistani ennen kuin pystyin nauttimaan seksistä.

        Ap: teidän pitää oikeasti puhua asiasta. Kukaan täällä ei voi tietää todellista syytä. Mutta syyttäminen pihtaamisesta, ikään kuin toisella osapuolella olisi jokin automaattinen oikeus toisen ruumiseen, ei ole hyvä lähtökohta keskustelulle.

        Kehoon ei ruumiiseen. Kuolleella on ruumis. Ei kuolleen kanssa sekstailla, ainakaan yleensä.


      • mä vaan
        tööt tööt kirjoitti:

        Kehoon ei ruumiiseen. Kuolleella on ruumis. Ei kuolleen kanssa sekstailla, ainakaan yleensä.

        Ruumis voi tarkoittaa elävää tai kuollutta. Se selvinnee asiayhteydestä, jos ei tahallaan halua ymmärtää väärin? Esim. ruumiillinen kuritus ei tarkoita kuolleen (tai kuolleella) kurittamista eikä ruumiillinen työ pelkästään hautausurakointia. Turha sievistellä ja kartella hyviä sanoja.


      • 14+15
        mä vaan kirjoitti:

        Ruumis voi tarkoittaa elävää tai kuollutta. Se selvinnee asiayhteydestä, jos ei tahallaan halua ymmärtää väärin? Esim. ruumiillinen kuritus ei tarkoita kuolleen (tai kuolleella) kurittamista eikä ruumiillinen työ pelkästään hautausurakointia. Turha sievistellä ja kartella hyviä sanoja.

        Ei, se on juuri niin kuin tööt tööt sanoi. Suomen kieli on joskus vaikeaselkoinen, mutta noin se menee. Kun puhutaan ruumiista ilman sen tarkempia lisämääreitä kuten työ, on kyse raadosta. Vartalo olisi mielestäni vielä parempi sana kuin keho.


    • mek

      Kerroppa naisellesi ett äsinä tarvitset seksiä näin paljon viikossa ja mitä naisesi haluaa ja tehkää kompromissi tai jos naisesi ei suotu niin vaihda naista halukkaapaan. Ehdotappa naisellesi jos häntä ei itse nainti aina kiinosta niin tyydyttää sinyt mulla tavalla jota on vaikka mitä.

      • vieläkin naimisissa

        itse uskoin naistenlehtiä ja siivosin aina perjantaisin silläaikaa kun vaimoni oli kuntosalilla. Mutta kuntosaöin jälkeen hän oli aina niin väsyksissä ettei jaksanut. Mutta lauantai aamuna hän teki minulle suulla ja kädellä, kun ei itseään koskaan aamuisin tee kuulemma mieli. No myöhemmin selvisi, että "kuntosali" olikin aina yksi poikamies joka asuu lähellä kuntosalia. Ja kun asiasta juteltiin, niin vaimoa oli jopa kiihottanut ajatus että minä samaan aikaan siivoan hänelle, kun hän on vieraan kanssa sängyssä.


      • 14 + 1
        vieläkin naimisissa kirjoitti:

        itse uskoin naistenlehtiä ja siivosin aina perjantaisin silläaikaa kun vaimoni oli kuntosalilla. Mutta kuntosaöin jälkeen hän oli aina niin väsyksissä ettei jaksanut. Mutta lauantai aamuna hän teki minulle suulla ja kädellä, kun ei itseään koskaan aamuisin tee kuulemma mieli. No myöhemmin selvisi, että "kuntosali" olikin aina yksi poikamies joka asuu lähellä kuntosalia. Ja kun asiasta juteltiin, niin vaimoa oli jopa kiihottanut ajatus että minä samaan aikaan siivoan hänelle, kun hän on vieraan kanssa sängyssä.

        Naistenlehdet siis tiesivät: sait neuvoilla naisesi innostumaan!


      • Yhtenään
        vieläkin naimisissa kirjoitti:

        itse uskoin naistenlehtiä ja siivosin aina perjantaisin silläaikaa kun vaimoni oli kuntosalilla. Mutta kuntosaöin jälkeen hän oli aina niin väsyksissä ettei jaksanut. Mutta lauantai aamuna hän teki minulle suulla ja kädellä, kun ei itseään koskaan aamuisin tee kuulemma mieli. No myöhemmin selvisi, että "kuntosali" olikin aina yksi poikamies joka asuu lähellä kuntosalia. Ja kun asiasta juteltiin, niin vaimoa oli jopa kiihottanut ajatus että minä samaan aikaan siivoan hänelle, kun hän on vieraan kanssa sängyssä.

        Näin kävi meilläkin, muttei enää kun siivotaan yhdessä ja käydään erikseen namilla ;)


      • gffgcgfcgf

        "Kerroppa..."
        "Ehdotappa"

        Vedäppä...


      • TeNaiset
        vieläkin naimisissa kirjoitti:

        itse uskoin naistenlehtiä ja siivosin aina perjantaisin silläaikaa kun vaimoni oli kuntosalilla. Mutta kuntosaöin jälkeen hän oli aina niin väsyksissä ettei jaksanut. Mutta lauantai aamuna hän teki minulle suulla ja kädellä, kun ei itseään koskaan aamuisin tee kuulemma mieli. No myöhemmin selvisi, että "kuntosali" olikin aina yksi poikamies joka asuu lähellä kuntosalia. Ja kun asiasta juteltiin, niin vaimoa oli jopa kiihottanut ajatus että minä samaan aikaan siivoan hänelle, kun hän on vieraan kanssa sängyssä.

        "tse uskoin naistenlehtiä "

        Entä jos etsisit itsellesi poikakaverin?


      • alaston kokki seur.
        Yhtenään kirjoitti:

        Näin kävi meilläkin, muttei enää kun siivotaan yhdessä ja käydään erikseen namilla ;)

        Ratkaisu oli siis se että otit osaa hänen kotitöihinsä ja niistä tuli meidän kotitöitä, jolloin seksiäkin alkoi herua.
        Miesten kannattaisi koklata tätä, ottaa jopa oikein tavaksi.
        Naiset kokee usein että heillä on liikaa kotitöitä jolloin ei enää jaksa yötöitä.


    • mies pihtaa

      Meillä taas pihtaa mies, kun ei haluta.
      Välillä ottaa kupoliin, kun se olen minä taas , joka haluaa.
      Ahdistaa välillä, kun se alotteen tekijä olen minä, vaikka viimeisestä
      kerrasta oisi aikaakin.

      Olen seksuaalisesti paljon halukkaanpi ja ruinaamien ärsyttää, kun mieli tekee ja toista ei kiinnosta.

      • vieläkin naimisissa

        tiedän tunteen, elin pitkään sen kanssa. Nykyään jos tulen torjutuksi, on väkisin tunne että hänellä on taas joku.


      • Surrrurrr

    • Tasa-Arvo

      Pistä kroppasi kuntoon. Laihdutusta jne. Näin naistakin neuvotaan jos mies pihtaa.

    • tryaqy

      Tyttöystäväsi on näitä sätin vakionaamoja ja pitää lystiä niin paljon muiden kanssa ettei enää sun kanssa jaksa.. vaihtoon vaan.

    • Se ei vain rakasta

      sinua. Naiset haluavat seksiä rakastuneina, ei muuten. Minäkään en halua juuri siksi, koska en ole enää rakastunut mieheeni. Minulle hän on pelkkä kaveri/ystävä.

      • Pii on 3.0

        "minulle hän on pelkkä kaveri /ystävä, " -
        Katsopas haku " A- seksuaali " -
        Ja haku "SeksuaaliAnoreksia , "-
        Niistä se on , aina kysymys , kun toinen alkaa puhua Kaveri / ystävä- linjasta ,
        Eikä noita voi muuttaa, A- seksuaalille puhe rakkaudesta on ihan sama kuin opettaisit kastemadolle käsien käyttöä ,
        Tuo ahdistelu- sana on myös se , joka kertoo suuntautumisesta , olennaisin asia on siinä se , että yleensä joilla tämä suuntaus on , pyrkii torjumaan ja vähättelemään juuri läheisintä , he voivat mennä naimisiinkin , koska se on yhteiskunnan odotus , mutta ero siitä tulee jonkin ajan päästä ,


      • been there,done that
        Pii on 3.0 kirjoitti:

        "minulle hän on pelkkä kaveri /ystävä, " -
        Katsopas haku " A- seksuaali " -
        Ja haku "SeksuaaliAnoreksia , "-
        Niistä se on , aina kysymys , kun toinen alkaa puhua Kaveri / ystävä- linjasta ,
        Eikä noita voi muuttaa, A- seksuaalille puhe rakkaudesta on ihan sama kuin opettaisit kastemadolle käsien käyttöä ,
        Tuo ahdistelu- sana on myös se , joka kertoo suuntautumisesta , olennaisin asia on siinä se , että yleensä joilla tämä suuntaus on , pyrkii torjumaan ja vähättelemään juuri läheisintä , he voivat mennä naimisiinkin , koska se on yhteiskunnan odotus , mutta ero siitä tulee jonkin ajan päästä ,

        "A- seksuaalille puhe rakkaudesta on ihan sama kuin opettaisit kastemadolle käsien käyttöä"

        Tämä olisi totta, jos rakkaus=seksi, vaan kun noin ei ole. Romanttista rakkautta voi tuntea ilman seksuaalista halua.


      • Pii on 3.0
        been there,done that kirjoitti:

        "A- seksuaalille puhe rakkaudesta on ihan sama kuin opettaisit kastemadolle käsien käyttöä"

        Tämä olisi totta, jos rakkaus=seksi, vaan kun noin ei ole. Romanttista rakkautta voi tuntea ilman seksuaalista halua.

        Anti-seksuaalisuus on syntynyt jossain evoluution hämäryydessä, jolloin pienissä esi-ihmisryhmissä tarvittiin rajoitettua seksuaalisuutta .Ravinnon takia ,
        Vähän samoin , kun esim , susilaumassa nykyäänkin vain alfapari pariutuu ; A- seks , kuuluu nimenomaan romanttinen , ( mitä sillä nyt tarkoitetaankaan , ) läheisyys ,
        Geeniperimä ohjaa aivojen toimintaa , ja asettaa parinvalinnalle jopa hyvinkin jyrkät rajat ,
        Antiseksuaalisilta ihmisiltä , joita on ehkä 5-% ihmiskunnasta , puuttuu ns, seksuaalinen vietti kokonaan , Kyllä he voivat perheen perustee ja saada lapsia , mutta homma huononee nopeast , Muuten he ovat täydellisiä ystäviä . Suhde läheisimpään on kuitenkin kartteleva ja lopulta hyökkäävä , on tuo tullut koettua ,
        Seksuaali- Anoreksia taas on toinen asia ,


      • dgfdgfdgf
        Pii on 3.0 kirjoitti:

        Anti-seksuaalisuus on syntynyt jossain evoluution hämäryydessä, jolloin pienissä esi-ihmisryhmissä tarvittiin rajoitettua seksuaalisuutta .Ravinnon takia ,
        Vähän samoin , kun esim , susilaumassa nykyäänkin vain alfapari pariutuu ; A- seks , kuuluu nimenomaan romanttinen , ( mitä sillä nyt tarkoitetaankaan , ) läheisyys ,
        Geeniperimä ohjaa aivojen toimintaa , ja asettaa parinvalinnalle jopa hyvinkin jyrkät rajat ,
        Antiseksuaalisilta ihmisiltä , joita on ehkä 5-% ihmiskunnasta , puuttuu ns, seksuaalinen vietti kokonaan , Kyllä he voivat perheen perustee ja saada lapsia , mutta homma huononee nopeast , Muuten he ovat täydellisiä ystäviä . Suhde läheisimpään on kuitenkin kartteleva ja lopulta hyökkäävä , on tuo tullut koettua ,
        Seksuaali- Anoreksia taas on toinen asia ,

        Oletko varma että pii ei ole 0.3?


      • Pii on 3.0
        dgfdgfdgf kirjoitti:

        Oletko varma että pii ei ole 0.3?

        Päätös on ollu korkeemmas käres ; Pittsburgin kaupunginvaltuusto kokoontui v, 1896 , ja päätti , että koska Piin arvo on nii #¤%? hankala laskea , niin nyt se on , valtuuston vähintään kaksimielisellä päätöksellä , 3.0.


      • jhvpjö
        Pii on 3.0 kirjoitti:

        Anti-seksuaalisuus on syntynyt jossain evoluution hämäryydessä, jolloin pienissä esi-ihmisryhmissä tarvittiin rajoitettua seksuaalisuutta .Ravinnon takia ,
        Vähän samoin , kun esim , susilaumassa nykyäänkin vain alfapari pariutuu ; A- seks , kuuluu nimenomaan romanttinen , ( mitä sillä nyt tarkoitetaankaan , ) läheisyys ,
        Geeniperimä ohjaa aivojen toimintaa , ja asettaa parinvalinnalle jopa hyvinkin jyrkät rajat ,
        Antiseksuaalisilta ihmisiltä , joita on ehkä 5-% ihmiskunnasta , puuttuu ns, seksuaalinen vietti kokonaan , Kyllä he voivat perheen perustee ja saada lapsia , mutta homma huononee nopeast , Muuten he ovat täydellisiä ystäviä . Suhde läheisimpään on kuitenkin kartteleva ja lopulta hyökkäävä , on tuo tullut koettua ,
        Seksuaali- Anoreksia taas on toinen asia ,

        Puhut ihan pelkkää paskaa.

        Aseksuaaleja ei ole kuin puolesta yhteen prosenttia kaikista maailman ihmisistä.


      • Pii on 3.0
        jhvpjö kirjoitti:

        Puhut ihan pelkkää paskaa.

        Aseksuaaleja ei ole kuin puolesta yhteen prosenttia kaikista maailman ihmisistä.

        " Puhut ihan pelkkää..." -
        Toiset tiedot kertoo enemmästä , ja kun katsotaan näiden avio- sun muiden erojen , ja sorsittujen ihmisten määrää , niin tietää , ettei sitä kukaan niin tarkaan tiedä ;
        Minäkin tiedän useita tapauksia , joten eivät ne niin harvinaisia ole ,
        Pitää muistaa , ettei se A-Seksuaalisuus ole kenenkään vika , eikä seksuaali- anoreksiakaan ,
        Ne vain ovat , ikäänkuin Kuu taivaalla .


    • Mitä tehdä?

      Meillä kanssa nainen ei halua seksiä kanssani. hän ei ole tyytyväinen itseensä kun hän on hieman rehevä. olen kyllä häntä kehunut ja jutellut hänen kanssaan mutta kun ei auta. Sekstailemme n:2kk välein eli ei kauhean paljon. Joskus on pitempiäkin aikoja.

    • Naisia riittää

      Jos nainen rupeaa pihtaamaan,
      voi hänet palauttaa takaisin katukuvaan.
      Hankala tilanne miehille, jotka rakastuivat.
      Sydän siinä särkyy. Kestä silti ero kuin tosi mies,
      koska pihtaajat ovat niitä keskenkasvuisia,
      jotka ottavat ensimmäisen miehen "kadulta"
      odotellessaan sitä OIKEAA.
      Kunhan on tumma ja pitkä. Ei muita kriteerejä edes ole.
      Naisesi tarkoituksena on ehkä kiristää
      tai saada toinen toimimaan mielensä mukaan ?

      • Naisiariiiiiiiiiittt

        Juuri näin.


    • Hanne 31

      Vaikea sanoa,ehkä peiliin vilkaisu auttaisi
      selventämään asiaa!
      Itsellä oli vähän sama juttu aikoinaan,
      en halunnut miestäni,kun hän oli vaan niin omahyväinen,
      ajatteli vaan itseään.
      Nykyisessä suhteessa saan nautinnon,mies huomioi minut ensin ja
      sanonutkin,että kyllä hän ehtii mukaan myöhemmin.........!

      • niin totta

        Tuostahan se kiikastaa aika monessa suhteessa. Mies ajattelee vaan itseään ja omaa nautintoa, naisen nautinto on sivuseikka. Haluapas siinä sitten.


      • jhgjhgjh
        niin totta kirjoitti:

        Tuostahan se kiikastaa aika monessa suhteessa. Mies ajattelee vaan itseään ja omaa nautintoa, naisen nautinto on sivuseikka. Haluapas siinä sitten.

        Tärkeintä on että molemmat nauttii. Mies ja Muna.


      • Naisen mieli
        niin totta kirjoitti:

        Tuostahan se kiikastaa aika monessa suhteessa. Mies ajattelee vaan itseään ja omaa nautintoa, naisen nautinto on sivuseikka. Haluapas siinä sitten.

        Jos nainen saa tyydyttävää seksiä, hän ei ikinä kieltäydy.
        Oleminen toisen r*nkkauspatjana=kiinnostus lopahtaa tai vie toisaalle.


    • Nainen vaihtoon

      Aloittaja, jätä frigidi muija ja hommaa itsellesi kunnon nainen. Vai oletko niin onneton naisten kanssa että tuohon ämmään pitää tyytyä? Jos näin niin surkea on kohtalosi. No, voithan aina runkata...

      • RunRunRun

        On se vaan ihmeellistä, miten väärät parit ovat yhdessä.
        Vaihtakaa sopivampaan ajoissa.
        Pakkoseksi tappaa kyllä kaikki halut. Lopullisesti.
        Jos joku ei halua niin vaihda. Jos sama toistuu sina, niin hae ammattilaiselta apua.
        Pihtaamismyytti on muuten puppua.
        Kun mies tai nainen ei halua juuri koskaan, niin kyse on täydellisestä kyllästymisestä.


      • Nylppy
        RunRunRun kirjoitti:

        On se vaan ihmeellistä, miten väärät parit ovat yhdessä.
        Vaihtakaa sopivampaan ajoissa.
        Pakkoseksi tappaa kyllä kaikki halut. Lopullisesti.
        Jos joku ei halua niin vaihda. Jos sama toistuu sina, niin hae ammattilaiselta apua.
        Pihtaamismyytti on muuten puppua.
        Kun mies tai nainen ei halua juuri koskaan, niin kyse on täydellisestä kyllästymisestä.

        "On se vaan ihmeellistä, miten väärät parit ovat yhdessä."

        Ihmeitä....

        "Vaihtakaa sopivampaan ajoissa."

        Käskytystä...

        "Pakkoseksi tappaa kyllä kaikki halut. Lopullisesti."

        Kehäpäätelmiä...

        "Jos joku ei [...] niin vaihda"

        Käskytttävää...

        "Jos sama toistuu sina, niin hae ammattilaiselta apua."

        Ymmärryksen kyseenalaistamista...

        "Pihtaamismyytti on muuten puppua."

        Uskomusten kumoamista...

        "Kun mies tai nainen"

        tai = kaikki...

        "Kun [...] tai [...] ei [...] juuri koskaan, niin... kyse... on... täydellisestä ...kyllästymisestä. "

        Kehäkyhäelmä -ylikuormitus...


    • Mä haluun

      Vaihda tyttöystävää!

      • huuverr

        Jätä se sika!


    • Naapurinrouvaa

      Nainen käy vieraissa niin ei anna sulle. Itsekin hoitelen muutamaa rouvaa ja puhuvat ettei viitti enään antaa omalle äijälle ollenkaan.

      • Hoitaja hoitoon

        Ei ihme ettet kotona saa seksiä. Eiköhän ne naapurit rouvat hoitelee sinua ihan mielikuvituksessasi.


    • Jos jo nyt, eli tyttöystävä vaiheessa alkaa pihtaaminen, niin mitä se sitten on avion aikana, 10-20 vuoden kuluttua. Mieti sitä ja tee omat johtopäätöksesi, äläkä kysele neuvoja ulkopuolisilta.

      • Nylppy

        Jos jo nyt, eli tyttöystävä vaiheessa alkaa pihtaaminen, niin mitä se sitten on avion aikana, 10-20 vuoden kuluttua.

        Ylikuormitus....


    • duunarixx

      Jos seurustelun alussa homma on tuollaista niin haloo! Lähde heti äläkä jää kyttäämään sillä ero teille tulee kuitenkin. Sitten ottaa pattiin hukkaan heitetty aika.

    • pete.

      Toivottavasti te pojat jotka ette saa tyttöystävältänne tai vaimoltanne seksiä, ette ole olleet niin täysin idiootteja että olette syöttäneet tyttöystävällenne tai vaimollenne e-pillereitä. E-pillerit tappavat useiden tyttöjen/naisten seksihalut kokonaan ja saa heidän seksuaalisuden hormonit muutenkin täysin sekaisin että sillä on jopa huonontava vaikutus mahdollisen avio/avopuolison valinnasssa.

      Kondomista on kaiken kaikkiaan paljon vähemmän haittaa kuin e-pillereistä.
      Te pojat/miehet jotka vaaditte tyttöä/naista käyttämään e-pillereitä olette miessukupuolen tyhmimpiä ihmisiä joita maan päällä on.

      • Nainen vaihtoon

        Minä en kondomia käytä paitsi silloin kun nainen sitä vaatii. Onneksi aika harva vaatii, ei naisetkaan kumista pidä.


      • ghfhgfhg
        Nainen vaihtoon kirjoitti:

        Minä en kondomia käytä paitsi silloin kun nainen sitä vaatii. Onneksi aika harva vaatii, ei naisetkaan kumista pidä.

        Eikö mulkku pidä kumista?


      • Naisen mieli

        Totta, seksiin tarvitsee nainenkin testosteronia, ja jos ne piilotetaan naishormonien avulla, ei siitä ainakaan seksiä seuraa.


      • Unohdit

        Unohdit mainita että E-pillerit aiheuttavat joillekin naisille muistihäiriöitä, päänsärkyä, oksennusta, painon nousua, kohonnutta verenpainetta, joissakin tapauksissa vaarallisen veritulpan saamisen riskin.

        E-pillerien käyttöä erityisesti tulisi välttää mikäli.
        -Naisella on ikää yli 35v ja joka polttaa usein tupakkaa.
        -Naisella jolla on iästä riippumatta ollut sydäntauti tai veritulppa.

        Suomessa 4 naista on kuollut merkkien Yaz, Yasmin e-pillerien käytöstä saadun veritulpan takia. Kanadassa 23 naista kuoli merkkien Yaz, Yasmin e-pillerien käytöstä saadun veritulpan takia.


    • Seksiä, sekisä

      Jos voitte puhua asioista suoraan, niin miksi kirjoitat tänne?
      Puhu emännälles asioista asioiden nimillä, jos ei ne ala selviämään,
      niin kannattaa miettiä onko suhteessanne jotain vikaa,
      kannattaako suhteessa olla.
      Jos nyt alat tähän puolustelemaan miten hieno teidän suhde on,
      niin ihan turhaa, elä sitten siinä ihanassa suhteessa jos se on ihana,
      vaikkakin ilman seksiä.
      Onko suhtautuminen seksiin ollu aina kertomallasi tavalla?
      Jos näin, niin silloin olet tiennyt mihin itsesi laitat ja
      olet hyväksynyt vähäisen seksin suhteeseesi.

      Itse miettisin myös muita vaihtoehtoja,
      pettäminen, kiinnostuksen lakkaaminen suhteeseen
      tai mieheen.

      Ala puhumaan asioista oikeasti parisi kanssa.

      Itse harrastan seksiä vähintään kerran päivässä,
      jos olosuhteet antaa myöden niin jopa kolmasti päivässä.
      Joskus olin suhteessa jossa seksiä oli todella harvoin,
      en ole enään =)
      Vaihtamalla paranee (jos nykyinen suhde ei toimi)

      • apppp

        Jos järkevästi ajatellaan niin erohan olisi hyvä ratkaisu, mutta rakastan häntä ja tahdon olla hänen kanssaan vaikka seksiä ei ole, mutta se kumminkin tappaa minua sisältäpäin. Puhumne muuten seksistä avoimesti ja muistelemma kaikkia vanhoja sekstailu hetkiämme jne, mutta en vain uskalla ottaa tätä asiaa esille ehkä pelkään sen olevan totta, että hän ei enään haöua minua, mutta jossain vaiheessa tämä on pakko nostaa pöydälle en enään jaksa itkeä iltaisin vaan haluan asiaan selvityksen.


      • seksiä seksiä
        apppp kirjoitti:

        Jos järkevästi ajatellaan niin erohan olisi hyvä ratkaisu, mutta rakastan häntä ja tahdon olla hänen kanssaan vaikka seksiä ei ole, mutta se kumminkin tappaa minua sisältäpäin. Puhumne muuten seksistä avoimesti ja muistelemma kaikkia vanhoja sekstailu hetkiämme jne, mutta en vain uskalla ottaa tätä asiaa esille ehkä pelkään sen olevan totta, että hän ei enään haöua minua, mutta jossain vaiheessa tämä on pakko nostaa pöydälle en enään jaksa itkeä iltaisin vaan haluan asiaan selvityksen.

        Jos annat sen tappaa ittes sisältä niin se on oma valinta,
        jäljelle jää vain tyhjä kuori joka koittaa miellyttää rakastaan.
        Onko se oikein, mietippä nyt tarkkaan.

        Jos et saa asioita selvitettyä tai vastausta joka sua tyydyttää
        niin meinaakko silti jäädä suhteeseen koska rakastat?

        Tosirakkaus on sitä, että suhteessa on kaikkea tasapainosesti,
        niin myös seksiä, ilman että sitä pitäisi aina ruinata, tai että toiselle
        tulee siitä inhottava tai ahdistunut olo.


      • ggfdfdgfd
        seksiä seksiä kirjoitti:

        Jos annat sen tappaa ittes sisältä niin se on oma valinta,
        jäljelle jää vain tyhjä kuori joka koittaa miellyttää rakastaan.
        Onko se oikein, mietippä nyt tarkkaan.

        Jos et saa asioita selvitettyä tai vastausta joka sua tyydyttää
        niin meinaakko silti jäädä suhteeseen koska rakastat?

        Tosirakkaus on sitä, että suhteessa on kaikkea tasapainosesti,
        niin myös seksiä, ilman että sitä pitäisi aina ruinata, tai että toiselle
        tulee siitä inhottava tai ahdistunut olo.

        Tosirakkaus on sitä, että rakastaa itseään ja toista yhtä paljon.

        Tuon tasapainon kun molemnmat ymmärtävät, niin suhde toimii.


      • seksiä seksiä
        ggfdfdgfd kirjoitti:

        Tosirakkaus on sitä, että rakastaa itseään ja toista yhtä paljon.

        Tuon tasapainon kun molemnmat ymmärtävät, niin suhde toimii.

        Niinhän se on, mutta vaikka seksi ei ole suhteen tärkein asia, niin se on tärkeä asia niille jotka siitä tykkää.
        Vaikka suhde olisi loistava kuten aloittajalla ja seksi puuttuu joka vaikuttaa
        taas muihin asioihin ennen pitkää niin onko se hyvä suhde?
        Kuten olen sanonut, itse lähteny sellasesta suhteesta vaikka vahvoja
        tunteita oli, niin parani se vaihtamalla, sen oikeen löytäminen vaan tuntuu
        olevan aika hankalaa.
        Ja aloittajan tapauksessa suosittelen tottakai ensin puhumaan
        seksiasia läpikotasin, että mistä kinnaa ja mitä vois tehä toisin
        ja onko sitä seksiä tulossa vai nöy.
        Jos suhteesta jotain puuttuu niin asialle pitää tarvittava tehä.
        Naisia on ku kolmosen ratikoita ruuhka-aikana =)
        Niin myös miehiä.


      • mnbmnb
        seksiä seksiä kirjoitti:

        Niinhän se on, mutta vaikka seksi ei ole suhteen tärkein asia, niin se on tärkeä asia niille jotka siitä tykkää.
        Vaikka suhde olisi loistava kuten aloittajalla ja seksi puuttuu joka vaikuttaa
        taas muihin asioihin ennen pitkää niin onko se hyvä suhde?
        Kuten olen sanonut, itse lähteny sellasesta suhteesta vaikka vahvoja
        tunteita oli, niin parani se vaihtamalla, sen oikeen löytäminen vaan tuntuu
        olevan aika hankalaa.
        Ja aloittajan tapauksessa suosittelen tottakai ensin puhumaan
        seksiasia läpikotasin, että mistä kinnaa ja mitä vois tehä toisin
        ja onko sitä seksiä tulossa vai nöy.
        Jos suhteesta jotain puuttuu niin asialle pitää tarvittava tehä.
        Naisia on ku kolmosen ratikoita ruuhka-aikana =)
        Niin myös miehiä.

        "Naisia on ku kolmosen ratikoita ruuhka-aikana =)"

        MInä ihmettelinkin että kuka se siellä ratikan takaosaa nylpyttää ruuhka-aikana...


    • .......

      Ei aina huvita.

    • juuuudsthysy
      • ssssssssssssssssssss

        VIdu mitä paskaa


    • --------

      E-pillerijuttu on totta. Teoriassa ihmeellinen, mutta todellisuudessa ex-tyttöystäväni muuttui, ihan kuin olisin vaihtanut kumppania lennossa sitä itse tajuamatta... Nykyisen tytön kanssa oli ongelmia läheisyyden suhteen, todella kauan. Välillä pääsin lähelle, välillä tuntui että se ei kestä minkäänlaista kosketusta. Olin niin rakastunut, että en voinut luovuttaa sen suhteen. Lopulta se sitten avautui: raiskaus. Olin sen ensimmäinen sen jälkeen, ja siitäkin oli jo seitsemän vuotta.

      Jotkut on sellaisia, että ei vain huvita, joiltakin on viety ilo siitä hommasta...

      • ikävät muistot

        Joo tänä päivänä noita raiskauksia tapahtuu paljon enemmän kuin ennen, joten on syytä varautua että jotakin pahaa on tapahtunut naiselle jos karttaa totaalisesti seksiä. Traumat on pahat raiskauksen jälkeen. Miesten on sitä ehkä vaikea ymmärtää. E-pilleri muuten myös turvottaa ja joillekin ne eivät vaan sovi. Hyvä keskustella siitäkin.


      • Rikottu

        Minulla ja ex-tyttöystävällä oli sama juttu.

        Läheisyydessä ei ollut ongelmia kunhan hän sai itse tulla lähelle, mutta seksissä sitäkin enemmän. Kertoi aikaisemmista suhteistaan kuinka oli seksuaalisesti aktiivinen. Harrasti mm. anaaliseksiä, suuseksiä ja eri paikoissa sekstaamista.

        Minä ihmettelin kun minun kanssa seksiä oli parhaimmillaankin vain parin viikon välein ja aina samassa lähetyssaarnaaja-asennossa ja aina samassa järjestyksessä, minä nuolen, minä panen, homma loppuu siihen. Ei koskaan suuseksiä, ei koskaan anaaliseksiä, ei koskaan seksiä muualla kuin makuuhuoneessa ja aina samassa asennossa.

        Kaikenlaista selitystä tulli kuinka ei muka tunne minua, eikä tiedä miten minua tulisi koskettaa tms. Yritin neuvoa, yritimme kommunikoida ja leikkiä yhdessä, tutustuen toisiimme. Mutta ei.

        Lopulta sitten ihan toisen asian yhteydessä kertoi kuinka puolitoistavuotta ennen suhteemme alkua hänet oli raiskattu.

        Seksimme ei koskaan tuosta parantunut ja seksikerrat vähenivät vähitellen, ja kuten sanoin, läheisyys toimi vain silloin kun hän lähestyi. Minä en saanut tehdä mitään.

        Ei suostunut menemään terapiaan asian kanssa, mikä oli ainoa vaatimukseni, ja niinpä minä vaihdoin ehjään naiseen.


    • rva 1

      Älä pakota rakkauteen ennenkuin tyttöystäväsi itse haluaa,on oltava hienotunteinen rakkauden suhteen.Ei sexiä vaan sexin takia,himot ei ole rakkautta vaan panoa.
      On osattava erottaa sexi ja porno toisistaan...Toivottavasti tää viesti uppooaa sinuun ja ajattelet että naisesi tarvitsee vain rakkautta eli sinun ymmärtämistä häneen.

      • pobouboiäå

        Seksin ja pornon erottaminen on helppoa. Toinen on elokuvataiteen genre ja toinen on toisen ihmisen kanssa harjoitettava kiihottava teko, johon voi kuulua myös tuollaisen elokuvataiteen yhteen genreen kuuluvan teoksen tarkastelu ennen tekoa.


      • fdxfdxfdxfd
        pobouboiäå kirjoitti:

        Seksin ja pornon erottaminen on helppoa. Toinen on elokuvataiteen genre ja toinen on toisen ihmisen kanssa harjoitettava kiihottava teko, johon voi kuulua myös tuollaisen elokuvataiteen yhteen genreen kuuluvan teoksen tarkastelu ennen tekoa.

        "Seksin ja pornon erottaminen on helppoa... "

        Näköjään...


      • Nylppy

        "Älä pakota [...] ennenkuin [...] itse haluaa", {on oltava} hienotunteinen rakkauden suhteen."

        Pakko = rakkaus...
        Hienotunteisuuspakko....
        Suhteellisuus....

        "Ei sexiä vaan sexin takia,"

        Kehäkyhäelmä...

        "ei ole rakkautta {,} vaan panoa."

        Määritys...

        "{Toivottavasti} tää viesti uppooaa sinuun"

        Käskyttävä ylikuormitus "toivomusmuodossa"...

        "tää viesti uppooaa sinuun JA ajattelet"

        tää viesti uppooaa minuun ja ajattelen, että [...] rakkautta eli [...] ymmärtämistä [...]

        Tunnen ja ajattelen, että tunnetta eli ymmärtämistä...

        Tunnen ja ajattelen eli tunnen, että pitää ymmärtää, että ymmärrys löytyy linkin takaa.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12438829























        On osattava erottaa sexi ja porno toisistaan...Toivottavasti tää viesti uppooaa sinuun ja ajattelet että naisesi tarvitsee vain rakkautta eli sinun ymmärtämistä häneen.


    • Kun.

      Ei hallita vuorovaikutustaitoja, silloin ongelmat kasautuu parisuhteessa.

    • NAINEN 68

      Höpö höpö,kyllä siellä peitonalla ihan ostaan touhuta ilmankin tätä suomi24.fi neuvoja.
      Nainen on aina se heikonpi astia häntä pitää ymmärtää ja hyväillkaikesä ja kuunnella ja jutella,siitä naiset tykkää.On se hullua jos nainen vaikka paidan vetäisee päältä,niin mies heti sexi mielessä.Kylläse tietenkin naisen itsetuntoa nostaa kun on haluttu,mutta kohtuus kaikessa.

    • n 29

      Neuvoni sinulle: ala elämään omaa elämääsi, ala harrastamaan, tee omia juttuja, älä elä naisesi kautta. Jätä seksi joksikin aikaa kokonaan pois päiväjärjestyksestä, ja keskity itseesi ja hyvinvointiisi muuta kautta.

      Älä tee seksistä pakkoa, vaikka se voikin puutteessa tuntua vaikealta. Älä kiinnitä naiseesi mitään seksuaalista huomiota, vaan halaa ja kosketa ohimennen, äläkä tee sitä taka-ajatusten ajamana.

      Olin itse aiemmin parisuhteessa jossa mies ei halunnut minua, kärsin siitä ja niin kärsi hänkin. Elimme kuitenkin liian tiiviisti yhdessä, minulla ei tuntunut olevan omaa elämää ollenkaan. Kun erosimme, alkoi seksi luistamaan... silloin kun on tunne, että ei tiedä mihin minä lopun, ja mistä toinen alkaa, ei parisuhde voi voida kovin hyvin. Tsemppiä sulle! :)

      • 12+3

        Höpöhöpö.

        Heivaa se nainen.


      • Nainen vaihtoon

        "Älä tee seksistä pakkoa, vaikka se voikin puutteessa tuntua vaikealta. Älä kiinnitä naiseesi mitään seksuaalista huomiota, vaan halaa ja kosketa ohimennen, äläkä tee sitä taka-ajatusten ajamana."

        Voi vittu, vain nainen voi antaa noin typeriä neuvoja!


    • Tartunta vaara!!!111

      Tässä voimme nähdä kuinka tiede ja ihminen ovat erikseen olemassa. Kuunnelkaa kun totean teidän olevan maailman ihanimpia kultamussukoita. Vielä lisään kuiteski tapojen ja käytännöllisyyden yhteen sovittamisen. Tahdotko auttaa kumppaniasi, vai tartuttaa hänet itsekkyydelläsi?

    • 325432

      Ei muuta kuin salille naisesi kanssa. Testosteroni tasot nousuun, niin tulee halujakin. Jos se ei auta, niin teillä on jotain muuta ongelmaa. Naisesi voi ehkä miettiä, että oletko sittenkään hänen "se oikea".

    • Jorma Jortikka

      Ei se enää halua paneskella kotona kun on kerran päässyt minun ison vehkeen makuun :) Sitäpaitsi sun muna haisee kuulemma ihan juustosnacksuille...

    • Triin

      Itse olen pyristellyt suhteessa, jossa mies ei ollut juurikaan kiinnostunut seksistä. Hänellä oli siihen liittyen varmasti omat kompleksinsa ja ongelmansa...yritin auttaa ja jutella asiasta, mutta ei siitä suhteesta pidemmän päälle mitään tullut. Naisena minulle ei riittänyt muuten ihan hyvä mies, joka ei osoittanut riittävästi seksuaalista kiinnostusta. Mielestäni toimivaan suhteeseen kuuluu seksi ja intohimo ja toisen haluaminen. Jos kipinä puuttuu, kyse on vain kaveruudesta.

      Ja ei, en ole ihan susiruma tai muuten outo itse. Ehkä keskivertoa aktiivisempi näissä asioissa kuitenkin. Kysyntä ja tarjonta ovat sittemmin toisaalla kohdanneet. :)

    • Onko oikea käsi krampannu? Ei tartte ehkäisystä huolehtia ja haikaraa pelätä kun pidättäytyy.Naisten seksuaalisuus on useassa tapauksessa 20-40 ikävuosien välillä likillä nollaa....

    • Ei tuota ongelmaa;

      Minä taas olen sitä mieltä,että tuollanen pihtaava akka hakee varmasti seksinsä jostain muualta.Itse ainakin laittasin tuollaen pihtaavan akan välittömästi pihalle.

      • eikö soo komiaa vain ku oma akka kelepaa muillekki... ;)


    • whaat

      Mitäs jos antaisit tilaa, etkä kokoajan painostais.

      • Nainen vaimoon

        Joo, tilaa pitää antaa oikein kunnolla eli potkaista pihtariakka pihalle!


      • pihamaalle vai?
        Nainen vaimoon kirjoitti:

        Joo, tilaa pitää antaa oikein kunnolla eli potkaista pihtariakka pihalle!

        Minne PIHALLE täällä ollaan koko ajan akka potkaisemassa?


    • nainen35

      Itsellä ainakin hormonaalinen ehkäisy vie kaikki halut ja muuttaa muutenkin ihan eri ihmiseks!! Todella toimiva ehkäisykeino, kun ei tee yhtään mieli ja lisäks vie tunnon...

    • 9090

      No seksi kuuluukin vain avioliittoon.

    • heitä pois

      Sun akkas on oikeesti lesbo ja vihaa sua.. Heitä hyvissä ajoin menemään. Lesboilla ei kukaan tee yhtään mitään. Ne tekevät miehen elämästä täyden helvetin.

      • tavannainen

        Millälailla helvetin? Tuskin lesbot vihaa miehiä sen kummemmin.
        Ei homot tee minunkaan elämästä helvettiä enkä usko heidän vihaavan naisia keskivertomiestä enempää.


      • työelämässä
        tavannainen kirjoitti:

        Millälailla helvetin? Tuskin lesbot vihaa miehiä sen kummemmin.
        Ei homot tee minunkaan elämästä helvettiä enkä usko heidän vihaavan naisia keskivertomiestä enempää.

        Lesbot kokee miehet kilpailijoikseen ainakin ne urospuoliset. Hoitolaitoksissa missä on useita lesboja töissä ja sinne eksyy mies töihin niin kohtelu on julmaa. Homot on toisenlaisia, mutta lesbot on julmia


      • tavannainen
        työelämässä kirjoitti:

        Lesbot kokee miehet kilpailijoikseen ainakin ne urospuoliset. Hoitolaitoksissa missä on useita lesboja töissä ja sinne eksyy mies töihin niin kohtelu on julmaa. Homot on toisenlaisia, mutta lesbot on julmia

        Siis missä kilpailijaksi?
        Ei lesbous ole ihan niin yleistä että hoitolaitoksissa olisi lesboja pilvinpimein töissä. Itse olen töissä hoitolaitoksessa eikä tietämäni mukaan siellä työskentele yhtään lesboa. Miehet ainakin saa ihan normaalin kohtelun työkavereina.

        Eikö mies ja urospuolinen ole sama asia? Vai mitä haluat sanoa?


    • Ihan vaan neuvona,jos ei keskustelemalla asia selkene ja jos siitä ei apua löydy,eikä syytä ongelmaan ja jos ja kun seksi Sinulle on kuitenkin tärkeää,niin erotkaa ajoissa!Turha kitkutella,Sinä löydät uusia suhteita ja emäntäkin sopusuhteen!Kavereinakin voi silti pysytellä!

    • Ajatusket muualla. .

      Halut o semmosia :) ei ne aina kloksahda kohdilleen... ja joskus käy niin että gf vonkaa, ja ite ei millääää jaksais.,... haluisi nukkua, muttei maha mitään kun käy kii... x)

    • toisen naisen mies

      "jaksan vetää monta kierrosta putkeen"

      Kysymys 1: mitä tekemistä sillä on rakkauden ja hyvän seksin kanssa, jos nylpytät kuin kani kaiken aikaa?
      Kysymys 2: oletko tullut ajatelleeksi, kipeytyykö tyttöystäväsi kun vedät sen kierroksesi?
      Kysymys 3:annatko tyttöystävällesi myös aikaa olla itsekseen, rauhassa rukoilevilta kollinsilmiltäsi?

      Omia ajatuksiani hyvästä seksistä: seksuaalitoiminnon voi muuttaa rakasteluksi, hyväillä, silitellä toisen ihoa ilman että se aina edellyttää aktia. Koeta unohtaa olematon ja kapea sana seksi ja ajatella lempimistä.

      Nuori synnyttämätön nainen voi kipeytyä aika tavalla jos seksi on rajua tai mies iso. Ajan kanssa tilanne helpottuu. Synnyttäneelle naiselle seksi onkin usein paljon nautinnollisempaa.

      Kaulan pussailu on ahdistelua, jos käyt kurkkuun silloin kun haluaa keskittyä muuhun, vaikkapa opiskeluun. On kamalaa jos joku on koko ajan hiplaamassa ja lääppimässä, se saa naisen tuntemaan itsensä itsensä enemmän panopuuksi kuin rakastetuksi.

      Tutustukaa toistenne sisäiseen maailmaan, ei rynnimällä vaan hiljaisin koputuksin. Jonninjoutavista haastaminen ei ole keskustelua vaan pakoilua asioiden avaamisesta. Paljon puhetta voi olla mitään sanomatonta.

      Olette nuoria. Harjoittelette elämää, toisen huomioimista, seksuaalisuutta. Nyt voi tuntua että tämä on loppuelämäni rakkaus, mutta niin ei välttämättä ole. Tulee ehkä toinen, toisia, jotka sopivat omiin elämän asenteisiin paremmin.

      • hvjh

        "Paljon puhetta voi olla mitään sanomatonta."

        Totta.


    • apua muualta?

      omakuva, itsetunto kärsinyt jotenkin.. itsellä menossa sama vaihe.

    • Halusi hulluna

      Ei hän pihtaa. Juuri naitiin koko päivä sinun ollessa pois.

    • Tiedän en luule.

      Jep,jossain muualla käy panettamassa itseensä ja nauraa,kun sinä runkkaat ja olet uskollinen.

      • minäkin tiedän

        Olen kanssasi samaa mieltä. Nainen on ovela. Noin käyttäytyvä nainen varmasti saa muualta.


      • gfcgfcgf
        minäkin tiedän kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Nainen on ovela. Noin käyttäytyvä nainen varmasti saa muualta.

        "Noin käyttäytyvä nainen varmasti saa muualta. "

        Se käy muualla. Käy sinäkin.
        http://www.suomenufotutkijat.fi/


    • kkkgk

      Mikä on "todella harvoin"? Kerran pari viikossa? Vai kerran kuukaudessa?

    • nainen-69

      Siis. Seksiä teillä on aniharvoin (kuinka usein?) Silti pystytte puhumaan siitä avoimesti? Mitä puhutte siitä avoimesti ja kuinka usein?

    • nainen 51v.

      Itse oon tapaillut miestä ny vajaa 5 kk...itse haluisin aktia eli seksii..mutta mies ei..hyväilee kyllä ja antaa suuseksiä...mäkin hänelle,mutta kalu seisoo ajoittain...mies kokee ettei hänellä mitään ongelmaa oo asian suhteen...lämpenee vaan hitaasti? hah,sanon mä!tykkään hänestä,mutta en tiedä onko musta suhteeseen missä ei oo sillee seksii...ois kiva saada joskus kunnolla!

      • Hänelle se kertokaa

        Kerro se hänelle,et haluut ei tää palsta pelasta pulasta.


      • vanhaukko?

        Liian isokalu ja iäkäs vanhamies. ei seiso!


    • Tässä tulee !

      Jätä se sika !

      • eikätule

        jätä se huoooraaaa!!!


    • Kaiken-kokenut

      En halua pelotella aloittajaa, mutta naisen haluttomuus voi johtua myös siitä, että hänellä on muuta vipinää joko suunnitelmissa tai ihan aktiivisena. Väsymystä on helppo syyttää ja mitä tahansa tekosyitä helppo keksiä.

      Naimisissa ollessani kärsin ihan liian kauan exän haluttomuudesta. Kun viimein ymmärsin erota tuosta lahnasta, asiat muuttuivat täysin.

      En usko, että kukaan fyysisesti ja tai henkisesti terve nainen olisi loputtomasti haluton. Jos hän kuittaa aloitteesi toistuvasti väsymykseen vedoten, voisit patistaa hänet lääkäriin esim, kilpirauhaskokeisiin. Jos väsymyksen takana on fyysinen tai oikea henkinenkin syy se voitaneen hoitaa.

      • Uusio sinkku_35

        Selityksiä ynnä lisää selityksiä.Meidän kohdalla selitys oli pihtaamiseen se,sai aisaa siltä komeelta aikansa,mutta komee hylykäs,niin halut parani,itkee vieläkin perähän,vaan itteppähän mokas.


      • resresres
        Uusio sinkku_35 kirjoitti:

        Selityksiä ynnä lisää selityksiä.Meidän kohdalla selitys oli pihtaamiseen se,sai aisaa siltä komeelta aikansa,mutta komee hylykäs,niin halut parani,itkee vieläkin perähän,vaan itteppähän mokas.

        "Selityksiä ynnä lisää selityksiä.Meidän kohdalla selitys..."


    • 56757657

      Nainen ei vaan halua pahoittaa mieltäsi tai suututtaa sinua, joten valehtelee seksin olevan hyvää vaikka oikeasti ei välttämättä nauti siitä. Jatkuva seksin kinuaminen saattaa saada naisen tuntemaan, että haluat suhteelta pelkästään seksiä. Kukaan nainen ei halua olla pelkkä "spermaämpäri". Ja naisellahan ei tosiaan ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä miehen kanssa. Naisen keho, naisen päätös, ja miehen vaan pitää sietää se nahoissaan. Jos tökkii, niin hanki joku panorobotti, jota voit nussia ihan milloin haluat. :)

      • nuole sinä v*****a!

        lesbo hiljaa!


      • Nainen vaihtoon

        "Ja naisellahan ei tosiaan ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä miehen kanssa. Naisen keho, naisen päätös, ja miehen vaan pitää sietää se nahoissaan."

        Totta mutta ei miehen tarvitse tuollaista pihtaria sietää vaan antaa hänelle lähtöpassit. En kyllä ymmärrä miksi kukaan tuollaista sietää.


      • fgcgfcgf
        Nainen vaihtoon kirjoitti:

        "Ja naisellahan ei tosiaan ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä miehen kanssa. Naisen keho, naisen päätös, ja miehen vaan pitää sietää se nahoissaan."

        Totta mutta ei miehen tarvitse tuollaista pihtaria sietää vaan antaa hänelle lähtöpassit. En kyllä ymmärrä miksi kukaan tuollaista sietää.

        56757657:"Ja naisellahan ei tosiaan ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä miehen kanssa. Naisen keho, naisen päätös, ja miehen vaan pitää sietää se nahoissaan."

        Nainen vaihtoon:"Totta mutta ei miehen tarvitse tuollaista pihtaria sietää vaan antaa hänelle lähtöpassit. En kyllä ymmärrä miksi kukaan tuollaista sietää. "

        Piristäkää muiden elämää:
        56757657 Nainen vaihtoon => http://www.naimisiin.info/haaopas/siviilivihkiminen.html


    • kokenut saman

      sillä on toinen. Avaa silmäsi.

    • Puhukaa!

      Puhumalla selviää, onko tyttöystäväsi yhdyntätarve vain täysin eri, kuin sinulla. Seksi on paljon muutakin, kuin yhdyntä. Jos hän ei koe miellyttäväksi esimerkiksi useita yhdyntöjä peräjälkeen tai päivittäinkään, voitte miettiä korvaavia juttuja. Hän voi esimerkiksi kiihottaa sinua suulla, käsillä tai jaloilla. Voi olla uskomattoman kiihottavaa sinun toiveidesi mukaisissa sopivissa asusteissa ja esimerkiksi öljyn kera. Joskus jopa kiihottavampaa, kuin yhdyntä.

      • totean vain

        vaikuttaa siltä, että kyseinen nainen välttelee kaikenlaista seksiä.


      • alpittajaaah
        totean vain kirjoitti:

        vaikuttaa siltä, että kyseinen nainen välttelee kaikenlaista seksiä.

        Olet oikeassa en saa koskea häneen ollenkaa siinä mielessä eikä hän halua koskea minuun. Jos hän tuntee minun seisokin illalla hänen selkään vasten lähtee hän kauemmas minusta.


      • fgfdgfdgf
        alpittajaaah kirjoitti:

        Olet oikeassa en saa koskea häneen ollenkaa siinä mielessä eikä hän halua koskea minuun. Jos hän tuntee minun seisokin illalla hänen selkään vasten lähtee hän kauemmas minusta.

        "Olet oikeassa en saa koskea häneen ollenkaa siinä mielessä eikä hän halua koskea minuun. Jos hän tuntee minun seisokin illalla hänen selkään vasten lähtee hän kauemmas minusta. "

        Mitä sinä tekisit, jos selkäsi takana olisi Iso Ajattelukyvytön Kyrpä?


      • vanha ämmä!
        totean vain kirjoitti:

        vaikuttaa siltä, että kyseinen nainen välttelee kaikenlaista seksiä.

        Vanhat ämmät ei kaipaa seksiä?!


      • :D :D
        vanha ämmä! kirjoitti:

        Vanhat ämmät ei kaipaa seksiä?!

        Sitähän ei kukaan ulkopuolinen tietenkään määrää.


      • Melkoista
        alpittajaaah kirjoitti:

        Olet oikeassa en saa koskea häneen ollenkaa siinä mielessä eikä hän halua koskea minuun. Jos hän tuntee minun seisokin illalla hänen selkään vasten lähtee hän kauemmas minusta.

        Silloin sinulla on ongelma.


    • mies7

      Moikka , olen itse sitämieltä , jos nainen pihtaa ja silti haluaa seksiä , hän ei hyväile miestä ollenkaan eikä anna hyväillä itseään , taikka lämmitellä , se tuntuu pahalta eikä silloi voi tehdä aloitusta sen pidemmälle ,eikä rakastella , pitäis vaan miehen olla valmis ,kovan ji työntää heti sisälle ilman esilämmitystä , se ei kyllä onnistu , jos naista yritän hyväillä niin nainen laittaa jalat sususti yhteen ja sanoo hänkiihittuu jaheti pantav sisään . Mutta jos nainen ei uskalla otta edes penistä käteen ja edes hyväill niin kuinka siinnä edetään ,nainen on silloin taitamtton , vaikka haluaisi Seksiä paljonkin , Mutta kieltäytyy Hyväilystä ja Eikä Anna itsens pimmiänsä Hyväillä , Tälläistä on Tapahtunut Mulle Varkaudessa ,Naisen Kanssa Pari Vuotta ,Kysyn Mikä Nyt Avuks Kertokaa TeNaiset tai Miehet , Rakastan Naista Suunnattomasti , Hän vain Riitaantuu ,Haukkuu Ja Moittii Minua ,Kyll minä pystyn Rakastamaan , vaikka piikin avullä kuinka kauan ,joten nainen ei jää ilman ja kummallakin on sit hyvä olo , molemmille ,Vaikka tunti tai Kaksi Varkaus voisi piristyä ,Nyt Odotan Teidän Viestejä .

    • Tee päätös

      Joku mättää ja valitettavastin tuo nainen vaihtoon ollee kaikkein paras neuvo. Tyttöystävälläsi saattaa jo olla uusi tai sitten hän vain on huomannut, ettette sovi yhteen.

      Yksi asia kannattaa kuitenkin tsekata! Onko naisesi aloittanut e-pillerien syönnin? E-pillerit sekoittavat naisen täysin.

      • hghgjhgjh

        "Joku mättää"
        "nainen vaihtoon ollee kaikkein paras neuvo."
        "Tyttöystävälläsi saattaa jo olla uusi "
        "Yksi asia kannattaa kuitenkin tsekata! "
        "Onko naisesi aloittanut e-pillerien syönnin? "
        "E-pillerit sekoittavat naisen täysin. "

        Joten jätä ne pois.


    • nääin on

      Kunnon perrsepano ratkaisee KAIKKI ongelmat.

    • Aina vaan uskollinen

      Voihan se olla, että tytölläsi on muuta vipinää, mutta ihan yhtä hyvin voi olla ettei ole. Kunnon keskustelu voisi silti auttaa.

      Itse olin 20 vuotta avioliitossa ensimmäisen seksikumppanini kanssa ja olin uskollinen. Mutta olin myös onneton ja haluton, koska mies ei ymmärtänyt minua ja halujani ollenkaan, eikä häntä kiinnostanut. Keskusteluyritykset loppuivat miehen raivareihin ja siihen, että hän huusi ettei hänessä mitään vikaa ole. Minä vaan olin frigidi pihtari ja niin edelleen. Ja kaikki yritykset minkäänlaiseen läheisyyteen päättyivät huutoon, että olin hankala ja vaativa.

      Eron jälkeen meni pitkään ennen kuin uskaltauduin yrittämään uudelleen. Löysin kuitenkin miehen, joka oli hellä ja kärsivällinen... ja jonka kanssa sain elämäni ensimmäisen orgasmin. Sen jälkeen olenkin halunnut seksiä ihan uudella tavalla.

      Niitä kylmiä kumppaneita on paljon vähemmän kuin voisi luulla. Mutta niitä itsekkäitä sen sijaan riittää. Jos se toinen osapuoli vaikuttaa kylmältä, niin ensimmäiseksi ehkä kannattaisi katsoa peiliin...

    • ukkomiehetpuutteessa

      Aivan sama minulla kun se sexi ei aina niin kiinnosta.Ei se kumppanissa se vika tarvi olla.Nautin olla sinkkuna,kun ei ole joku koko ajan vonkaamassa tai onhan nuo ukkomiehet tietty..Mut periaatteessa saan olla rauhassa sen suhteen.Tuli mieleen vain,että naisille on tärkeetä läheisyys ja lämpö arjen touhuissa sellainen välittämisen meininki 24tuntia vuorokaudessa.Ei niin että nyt tule sänkyyn ja työnnetään siis suoraan asiaan ja se on siinä.Puhuminen on kyllä tärkeetä rakentavassa n
      merkityksessä=)

    • phpgoccp

      Väärin. Naisesi ei pihtaa ja itse ongelman syy tulikin jo kirjoituksessasi esille. Halunne eivät kohtaa millään tasolla. Kun naiselle riittää kerran viikossa tms niin sinä olet kuin pieni alati kiimainen kani koko ajan muna ojossa panemaan vonkaamassa. Kun naisesi kieltäytyy suudelmista tms niin hän ei tee sitä siksi, että ei ehkä haluaisi läheisyyttä vaan siksi, että hän tietää sinun olevan kanin tasolla oleva kiimainen pikku elukka, jolla kulli sojahtaa heti pystyyn ja nussiminen mielessä pienestäkin virikkeestä.
      sinun kanssa on siis mahdoton elää (ainakin tämä nykyinen) koska olet koko ajan kiimassa. Suhteenne tuleekin loppumaan piakkoin, koska kukaan normaali ihminen ei jaksa katsella alituista kiimakollia. Kun löydät vastaavanlaisen kiimaisen nartun asiat ovat hyvin, mutta nykyisen kanssa ne eivät ole sovitettavissa.

    • Ketjun aloittajalle

      Tyttöystäväsi on herkkä ihminen ja hän on huomannut, että muuta suhteessanne ei oikeastaan olekaan kuin seksiä, vieläpä sinun ehdoillasi. Aika nopeasti sellainen alkaa tympiä. Muutkin asiat täytyy sujua suhteessa kuin seksi. Siis ensin täytyy muut asiat sujua ja sen jälkeen vasta alkaa seksi sujua.

      Onhan niitä toki sellaisia, miehiä varsinkin, jotka luulevat, että suhteen pääasia on seksi. Usein tuollaiset miehet ovat kykenemättömiä henkiseen kanssakäymiseen. He purkavat kaikki agressionsa ja mahdolliset pelon ja vihan tunteet seksiin. Se on heidän ainoa tapansa kommunikoida kun parempaan eivät pysty.

      Tällainen on epäkypsyyden merkki ja siitä ei seuraa jatkossa mitään hyvää. Jos epäkypsä ihminen ei sitten yhtäkkiä saakkaan seksiä hän etsii toisen sellaisen jolta saa. Näin hänen täytyy menetellä, koska se on ainoa keino säilyttää edes jonkinlainen henkinen tasapaino elämässä.

      Olet selvästi erilainen naisystäväsi kanssa. Sinun kannattaa etsiä nainen, joka haluaa paljon seksiä niinkuin sinäkin. Usein tosin tuollaiset naiset ovat uskottomia ja myös kyvyttömiä purkamaan tunteitaan muuten.

      Ei kannata yhtään ihmetellä miksi tyttöystäväsi ei halua sinua. Väkisin ei kannata yrittää jatkaa, ettehän ole edes naimisissa. On se merkillistä kuinka nykyään joka naisen pitäisi antaa, vaikka ei olla edes naimisissa!

      • kjlkj

        "Tällainen on epäkypsyyden merkki "

        Olet oikeassa,


    • joosigl

      Anna hänelle aikaa äläkä heti kiirehdi liikaa seksin perässä laahustaen.Jos hän on samanlainen muutaman viikon kukuttuakin, hänellä täytyy sitten olla jotain muuta huolia..no etsi uusi namupala tai jätä seksi ja tee jotain muuta hänen kanssaan, ei se sinua paljon voi vaivata vaikka kuinka haluttaisikin.

      • Nylppy

        "Anna [...] äläkä heti kiirehdi [...] laahustaen."

        "Jos hän on[...] , hänellä täytyy [...]. "

        "etsi [...] tai jätä [...] ja [...] jotain muuta [...], ei se [...] voi [...] vaikka kuinka [...].


    • Painostus ja rakkaus

      Yksi syy : hän ei vaan rakastaa sinua! ( kuten monet muutkin menivät yhteen kun eivät jaksaa odottaa sitä oikeaa ns...).


      Toinen syy : naiset inhoo kun heidät painostetaan ja.... päinvastoin ! ja sitä paitsi hän on jo "antanut ymmärttää" että sinun aloitteet inhoo häntä, joten hän on vaan jännittää niitä... eli ympyräpyörä on valmis!

      Voistko olla kärsivallinen ja odottaa ja yrittää saada hänen sympatiaa jollain metodeilla tai.... yritä seuraa... rakastaako hän sinua..

      Mä en käsitä miksi miehet ovat niiiiiiin tyhmät, tunneälykkäitä miehiä on todella vähän....

    • nainenn8899

      Höpöhöpö ettei rakasta sinua, naisena tiedän mistä on kyse! Teidän välinen yhteys on kadoksissa, nainen tarvitsee PÄIVITTÄIN mieheltään: hellyyttä, pusuja, huomioimista ja kaikkea pientä joka pitää kipinää yllä. Nainen ei halua seksiä, jos ei tunne yhteyttä omaa miestä kohtaan eikä tunne itseään rakastetuksi. HELLYYTTÄ ON OLTAVA MYÖS NIIN ETTEI SE JOHDA SEKSIIN. Eri asia se alkuhuumassa, kaikki on vielä jännää ja ihanaa. Ostakaa liukkaria, se herättelee naisen alapään kun muuten ei enään sytytä. Tiedän mistä puhun, vehkeesi naisen alapäässä ei tunnu hyvältä jos ei ole kiihottunut, silloin ei myöskään seksi nappaa.

      • appf

        Kyllå läheisyyttä on paljon.


    • Mamma-68

      Onpas typerä kysymys, miksi tyttöystävä pihtaa? Ei hän varmaan tahallisesti pihtaa niin kuin asian ilmaiset, hänen ei vaan tee mieli seksiä.

      Siihen voi olla monta syytä, huolia ja siksi ajatukset muualla, kenties mielialalääkkeet, jotka vievät seksihalut.

      Viimeisetkin halut katoavat jos vihjailet asiasta, joten istukaa alas ja nostakaa kissa pöydälle ja puhukaa asiat selviksi. Nyt taitaa tämä asia olla sen verran solmussa, että ei aukea ilman kunnollista keskustelua syyttelemättä.

      Kerro hänelle, että on tunnet itsesi loukatuksi ja syytät itseäsi, että sinussa on jokin vikana, kun hän ei halua sinua ja kysy suoraan mikä ja miksi??

      Vaikea tilanne ja niin pahalta kuin se kuulostaakin, niin jos rakkaus puuttuu, niin ei sitä kyllä haluakaan sitä toista tai vielä vähemmän haluaa.

    • nainen8

      Hei! Tiedän mistä puhut. Olen itse samassa jamassa, mun mies ei halua minua olleenkaan, saan tyydyttää itseäni jatkuvasti ja hän ei haluaa edes koskettaa minua. Minun mies sanoo minulle että olen täydellinen nainen, miksi en siitten kelpaan hänelle se on sama kysymys kun itse olet kysynyt sinun tyttöystäväsi! Tarvisten myös neuvoja!

      • Pii on 3.0

        Katso haku " A- seksuaali, "
        Tai " seksuaalianoreksia , "


      • Puppeli?

        Hyvää:
        "saan tyydyttää itseäni "

        Olennaista:
        "mies sanoo minulle että olen 'täydellinen nainen'"

        Mietittävää:
        Jos miehesi mielestä "täydellinen nainen" on sellainen joka on käpälät räpylässä ympäri vuorokauden, niin voisiko olla hyvä miettiä, että miksi se on niin täydellistä hänen kannaltaan.

        Ongelman ratkaisuehdotus:
        Miehesi seksuaali-identiteein selvittäminen. Hänen itsensä toimesta.

        http://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/palvelut/seksuaaliterapia/


    • irma2

      Alotitajan kannattaisi mennä itseensä ja lopettaa mini, minä, minä ajattelu. Tyttöystäväsi on luultavasti kyllästynyt sinuun ja seksitaitoihisi. Yleensä ongelmana on se ettei mies osaa ottaa riittävästi naisen tarpeita huomioon vaan tukahduttaa omalla itsekkyydellään naisen seksihalut. En hämmästyisi jos tyttöystävälläsi olisi jo salaa ulkolainen rakastaja joka osaa ottaa naisen aivan eri tavalla huomioon. Oletko tarkkaillut merkkejä pettämisestä, väitän että yli 95% tapauksissa jossa nainen ei halua miestä, seksihommat hoitaa joku toinen ja nainen pelkästä säälistä ja velvollisuudentunnosta uhraa itsensä huonon suhteen jatkamiseksi.
      Tee naisellesi ruokaa, siivoa ja pyykkää täästä lähtien, voit sanoa tyttöystävällesi että voi mennä "tyttöjen" kanssa iltaa istumaan ja sinä hoidat jatkossa taloustyöt. Muista myös antaa tyttöystävällesi kalliita lahjoja säännöllisesti, esim kultaa ja timantteja. Muista myös että miehen tehtävä on mahdollistaa naiselle hyvä ja antoisa elämä.

      • ukko.

        se vain huoravaimo tykkää ...Kallista Lahjoista


      • ghjhgjhgjhg

        Sinä et ilmeisesti ole parisuhteessa?


    • missä järki

      Miksi suomalaisita on tullut tällaisia h..ria ja pukkeja sunnilleen jokaisesta!?

      Ettekö te sen vertaa tajua että sukupuolinen yhteyselämä kuuluu vain avioliittoon jossa on luvattu rakastaa niin myötä kuin vastamäessäkin kuolemaan saakka.

      Kaikki muu on pelkkää huo..mista !

      Eikö teille siellä luterilaisessa kirkossanne mihin kuulutte varsin monikin, eikö siellä mitään opeteta kristillisestä elämästä häh!

      • Olenhan

        "luterilaisessa kirkossanne"

        Harva taitaa nykyään ajatella kristillisesti. Kirkkosta otetaan vaan kaikki palvelut kirkkohäät, kaste jne. Ne ovat niin mukavia toimituksia ja näin on toimittu aina ennenkin. Perinteisistä tavoista yritetään pitää kiinni.

        Ajatus, ja vaikka teen syntiä saan ne kuitenkin anteeksi. Olenhan vain erehtyväinen ihminen ;)


      • gfhggh

        "Eikö teille siellä luterilaisessa kirkossanne mihin kuulutte varsin monikin, eikö siellä mitään opeteta kristillisestä elämästä häh! "

        Taivaallinen pano se vasta eetvarttia tekee....


    • 3+2

      Kyllä tyttöystäväsi on rakastunut naiseen ! eikä mitenkään outo juttu , kokemusta on ja juurikin samoinen juttu ja kas kummaa , naiseni olikin rakastunut toiseen naiseen silti asumme yhdessä ja rakastelua joskus ehkä kerran kuukaudessa , eiikä minua haittaa jos naiseni pelehtii toisen naisen kans jos on parempaa kuin minun kans ja minähän sitten käyn ns:vieraan naisen pedissä ja kyllä sitä onkin tarpeeksi koska vieras nainen on myös kyltymätön ja meillä on ihania rajuja hetkiä.

    • naurettavat rajut he

      Kauankin Korkeasaaressa?

    • Pathfinder77

      Sun kannattaa pistää vaihtoon ja äkkiä. Kyse on siitä, että naisella on mittari täynnä sinua, mutta ei paikkaa missä punkata. Eli kun uus mies löytyy niin lennät aika nopeasti mäelle. Ja kaikki ei vaan osaa puhua, jos ovat pohjimmiltaankin pinnallisia.

    • skyffeli

      "Kierrosta putkeen"? No ehkä se ei ole kyse hänen haluttomuudestaan vaan sinun taitamattomuudestasi, jos hän antaa niin mitä hän sitten saa? Kyllä se huomioimattomuus välillä voi loukata ja aiheuttaa juuri tuota. Totta kai syytökset satuttavat, vasta teot näyttävät mitä ajattelet joten seuraavan kerran päästessäsi asiaan, otapa todella huolella se touhu.

    • ilman vaan

      Elämä on ; meillä menee taasen toisinpäin eipä miestä haluta vaikka itse olen kuinka aktiivinen viimesestä kerrasta jo 4 vuotta joten tarttis varmaan tehdä jottai =))
      älkää ehdottako että menisin vieraisiin kun minusta ei sellaiseen ole.

      • dsfdsfdsfd

        "vaikka itse olen kuinka aktiivinen"
        "viimesestä kerrasta jo 4 vuotta"

        "joten tarttis varmaan tehdä jottai"

        Niinkö?

        "vaikka itse olen kuinka aktiivinen =))"

        Sormettaminen ei ole syntiä.


    • Voihan elämä

      Ehkäpä se ongelma onkin siellä tunnepuolella, oletko huomioinut naistasi muutenkin kuin vain seksi mielessä? Toisen kunnioittamisesta ja ihan arkipäivän asioista se lähtee se toisenkin halu seksiäkin kohtaan, meneeko teillä muuten hyvin? Painostaminen seksiin ei tunnu varmasti hyvältä sinusta eikä myöskään hänestä. Sulle asiasta on tullut ongelma, mutta paineita varmaan voit lievittää ihan omallakin kätösellä ja keskittyä siihen tunnepuoleen. Älä kuitenkaan ole hölmö ja lähde tyydyttämään halujasi jonkun toisen kanssa, koska se vasta naisesi tunne-elämää loukkaakin. Kyllä nainen vaistoaa ennen pitkää jos olet vieraissa käynyt, vaikka asian yrittäisit salata. Ihmiset ovat erilaisia seksihalujenkin suhteen, joten sellainen on ymmärrettävä, jos toinen sulle kertoo ettei olekaan niin seksuaalinen kuin sinä. Kaikkeahan elämässä ei voi saada, mutta elämä on täynnä valintoja.

      • aloittajjjaa

        Kyllä huomioin häntä päivät pitkät. Vieraissa en lähtisi käymää vaikka hän ei ikinä haluaisi seksiä se on mielestäni todella loukkavaa ja kuvottavaa. Omalla kädellä olen kyllä paineita silloin tällöin purkannut.


      • hhjgjgjhgj
        aloittajjjaa kirjoitti:

        Kyllä huomioin häntä päivät pitkät. Vieraissa en lähtisi käymää vaikka hän ei ikinä haluaisi seksiä se on mielestäni todella loukkavaa ja kuvottavaa. Omalla kädellä olen kyllä paineita silloin tällöin purkannut.

        "Kyllä huomioin häntä päivät pitkät."

        Oletko kokeillut olla huomioimatta?


      • ruuputin

        Siksipä tuossa tilanteessa kannattaakin vaihtaa ajoissa jos tajuaa ettei kyseessä ole asia jota haluaa.

        Itse suosittelen bonsaipuun hankkimista vain niille henkilöille jotka ovat valmiit näkemään sen eteen vaivaa itsensä kustannuksella, tekemään tarvittavia muutoksia, säätämään, ohjaamaan ja kastelemaan sitä juuri tietyllä tavalla. Pääasia on että tietää mitä haluaa ja mihin on ryhtymässä.

        Kaikille muille suosittelen helpompia lajeja ja projekteja, koska miksi kiusata itseään jos ei sitä tahdo.

        Jos nainen vaatii erityiskäsittelyä ja huomiota sitä tätä ja tuota, niin voin kertoa että toisenlaisiakin vaihtoehtoja on olemassa. Kenenkään velvollisuus ei ole erikseen opetella toisen ihmisen erityisvaatimuksia jos ei puhuta ammattillisista asioista ja suhteista. Tämä toimii ja koskee niin miehiä kuin naisia.


      • entä näin
        aloittajjjaa kirjoitti:

        Kyllä huomioin häntä päivät pitkät. Vieraissa en lähtisi käymää vaikka hän ei ikinä haluaisi seksiä se on mielestäni todella loukkavaa ja kuvottavaa. Omalla kädellä olen kyllä paineita silloin tällöin purkannut.

        "huomioin häntä päivät pitkät"

        Muuta tämä: ole huomioimatta häntä kokonaan niin kauan kunnes hän tekee aloitteen tuollaiseen hellyyteen/kosketukseen/läheisyyteen. Jos hän ei mitenkään huomaa tai kommentoi muutosta (eikä osoita mitään huomiota), kestänet jokusen viikon kunnes huomaat, ettei ko. suhde vaan toimi. Tässä huomioimattomuudessa on sekin etu, että se sitten sopivasti erottaa teitä niin, ettei ole enää niin kova paikka, jos joudut lopettamaan suhteen, jossa ei ole oikeasti edes suhdetta.

        "Vieraissa en lähtisi käymää vaikka hän ei ikinä haluaisi seksiä se on mielestäni todella loukkavaa ja kuvottavaa."

        Mitä se toisaalta loukkaisi, jos kerran toinen ei halua läheisyyttä.


      • havainnontekijä
        aloittajjjaa kirjoitti:

        Kyllä huomioin häntä päivät pitkät. Vieraissa en lähtisi käymää vaikka hän ei ikinä haluaisi seksiä se on mielestäni todella loukkavaa ja kuvottavaa. Omalla kädellä olen kyllä paineita silloin tällöin purkannut.

        Ei riitä, että huomioit, ota myös huomioon.


    • Tasapuntti

      Hmm. Kattavatko edes häälahjat juhlaan upotetut kulut?

    • vikkivakki

      On ihmisiä, jotka kertakaikkkiaan ovat sukupuolisesti kylmiä eli frigidejä. Frigidiys on ominaisuus, ei sairaus, eli se ei ole parannettavissa. On myös mahdollista, että tyttöystäväsi onkin lesbo, mutta ei ole vielä selvittänyt sitä itselleen. Kolmas mahdollisuus on, että hormonaalinen ehkäisy sammuttaa halut, sillä e-pillereitä käyttävä nainen on tavallaan valeraskaana, ja joskus luontoäiti vain järjestää niin, että raskaana olevalta loppuvat halut. Jos jo tässä vaiheessa noin ongelmalliseen suhteeseen ei löydy ratkaisua, teidän kannattaa erota, sillä vanhemmiten ongelma vain pahenee, johtaa vieraissa käymiseen ja kylmyyteen suhteessa. Toivottavasti löydätte ongelmaan positiivisen ratkaisun!

    • Adleia

      Puhuminen on ainoa asia, joka tuossa tilanteessa auttaa. Suosittelen, siten asiat selviää! Ja ehkä ymmärrät häntä paremmin :)

    • Hae uusi heti

      Ole viisas. Jätä tyttöystäväsi ajoissa ja etsi sellainen, joka välittää sinusta ja harrastaa myös seksiä. Seksin puutteeseen kaatuu suhde varmasti ennen pitkää. Jos mukana on jo lapsia ja muuta kuormaa ero on paljon paljon vaikeampi kuin ennen sitä.

    • Naima Neuvo

      "Miksi tyttöystäväni pihtaa?"
      "Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme jne"

      "kun yritän pussailla kaulaa jne hän sanoo, että ahdistelen."
      "Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme "

      "Jos edes vihjailen seksistä "
      "Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme"

      "Voisiko suora puhuminen hänen kanssaan auttaa?"
      "Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme"

      "Minun on ollut tarkoitus ottaa tämä asia esille monta kertaa,"
      "Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme"

      "Minun on ollut tarkoitus ottaa tämä asia esille monta kertaa, mutta en vain ole uskaltanut, koska pelottaa,"
      "Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme"

      "jos hän käsittää."
      "Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme"

      "hän käsittää, että "
      "Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme"

      "tyttöystävä on sanonut, [...] ei kelpaa? "
      "Pystymme puhumaan seksistä avoimesti toisilemme"


      "Tyttöystävä on sanonut, että {...], mutta {...]? "
      "Minulla {...] ja {...] mutta {...] aina {...] vain {...]."
      "Jos [...], ja [...], kun [...], että [...]. "
      "Minun on ollut tarkoitus [...], mutta en [...], koska [...], että [...], jos [...], että [...]. "

      "Neuvoja kaivataan! "

      Tuolta => Nettivastaanotto http://nettipalvelut.vaestoliitto.fi/

      Nettivastaanotto on asiantuntijan ja asiakkaan kesken tapahtuva suljettu ja luottamuksellinen netissä tapahtuva vastaanotto. Vastaanotolle voi tulla aivan nimettömänä. Nettivastaanotolla käytyjä keskusteluja ei näe kukaan ulkopuolinen, eikä asiakas voi enää myöhemmin palata keskusteluihin.

      http://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/palvelut/seksuaaliterapia/
      Neuvonta 040 167 9005 ma-ke klo 13-15

    • pihtarin palkka

      ämmä vaihtoon...

      • vai pihtarin..

        Voi olla naiselle helpotus. Löytää uuden miehen jota kohtaan tuntee seksuaalista vetoa.
        Itse en tuntenut ex-miestä kohtaan mitään seksuaalista halua. Luulin olevani oikeasti frigidi tai vastaava. Kun eron jälkeen tapailin kuitenkin miehiä niin mitään ongelmaa ei seksin suhteen ollut. Kaikki ei vaan käy kaikkien kanssa yksiin.


    • puspus

      Omalla kohdallani ei liittynyt tunteisiin tai hellyyteen (Olen nainen). Olin pari kymppisenä todella aktiivinen seksuaalisesti. Kun aloitin hormonaalisen ehkäisyn aloin "kuihtua". 30 ikäisenä seksi oli ihan pakolla vääntöä. Suorastaan iljetti välillä.

      Nelikymppisenä seksuaalisuus löytyi uudelleen ja voisin taas harrastaa seksiä 1-3 kertaa päivässä. Valitettavasti ikäisilläni miehillä halut alkaa nuutua, eikä seksi enää kiinnosta. Pitäisi harrastaa ja lörpötellä kaiket illat. Toisen haluja ei voi muuttaa. Voi provosoida, ja tulla vastaan, mutta jos seksi on kaverilla elämäntilanteesa sijalla 48. niin ei sitä toinen sieltä saa nousemaan millään hyväilyllä ja hieronnalla.

      Omalla kohdalla on toiminut salasuhde 10 v. nuorempaa mieheen. Silloin seksuaalisuus ja halut kohtaa parhaiten. Ainakin itselläni toimii. Vaihtamalla ei parane, vaan tarjontaa laajemmin hyödyntämällä :)

      • gfhgfhgfhg

        "Omalla kohdalla on toiminut salasuhde 10 v. nuorempaa mieheen"
        "ei sitä toinen sieltä saa nousemaan millään"

        "Ainakin itselläni toimii."

        Ja siksi olet pihtauspalstalla?

        "Omalla kohdallani ei liittynyt tunteisiin tai hellyyteen "

        Olet oikeassa.


    • asdfasdf

      Pihtaaminen ja haluttomuus on eri asioita. En kehota aloittamaan keskustelua ennen kuin tajuat noiden kahden asian eron.

    • tuonkin nähnyt

      Selvät merkithän nuo on. Suhde vetelee viimeisiään, ei tuosta suosta enää nousta. Vaihtoon.

    • sitä se on

      Kovin moni haluaa helvettiin matkansa päätteeksi näköjään !

      huoruus on synti !eikä yksikään saastainen mene muualle kuin sinne kuumaan.

      • aalla

        lässyn lässyn :D
        Mitään helvettiä tai taivasta ei ole olemassa. Aamen.


    • Vaadi suihinottoa

      Piina penkki, jos naisesi ei tahdo panna niin pyydä että hän ottaa joka päivä suihin. Mikään ei ole niin messevää kuin katsoa pornoa ja nainen ottaa samalla suihin! Jos ei tuohonkaan suostu ei suhteellanne ole tulevaisuutta.

      • ää oo hoi

        pPiinapenkki on yhdyssana, eli on tainnut jäähä opinnot siihen pariin asiaan.

        Osaat kuitenkin pornottaa netistä, on sulla vähäsen ainakin pikkuisella lusikalla annettu.


    • kimmbles

      lopeta ruinaaminen ja aloita runkkaaminen, tai sitten vaihda muijaa. Thaikkimuijat antaa aina kun haluttaa.

    • pihtaritvaihtoon

      MIES. Miten tuo VOI OLLA ongelma ??

      V A I H D A.

    • Sinkkukoskasiksi

      Kyllä se niin on, että jokainen ansaitsee suhteen joka täyttää fyysiset että henkiset tarpeet. Jos puhumalla ei selviä, saattaa olla aika lopettaa..

    • heti ero

      jos ei puhuminen auta ja seksihommat ei luista.on parempi että teette peäeron.ei kukaan ota toista vuosikymmeniksi riesoikseen.on parempi etsiä puoliso joka haluaa seksiä ainakin pari kolme neljä viivikertaa viikossa.erosiitä tulee kumminkin jos hommat ei skulaa.

    • hullivili

      Saattaa olla kyllästymistä sekä pettämistä takana ja huono omatunto vaivaa, ehkä ihastunut johonkin toiseen.. Jos ei niin neljiskymmenissä osat vaihtuu :) ei kannata suostuu alle 35 vitosena seksittömyyteen, silloin akka vaihtoon.

    • maajataivas

      Mitäpä tuohon voi sanoa että toista ihmistä ei pysty muuttamaan, eikä pitäisikään. Jos ihmistä rakastaa pakettiin kuuluvat niin hyvät kuin ne huonotkin puolet.

      Jos seksi on sinulle tärkeä osa elämää ja parisuhdetta, mutta tyttöystävällesi ei, oma suositukseni on siirtyä eteenpäin.

      Se antaa sekä hänelle että sinulle mahdollisuuden löytää itselleen yhteensopivampi kumppani. Aluksi kannattaa koettaa keskustella, mutta jos tilanne menee siihen että tyttöystäväsi pitää sinulle tärkeän asian esilleottoa syyllistämisenä, siinä tapauksessa suhteen lopettamista kannattaa harkita entistä vahvemmin.

      Jos epätyydyttävään suhteeseen jää roikkumaan on entistä todennäköisempää että sopivassa tilanteessa tulee repsahtamaan, eikä se ole hyvä kummallekaan osapuolelle.

    • reiskakskaskask

      ehkä oot läski ilman munaa ? voisko syy olla siinä

    • painilava

      Muuta tyttöystäväsi vaimoksi; sellainen on auttanut kumman monessa tapauksessa.

    • yksinäinen susi

      Hitto!! Missä tollaisa miehiä on?? Itellä ollu ihan päinvastoin kun ukko ei haluu!
      Joten lähdin suhteesta, nyt mottoni on Miksi ostaa koko lehmää kun maitoa saa kaupastakin.

      • Oikeaa puhetta!

        Hyvä Nainen! Kiitos!


    • annemaarit2

      kyllä minäkin haluan seksiä ihan niin kuin muutkin. mutta kun jalka meni poikki se pitää tehdä eri tavalla.

    • Kokemuksesta...

      Miksi nainen pihtaa ja katselee muualle ?
      Miksi mies laittaa naisen kierrätykseen ?

      Miehen on oltava pitkä, tumma ja komea.
      Naisen pitää olla nuori ja hyvännäköinen.

      Bonusta on varakkuus.
      Älykkyyttä ei kannata toivoa.

      Keski-ikäinen varakas ja eronnut nainen
      (tai mies) jahtaa nuorta lihaa ja saakin sitä.

      "Rahalla saa ja hevosella pääsee".

    • pravda666

      Miksi nainen pihtaa ja katselee muualle ?
      Miksi mies laittaa naisen kierrätykseen ?

      Miehen on oltava pitkä, tumma ja komea.
      Naisen pitää olla nuori ja hyvännäköinen.

      Bonusta on varakkuus.
      Älykkyyttä ei kannata toivoa.

      Keski-ikäinen varakas ja eronnut nainen
      (tai mies) jahtaa nuorta lihaa ja saakin sitä.
      Myös lomareissuilla.

      "Rahalla saa ja hevosella pääsee".

    • Tuplaten0

      Meni jo perille !

    • eräs vaan

      Nainen haluaa olla miehelle muutakin kuin pillu!! Saako naisesi hellyyttä, läheisyyttä ja huomiota ilman, että taka-ajatuksena on aina seksi??

      • 6 + 2

        Tässäpä ihmiselämän surkeus: nainen ei halua olla *vain* pillu, mutta vain sitä yhtä mies naiselta kaipaa. Tarjottavana miehellä on vain munansa.

        Lopputulos on, että mies jää ilman pillua ja nainen ilman huomiota. Siksi ihmiset ovat hyvällä syyllä masentuneita.


      • nainen vastaa tähän
        6 + 2 kirjoitti:

        Tässäpä ihmiselämän surkeus: nainen ei halua olla *vain* pillu, mutta vain sitä yhtä mies naiselta kaipaa. Tarjottavana miehellä on vain munansa.

        Lopputulos on, että mies jää ilman pillua ja nainen ilman huomiota. Siksi ihmiset ovat hyvällä syyllä masentuneita.

        onpa surkea mieskin että ei ole muuta antaa kuin muna, kyllähän siihen kyllästyy kuka nyt saman kanssa jaksaisi ilman tunteita naida vuodesta toiseen haloo???!!


    • kysy siltä

      Seksiä ei pihdata tai anneta, seksi on luotu rakastavaisten välille joten tuki turpasi urpo ja runkkaa aku ankalle. Se ei halua sinua, tai olet pelle, ärsyttävä, muutu.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe