slant six 3.7l

aloittelija

mistä löytäisin dodge aspeniini kaasuttimen kaksikurkkuisen mutta ilman niitä alipaine/päästö letkuja eli ihan perus kaasutin auto on vuosimallia 1980 dodge aspen 225 3.7l

12

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mope

Ei kannata tehdä tura suomikorjauksia. Ei siinä mitään ylimääräistä ole.
      www.overdrive.fi

• aloittelija

periaatteessahan siinä ei mitään ylimääräistä ole mutta konehan on täysin sammanlainen ollut vuosikymmenet ja vanhoissa ei ole näitä päästöihin liittyviä härpäkkeitä eli niiku vanhan mallisen kaasuttimen haluaisin jostain.eli perus kaasutin missä ei ole ylimääräisiä letkuja

• Romis ehkä toinen

Rockauto.com :Siellä on ainakin pari mallia hinta noin 120e rahti.

• aloittelija

joku käytetty olis parempi tai muuten halvempi mut pitää katsoa

• Vitunurpot

Siis olet aloittanut jenkkiautoharrastuksen ja olet oikeasti sitä mieltä, että 120 euron kaasari on liian kallis??? !!!

• aloittelija

en ole missään vaiheessa sanonut että 120e olisi liian kallis mutta aina mitä halvemmalla pääsee sen parempi ja orkkis olisi mieleisempi.

• regular

Mahdatko pystyä edes ajamaan autollasi, tankillinen bensiiniä maksaa melkein 120e.

• aloittelija

otan osaa jos pitää noin kallista bensaa ostaa(viisumi) ja on se ihme jos ihminen haluaa säästä rahassa kyllä tiedän mitä nuo osat suunnilleen maksaa mutta en ole miljonääri

• vitunurpot

Aloittelalle hintille (jenkille) suosittelen meijerivoita

• onaboy

mutta kannattaisko kuitenkin säästää itseään ja hermojaan ostamalla uusi? sen jälkeen voi ainakin luottaa siihen eikä tarvitse tapella vanhan paskan kanssa syksyn sateissa pimeällä...

• aloittelija

nimimerkki "vitunurpot" ennen kuin rupeat aukomaan päätä niin suosittelen että opettelet kirjoittamaan ensin olis ehkä vähän uskottavampaa (mutta mitä muuta alta 18 kesäseltä voi odottaa)

• Vitunurpot

Joo,samaa mieltä. Nimittäin edellinen nimimerkki vitunurpot ei ole alkuperäinen. Eli minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      188
      2260
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2089
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1836
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1597
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1468
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe