Oon ihmetelly että missä kaikki hevarit piileskelee?
Kyllähä niitä joskus näkee jossain mutta itse kun olen tämmönen ujo niin en uskalla mennä juttelemaan.
Sattuisiko joku tietämään netistä paikkoja jossa voisi olla hevareita/gootteja/punkkareita/emoja? Kun kaipailisin uusia kavereita jotka jakavat saman mielenkiinnonkohteen.
Myös hevari/gootti tyyli on minulle tärkeää koska haluan itse erottua massasta .
Missä Hevarit?
Hevarityty-94
1
185
Vastaukset
- kuolleet kaik pois
Ne on kaikki menneet muodin ja paineiden mukana. Ei ne ole koskaan sitä sitten olleetkaan. Se mitä vielä näät saattaa olla vain harhaa, ohimemenvää.
Sellasta kulttuuria olekaan enää mitä näki velä seittemän vuotta sitten Tuskassa ja Lumouksessa.
Dead, gone,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554