Työkaverin ärsyttävät tavat

Ihanat työkaverit

On ihmisiä jotka eivät edes huomaa toisten tapoja. Sitten on ihmisiä joita muiden tavat ärsyttävät liiaksikin. Kuulun tuohon jälkimmäiseen.

Työkaverini (joka istuu metrin päässä minusta, avokonttori) syö jatkuvasti purkkaa ja poksuttelee purkkapalloja (n. 3 minuutissa ..) todella äänekkäästi. Jopa puhelimeen puhuessaan hän "poksuttelee". Tämä on ärsyttänyt minua todella pitkään, koska aina sen ensimmäisen poksahduksen jälkeen alan odottamaan seuraavaa, ja sitä seuraavaa ja taas seuraavaa.. En siis pysty keskittymään omiin töihini lainkaan ja työpäivät muistuttavat lähinnä kiinalaista vesikidutusta.

Kuinka pystyn huomauttamaan tästä työkaverilleni ilman, että välillemme kehkeytyisi skismaa? Verenpaine on niin korkealla, että alan jo edellisenä iltana pelkäämään töihin menoa.. Pelkään että huomenna räjähdän totaalisesti ja lähden kesken työpäivän kotiin huutoraivoitkun saattelemana (valkotakkisten kyydillä pehmustettuun huoneeseen).

7

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

      No on sinulla huonot hermot, itse en edes huomaa mitä työkaverit tekee. Kuulostaa äärimmäisen huonolta keskittymiskyvyltä. Miksi et kuuntele musiikkia kuulokkeilla? Vai oletko sellaisessa työssä, että tämä ei käy päinsä?

    • Tunkilla päähän

      Sano ohimennen jossakin välissä esimerkiksi, että "voitko olla poksauttelematta sitä purkkaa koko ajan? En voi keskittyä."

    • Saman_arvoista_työtä

      Joskus kun yrittää opastaa joissain asioissa työkaveria, niin muutaman lauseen hän viitsii kuunnella ja sitten omalta osaltaan päättää keskustelun poistumalla paikalta. Ennen häntä oli aina varmuus, että työt on tehty, mutta nyt joutuu itse tarkistamaan, että hän on tehnyt oman osuutensa, jotta itse voin tehdä omani. Joskus joutunut itse tekemään uudestaan työkaverin tekemän työn, että pystyy tekemään omansa kunnialla. Työsarkamme on hautausmaalla, joten siellä on muiden ihmisten kannalta tärkeää, että saadaan työt sujumaan muunmuassa siunaustilaisuusksissa mallikkaasti.

      • slfjksjggj

        Eikö ne asiakkaat siellä hautuumaalla ole aika hiljaista sakkia että ei tule reklamaatioita sieltä mullan alta vaikka työ sujuisi vähän huonomminkin :D


      • siks_fiit_andör
        slfjksjggj kirjoitti:

        Eikö ne asiakkaat siellä hautuumaalla ole aika hiljaista sakkia että ei tule reklamaatioita sieltä mullan alta vaikka työ sujuisi vähän huonomminkin :D

        Kaikkein parhaimpia asiakkaita onkin ne, jotka ovat siellä reilun metrin maan alla. Mutta ne omaiset onkin sitten oma luku.


    • lksdkljfsdklgjs

      Piereskely.

    • niin.totanoit

      Niin tota...totanoi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe