En uskalla ostaa rintaliivejä!

tyttö02

Niin...
Mittasin mun rinnat ja mulle menis semmonen 65aa.
En kehtaa mennä kauppaan ostaa sellaisia, enkä äitltäkään pyytää.
Pelkään että ne kaussanaiset nauraa mulle ja alkaa kuiskuttelemaan tai he alkavat sanoa siitä jotain :(
Ja jos sanoisin äitille, pelkään että se alkaa sanoa jotain "et sä tarvii" tai sitten jotain muuta sellaista...
Enkä muutenkaan kehtaa mennä äidin kanssa YHDESSÄ ostamaan ekoja rintsikoita..
Auttakaa pliis!? :) olen 6lk.

6

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietinpä vain.

      Mittasithan rintojen alapuolelta etkä rintojen päältä?

    • Sannnnnnni

      Kassanaisten duuniin ei kuulu nauraa sinulle. Osta sloggeja tai muita pehmeitä jotka tulevat paketissa ja mitä ei tarvitse sovittaa. Tasan tarkalleen kaikki tyynni ikäisesi ostavat samaa tavaraa, joten siitä huvittuminen olisi samaa kuin jos kassaneiti nauraisi että "päässäsi kasvaa hiuksia ja ostat shampoota! Vitsi! (He olisivat sekaisin, et sinä).

      • topatut rintsikat

        Ei kannata ostaa mitään Sloggeja, sillä ne ei anna mitään tukee ja om rumia.
        Mee kunnon liikkeeseen ja sovita niitä 65AA rintsikoita ja osta ne, jos ne tuntuu hyvältä.
        Ei oo vaikeeta, eikä tartte yhtään nolostelle.


      • Lapsi vielä
        topatut rintsikat kirjoitti:

        Ei kannata ostaa mitään Sloggeja, sillä ne ei anna mitään tukee ja om rumia.
        Mee kunnon liikkeeseen ja sovita niitä 65AA rintsikoita ja osta ne, jos ne tuntuu hyvältä.
        Ei oo vaikeeta, eikä tartte yhtään nolostelle.

        Miksi pitäisi topata? Haloo, kyseessä on 12-v...


      • topatut rintsikat
        Lapsi vielä kirjoitti:

        Miksi pitäisi topata? Haloo, kyseessä on 12-v...

        Pelkistä kangasrättirintaliiveistä näkyvät nännit läpi, eivätkä ne suojaa mahdollisilta iskuilta esimerkiksi urheilun pallopeleissä.
        Topatut rintaliivit pysyvät ryhdikkäinä, tukevat ja ovat lämpöiset talven pakkasilla.
        Topatut rintsikat suurentavat myös rintoja, joka monenkaan tytön mielestä ei ole ollenkaan paha asia.
        Vanhemmat naiset käuttävät mielellään ohuita beigenvärisiä mummoliivejä, jotka suorastaan oksettavat nuoria tyttöjä, koska ovat mummoillaan sellaisia kulahtaneita rintaliivirättejä nähneet aivan tarpeeksi.


    • roopzu

      Voit ostaa jotkut soft-malliset jotka on tosi hyvät ton kokoselle. Senkun ostat ja viet pyykkikoriin ja odotat äidin reaktiota :D Mä tein tollei. Mut ostin ihan kaarituelliset ku oli jo siinä vaiheessa 70a kokoset rinnat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe