onko naiset rahahutsuja jos laittavat puhelinnumeron, oon katsellut ja löytyy joku seura/strip palvelu usein. amatöörejä jos laittavat vain viestikentän/sähköposti?
iskuritreffit -millaisia kokemuksia?
5
1250
Vastaukset
- totuus.
kyllä, nuo asiat kertovat ihmisen syvimmän olemuksen paremmin kuin mikään muu
- halullasaskaaan
et vastaa kysymykseen vai etkö snaijaa?
- Anonyymi
Tosi paljon rahastusta.
Toiseksi paljon turhia juoksutuksia eri kaupunkeihin, koska ei tullakkaan tapaamaan sovittuun aikaan....minullakin 13 turhaa reissua takana - Anonyymi
Ilmaisia treffi palstoja löytyy myös maksulisia.Ostat coinsseja voit laittaa viestejä. Liekö huijauksia sitten.. En oo ainakaan ite päässy ees treffeille... En ihmettele jos porukat lähtee thaimaaseen... Kuka jaksa viestitellä ja maksaa siitä jos tulos on 0...
- Anonyymi
Ootko sä se joka vonkas pillua ja pillun kuvia jopa multa? Ei ihme, ettet pääse treffeille tolla käytöksellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049