Miten saada suhde takaisin raiteilleen?

Minä ite.

Kaikki tämä alkoi viime viikon perjantaina kun sain puhelun tyttöystävältäni. Tyttöystäväni sanoi että en tulisikaan käymään niillä koska hän on menossa baariin(olimme viikkoa aikaisemmin sopineet että menen käymään hänen luonaan). Uutisen kuultuani sanoin että vai niin ja hän ehdotti että tule sitten huomenna. sanoin että enpä tiedä ja löin luurin korvaan. No saihan sitä perjantai iltana soitella ja sovittiin että lauantaina sitten.

Lauantai tuli ja odottelin aamun.. Ei vastausta viesteihin. soittelin ja muutaman yrityksen jälkeen hän vastasi. Kyselin että tulenko minä käymään vai tuleeko hän. Sanoi että katsotaan sitä sitten illalla. Ilta tuli ja hän tuli käymään. Ei puhunut mitään. Istui vain ja sitten kysyi että saisiko lähteä. Riideltiin sitten ja hän lähti. Soittelin perään ja kysyin että tulenko käymään ja puhutaan asiat selväksi. Tuli tyly vastaus: En halua nähdä sua nyt. Koko viikon on ollut tälläistä: en halua nähdä sua.. Kysyin että onko tässä mitään järkeä enään jatkaa niin hän sanoo että anna mun miettiä haluanko mä olla sun kanssa. Sovittiin että nyt viikonloppuna nähtäisiin. Kyselin tänään että nähdäänkö. Sanoi että anna miettiä rauhassa. Mikä siinä on ettei voi tietää haluaako olla vai ei? Mä olen ottanut tämän liian raskaasti. Mä en halua erota tyttöystävästäni, sen tiedän. Yhteistä aikaa on kerennyt olla 2vuotta, 8 kuukautta ja 22 päivää. (31.3.2001-22.12.2003 ja kiinnostus heräsi uudelleen 28.8.2004 ja tämä päivähän on 15.10.2004)viimeksi kun hän oli tuollainen niin me erosimme tuolloin 2003 jouluna. Hän on omien sanojensa mukaan vittuuntunut minuun..Meillä on ollut paljon hyviäkin hetkiä. Auttakaa hädässä olevaa!

ps. Olen muuten 18v ja tyttöystäväni 19v

5

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirkku

Kasvakaa vähän! Sitten, kun ette enää laske päiviä, kauanko olette olleet yhdessä, ettekä tarvitse ihme taukoja joka vuosi, ehkä sitten alatte olla kypsiä aloittamaan ihan oikean seurustelun.

• minä ite.

Kasvakaa? Satuin muistamaan milloin seurustelun aloitimme ja halusin kertoa tuolla ajalla sen miten kauan olemme seurustelleet. Taukoja joka vuosi? Yksi pitkä tauko on ollut jonka aikana en ajatellut palaavani yhteen hänen kanssaan. Kasvaisit itse ja miettisit ennen kuin tulet tänne toisille ilkkumaan!

• sempai

Hei,

Oletteko keskustelleet suhteestanne, mitä toivotte, haluatte, miksi pidätte toisistanne?
      Oletko kysynyt tyttöystävältäsi miksi hän on vittuuntunut sinuun? Onko se asia johon voit vaikuttaa? Siis, muuttaa itsessäsi jotain ja haluatko muuttua?

Toimiva parisuhde useimmiten edellyttää keskustelua ja työskentelyä, toisen kuulemista ja kuulluksi tulemista. Kompromisseja. Koeta keskustella tyttöystäväsi kanssa ymmärtävästi ja rauhallisesti siitä missä mennään ja mistä kenkä puristaa.

• vanhus 26v.

Ihan oikeesti anna tytön mennä.Ole mies, ei tyttö oikeasti tykkää et poju roikkuu siinä.Ymmärrän kyllä, et se sattuu, mut usko pois et tytöt tykkää miehistä jotka tietävät mitä tekevät.Ole sinä se rohkeampi, pistä poikki ja lähde baariin!!

• Tri Tuuli

Heip!

tämä voi kuulostaa tylsältä ja vanhalta jutulta (varsinkin kun kuulostat kypsältä ikäiseksesi) mutta te olette nuoria!
      Tiedät varmaan termin "se oikea". Vaikka nyt tuo tyttö tuntuisi ihanalta ja oikealta niin haluatko vierellesi ihmisen joka on vielä noin alkuvaiheessa itsensä etsimisen kanssa. Ihminen ei löydä sitä oikeaa ennen kuin on oppinut tuntemaan itsensä ja on sen kanssa sinut. Vasta kun tiedät kuka olet ja mitä olet ja mitä haluat elämältä ja parisuhteelta onnistut löytämään ihmisen joka on se oikea. Silloin olet valmis panostamaan parisuhteeseen ja automaattisesti sellaiset typerät ongelmat ym jää pois. TOtta kai voit yrittää puhua tyttöystäväsi kanssa mutta jos hän ei tiedä oikein mistään mitään ja on kaiken lisäksi vittuuntunut sinuun??! niin minkälaisen tulevaisuuden näet hänen kanssaan. Uskallatko jäädä odottamaan hänen itsensä etsimistä ja sitä että siinä samalla hän saattaa löytää oman sen oikean.. kun nyt vähän vaikuttaisi että se et ole sinä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3666
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3589
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3320
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3291
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2166
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1758
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1496
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32