Olen vakavasti harkitsemassa jonkinlaisia injektioita tai muuta vastaavaa, koska olen ihan epätoivoinen näiden silmänalusteni kanssa... ne ovat tässä parin vuoden aikana painuneet sillä tavalla kuopalle, että ilme on koko ajan väsynyt ja silmien alla menee ikään kuin renkaat. Ovat väriltään muutenkin tummat, mutta pelkän tummuuden voi meikillä peittää kun taas nuo montut eivät peity mitenkään. Ilman meikkiä ovat aika sairaalloisen näköiset, en voi tosiaankaan kulkea ihmisten ilmoilla ilman meikkiä. Tuon kuopalle painumisen epäilen tapahtuneen ainakin osittain Roaccutan-kuurien takia. Ikää on hädin tuskin 25v, hirvittää ajatellakin miltä näyttävät muutaman vuoden päästä jos en saa jotain niille tehtyä. Aika radikaalilta tuntuu jos nyt jotain injektioita alkaisi miettimään, mutta voisiko oikeasti olla varteenotettava vaihtoehto? Olen valmis harkitsemaan, jos tulokset ovat hyviä ja hoidot turvallisia. Apua!
Silmät kuopalla, apua!
en kestä enää
4
4926
Vastaukset
- pakkelieiparanna
Tarkista ensin kuntosi lääkärissä.
- en kestä enää
Ei ole lääkärissä ilmennyt mitään epätavallista.
- Anonyymi
Löysitkö jotain syytä tälle? Tai jotain millä helpottaa vaivaa? Mul on sama ongelma ja oon 25v, tää alko vast puol vuotta sit iha puskista.
- Anonyymi
Itse olen ottanut kyseiseen ongelmaan täyteainetta. En suosittele. Täyteaine ei ole missään vaiheessa näyttänyt hyvältä. Täyteaine on laskeutunut ja lisäksi aiheuttanut ryppyjä silmänympärys iholle. Ongelma on vain pahentunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515866Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613255SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209