Omakotitalo vai kaupungin vuokramurju?

Porsche vai Toyota?

Rehellisyys vai epärehellisyys, niin minun valintani oli helppo.

25

210

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikään muu ei käy

      Rehellisyys.

    • oon jo siellä

      Palsta vai IRL? Irl.

      • palsta huuhaata

        Sama, irl


      • Niin palstalla olet

        ja pysyt, kehosi voi olla irl, mutta mielesi on täällä.


      • oon jo siellä
        Niin palstalla olet kirjoitti:

        ja pysyt, kehosi voi olla irl, mutta mielesi on täällä.

        Ei mun mieleni enää täällä ole. Moneen päivään en ole käynyt eikä nytkään kun tulin kurkkaamaan, ole ollut mitään tarvetta kirjoittaa. Kunhan nyt tähän vielä selvensin ;). Mun mieli on tosiaan irtaantunut täältä, ja olen siitä iloinen.


    • Älynvälke

      Rinnastit sitten kaupungin vuokra-asunnon, Toyotan ja epärehellisyyden toisiinsa. Voihan sitä niinkin...

    • Ei tarvi miettiä

      Asunto joka tuntuu kodilta ja auto joka kulkee tieteski.

    • Jos omakotitalo

      on kaupungissa pienellä tontilla ilman yksityisyyttä, niin ehdottomasti kerrostaloasunto vaikka vuokralla. Jos omakotitalo on maalla tai se on muuten suojaisalla paikalla niin sitten se. Autoista taas Toyota on luotettava perusauto joka vie paikasta A paikkaan B, sen huoltaminenkin onnistuu helpommin. Rehellisyys voittaa kyllä epärehellisyyden.

      • huhuuuuu

        Joo, kaupungin vuokratontilla, pienellä pläntillä, talo talon vieressä ilman näkösuojia, sellaisiin jotkut väen vängällä haluaa asumaan :D ihmettelen!!
        Maksat vuokraa siittä, että saat seisottaa taloasi talon nurkka naapurin talon nurkassa miltei kiinni :D


    • eihyviämikään

      nämä eivät poissulje toisiaan eivätkö ole relevantteja vaihtoehtoja. Josko ei autoa ollenkaan, kuljetaan polkupyörällä mennen tullen. Asunnoksi riittää perusmukavuudet sisältävä huoneisto, olkoon se minkälainen vain.

      • E V V K myös

        tälle ketjulle, ylipäätään kaikille sen kyhäämille ketjuille.


    • Sanoisin, että...

      Kun koko eläminen tai siis elossa olo muuttuu epävarmaksi...ei tiedä onko huominen olemassa vai ei tai ei tiedä millainen huominen on terveyden kannalta, niin alkaa tietää mikä oikeasti on tärkeää.

    • On jo

      talo rauhaliisessa paikassa, ja tämä maksetuksi tullut betonipunkkeri.
      Autona Tuijota ;), takuuvarma kulkupeli.

    • Kukin tavallaan.

      Asun siistissä vuokra- asunnossa, ihanassa pihapiirissä, mukavat naapurit, ja muksuil kivat kaverit ihan naapurissa.

      Olen asunut myös omakotitalossa, huolissani lainan lyhennyksistä, ja muista kuluista ja siitä riittääkö rahat, ja voiko lapsille ostaakkaan sitä, tätä tai tuota.

      Nyt elän huoletonta ihanaa elämää, olen miltei aina iloinen ja jaksan olla lapsilleni enemmän läsnä, kuin silloin lainahuolissani ollessani. Rahaa edelleen niukasti, mutta talouden hallinta on nyt helpompaa, kun ei ole lainahuolia.

      Auto on halpa, mutta erittäin toimiva, ja näpsäkkä pikkuperheen auto. :)

      • Asumisessa tilanne on yksilöllistä. Olen asunut vuokrahuoneistossa, omistushuoneistossa ja nykyisin omassa talossa. Kaikki ovat toimineet. Huoneistojen yleiset asiat hoituvat isännöitsijöiden ja talonmiesten/ huoltoyhtiön toimesta huolettomasti. Omakotitalon kunto ja ulkoinen siisteys on talon pitäjän tehtävä.


    • No niin asiaan.

      Järki vai tunteet? ;)

      • järki voitti

        vihoviimein,,kauan se kestikin. ei meitä ole olemassakaan.


      • No niin asiaan.
        järki voitti kirjoitti:

        vihoviimein,,kauan se kestikin. ei meitä ole olemassakaan.

        Eikö? Minä olen sivullinen (nainen).


      • kumpi voitti?
        No niin asiaan. kirjoitti:

        Eikö? Minä olen sivullinen (nainen).

        Kumpi ja kampi tappeli.
        Päivänjatkoja


    • Terveyttä unohtamata

      Kunhan on katto pään päällä ja kulkuneuvo jolla pääsee paikasta toiseen paikkaan ja välillä työpaikkaankin sekä vastailee ja puhuu rehellisiä,muulla ei ole väliä.
      Onnikin löytyy ihan itsekseen.

    • 333333-

      Ei ainakaan lähiöpientalokerrostalo

    • Jos kerta...

      tyrkytetään, niin tietty omakotitalo, Porsche ja rehellisyys. Ei kai tuossa ole edes vaihtoehtoja.

    • Kuuluu enemmänkin aihealueelle: Ajanviete -> Gallupit ja kyselyt.

      • jos kuuluukin

        Jos haluaa kohdistaa sen gallupinsa juuri kaivatulleen...


    • ':-)

      Kaupungin vuokraasunto
      Rehellisyys
      Bussi

      Helkkari, tuohan näyttää kirjoitettuna ihan yhtä hyvältä kun miltä se tuntuu: vapaudelta :-D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe