Ongelma on se että en löydä naista netistä joka haluis mua, olen pistäny ilmotuksii sun muita nettii mut ei oo löytyny vanhempaa rouvaa taikka nuorempaa tämmösel parikymppisel satakunna alueelt
En löydä naista joka haluisi minua nuorta kollia
6
421
Vastaukset
- siinäpä yks hyvä syy
No höh.. oletko ronkeli?
- muijateihaluu
En en en, tosiaan ne naiset taitaa olla ronkelita mua kohtaa :)
- Kypsemmät naiset
muijateihaluu kirjoitti:
En en en, tosiaan ne naiset taitaa olla ronkelita mua kohtaa :)
eivät halua sekstata oman poikansa ikäisen pojan kanssa! Siinä sinulle suurin syy, se on kuin lapseen sekaantumista.
Etsi ikäistäsi tyttöystävää ja todennäköisesti olet etsinyt vain kypsempää naista seksiseuraksi - olenko oikeassa? - muijateihaluu
Kypsemmät naiset kirjoitti:
eivät halua sekstata oman poikansa ikäisen pojan kanssa! Siinä sinulle suurin syy, se on kuin lapseen sekaantumista.
Etsi ikäistäsi tyttöystävää ja todennäköisesti olet etsinyt vain kypsempää naista seksiseuraksi - olenko oikeassa?Olen etsinyt molempia, kyllä ne oman ikäiset kimmat hylkää..
- pilluatarjollaidässä
Haluatko kokeilla 45 vuotiasta varattua kokenutta naista?
Täällä olis yksi tarjolla tiistain ja torstai väliseksi ajaksi 3. - 5.9 syyskuuta.
Tule vaikka junalla asemalla kohdataan illasta ennen kahdeksaa.
Jos sulle sopii kerro ulkonäkö vaatetus kun tulet veraakseni?
Itse päätät montako yötä vität luonani? Käykö Itä - Suomi j Pieksämäkeläinen nainen? - 45byi7jghnbfgnhgnhtn
Ei akat ukoista välitä jos ei ole lomsa lyönnis... Ulknäkö pitää sillonkin olla adonis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685