Bändi pystyyn, JKL

thousand sons

Joo, siis ois haaveis et vois ruveta ehkä vaikkapa bändiä kasaan. Ite olen siis basisti ja ois kiva soittaa jotai hieman raskaampaa musaa bändissä. Ikähaarukka einii välii mut ehkä jotai tyylii 14-17v porukkaa :) ei tarvii olla mitään kovin experioitunutta jengii, itekkään en ole mikään konkari.

8

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitaristi(ko)

      Mistä päi oot?

      • thousand sons

        Jyväskylästä. Jännää, vaikka oon aina luullu et tää on aika musiikkikaupunki niin ei tunnu kukaan nuori bändiä kaipaava olevan täältä päin.


    • _sini14

      Onko sulla sähkopostii? :)

      • Nothing Personal

        Täällä ois tyttö, (tosin vain 14 1/2 v) ja tykkään laulaa ja ois kiva opetella soittamaan kitaraa, eli kunpi vain käy. Musiikkimaku menee deathcoresta folkiin, mutta lempibändejä on nyt ainakin Bring Me The Horizon, Crestillion, Black Veil Brides, Red Hot Chili Peppers, Never Shout never, Sleeping w/ sirens, Three days Grace.... Käyn laulutunneilla, ja välillä yritän sanoittaa omia biisejä englannin kielellä, mutta huonoin tuloksin :D En koskaan ole ollut virallisesti bändissä (ellei ala-asteen bändikerhoa lasketa :P) ja en ole kovin hyvä screamingissa, mutta yritän kehittyä parempaan suuntaan. Jos yhtään kiinnosti, niin varalta tässä nyt on kuitenkin kik: sodascreamo


      • .dot.dot.dot.dot.
        Nothing Personal kirjoitti:

        Täällä ois tyttö, (tosin vain 14 1/2 v) ja tykkään laulaa ja ois kiva opetella soittamaan kitaraa, eli kunpi vain käy. Musiikkimaku menee deathcoresta folkiin, mutta lempibändejä on nyt ainakin Bring Me The Horizon, Crestillion, Black Veil Brides, Red Hot Chili Peppers, Never Shout never, Sleeping w/ sirens, Three days Grace.... Käyn laulutunneilla, ja välillä yritän sanoittaa omia biisejä englannin kielellä, mutta huonoin tuloksin :D En koskaan ole ollut virallisesti bändissä (ellei ala-asteen bändikerhoa lasketa :P) ja en ole kovin hyvä screamingissa, mutta yritän kehittyä parempaan suuntaan. Jos yhtään kiinnosti, niin varalta tässä nyt on kuitenkin kik: sodascreamo

        Up!


    • Tahtitutti

      Täällä ois 15v tyttö rumpali, jyväskylästä oon ja sillee et jos kiinnostaa nii tuu laittaa vaikka kikissä viestiä? Kik:Tahtitutti

    • Rockjns1

      Vieläkö oisit rumpalii kaipaamassa porukkaan?:)

    • 13vtyttö

      itse olen 5päivän päästä 13v tyttö lempäälästä mutta isäni asuu jyväskylän lähellä olen aina soittanut rumpuja ja innokas oppimaan oma setti pitäis sinne hankkii mut oon aina halunnu bändi eli jos lempäälässä tai jyväskylässä olis bändi ja paikka mis olis rummut olen valmis oppimaan laittakaa viestiä 0409359358 en vastaa heti puheluihin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe