Arvoisa autoileva Suomen kansa. Tässä pari varoituksen sanaa. Toyota on ainakin v.2011 käyttänyt D4D diesel-koneissa huonolaatuisia mäntiä. Missä määrin? Vika alkaa lievällä kannentiiviste vuodolla jota alkuun tuskin havaitsee ( työntää höyryä paisuntasäiliöön) mutta siinä vaiheessa kun huomaa voi olla jo myöhäistä. Esimerkkinä mm. 180tkm ajettu D4D kone josta jäi käyttökelpoista kiertokanget. Maahantuojan suhtautuminen asiaan on tosi negatiivinen!
Toyotan laatuongelmat
11
191
Vastaukset
- Mr.Toyoda: anteeksi
Kaikkihan tuon laadun huonontumisen ovat huomanneet. Jatkuvia takasinkutuja ja vikalistat paisuu. Mitähän kaikkea Toyota jättää ilmoittamatta ja myöntämättä, takaisinkutsut tehdään yleensä pakon edessä ja viranomaisten toimesta kun auto muuttuu vaaralliseksi.
Täytyy myös ymmärtää mitä muuta on laatu, se on laadukkaita materiaaleja, hyvää ajettavuutta, tyylikkyyttä ja hyviä varusteita jne... - itäblokkiaeiole
Missä määrin olet kirjoittanut täysin väärälle palstalle!
Jos kirjoittaisit oikealle palstalle, ehkä joku lukisisi sepustuksesi, ymmärräthän ettei mikään japanilainen kuulu itäautopalstalle?
Kuten olet huomannut, ei täällä ketään kiinnosta ongelmasi. - Toyota Corolla
Älä ny viitsi. Olet tainut olla aikalailla hutikassa tuon kirjoittaessasi. Toyotan D4D moottorit ovat parhaita dieseleitä mitä tänä päivänä tehdään. En ole kuullut, että niissä olisi ollut alle miljoona kilometriä ajettuina. monasti miljoona kilometriä ajettu D4D diesel on paremmassa kunnossa kuin moni muu dieseli uutena. Olet vain nähnyt pahoja painajaisia. Se Toyotan moottori on vielä ehjä, mutta olet kenties kuullut tarinoita muiden merkkien ongelmistaja siksi nähnyt painajaisia
- 2miljkm
Kyllä ainakin Keski-Euroopassa tiedetään, että Toyotan 2,2l D4D-dieselit ovat susia. Jostain syystä kuitenkin saman valmistajan pienempi 2,0l D4D kone kestää.
Itsellä ollut omassa käytössä jokapäiväisenä käyttöautona 65kpl 24 eri merkkistä autoa, joilla olen ajanut yli 2 miljoonaa km, joten jotain kokemusta on kertynyt.
Vanhenpien Hi-Ace 2,5 l dieselien tekninen kestävyys on myös käytännössä koettu hyväksi ja jopa miljoona km ilman peruskorjausta ajettuja yksilöitä löytyy. Useimmat rahdataan Afrikkaan, kun kori on ruosteessa ja 500000km on mittarissa ja siellä ajetaan vielä toinen mokoma lisää. - TRP_TDI
2miljkm kirjoitti:
Kyllä ainakin Keski-Euroopassa tiedetään, että Toyotan 2,2l D4D-dieselit ovat susia. Jostain syystä kuitenkin saman valmistajan pienempi 2,0l D4D kone kestää.
Itsellä ollut omassa käytössä jokapäiväisenä käyttöautona 65kpl 24 eri merkkistä autoa, joilla olen ajanut yli 2 miljoonaa km, joten jotain kokemusta on kertynyt.
Vanhenpien Hi-Ace 2,5 l dieselien tekninen kestävyys on myös käytännössä koettu hyväksi ja jopa miljoona km ilman peruskorjausta ajettuja yksilöitä löytyy. Useimmat rahdataan Afrikkaan, kun kori on ruosteessa ja 500000km on mittarissa ja siellä ajetaan vielä toinen mokoma lisää.2 milj. km 65:llä autolla tekee keskimäärin alle 31000km per auto. Siinäpä sitä on meriittiä kerrakseen keskustella autojen kestävyydestä. Uskomatonta on tojoteron ajatuksenjuoksu!
Minulla auton öljynvaihtovälikin on pitempi kuin tällä sankarilla koko auton kilometrisuorite. - itäautoilija
TRP_TDI kirjoitti:
2 milj. km 65:llä autolla tekee keskimäärin alle 31000km per auto. Siinäpä sitä on meriittiä kerrakseen keskustella autojen kestävyydestä. Uskomatonta on tojoteron ajatuksenjuoksu!
Minulla auton öljynvaihtovälikin on pitempi kuin tällä sankarilla koko auton kilometrisuorite.Olkoot tai ei, eihän tuo ketään kiinnosta ITÄAUTOPALSTALLA!
- mbman
Tapeeksi kun mennään länteen niin löytyyhän se japani sieltäkin, Finnairin Japanin lennot kuitenkin suuntaavat itään. Ovatko ne eksyksissä?
- Itäautoilija
mbman kirjoitti:
Tapeeksi kun mennään länteen niin löytyyhän se japani sieltäkin, Finnairin Japanin lennot kuitenkin suuntaavat itään. Ovatko ne eksyksissä?
Älä taas hölmöile, tällä palstalla on moneen kertaan selvitetty mitä itäautot aikanaan olivat, miksi niitä ei enää voida valmistaa, ja miksi japanilaiset eivät ole eivätkä koskaan olleetkaan itäautoja. Jokainen täysipäinen ymmärtää, ettei siinä ilmansuunnilla ole mitään tekemistä.
- hajosikotojotasi
Kumma että jäi kiertokanget ehjiksi, yleensä ne vääntyy kun öljy ei puristu kasaan männän päällä.
- Ex-alfisti
Toyotan laadusta:
http://katsastustilastot.fi/vertaile_autoja.php?merkki1=Alfa Romeo&malli1=159&merkki2=Toyota&malli2=COROLLA&merkki3=Alfa Romeo&malli3=147- exitäautoilijalija
Miten tuo sepustuksesi kuuluisi ITÄAUTOT-pastalle, etkö rassukka vieläkään ymmärrä mitä itäautot olivat ja missä ja milloin niitä valmistettiin? Tiedon puuteesta tuo tietämättömyys ei voi olla selityksenä, on niin monta kertaa kerrottu oikeaa tietoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.2233460Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha242181- 242081
Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.901955Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?801630Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se241371- 81271
Avaa sydämesi mulle
❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo361257Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan351217Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61198