Työkaverin ärsyttävät tavat

Ihanat työkaverit

On ihmisiä jotka eivät edes huomaa toisten tapoja. Sitten on ihmisiä joita muiden tavat ärsyttävät liiaksikin. Kuulun tuohon jälkimmäiseen.

Työkaverini (joka istuu metrin päässä minusta, avokonttori) syö jatkuvasti purkkaa ja poksuttelee purkkapalloja (n. 3 minuutissa ..) todella äänekkäästi. Jopa puhelimeen puhuessaan hän "poksuttelee". Tämä on ärsyttänyt minua todella pitkään, koska aina sen ensimmäisen poksahduksen jälkeen alan odottamaan seuraavaa, ja sitä seuraavaa ja taas seuraavaa.. En siis pysty keskittymään omiin töihini lainkaan ja työpäivät muistuttavat lähinnä kiinalaista vesikidutusta.

Kuinka pystyn huomauttamaan tästä työkaverilleni ilman, että välillemme kehkeytyisi skismaa? Verenpaine on niin korkealla, että alan jo edellisenä iltana pelkäämään töihin menoa.. Pelkään että huomenna räjähdän totaalisesti ja lähden kesken työpäivän kotiin huutoraivoitkun saattelemana (valkotakkisten kyydillä pehmustettuun huoneeseen).

7

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

No on sinulla huonot hermot, itse en edes huomaa mitä työkaverit tekee. Kuulostaa äärimmäisen huonolta keskittymiskyvyltä. Miksi et kuuntele musiikkia kuulokkeilla? Vai oletko sellaisessa työssä, että tämä ei käy päinsä?

• Tunkilla päähän

Sano ohimennen jossakin välissä esimerkiksi, että "voitko olla poksauttelematta sitä purkkaa koko ajan? En voi keskittyä."

• Saman_arvoista_työtä

Joskus kun yrittää opastaa joissain asioissa työkaveria, niin muutaman lauseen hän viitsii kuunnella ja sitten omalta osaltaan päättää keskustelun poistumalla paikalta. Ennen häntä oli aina varmuus, että työt on tehty, mutta nyt joutuu itse tarkistamaan, että hän on tehnyt oman osuutensa, jotta itse voin tehdä omani. Joskus joutunut itse tekemään uudestaan työkaverin tekemän työn, että pystyy tekemään omansa kunnialla. Työsarkamme on hautausmaalla, joten siellä on muiden ihmisten kannalta tärkeää, että saadaan työt sujumaan muunmuassa siunaustilaisuusksissa mallikkaasti.

• slfjksjggj

Eikö ne asiakkaat siellä hautuumaalla ole aika hiljaista sakkia että ei tule reklamaatioita sieltä mullan alta vaikka työ sujuisi vähän huonomminkin :D

• siks_fiit_andör
        slfjksjggj kirjoitti:

Eikö ne asiakkaat siellä hautuumaalla ole aika hiljaista sakkia että ei tule reklamaatioita sieltä mullan alta vaikka työ sujuisi vähän huonomminkin :D

Kaikkein parhaimpia asiakkaita onkin ne, jotka ovat siellä reilun metrin maan alla. Mutta ne omaiset onkin sitten oma luku.

• lksdkljfsdklgjs

Piereskely.

• niin.totanoit

Niin tota...totanoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      30
      2805
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1606
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1404
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1224
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1160
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      1044
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      53
      972
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      951
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      216
      909
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      111
      859
    Aihe