On ihmisiä jotka eivät edes huomaa toisten tapoja. Sitten on ihmisiä joita muiden tavat ärsyttävät liiaksikin. Kuulun tuohon jälkimmäiseen.
Työkaverini (joka istuu metrin päässä minusta, avokonttori) syö jatkuvasti purkkaa ja poksuttelee purkkapalloja (n. 3 minuutissa ..) todella äänekkäästi. Jopa puhelimeen puhuessaan hän "poksuttelee". Tämä on ärsyttänyt minua todella pitkään, koska aina sen ensimmäisen poksahduksen jälkeen alan odottamaan seuraavaa, ja sitä seuraavaa ja taas seuraavaa.. En siis pysty keskittymään omiin töihini lainkaan ja työpäivät muistuttavat lähinnä kiinalaista vesikidutusta.
Kuinka pystyn huomauttamaan tästä työkaverilleni ilman, että välillemme kehkeytyisi skismaa? Verenpaine on niin korkealla, että alan jo edellisenä iltana pelkäämään töihin menoa.. Pelkään että huomenna räjähdän totaalisesti ja lähden kesken työpäivän kotiin huutoraivoitkun saattelemana (valkotakkisten kyydillä pehmustettuun huoneeseen).
Työkaverin ärsyttävät tavat
7
322
Vastaukset
- outoa
No on sinulla huonot hermot, itse en edes huomaa mitä työkaverit tekee. Kuulostaa äärimmäisen huonolta keskittymiskyvyltä. Miksi et kuuntele musiikkia kuulokkeilla? Vai oletko sellaisessa työssä, että tämä ei käy päinsä?
- Tunkilla päähän
Sano ohimennen jossakin välissä esimerkiksi, että "voitko olla poksauttelematta sitä purkkaa koko ajan? En voi keskittyä."
- Saman_arvoista_työtä
Joskus kun yrittää opastaa joissain asioissa työkaveria, niin muutaman lauseen hän viitsii kuunnella ja sitten omalta osaltaan päättää keskustelun poistumalla paikalta. Ennen häntä oli aina varmuus, että työt on tehty, mutta nyt joutuu itse tarkistamaan, että hän on tehnyt oman osuutensa, jotta itse voin tehdä omani. Joskus joutunut itse tekemään uudestaan työkaverin tekemän työn, että pystyy tekemään omansa kunnialla. Työsarkamme on hautausmaalla, joten siellä on muiden ihmisten kannalta tärkeää, että saadaan työt sujumaan muunmuassa siunaustilaisuusksissa mallikkaasti.
- slfjksjggj
Eikö ne asiakkaat siellä hautuumaalla ole aika hiljaista sakkia että ei tule reklamaatioita sieltä mullan alta vaikka työ sujuisi vähän huonomminkin :D
- siks_fiit_andör
slfjksjggj kirjoitti:
Eikö ne asiakkaat siellä hautuumaalla ole aika hiljaista sakkia että ei tule reklamaatioita sieltä mullan alta vaikka työ sujuisi vähän huonomminkin :D
Kaikkein parhaimpia asiakkaita onkin ne, jotka ovat siellä reilun metrin maan alla. Mutta ne omaiset onkin sitten oma luku.
- lksdkljfsdklgjs
Piereskely.
- niin.totanoit
Niin tota...totanoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915