GALLUP.

tieteilijä

1.ikäsi/sukupuolesi

2.monilla treffeillä olet käynyt

3.Kerro ikävimmästä treffi kokemuksestasi

4.Kerro mukavimmasta treffi kokemuksestasi

5.Minkälaiset olisi sinun painajais treffisi

6.Minkälaiset olisivat unelmiesi treffit

HAASTE: KAIKKI LUKENEET VASTAAVAT!!!!

7

1182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miunu

1.17, nainen
      2.monilla ensimmäisillä treffeillä? olen kierrellyt treffeille useamminkin yhden tyypin kanssa, mutta jos lasketaan yksitellen kerralta niin, virallisilla, kutsutuilla treffeillä olen ollut viiden kanssa... muut ovat sattumia :)
      3.katsottiin tosi huono pervo leffa, jossa oli varmaan kolmen minuutin välein seksikohtauksia :P
      4.hiekkarannalla istuskeltiin ja käveltiin ja oli kyyylmä mutta ihanaa

• Lallallaa

Kai se on sitten vastattava, kun haastetaan:) Missäs tieteilijän omat vastaukset muuten?

1. 20 ja nainen
      2. Vähän riippuu mitkä lasketaan... Useita "treffejä". Oman mittapuuni mukaan n. 10 oikeata treffausta.
      3. Pakokauhu iskee kun keskustelu muuttuu väkinäiseksi:(
      4. Ensimmäiset treffit ikinä on jäänyt mieleen.Silloin ei paljon naurattanut, mutta nyt...:)
      5. Painajaistreffit... Kai se olisi se, ettei ketään ilmaantuisikaan paikalle.
      6. Hmm... Ympäristöllä ei niin väliä, kunhan treffailtava osoittautuisi rennoksi ja mukavaksi tyypiksi, jonka kanssa pystyisi keskustelemaan luontevasti.

• tieteilijä

1.ikäsi/sukupuolesi

* 23.v/nainen

* Suunnileen kahdeksilla varsinaisilla treffeillä olen käynyt.
        Lisäksi on ollut ns. ei virallisia treffejä.

3.Kerro ikävimmästä treffi kokemuksestasi

* Olin 16.v ja treffi kumppanini juotti mut känniin ja hänelle menetin neitsyyteni jonka jälkeen en äijästä enään kuullut, vaikka oli vannonut rakastavansa mua ja suunnitteli yhteistä tulevaisuutta ym.

4.Kerro mukavimmasta treffi kokemuksestasi

* Treffi kumppani toi minulle punaisen ruusun ja mentiin yhdessä syömään ja elokuviin.
        Mies tarjosi tämän kaiken ja oli erittäin kotelijas sekä otti minut täydellisesti huomioon.

5.Minkälaiset olisi sinun painajais treffisi

* Varmaan semmoiset, että treffi kumppani sattuisi paikalle ympäri kännissä koittaisi lääppiä ja lähennellä.

* Semmoset, että mies saisi minut tuntemaan itseni prinsessaksi ja erittäin tärkeäksi.
        Meillä olisi yhteistä puhumista ei tulisi kiusallisia hiljasuuden hetkiä tai väkinäisiä kysymyksiä kaikki olisi niin luonnollista hiljaiset hetket niinkun keskustelutkin.

• mä.

1.16/nainen
      2.todella monilla, ei pysty laskemaa/muistamaan
      3.noo ehkäpä kun juotiin alkoholipitosii, ja päädyttiin sänkyyn ekoil treffeil
      4.niitä on monia, sellainen kun mies hakee omalt kotiovelt omal autol, vie leffaan, syömään, ei vonkaa sänkyyn
      5.äijä raiskais esim.sokkotreffeil
      6.edellämainittu kotiovelta hakeminen, leffaan, syömään, ja kaikkee mukavaa.

• päivänsäde

1. nainen/17
      2. monilla. ei pysty muistaan.
      3. oltiin kaverilla sen jätkäkamun ja omani kanssa ja katottiin tosi surkee leffa. jouduin vieläpä istuun kovalla lattialla ja jätkä oli ihan nössykkä. ei kivaa :(
      4. jälleen kerran oltiin doubledeiteillä. pyörittiin vaan kaupungil ja käytiin esim. huonekaluliikkeessä "ostamassa vaal. pun sohvaa vaal. pun kämppään". oli pokassa pitelemistä ja hymy herkässä sen päivän! =) yksinkertaista mutta kivaa hyvässä seurassa.
      5. painajaistreffit olis sellaset et joutuis kuuntelemaan jotain tylsiä juttuja koko illan ja kaiken kruunais jos joutuis joidenki vanhempien kuulusteltavaksi ruokapöydässä... en nyt muuta keksi.
      6. unelmien treffit... hmm. no seuralainen on se tärkein! se vois olla jotain siistii niinku esim. lämoimänä kesäpäivänä jossain mökillä, rannalla tähtien kattelua ja kenties kuutamouintia =) kaikee pientä kivaa...

• tyty24

1.ikäsi/sukupuolesi
      ->24v/nainen

-> Vastaan näin, että 5 eri ihmisen kanssa yhteensä useilla treffeillä.

3.Kerro ikävimmästä treffikokemuksestasi
      -> Nettitreffien vastapuoli oli totaalisen epäkiinnostava tyyppi livenä ja teki koko ajan vaan mieli päästä pois.

4.Kerro mukavimmasta treffikokemuksestasi
      ->Niitä on niin monta... Kaikki treffit exän kanssa ja myös eräät nettitreffit, joilla ekoilla treffeillä viihdyimme taidemuseossa 2h!

5.Minkälaiset olisi sinun painajaistreffisi
      ->Olla jumissa jossain hevonkuusessa kamalan jätkän kanssa.

->Treffit, joilla viihtyy niin hyvin ettei sillä hetkellä haluaisi olla missään muualla maailmassa!

• Mazena_18

1. 18v / Mies
      2. Mmm.. varsinaisilla treffeillä, 2... Muuten olen kyllä oleskellut tyttöystävän kanssa.
      3. Jaa a
      4. Eka suutelu oli paras ;)
      5. Jonkun hevibändin konsertti..
      6. Kahdestaan rommanttisella.. piknikillä? ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe