sinergy?

nemi

vieläkö pumppu on kasassa? millonhan pukkaa uutta levyä? eikös siinä oo vokaaleissa se laihon alexin tyttöystävä,vai kaatuko bändi eroon?

7

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varma en kyllä ole, mutta taitaa Sinergy vielä elosssa olla. Oli ainakin vielä Tuskassa.. Jostain luin että uutta levyä olisi tulossa vielä tänä vuonna, mutta kuinka vanha se tieto oli, niin sitä ei tiedä.

Hyvä bändihän se on, joten toivottavasti veivaavat vielä pitkän aikaa!

• Bodomilainen

Jep, tosiaan... Laiho väsäilee koko ajan uutta matskuu sinergylle... Ja Sinergyn laulaja on todellakin Alexi Laihon vaimo...

• nemi

elikkä lisää matskua saahaan :)

• > BlackOut <

Alexi ja Kimberly ovat siis vielä yhdessä? Heidän huhuttiin jossain vaiheessa eronneen. Enpä ainakaan itse ole Alexilla hetkeen sormusta huomannut... Jos hän sellaista ylensäkään käyttää.

• Mössykkä
        > BlackOut < kirjoitti:

Alexi ja Kimberly ovat siis vielä yhdessä? Heidän huhuttiin jossain vaiheessa eronneen. Enpä ainakaan itse ole Alexilla hetkeen sormusta huomannut... Jos hän sellaista ylensäkään käyttää.

eiks se menny 2002 naimisiin?
        mä luulin et alexilla on tatuoitu sormus...se käärme hommeli

• thesintrade
        Mössykkä kirjoitti:

eiks se menny 2002 naimisiin?
        mä luulin et alexilla on tatuoitu sormus...se käärme hommeli

A. laiho sanoi taannoin soundin haastattelussa että kiirettä pitää, kun sinergyn levyäkin pitää alkaa tekemään. Voisin kuvitella että se ilmestyisi jokseenkin samoihin aikoihin kuin bodomin seuraava lätty.

• ööööööööö

eivät kyllä oo yhessä, eikä ne oo kyllä koskaan naimisissa ollukkaan, kihloissa korkeintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe