Olen tekemässä opinnäytetyötä parisuhdeväkivallasta ja tarvitsisin vielä yhden naispuolisen henkilön joka on aiemmin ollut väkivaltaisessa suhteessa haastateltavaksi opinnäytetyöhöni, haastatteluun menee noin puolisen tuntia.
Teemana on mitkä resurssit / voimavarat olivat tarpeellisia irrottautuakseen väkivaltaisesta suhteesta. Mikäli et halua tehdä haastattelua kasvotusten voimme tehdä sen netissä.
Ystävällisin terveisin; Tea Taanila
[email protected]
Opinnäytetyö haastattelu
sosionomi-opiskelija
2
220
Vastaukset
- Koska luulot?
Miksi nainen? Miksi kukaan ei tee vastaavia töitä miesten kohtaamasta lähisuhdeväkivallasta?
- totta.
sekin on erittäin tärkeä aihe, siitä tosin voi olla vaikeampi löytää haastateltavia henkilöitä vaikka aineistoa on nykyään ihan hyvin tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594