profiili pois???

0oikmh

haluaisin vastauksia, koska poistatte profiilin tai lopetetta sielä ravaamisen, kun olette tavanneet naisen, joka kiinnostaisi?
Onko teille roikkuminen jäänyt tapa vai annatteko vain naisten antaa ymmärtää että olette kiinnostuneita ja haette kokoaja parempaa vai käyttekö katsomassa roikkuuko nainen sielä vielä?

3

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otatästäselvää?!

Itse olen vähän samanlaisessa tilnteessa poistaako profiili vai ei.
      Kahdet treffit takana ja kolmansien järjestäminen vaikuttaa tervanjuonnilta vaikka toinen on ilmoittanut mahdollisen kiinnostavuutensa niihin mutta aikaa ei tahdo löytää ja itse olen aika selkeästi ilmoittanut kiinnostuvuuden häneen.
      Seksiä ei ole ollut millään asteella edes pusun tai muuten kuin halataan.
      Olen ilmoittanut hänelle rehellisesti että profiilini on voimassa mutta en enää hae mitään muuta kuin lämpimikseni kirjoitan.
      Tästäkö se mättää kolmansien järjestäminen kun olemme kuitenkin hänen ilmaisulla vielä "kaveri/ystävä" linjalla mutta toisaalta en haluasi antaa itsestään selvää kuvaa suhteemme laadusta poistamalla profiilini,

• miesvm_1967x

Itse jäädytin (piilotin, en siis poistanut) profiilini sen jälkeen kun jatko "varmistui" eli parien treffien jälkeen jos molemmista tuntui että jatkoon mennään yhdessä. Jossakin vaiheessa sitten poistin profiilini kokonaan, silloin kun katsoin että meillä on suhde päällä. Vaikkei ekat viritelmät kovin kauan kestäneetkään, pari kk max.

Onneksi ei nyt enää tarvitse murehtia moisia :D

• Yksimies1

Aika äkkiä laitoin piiloon, kun kohtasin mukavan naisen. Ja kun juttu jatkui poistin kokonaan. Niille, ketkä oli ehtineet ottaa yhteyttä ilmoitin tilanteesta ja kiitin mielenkiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109