Oon pohtinu että mitä mieltä miehet on naisten meikkauksesta heidän nähden. Eli kun tapailen yhtä, niin hänen luona tai hänen ollessaan mun luona pistän puuteria piilossa, jos naama kiiltää tai punoittaa. Nyt oon menossa hänen luo yöksi niin kehtaanko aamulla vaan meikata siellä? Voi kuulostaa tyhmältä teistä mutta mua jotenkin ujostuttaa/nolostuttaa meikkaus.. Vaikken edes meikkaa mitenkään paljoa!
Apua miehet ja naiset!!
Dipaa
3
175
Vastaukset
- jfkckbdnicjfj
Olen nainen ja mielestäni meikkaus miehen nähden on ihan ok :) oma mieheni tykkää katsoa kun meikkaan.
- cfbchch
Ei minun miestä haittaa, joskaan ei katselekaan vieressä. Meillä on molemmilla omat aamurutiinit. :) Varsinkin jos et meikkaa tuntia tai paljon, niin ei mitään ujosteltavaa.
- Mies37
Rohkeasti vaan, ei haittaa yhtään. Miehenä kiinnostuneena seuraan naisten meikkaamista. On kiva katsoa, miten he keskittyneesti meikkaamalla korostavat kauneuttaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig207901Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741