treeni ja alkoholi?

surusielussa

Aion jatkaa kesken jäänyttä treeniä kuukauden,kuluttua.olen 162 cm 47kg nainen. Otan,kuppii ja jopa humalat 1-2 kertaa viikossa,(3-5) siiderii tai olutta...tai viiniä 2-4 lasia.en,joka viikko kahdesti mutta asumusero ajoi pulloon.kunhan haen treenivälineet miehen asunnolta jatkan,kotitreenii kotivälinein ja salille siirtyen VARALLISUUDEN MUKAAN.haittaako alkoholi ihan kauheesti kun mun pyrkimys on pysyy timminä,saada alipaino pois ja muotoja treenistä tai siis ettei takapuoli muodostu LÄSKIST jne.HAITTAAKO ALKOHOLI PALJON NOITA PIENIÄ TAVOITTEITQNI!ruokavalio on normisti terveellinen paljon protskuu ja vähän hiilareita.lihaa en syö.tuo alkoholi mietityttää mutta en ole vielä,sinut itteni kans asumuseron aikana :'( ensi kuussa tavoite noutaa treenivälineet miehen,luonta.noin kk.päästä..en,edes jaksa treenaa nyt oon ollu niin DOWN! Mutta kk päästä aion jatkaa ja tuo alkoholi noilla määrillä mukana vielä....ihan kunnon kännit ei maistu kuin kerran kk....

5

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surusielussa

Siis hiprakassa 1-2 kertaa viikossa.tarkoitin.en KÄNNISSÄ..

• Mats Wilander

Eipä noin vähästä määrästä haittaa vaikka oletkin kevyehkö naisihminen. Toki jos se itsestä tuntuu paljolta niin ehkä vähentää..
        Eikä sitä treenin aloitusta lykätä kannata treenivehkeiden puutteen vuoksi! Treenit heti päälle kun siltä tuntuu vsikkapa kotijumppana ja lenkkeilynä.
        Muista syödä ja levätä tarpeeksi.
        Kyllä se uusi sulhokin sieltä vielä löytyy!
        Tsemppiä!

• Kkgkfkrle

Alkoholin kalorit palaa ekana, se on faktaa. Sekin on faktaa että oluessa on vähemmän kaloreita kuin maidossa, kysymys on määristä ja siitä paljon notkui grillillä ja syöt krapulapitsaa. Itseä ei kiinnosta kumpikaan, käytännössä laihdun joka kännillä.

Hyvä puoli joka alkoholista jätetään mainitsematta = toimii jumeihin hyvänä relaksanttina.

Jos ja kun elämä potkii päähän niin älä nyt ainakaan sen takia jätä treenaamatta, vaikka et noin toimien optimituloksia saavuttakkaan. Suomi on täynnä porukkaa jotka elää kuin munkit/nunnat alkuviikon ja "löhöö ja dokaa" loppuviikon. Ei alkuviikon tsemppi ainakaan huonommaksi ketään tee ja tavoitteista riippuen se voi hyvin riittää.

• armoton körde

Salin automaatista kun sais kaljaa niin sitte lähtis tulokset ihan karmeesee nosteesee. Siis penkkitulokset muutahan en teekään paitsi haukkaa tietty ja ehkä ihan vähä vatsaa.

• Salisika78

Mulla on salilla 8-päkki kaljaa aina mukana."pikku" maistissa kulkee paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3020
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2949
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2856
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      442
      2555
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      154
      1871
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1241
    9. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1156
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1149
    Aihe