Tatuoitu Kristian valittaa

34 v tatuoitu mies

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014082018585040_uu.shtml

Juttu muuten ok, mutta. Lääkärissä käynti itku oli mielestäni ihan turha. Jos naamatatuoitu punttisalilla käyvä nuori sydänvikainen tulee tutkimuksiin niin ymmärrettävästi saatetaan epäillä muista aineista. Sydänvika tulee monelle hormooneista, veriset ikenet ja huonot hampaa huumeista.

Mielestäni on ihan turha ikinä porata mistään tatuointien takia saamasta huomiosta. Joskus se voi olla hyvää huomiota ja joskus pahaa. Pitäisi se nyt aikuisen ihmisen tajuta, että naamakin tatuoituna kerää takuulla katseita ja osa ihmistä on urpoja jotka takuulla yhdistävät pärtäkertoimen kriminaaliuteen.

Minullakin itselläni on tatuointeja käsissä ja tottakai jotkut ihmiset kiinnittävät niihin huomiota. On aivan sama minulle jos joku urpo pitään minua linnakundina. Jos joku rupeaa minulle valittamaan tatuoinneista niin pystyn kyllä puollustamaan itseäni verbaalisesti ja kertomaan henkilölle kuinka väärässä hän on. Olen töissä vanhustenhoidossa ja heitä ei tatuointini ainakaan haittaa. Pelkkää positiivista palautetta vanhuksilta kun olen kuulemma niin mukava ja hyväntahtoinen.

3

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsubaduibaduu

En ikinä tietoisesti palkkaa tatuoituja ihmisiä. Minulla on oikeus valita ja käytän sitä. Aina on ollut tulossa muitakin.

Luin tuon itkukirjoituksen. Ihan turha jollottaja. Arvomaailma aivan syvältä. Jos väittää olevansa hyvätuloinen 35 000 euron vuosituloilla niin se jo kertoo aika paljon...

• Hdjdjbc

Tuskin riisut hakijoita alasti, kun työntekijää valitset. Vai riisutko? Nykymaailma muuttuu, ja asenteet niiden mukana. Tatuoinnit yleistyvät todellakin.

• Annis1

"Arvomaailma aivan syvältä. Jos väittää olevansa hyvätuloinen 35 000 euron vuosituloilla niin se jo kertoo aika paljon..."

Heh. :-D
        Tämä paradoksi ei tarvinne edes kommenttia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe