Joskus sitä vaan on ihan pihalla....?
Keski-ikäisenäkin se on näköjään mahdollista.
Tapailin miestä joitakin kuukausia (muutamia).
Ensin hän oli hyvin, hyvin kiinnostuneen oloinen ja "seurustelimme". Sitten kun minä aloin tehdä aloitteita tapaamisiin, alkoi viiletä. Lopuksi kertoi, että olen kyllä muutoin se oikeanlainen, mutta ei ole tunteita, mukavaa kyllä mun kanssani on jne. Ja kun takan on pieleen menneitä suhteita niin tulee jonkinlainen ahdistus kun joku tulee lähelle. Hoiti homman tosi hienovaraisesti ja siististi.Okei, totesin, että minä itse olen hyvin ihastunut ja pahoillani tietysti siitä, että kävi näin. Sovittiin, että ystävinä pysytään. Muutaman viikon hiljaiselon jälkeen olemmekin viestitelleet (hänen aloitteestaan) ja koska olimme päättäneet olla ihan ystäviä sitten (erovaiheen puhetta... you know...), niin hän ehdotti tapaamista (tilanne on kahdenkeskinen kotivierailu). Ihmettelen vaan tässä sitä, että jos toisella ei ole tunteita ja toisella on ja sen on myös myöntänyt, niin miten hän kuitenkin haluaa tavata - luulis olevan kiusallista?
Irtoseksiä en usko olevan tulossa vonkaamaan, siitä olen tehnyt kantani selväksi aiemmissa yhteyksissä. Tää on jotenkin outoa. Ei muuten, mutta kun tietää mun tunteet - luukis pysyvän kaukana ja että olis kiusallista.
Hei, me ollaan päälle nelikymmpisiä, ei teinejä enää.
Ei tajua...
3
970
Vastaukset
- Nainen
Sillä on toinen nainen ja se meni puihin, pitää sua varalla.
- Pekka
Tämä kuulostaa monen mielestä varmaan ihan käsittämättömältä ajatukselta, mutta ehkä se mies oikeasti haluaisi olla edelleen sun ystäväsi? Mä ihastuin kerran yhteen naiseen jolla ei ollut juuri ystäviä näillämain, ainoastaan mies jonka kanssa asiat menivät huonoon suuntaan, kunnes suhde kariutui kokonaan.
Anyway, minä tein jossain vaiheessa hyvin selväksi millaista suhdetta olisin itse halunnut, hän taas kaipasi ainoastaan ystävää. No, pistin itse yhteydet joksikin aikaa kokonaan poikki, mutta kun nainen soitteli aina joskus niin tuli sitten tapailtua ja pidettyä kuitenkin yhteyttä. Ihan kivaa aikaa, se oli oikeasti hyvä ystävä, vaikka välillä olikin vähän karvasta tyytyä "pelkkään" ystävyyteen (mikä sinällään ei sekään ole ihan vähäinen asia).
Noin yhteenvetona omista kokemuksistani, tiedän tätä nykyä oikein hyvin ettei tällä mainitulla naisella ollut koskaan mitään kaveruutta kummempia suunnitelmia mun varalleni, vaikka halusikin tapailla mua. Jälkikäteen en ole asioista mitenkään pahoillani, enkä syytä häntä siitä että piti muhun yhteyttä vaikka intressit olivat alunperin kovin erilaiset. Kyllähän mä olisin voinut sanoa sille että älä soita enää, en halua nähdä sua, jos oisin halunnut.
Samaa suosittelisin sun kohdallasi. Jos et halua tyytyä pelkkään ystävyyteen, sano että sori, ei onnaa, sua ei kiinnosta pelkkä kaveruus hänen kanssaan. Käsket olemaan soittamatta tai viesteilemättä enää. Tärkeintä on, että olet sitten kanssa johdonmukainen toimissasi, eli jos hän kuitenkin ottaa yhteyttä, teet selväksi ettei sua kiinnosta olla missään tekemissä hänen kanssaan. Mun mielestäni on ihan ymmärrettävää, että se pitää yhteyttä, jos sä olet antanut luvan sellaiseen. Itsekästä, kyllä, mutta ymmärrettävää silti. - nainen
Hei muista se, että miehet ajattelevat asiat eri tavalla kuin nainen. Ne ei halua seurustella, mutta voivat "ystävänä" kyllä nukkua samassa sängyssä. Eli "varanaisjärjestelmästä" uskoisin olevan kyse, ystävyyttä pidetään yllä siihen asti, kun parempi löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318