Joo, siis ois haaveis et vois ruveta ehkä vaikkapa bändiä kasaan. Ite olen siis basisti ja ois kiva soittaa jotai hieman raskaampaa musaa bändissä. Ikähaarukka einii välii mut ehkä jotai tyylii 14-17v porukkaa :) ei tarvii olla mitään kovin experioitunutta jengii, itekkään en ole mikään konkari.
Bändi pystyyn, JKL
8
160
Vastaukset
- kitaristi(ko)
Mistä päi oot?
- thousand sons
Jyväskylästä. Jännää, vaikka oon aina luullu et tää on aika musiikkikaupunki niin ei tunnu kukaan nuori bändiä kaipaava olevan täältä päin.
- _sini14
Onko sulla sähkopostii? :)
- Nothing Personal
Täällä ois tyttö, (tosin vain 14 1/2 v) ja tykkään laulaa ja ois kiva opetella soittamaan kitaraa, eli kunpi vain käy. Musiikkimaku menee deathcoresta folkiin, mutta lempibändejä on nyt ainakin Bring Me The Horizon, Crestillion, Black Veil Brides, Red Hot Chili Peppers, Never Shout never, Sleeping w/ sirens, Three days Grace.... Käyn laulutunneilla, ja välillä yritän sanoittaa omia biisejä englannin kielellä, mutta huonoin tuloksin :D En koskaan ole ollut virallisesti bändissä (ellei ala-asteen bändikerhoa lasketa :P) ja en ole kovin hyvä screamingissa, mutta yritän kehittyä parempaan suuntaan. Jos yhtään kiinnosti, niin varalta tässä nyt on kuitenkin kik: sodascreamo
- .dot.dot.dot.dot.
Nothing Personal kirjoitti:
Täällä ois tyttö, (tosin vain 14 1/2 v) ja tykkään laulaa ja ois kiva opetella soittamaan kitaraa, eli kunpi vain käy. Musiikkimaku menee deathcoresta folkiin, mutta lempibändejä on nyt ainakin Bring Me The Horizon, Crestillion, Black Veil Brides, Red Hot Chili Peppers, Never Shout never, Sleeping w/ sirens, Three days Grace.... Käyn laulutunneilla, ja välillä yritän sanoittaa omia biisejä englannin kielellä, mutta huonoin tuloksin :D En koskaan ole ollut virallisesti bändissä (ellei ala-asteen bändikerhoa lasketa :P) ja en ole kovin hyvä screamingissa, mutta yritän kehittyä parempaan suuntaan. Jos yhtään kiinnosti, niin varalta tässä nyt on kuitenkin kik: sodascreamo
Up!
- Tahtitutti
Täällä ois 15v tyttö rumpali, jyväskylästä oon ja sillee et jos kiinnostaa nii tuu laittaa vaikka kikissä viestiä? Kik:Tahtitutti
- Rockjns1
Vieläkö oisit rumpalii kaipaamassa porukkaan?:)
- 13vtyttö
itse olen 5päivän päästä 13v tyttö lempäälästä mutta isäni asuu jyväskylän lähellä olen aina soittanut rumpuja ja innokas oppimaan oma setti pitäis sinne hankkii mut oon aina halunnu bändi eli jos lempäälässä tai jyväskylässä olis bändi ja paikka mis olis rummut olen valmis oppimaan laittakaa viestiä 0409359358 en vastaa heti puheluihin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868