Jos nukkuu sukkahousut jalassa, niin ovatko jalat aamulla hikiset?
Sukkahousut jalassa nukkuminen
36
3356
Vastaukset
- nukkueassa
Ei ole.
- ---444
Itse olen käyttänyt nukkuessa ohuita 20 d sukkiksia eikä sellaista ongelmaa ole ollut
- Onkos järkee
Miks ihmeessä ?
- Jaahasko
Vai onko kyseessä tukisukkahousut ?
- Outoa tollanen
No johan on !
- Ei mitään outoa
Jos on kylmä kämppä niin mitä outoa siinä on. Joskus joutuu nukkumaan muitakin vaatteita päällä.
- Marilynni
Eivät kandenkymmenen denierin keinokuituiset sukkikset paljoa lämmitä, mutta suunnilleen sadan denierin sukkikset jo hiukan lämmittävätkin.
- Kokeilepa
Hassua mutta kyllä lämmittävät.
- Pimu42
Kokeilepa kirjoitti:
Olen samaa mieltä että 20denin sukkahousut lämmittävät hieman iholla.Minä käytän töissä aina sukkahousuja ja hametta.
- Anonyymi
Kokeilepa kirjoitti:
Juuri niin, ohuetkin sukkahousut ovat lämpimämmärt kuin lökärikalsarit.
- Pimu4223
Eivät ole,kokemusta on kun nukun melkein aina yöni sukkahousut jalassa.
- Pimu42
Nukkuuko kukaan 15denin sukkahousut jalassa?Minä nukun joka yö.sukkikset jalassa.
- Sukkikset
On kai aika tavallista. Minä nukun usein talvella 40 denierin liukaspintaiset sukkahousut jalassa. 40 denierin sukkahousut jo lämmittävät iholla, ilman hikoilua. Paksuja tukisukkahousujakin olen kokeillut muutaman kerran.
- Ruskapipo
Tukisukkahousuja ei saisi käyttää nukkuessa koska paine jakaantuu väärin.
- Anonyymi
Nukun lähes joka yö sukkahousuissa, ei tule ikäviä suonenvetoja jalkoihin. Liukaspintaiset ovat parhaat, eivät haittaa kääntyilyä peiton alla.
- Anonyymi
Minulla pakkaa olemaan levottomat jalat. Kun laittaa sukkahousut jalkaan yöksi, se auttaa kummasti. Ohuet 20 denierin sukkahousut on tässä suhteessa parhaat. Ainakaan niissä ei jalat hikoa.
- Anonyymi
Kyllä nukun välillä sukkahousut jalassa, en tosin kesällä. Tukisukkahousut saattas puristaa. Talvella paksummat puuvillaiset ta mitä- lie modaalia onkaan . Yleensä 15-20 den jalassa. Ulkotöissä olen jo pitänyt paksumpia cubuksen tai lindeksin sukkiksia että tarkenee. .
- Anonyymi
Nukun usein sukkahousuissa. Varsinkin nyt kun säästetään lämmityskuluissa ja vaatteita normaalia enemmän yllä.. Sukkiksia on eri paksuisia, talvella puenkin peittävämpiä sukkahousuja, joskus jopa puuvillaisia, keväällä ja syksyllä ohuempia
- Anonyymi
Meilläkin on tällä hetkellä aika viileät huoneet, ja ajattelin laittaa yöksi 40 denierin sukkahousujen kanssa vielä villasukatkin.
- Anonyymi
Kyllä, vaaleat 15 den norlynit jalassa
- Anonyymi
20 denin sukkiksen kanssa ei mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Lidlin "liukkaat" 15den sukkahousut,
Hyvä hinta /laatusuhde, ei tarraa peiton alla. Ihanat.
T. Jossu. - Anonyymi
Olen joskus nukkunut ja aamulla hiki kyllä valui lorisemalla. Ei kannata. Osta mielummin pitkätkalsarit.
- Anonyymi
Hei. En voisi kuvitellakaan että menisin illalla vilpoiseen sänkyyn paljain jaloin. Puuvillaiset yö puvut ei ole minun makuuni, ja nepä vasta hikoillessa kostuvatkin. Ehdottomasti ohuet sukkahousut! Ps, pienet silmäpaot ei unta haittaa.
- Anonyymi
Kantapäät hajoo nylonsukista heti kättelyssä.
- Anonyymi
Riippuu lämpötilasta.
- Anonyymi
Riippuu tietysti huonelämpötilasta, mutta myös peiton paksuudesta. Jos on paksu peitto, niin jalat ovat kyllä hikiset ja pylly myös.
- Anonyymi
Kokeile
- Anonyymi
Eivät ole. Mutta päätä saattaa aamulla särkeä.
- Anonyymi
Miksei ratikassa voi maksaa rahalla ??
- Anonyymi
ja höpönhöpö ! kyllä voi, valitsee paksuuden lämpötilan mukaan. talvella vaikka puuvillaiset
- Anonyymi
Viimeksi viime yön nukuin 40 denierin sukkahousuissa. Ei mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Mitä järkeä nukkua sukkahousuissa ??
- Anonyymi
Jos on kylmä kämppä. Sukkahousut ajaa saman asian kuin kollarit ja villasukat, mutta ohuemmat
- Anonyymi
Mä nukun stayupeissa ja stringbodyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882