talvi tulossa.

Palstavahti Kuopiost

Kysyn teiltä, jos on rumatikki , niin joko olisi aika laittaa kaara talviteloille?
Tuleeko vielä syksymmällä rumatikki kelejä

22

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vielä kysyn

      olen Reino keski-Suomesta. äänet pääni sisällä vaatii minua lähettämään tänne rumatikki viestejä jatkuvasti . mitä teen,kun kukaan ei autaminua?

    • En tiedä rumatikista mutta Trumalla pärjää kunnon ajopelillä vielä 30 asteen pakkasella eikä sen kylmempää oikein kaipaakaan. Truman vuoksi ei auto talviteloille kaipaa, se on testattua ja tosiasiaa jo 15 vuoden testausajalla. Koko ajan vaan on homma parantunut auto autolta.

      Rumatikkihörhöt saisivat poistua jollekin mielenterveyssivustolle! Sieltä saanee paremmin apua tuohon rumatikkiongelmaanne.

      • Tyäeläkeläinen

        Rumatikki on ainoa kunnon arktisiin oloihin tarkoitettu puhallin,meillä on kuustonninen c malli.ei tarvi olla edes kolmosella -36c pakkasessa tuo Rumatikki.sisällä on tasaisia lämpöasteita tuon puhalluksen vuoksi


      • Eläke kuin eläke
        Tyäeläkeläinen kirjoitti:

        Rumatikki on ainoa kunnon arktisiin oloihin tarkoitettu puhallin,meillä on kuustonninen c malli.ei tarvi olla edes kolmosella -36c pakkasessa tuo Rumatikki.sisällä on tasaisia lämpöasteita tuon puhalluksen vuoksi

        Täällä Reino uskottelee olevansa työeläkeläinen, todellisuudessa Reino on eläkkeellä mielenterveysongemiensa vuoksi.


      • Joksulta utelen?
        Eläke kuin eläke kirjoitti:

        Täällä Reino uskottelee olevansa työeläkeläinen, todellisuudessa Reino on eläkkeellä mielenterveysongemiensa vuoksi.

        Palstavahtijoksu virkeänä Reinostansa,mutta otappa Joksu kantaa Rumatikkin talvikäytössä.


      • Hyvä Suomi!
        Eläke kuin eläke kirjoitti:

        Täällä Reino uskottelee olevansa työeläkeläinen, todellisuudessa Reino on eläkkeellä mielenterveysongemiensa vuoksi.

        Kyllä Suomi heikoimmistaankin pitää huolta, kuten tuo Reinonkin tapaus todistaa.
        On ilmaiset lääkkeet (jotka tosin Reinolta jäävät useimmiten ottamatta!), yhteiskunta maksaa asumisen ja netin, ja ruokapalvelu kantaa ateriat eteen. Mikäpä on Jokisen ollessa, niinpä Reino voikin keskittyä täysillä Rumatikki-viestiensä kirjoitteluun!


      • Reino täsmentää
        Hyvä Suomi! kirjoitti:

        Kyllä Suomi heikoimmistaankin pitää huolta, kuten tuo Reinonkin tapaus todistaa.
        On ilmaiset lääkkeet (jotka tosin Reinolta jäävät useimmiten ottamatta!), yhteiskunta maksaa asumisen ja netin, ja ruokapalvelu kantaa ateriat eteen. Mikäpä on Jokisen ollessa, niinpä Reino voikin keskittyä täysillä Rumatikki-viestiensä kirjoitteluun!

        Kyllä tuohon naurunappula-sivuston selaamisen kuluu aika paljon aikaa. On se vaan niin hauska!


    • Talvivarustus

      Sitten kun kelit menee syksyllä pakkasen puolelle ja siitä Vappuun on Truma lämmitteisten koppien talviteloilla oloaika. Jotkut nuukat yrittää toisin väittää, vaikka tietävät laskettelurinteissä olevien kausipaikkalaisten koppien olevan nestekeskuslämmitteisiä. Kuka sitä nyt lämmitysjärjestelmän nuukuuden takia lentsussa köhisi.

      • Rumatikillä

        Meillä puhallellaan Elnakkia Rumatikillä,suvellä reissattu paljonkin


      • Ja vielä kerron
        Rumatikillä kirjoitti:

        Meillä puhallellaan Elnakkia Rumatikillä,suvellä reissattu paljonkin

        olen siis Reino keski-Suomesta. äänet pääni sisällä vaatii minua lähettämään tänne rumatikki viestejä jatkuvasti . mitä teen,kun kukaan ei autaminua?


      • Joksu Reinosta
        Ja vielä kerron kirjoitti:

        olen siis Reino keski-Suomesta. äänet pääni sisällä vaatii minua lähettämään tänne rumatikki viestejä jatkuvasti . mitä teen,kun kukaan ei autaminua?

        Palstavahti Joksu jankuttaa kaveristaan Reinosta ja palstan avannut kyseli Rumatikin talviteloillepanosta.


      • Olisiko kerrottavaa

        Kyllä palstavahtian sattuu , kun asioita täällä kysellään.
        Onko Joksúlla muuten rumatikistä kokemusta talvella.?


      • Aspiriini auttaa
        Olisiko kerrottavaa kirjoitti:

        Kyllä palstavahtian sattuu , kun asioita täällä kysellään.
        Onko Joksúlla muuten rumatikistä kokemusta talvella.?

        Ota Reino aspiriini, niin ei sitten niin kovasti satu!


      • Mun kysymys
        Olisiko kerrottavaa kirjoitti:

        Kyllä palstavahtian sattuu , kun asioita täällä kysellään.
        Onko Joksúlla muuten rumatikistä kokemusta talvella.?

        Miten saakin mahtumaan noin paljon kirjoitusvirheitä kahteen lauseeseen?


      • Kuopion Ritke
        Mun kysymys kirjoitti:

        Miten saakin mahtumaan noin paljon kirjoitusvirheitä kahteen lauseeseen?

        Samaa myös minä ihmettelen. Aspiriini ??


      • Osaa se
        Mun kysymys kirjoitti:

        Miten saakin mahtumaan noin paljon kirjoitusvirheitä kahteen lauseeseen?

        Sehän nyt ei ole Reinolle mikään konsti, Reinohan saa sopimaan yhteen sanaankin jo useampia virheitä!


      • Palstavahti Joksu
        Kuopion Ritke kirjoitti:

        Samaa myös minä ihmettelen. Aspiriini ??

        Olen huomannut, että rumatikki on hyvä marjan poiminnassa, Rumatikillä on hyvä puhaltaa roskat marjoista pois.


      • Lyhytlamppu Joksu
        Osaa se kirjoitti:

        Sehän nyt ei ole Reinolle mikään konsti, Reinohan saa sopimaan yhteen sanaankin jo useampia virheitä!

        Kyllä tahmoo taas pämmyssäni !!!!


      • Totta tuo
        Lyhytlamppu Joksu kirjoitti:

        Kyllä tahmoo taas pämmyssäni !!!!

        Se on pantu kyllä merkille, Reino!


      • Hyvä Joksu
        Totta tuo kirjoitti:

        Se on pantu kyllä merkille, Reino!

        Hyvä Joksu , sinäkin alat jo ymmärtämään vajavaisuuttasi. Taidat jo päästä ensivuonna Niuvan korkeakoulun toiselle luokalla.


      • Turha luulo
        Hyvä Joksu kirjoitti:

        Hyvä Joksu , sinäkin alat jo ymmärtämään vajavaisuuttasi. Taidat jo päästä ensivuonna Niuvan korkeakoulun toiselle luokalla.

        Ei Joksu mitään ymmärrä, jos ymmärtäisi niin eihän se olisikaan Reino!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe