Millaiset kriteerit Suomi24:n treffipalstalla?

pöllölaakso

Jos sinulla olisi ilmoitus Suomi24:n palstalla tai on siellä jo nyt, millaiset kriteerit laittaisit mahdolliselle treffikumppanille? Itselläni:

***
Kunta tai maakunta: Uusimaa
Ikä: 23 - 28 vuotta
Sukupuoli: Nainen

Ruumiinrakenne: Siro, Hoikka, Normaali, Sporttinen
Työssäkäynti: Opiskelija, Osa-aikatyössä, Kokopäivätyössä
Tupakointi: Savuton
Liikunta: Satunnaisesti - Lähes päivittäin
Suhde alkoholiin: Ei pisaraakaan - Hyvässä seurassa

[x] Kuvalliset profiilit
***

http://treffit.suomi24.fi/search/advanced

37

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hc-ätmi

      Kaikki käy kunhan löytyy pulssi ja senkin kanssa voin joustaa

    • 19+19

      ikä 5vuotta molempii suuntii, sinkku,hetero ja ei lapsia.

      Ei paljon muuta kriteereitä, sitten ratkaisis se että voisko sitä toistä osapuolta kiinnostaa minun kaltainen tyyppi ja siihen kaatuu loput.

    • Uusimaa, Itä-Uusimaa
      Ikä: oma ikäni - 3v 9 v
      Sukupuoli: mies
      Seksuaalinen suuntautuminen: hetero
      Kiikarissa: elämänkumppani
      Ruumiinrakenne: normaali, sporttinen, pyöreähkö, runsaanpuoleinen
      Lapset: ei lapsia, lapset eivät asu kanssani
      Haluan lapsia: ei
      Suhdestatus: sinkku, eronnut, leski
      Koulutus: ammattikoulu ja siitä eteenpäin (eli kaikki muut paitsi pelkkä peruskoulu)
      Tupakointi: savuton, hyvin harvoin

      ... näyttää muuten olevan kuvallisissa ihan samoja kuin jo silloin monta kuukautta sitten, kun viimeksi palvelua käytin.

      • Poistunut M

        Niinhän nuo samat kuvat ja kriteerit näkyy olevan naisillakin vuosikymmeniä. Paitsi yksi poisti kuvansa ja muutama on muuttanut ammattinsa eläkeläisiksi. Heille jos viestin lähetät, et vastausta koskaan saa. Herääkin kysymys, miksi se ilmoitus ja profiili siellä sinkuissa on.
        Minä poistin ilmoitukseni jo vuosia sitten kun näin mikä on pelin henki. Jatkan yksin tämän loppuajankin kun en muutakaan voi.


    • uber-atmi

      Sukupuoli: Nainen

    • ht ...

      Ei ole enää s24 treffeillä ilmoitusta.. Mutta silloin kun oli, niin jos nyt suunnilleen oikein muistan niin taisi ne ihannenaisen kriteerit olla...

      Kunta tai maakunta: Uusimaa
      Ikä: 25 - 40 vuotta (... Itse olin tuolloin muuten 35v)
      Sukupuoli: Nainen

      Pituus: 0-175cm
      Ruumiinrakenne: Siro, Hoikka, Normaali, Sporttinen, Pyöreähkö

      Lapset: Ei lapsia
      Haluan lapsia: Ei, Ehkä joskus

      Tupakointi: Savuton
      Liikunta: Satunnaisesti - Olen elämäntapaliikkuja
      Matkailu: Viihdyn kotona - Kerran-pari vuoteen
      Suhde alkoholiin: Ei pisaraakaan - Hyvässä seurassa


      ...Nykyään saattaisin hieman muuttaa noita kriteereitä. Esim. sietää tupakointiakin ja hakea hieman kauempaakin kuin Uudeltamaalta.

      Ja esim. lasten haluamisen suhteen voisin ehkä lisätä vaihtoehdon "Kyllä"... Mutta vain jos naisen ikä on alle 30v. Eli naisella on aikaa odottaa ainakin se pari vuotta eikä olla heti kinuamassa lasten tekoon. 30-40v naiset, jotka on valinnut sen kyllä vaihtoehdon haluaa lapsia kohtaan, niin tulkitsen sen niin että "haluavat kiireesti jonkun siittäjän lapsentekoon". Ja se vaihtoehto ei itseäni kiinnosta. Itse kun etsin ensisijaisesti parisuhdetta ja elämänkumppania, enkä lapsia elämääni. Lasten hankinta tulee kuvioihin sitten joskus myöhemmin jos tulee.

    • ,.,.,.,.

      About samat kuin aloittajalla, mutta en myöskään halua, että naisilla olisi lapsia tai että hän haluaisi lapsia ja ikähaarukka enemmänkin 25-35. Profiilitekstissäni en vaatisi mitään tai selostaisi pitkää listaa turn-offeista. Kirjoittaisin vaan itsestäni ja luottaisin siihen, että kaltaiseni nainen sen tekstin perusteella kiinnostuu.

    • DarkFear.

      Sukupuoli: Mies
      Seksuaalinen suuntautuminen: Homo, Bi
      Kiikarissa: Seksi

      Etninen identiteetti: Musta
      Tupakointi: Korsteeni
      Matkailu: Viihdyn kotona
      Politiikka: Vasemmistolainen

    • Sillon kun mulla oli aikanaan haku päällä, se oli näin.
      Alue: Pirkanmaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme
      Oma ikäni: - 3v 7 v
      Sukupuoli: mies
      Seksuaalinen suuntautuminen: hetero
      Kiikarissa: elämänkumppani
      Ruumiinrakenne: pyöreähkö
      Lapset: Lapsia, ei lapsia, lapset eivät asu kanssani
      Haluan lapsia: ei, ehkä joskus
      Suhdestatus: sinkku, eronnut, leski
      Tupakointi: savuton
      Alkoholinkäyttö: hyvässä seurassa
      Liikunta: satunnaisesti, lähes päivittäin

      Koulutuksen, työn, tulot ja poliittisen suuntautumisen jätin tyhjäksi.

    • kiltti atm

      No ainakin savuton pitää olla ja ei käy baareissa usein, tykkää luonnosta ja tykkää liikkua vaikka pyörällä. Pitää olla kiva luonne, ymmärtäväinen, suvaitsevainen. Taitaa olla mahdoton löytää tuollaista naista.

      • kiltti atm

        Ja ikä 25- 35. Itse olen 30 v.


      • nainen34v

      • nainen34v

        En polta en juo, tykkään luonnosta ja oon ymmärtäväinen ja suvaitsevainen. Lisäksi kaunis. ;-)


      • kilttia atm
        nainen34v kirjoitti:

        En polta en juo, tykkään luonnosta ja oon ymmärtäväinen ja suvaitsevainen. Lisäksi kaunis. ;-)

        En kyllä ala netissä naisille vastaamaan. Netissä naiset on feikkejä enkä usko mihinkään nettideittailuun. Ei minulla ole enää mitään profiilia missään suomi 24 treffit palstalla edes.


      • nainen34v.
        kilttia atm kirjoitti:

        En kyllä ala netissä naisille vastaamaan. Netissä naiset on feikkejä enkä usko mihinkään nettideittailuun. Ei minulla ole enää mitään profiilia missään suomi 24 treffit palstalla edes.

        Ei mullakaan oo mitään profiileja missään, ei oo ikinä ollukaan suomi24:ssä profiilia. Emmä oo feikki ja ei meiän tarvi deittailla mut kun kirjotit ettei sul oo naisystävääkään niin voisin olla sellanen. Mitä hävittävää sulla on?


      • love is in the air
        nainen34v. kirjoitti:

        Ei mullakaan oo mitään profiileja missään, ei oo ikinä ollukaan suomi24:ssä profiilia. Emmä oo feikki ja ei meiän tarvi deittailla mut kun kirjotit ettei sul oo naisystävääkään niin voisin olla sellanen. Mitä hävittävää sulla on?

        Uuh, romanssi kehkeytymässä Sinkut- palstalla... ensimmäistä kertaa palstan olemassaolonsa aikana


      • nainen34v.
        love is in the air kirjoitti:

        Uuh, romanssi kehkeytymässä Sinkut- palstalla... ensimmäistä kertaa palstan olemassaolonsa aikana

        Kiltti atm:n jutut saa mut hymyileen, hänel on hyvä huumorintaju. Luultavasti sen huumorintaju ois live-elämässäkin samanlaista niin oisin onnellinen. :-D
        Kovasti koitan iskeä kilttiä muttei se oikein innostu vaik pääsis naisen luo. :-(


    • Kun oli aikoinaan ilmo niin tämmöset asetukset oli ihanteena:

      Ikä: 20 - 40 vuotta
      Sukupuoli: Nainen
      Seksuaalinen suuntautuminen: Hetero, Bi
      Ruumiinrakenne: Pyöreähkö, Runsaanpuoleinen
      Lapset: Ei lapsia
      Haluan lapsia: Kyllä, Ehkä joskus
      Tupakointi: Savuton

      • Mikä mies sie olet..

        Kuka haluaa läskin naisen? Hyi!


    • vajaa-4-kymppinen

      Ah lempiaiheeni, menneisyyden traumat.

      Kun oli ilmoitus, niin kriteerit oli varsin väljät: Ikä suunnilleen omaa ikäluokkaa ja siviilisäätyä ja lapsia koskeva rajaus. Epäilen että näillä kriteereillä olisi ollut paljonkaan merkitystä, sillä sitten enemmän ettei itse sopinut naisten kriteereihin. Se varmaankin vaihtelee miten paljon kriteerit on oikeasti kriteerejä ja miten paljon kuvitteellisia ihanteita. Joka tapauksessa netissä niitä ihanteita vastaaviakin lienee ainakin näennäisesti niin paljon tarjolla, että joustolle ei ole tarvetta.

      Aihe kiinnostaa, mutta omalta osaltani treffipalstat on nähty.

    • Gentle Man

      Heitetään nyt ilman sen kummempaa miettimistä:

      Kunta tai maakunta: Pirkanmaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Satakunta, Keski-Suomi
      Ikä: 25-40v
      Kiikarissa: elämänkumppani, treffiseura
      Sukupuoli: nainen
      Seksuaalinen suuntautuminen: hetero
      Pituus: 1-400cm
      Paino: kts. seuraava
      Ruumiinrakenne: hoikka-pyöreähkö
      Hiusten väri, silmien väri, pukeutumistyyli: ei väliä
      Lapset: ei lapsia
      Etninen identiteetti: ei väliä
      Työssäkäynti: töissä, opiskelee, tavoitteena jompi kumpi edellisistä tai eläkkeellä hyvin perustelluista syistä
      Haluan lapsia: ei, ehkä joskus
      Kielitaito: Suomi
      Vuositulot, asumismuoto: ei väliä
      Koulutus: jotain peruskoulun lisäksi, paitsi jos yrittäjä tms
      Suhdestatus: sinkku, eronnut, leski
      Ammatti: ei väliä, pl. suhteen kannalta liiankin ongelmalliset ammatit
      Tupakointi: savuton
      Liikunta: säännöllisesti, elämäntapaliikkuja
      Lemmikit: kaikki helppohoitoiset käy. Sellaiset jotka vaativat paljon rahaa ja aikaa, ei
      Alkoholi: juhlapäivinä, hyvässä seurassa
      Matkailu: lähialueilla, satunnaisesti
      Uskonto: riippuu kuinka vaikuttaa päivittäiseen elämään...mitä vähemmän sen parempi
      Politiikka: en osaa vastata. Mitä "oikealla" tarkoittaa? En ole arvokonservatiivi, mutta talousasioissa enemmän oikealla kuin vasemmalla
      Politiikan merkitys: ei väliä, mutta ehdottomasti pitää olla kiinnostunut jostain/omata mielipiteitä asioista
      Uskonnon merkitys: merkityksetön-normaali, melko konservatiivinen-melko liberaali

      Näitä olisi kyllä voinut rajata huomattavasti reippaammin, mutta periaatteessa olen valmis joustamaan aika monestakin asiasta jos nainen kokonaisuutena mahtava.

      • 7+5

        Ota toi pimpaloora.


      • Sinkkumies.
        7+5 kirjoitti:

        Ota toi pimpaloora.

        Voiko ruma laittaa mitään kriteerejä? Eihän kukaan vastaa rumalle edes, ei edes rumat naiset.


      • Gentle Man
        7+5 kirjoitti:

        Ota toi pimpaloora.

        Täytyy harkita. Riittääköhän ihan vain ilmoitus foorumiviestillä?


      • 4+14
        Gentle Man kirjoitti:

        Täytyy harkita. Riittääköhän ihan vain ilmoitus foorumiviestillä?

        No ei varmaan paljon enempää tarvitse. Ilmoitat täällä että oot päättäny ottaa ja sitte käyt hakemassa/viet mukanas.


      • Gentle Man
        4+14 kirjoitti:

        No ei varmaan paljon enempää tarvitse. Ilmoitat täällä että oot päättäny ottaa ja sitte käyt hakemassa/viet mukanas.

        Eli että miehen täytyy ilmoittaa ja vielä maksaa naisenhakureissun bensakulut omasta pussista?

        Kuulostaa turhan epätasa-arvoiselta minun makuuni.

        Reilua olisi että jos minä kirjoitan viestin foorumille, Pimppaloora maksaa bensat ja tietysti kahvit jos reissu on niin pitkä että täytyy pitää ajamisesta taukoa välillä.


      • Gentle Man
        Gentle Man kirjoitti:

        Eli että miehen täytyy ilmoittaa ja vielä maksaa naisenhakureissun bensakulut omasta pussista?

        Kuulostaa turhan epätasa-arvoiselta minun makuuni.

        Reilua olisi että jos minä kirjoitan viestin foorumille, Pimppaloora maksaa bensat ja tietysti kahvit jos reissu on niin pitkä että täytyy pitää ajamisesta taukoa välillä.

        Ps. vakavasti puhuen...en epäile etteikö Pimppaloora olisi hieno ihminen ja upea nainen oikealle miehelle. Mutta minä en täytä hänen kriteerejään ;)

        "Ruumiinrakenne: pyöreähkö"


      • ht ...
        Gentle Man kirjoitti:

        Ps. vakavasti puhuen...en epäile etteikö Pimppaloora olisi hieno ihminen ja upea nainen oikealle miehelle. Mutta minä en täytä hänen kriteerejään ;)

        "Ruumiinrakenne: pyöreähkö"

        Vielä ehdit loppukesän ahmia hieman makkaraa, niin kyllä se siitä. ;)


    • kummaa

      mutta miksi ne samat naamat on vuodesta toiseen etsitäänkö oikeasti vain panoseuraa luulisi viikon kahden sisällä löytyvän kumppani monista ehdokkaista mutta miksi ei löydä

      • 4+8

        Kumma juttu kyllä kun pitää kuitenkin olla se molemminpuolinen kiinnostus. Toki kun miehet hakee ketä vaan kunhan antaisi niin on se kumma..... ku nä miehet eivät kelpaa.


    • joopa joo

      Hah, kävin äsken katsomassa huvikseni deitti-ilmoituksia ja siellä on samoja ihmisiä jopa kolmen vuoden takaa! Ehkä he ovat olleet suhteessa tuossa välissä ja poistaneet profiilinsa, mutta jos eivät niin en tajua mitä hakevat... itselläni on ollut kahdesti ilmoitus sivulla ja silloinkin ehkä max. 2kk ennen kuin olen löytänyt jonkun.

      • Rumpelstilzchen

        Pari vuotta ainakin on nyt ilmoitus ollut, vähän joskus olen päivittänyt sitä. Ensimmäisen puolen vuoden aikana vielä vaivauduin selaamaan profiileja, mutta en kuitenkaan laittanut viestiä kenellekään. Ehkä muutaman viestin olen saanut vuodessa ja lisäksi ulkomaiset feikit. Ketään en tietenkään ole tavannut livenä.

        Enkä esimerkiksi tänä vuonna ole ollut missään tekemisissä kenenkään kanssa, mutta en myöskään ole poistanut profiilia.


    • nainennn 31v

      Kunta tai maakunta: Uusimaa
      Ikä: 30-40v
      Kiikarissa: elämänkumppani, treffiseura
      Sukupuoli: mies
      Seksuaalinen suuntautuminen: hetero
      Pituus: 1-400cm
      Ruumiinrakenne: normaali, sporttinen
      Lapset: Lapsia, ei lapsia, lapset eivät asu kanssani
      Haluan lapsia: ehkä joskus
      Suhdestatus: sinkku
      Tupakointi: savuton
      Liikunta: säännöllisesti, elämäntapaliikkuja
      Alkoholi: juhlapäivinä, hyvässä seurassa

      Teksiti kyllä oli sitten paljon tarkempi siitä millaisen ihmisen haen, etsin, ja millainen itse olen.. Ei oo profiilia enää, ei jaksa lukea typeriä "olet nätti, panisin" -tyylisiä viestejä.

    • sukupuoli: mies
      seksuaalinen suuntautuminen: hetero, bi
      sijainti: oma maakunta (olipa siinä mitä tahansa, niin suurin osa yhteydenotoista tulee kauempaa)
      suhdestatus: sinkku
      ikä: 30-40v
      ruumiinrakenne: hoikka, normaali, sporttinen, pyöreähkö (viimeisen on siis tarkoitus tarkoittaa semmoista rotevahkoa ruumiinrakennetta, ei pelkkää läskiä ilman lihasta)
      pukeutumistyyli: aivan sama
      lapset: ei lapsia
      haluan lapsia: kyllä, ehkä joskus
      tupakointi: savuton – hyvin harvoin
      suhde alkoholiin: ei pisaraakaan – hyvässä seurassa (mieluummin oisin laittanut ylärajaksi ”ehkä juhlapäivinä”, mutta se taitaa käytännössä mennä liian niuhoiluksi)
      liikunta: liikun säännöllisesti – olen elämäntapaliikkuja

      Muita kriteereitä en nyt tuohon ole listannut, mutta kyllähän niitä käytännössä vielä jokusia lisää on. Rivien välistä voisi yrittää ymmärtää esim. sen, että kun itse olen elämänkumppania etsimässä, niin toivoisin miehelläkin olevan suunnilleen samanlaisia toiveita. Ja olkoonkin nirsoilua, mutta en lähtökohtaisesti syty kauheasti miehistä, jotka ovat huomattavasti minua itseäni lyhyempiä.

    • kiltti mies.

      Mitähän kriteerejä sitä nyt laittais. Miehen ei kannata mitään laittaa kun nainen katsoo kuvaa ja jos on vähänkin ruma niin ei nainen katsele mitään profiilia sen jälkeen. Sitähän voi kaikenlaista keksiä ja laittaa profiiliin, harma kuitenkaan vastauksia saa.

    • kiltti mies.

      Eikä suomi treffit edes toimi kun ei pääse omaan profiiliin edes kunnolla tai muiden profiileja katsomaan. 10 megan laajakaistalla luulis toimivan mut ei ei ole toiminut toukokuusta lähtien.

      • :)))

        21 megalla toimii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      241
      3445
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2089
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1524
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1382
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      23
      1269
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1204
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      111
      1197
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1083
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      48
      1079
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1030
    Aihe