Bändi pystyyn, JKL

thousand sons

Joo, siis ois haaveis et vois ruveta ehkä vaikkapa bändiä kasaan. Ite olen siis basisti ja ois kiva soittaa jotai hieman raskaampaa musaa bändissä. Ikähaarukka einii välii mut ehkä jotai tyylii 14-17v porukkaa :) ei tarvii olla mitään kovin experioitunutta jengii, itekkään en ole mikään konkari.

8

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitaristi(ko)

Mistä päi oot?

• thousand sons

Jyväskylästä. Jännää, vaikka oon aina luullu et tää on aika musiikkikaupunki niin ei tunnu kukaan nuori bändiä kaipaava olevan täältä päin.

• _sini14

Onko sulla sähkopostii? :)

• Nothing Personal

Täällä ois tyttö, (tosin vain 14 1/2 v) ja tykkään laulaa ja ois kiva opetella soittamaan kitaraa, eli kunpi vain käy. Musiikkimaku menee deathcoresta folkiin, mutta lempibändejä on nyt ainakin Bring Me The Horizon, Crestillion, Black Veil Brides, Red Hot Chili Peppers, Never Shout never, Sleeping w/ sirens, Three days Grace.... Käyn laulutunneilla, ja välillä yritän sanoittaa omia biisejä englannin kielellä, mutta huonoin tuloksin :D En koskaan ole ollut virallisesti bändissä (ellei ala-asteen bändikerhoa lasketa :P) ja en ole kovin hyvä screamingissa, mutta yritän kehittyä parempaan suuntaan. Jos yhtään kiinnosti, niin varalta tässä nyt on kuitenkin kik: sodascreamo

• .dot.dot.dot.dot.
        Nothing Personal kirjoitti:

Täällä ois tyttö, (tosin vain 14 1/2 v) ja tykkään laulaa ja ois kiva opetella soittamaan kitaraa, eli kunpi vain käy. Musiikkimaku menee deathcoresta folkiin, mutta lempibändejä on nyt ainakin Bring Me The Horizon, Crestillion, Black Veil Brides, Red Hot Chili Peppers, Never Shout never, Sleeping w/ sirens, Three days Grace.... Käyn laulutunneilla, ja välillä yritän sanoittaa omia biisejä englannin kielellä, mutta huonoin tuloksin :D En koskaan ole ollut virallisesti bändissä (ellei ala-asteen bändikerhoa lasketa :P) ja en ole kovin hyvä screamingissa, mutta yritän kehittyä parempaan suuntaan. Jos yhtään kiinnosti, niin varalta tässä nyt on kuitenkin kik: sodascreamo

Up!

• Tahtitutti

Täällä ois 15v tyttö rumpali, jyväskylästä oon ja sillee et jos kiinnostaa nii tuu laittaa vaikka kikissä viestiä? Kik:Tahtitutti

• Rockjns1

Vieläkö oisit rumpalii kaipaamassa porukkaan?:)

• 13vtyttö

itse olen 5päivän päästä 13v tyttö lempäälästä mutta isäni asuu jyväskylän lähellä olen aina soittanut rumpuja ja innokas oppimaan oma setti pitäis sinne hankkii mut oon aina halunnu bändi eli jos lempäälässä tai jyväskylässä olis bändi ja paikka mis olis rummut olen valmis oppimaan laittakaa viestiä 0409359358 en vastaa heti puheluihin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe