Pikaniksit rasvaiselle iholle!

Jesjee

Täällä kirjottelee 18-vuotias tyttö jolla on hyvin rasvainen t-alue! Finnejä ei ole, joten rasvaisuus on ongelma.

Luin hetki sitten blogitekstin puuterista, joka sisältä maizenaa ja kuulemma toimi hyvin. Tämä saikin miettimään, voisiko maizena tai perunajauhot puuteriin sekoitettuna pitää rasvaisuuden kurissa?

Muutenkin olisin kiinnostunut kuulemaan pikaniksit rasvaiseen ihoon, väliaikasetkin ratkaisut kelpaa :) ois kiva kuulla miten muut rasvaisen ihon kanssa elävät ovat saaneet kiillon kuriin :)

3

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xdfgkgjg

      Miksi teit kaksi eri aloitusta eri iällä varustettuna?

      No kuitenkin, maissitärkkelystä on joissakin puutereissa valmiinakin. Saattaa toimia tai sitten ei. Jos käytät Lily Loloa, voit kokeilla käyttää kaupan maissitärkkelystä aluspuuterina tai sitten sekoittaa mineraalipuuterin joukkoon. Lily Lolo ei kyllä ole muutenkaan paras meikkipohja rasvoittuvalle iholle.

    • rypytön :)

      Meikkivoidetta tai puuterii en laittais koska se vaan tukkii ihohuokoset, vaikka mainokset mitä lupaa.

      Meikkaa silmät, niin mielestäni riittää ja antaa ihon hengittää.

      Juo vettä 1,5-2 litraa päivässä. Ei maitoa, ei limua eikä muutakaan.

      Itse käytän rasvaiselle iholleni näitä enkä mitään muuta.

      http://www.lumene.com/fi/syvapuhdistava-puhdistusgeeli-0

      http://www.lumene.com/fi/ihohuokosia-supistava-kasvovesi-0

      löytyy citymarket edullisesti

      EI RÖÖKII

      Taputtele liika rasva pois esim. WC paprulla pari kertaa päivässä.

      Rasvainen iho on hyvä, koska ei tuu ryppyjä.

    • rasvanaama moi

      Minulla oli nuorempana todella öljyisen rasvainen iho, joka kiilsi pian puuterista ja meikkivoiteesta huolimatta. Keksin jossain vaiheessa tehdä niin, että laitoin meikkivoiteen päälle ensin perunajauhoa. Laitoin sen samalla tavalla kuin laitetaan irtopuuteria.Otin sitä vanulappuun ja painelin sillä kasvot läpi. Vasta sen päälle laitoin oikeaa irtpuuteria.

      Toimi huomattavasti paremmin kuin pelkkä puuteri. Sittenkin piti tietysti "kuivata" kasvoja useamman kerran päivässä, ja tein sen vessassa käydessäni painelemalla kasvoja vessapaperin palalla. Fiinimpi versio on tietenkin kasvopaperi, mutta miksi olisin maksanut siitä, kun halvempi vessapaperi hoiti homman ihan hyvin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe