Apua!! 7kk yhtä tuskaa. Miten valloittaa miehen sydän?

Onneton-nainen3

Olen 7v nuorempi kuin kyseinen mies. En tiedä mitä tehdä. Hän sanoo ettei halua että seurustelemme mutta käyttäytyy osittain sen mukaisesti että meillä on jotain. Hän on hyvin ailahtelevainen. Mutta jyrkästi sitä mieltä et ei halua suhdetta. Kumminkin monesti sanonut että ei puhuta enään koskaan ja taas puhumme ja kaikki on okei. Kaikki alkoi pelkästä seksisuhteesta.. Help mee!!!!

17

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safasfdasfdasfdasas

      On seurustelua ja on seurustelua. Ensimmäinen seurustelu on sitä että on jonkun seurassa ja jälkimmäinen, uudempi määritelmä, on sitä että sitoutuu johonkin epämääräiseen sopimukseen. Yleensä nykyään kun sanotaan että ei aio seurustella, tarkoittaa että ei aio luvata mitään. Se että mies myöskin sanoo että ei aio jatkossa edes puhua kanssasi ja sitten kuitenkin taas puhuu on tietenkin sanojen ja tekojen ristiriita. Veikkaan että hänellä menee hermo sinuun ja sitten hän sanoo vihaisena voimakkaampia sanoja kuin mitä oikeasti tarkoittaa, ja siksi ei niitä pidä.

      • Onneton-nainen3

        Kiitos. Kyllä.. Tosi ristiriitaista on. Ei voi muuta sanoa. Kärsin vaan tästä itse mutta toisaalta haluaisin odottaa. ::/ haluan vain tietää onko tämä muutakin kuin vai sitä... Teemme kyllä muutakin yhdessä ja hän kehuu. Hänen itsetuntonsa ei ole mikään parhain. Sanoo ettei saa ketään ja elää yksin.


      • dsfafasdasdasafsas
        Onneton-nainen3 kirjoitti:

        Kiitos. Kyllä.. Tosi ristiriitaista on. Ei voi muuta sanoa. Kärsin vaan tästä itse mutta toisaalta haluaisin odottaa. ::/ haluan vain tietää onko tämä muutakin kuin vai sitä... Teemme kyllä muutakin yhdessä ja hän kehuu. Hänen itsetuntonsa ei ole mikään parhain. Sanoo ettei saa ketään ja elää yksin.

        Viime aikoina olen miettinyt monesti että onko jonkin korvike este jollekin todelliselle. Jos tyytyy johonkin mikä tyydyttää jotenkin mutta harmittaa monella tavalla, niin siihen varmaan jumiutuu helposti.


    • Pauliina68

      Voisiko olla niin, että mies kärsii jonkinasteisesta narsistisesta häiriöstä ?- tai oikeammin kärsijä on yleensä nainen. Tilanteesi kuulostaa todella tutulta. Mies on 11 v vanhempi, komeahko, kiinnostava muidenkin silmissä. Hän osaa hurmata ympäristönsä keskustelemalla kiinnostuneesti jokaisen kanssa. Kuitenkin hän on sitä mieltä ettei "saa naisia" ja on siksi yksin. Yhtenä päivänä hän saattaa sanoa ettei halua sitoutua ja seuraana päivänä on muuttamassa yhteen kanssani. Hän on jossain määrin "yliseksuaalinen". Kun tapaamme hän on jotensakin kyltymätön. Aikaisemmin hän suuttui todella helposti, piti mykkäkoulua eikä kenties viikkoihin vastannut puhelimeen. Nykyiselläänkin saattaa mennä päiviä, ettei hän vastaa puhelimeen - "koska hän kuuntelee sydämensä ääntä". Soitellessaan minulle hän selittää kaipaavansa minua, kaipaavansa huolenpitoani jne - viimeinen lause saattaakin sitten olla jo se "haluan elää yksin" tokaisu tai "mistähän löytäii rikkaan naisen. Tähän ailahteluun ja moukkamaisiin tokaisuihin olen hyvin väsynyt. Narsismi jossain määrin kuvaa ongelmia hänen suhteissaan.

      • Onneton-nainen3

        Kiitos. Siis tämä edellinen viesti.. Tunsin itseni siitä. Se kuulosta lähes samalta 90% ... En tiedä mikä neuvoksi. Puol vuotta oon ollu sen kimpussa :/ Pahinta on se että en oo ikinä ollu näin rakastunut kun nyt. :(( Mies vei mun sydämmen. Oon sanonu hänelle tästä. Eilen juuri keskusteltiin. Ja hän totesi taas että haluaa elää yksin ja hän "ei Saa ketään"


      • Pauliina68
        Onneton-nainen3 kirjoitti:

        Kiitos. Siis tämä edellinen viesti.. Tunsin itseni siitä. Se kuulosta lähes samalta 90% ... En tiedä mikä neuvoksi. Puol vuotta oon ollu sen kimpussa :/ Pahinta on se että en oo ikinä ollu näin rakastunut kun nyt. :(( Mies vei mun sydämmen. Oon sanonu hänelle tästä. Eilen juuri keskusteltiin. Ja hän totesi taas että haluaa elää yksin ja hän "ei Saa ketään"

        En osaa antaa yhtään toimivaa neuvoa asian ratkaisemiseksi. Olen tuntenut tämän miehen n 3 vuotta. Koko sen ajan suhteemme on ollut perinteistä on-off-touhua. Aikaisemmin olen suhtautunut kummastellen ja naureskellen sellaiseen. miehen suuttuessa, joskus käsittämättömästäkin syystä, minä olen se joka pyytää anteeksi,anelee ja roikkuu. jos en ole ollut hyvin aloitteellinen, suhdetta ei olisi ollt olemassakaan. Aikaa on nyt kuunut niin paljon, että myrskyt ovat laantuneet, miehen moukkamaisuus ei. Hankalaa tässä on se, että olemme myös työkavereita. Tapaan häntä siis muutoinkin kuin suhteemme merkeissä. Hän on halunnut pitää suhteen salaisuutena (nyttemmin on toki tokaissut että suhteemme on niin vanha ettei meillä mitään suhdetta ole) koska suosio muiden naisten silmissä saattaisi vähentyä.

        Jos miehesi on narsistinen, mikä on miehille tyypillisempää - ihmissuhdeoppaat kehoittavat yksselitteisesti jättämään miehen. Piirteet ja loukkaava käytös ei tule koskaan loppumaan. Näennäisesti miehesi puhuu ehkä "tunteistaankin", mutta persoonaltaan häiriintyneet eivät kykene kunnolla pidempään tunnemaailmaan. Narsistisia piirteitä omaavat lisksi kyllästyvät helposti kumppaniinsa, mutta saattavat ottaa kumppanin aina hetkittäin takaisin helppouden vuoksi. Uudelleen ja uudelleen kumppani tulee loukatuksi henkisellä tasolla. Kyse on tietenkin myös vallankäytöstä. Näitä miehiä ärsyttää naisen "roikkuminenkin". joskus itkeskelin miehen nähden. Hän ei siitä välittänyt. Katseli kyllä kiinnostuneena kuin matoa koukussa.
        Ongelmista suurin lienee se, että rakastumista on vaikea saada loppumaan kun koskaan ei edetä edes sellaisen normaalin arjen tasolle, jossa naisen tunnemaailma pääsisi niinikään arkistumaan. Jos sinun on mahdollista päästää hänestä irti ja löytää vaikkapa vain lohduksi jokumuu, tee se itsesi takia.


      • Onneton-nainen3
        Pauliina68 kirjoitti:

        En osaa antaa yhtään toimivaa neuvoa asian ratkaisemiseksi. Olen tuntenut tämän miehen n 3 vuotta. Koko sen ajan suhteemme on ollut perinteistä on-off-touhua. Aikaisemmin olen suhtautunut kummastellen ja naureskellen sellaiseen. miehen suuttuessa, joskus käsittämättömästäkin syystä, minä olen se joka pyytää anteeksi,anelee ja roikkuu. jos en ole ollut hyvin aloitteellinen, suhdetta ei olisi ollt olemassakaan. Aikaa on nyt kuunut niin paljon, että myrskyt ovat laantuneet, miehen moukkamaisuus ei. Hankalaa tässä on se, että olemme myös työkavereita. Tapaan häntä siis muutoinkin kuin suhteemme merkeissä. Hän on halunnut pitää suhteen salaisuutena (nyttemmin on toki tokaissut että suhteemme on niin vanha ettei meillä mitään suhdetta ole) koska suosio muiden naisten silmissä saattaisi vähentyä.

        Jos miehesi on narsistinen, mikä on miehille tyypillisempää - ihmissuhdeoppaat kehoittavat yksselitteisesti jättämään miehen. Piirteet ja loukkaava käytös ei tule koskaan loppumaan. Näennäisesti miehesi puhuu ehkä "tunteistaankin", mutta persoonaltaan häiriintyneet eivät kykene kunnolla pidempään tunnemaailmaan. Narsistisia piirteitä omaavat lisksi kyllästyvät helposti kumppaniinsa, mutta saattavat ottaa kumppanin aina hetkittäin takaisin helppouden vuoksi. Uudelleen ja uudelleen kumppani tulee loukatuksi henkisellä tasolla. Kyse on tietenkin myös vallankäytöstä. Näitä miehiä ärsyttää naisen "roikkuminenkin". joskus itkeskelin miehen nähden. Hän ei siitä välittänyt. Katseli kyllä kiinnostuneena kuin matoa koukussa.
        Ongelmista suurin lienee se, että rakastumista on vaikea saada loppumaan kun koskaan ei edetä edes sellaisen normaalin arjen tasolle, jossa naisen tunnemaailma pääsisi niinikään arkistumaan. Jos sinun on mahdollista päästää hänestä irti ja löytää vaikkapa vain lohduksi jokumuu, tee se itsesi takia.

        Olen yrittänyt tapailla muita miehiä. Käynyt ulkona ja yrittänyt mennä pidemmälle mutta aina tämän miehen kuva tulee mieleen ja torjun nämä tapaamani henkilöt jollai tavalla. :( Olen niin lopen uupunut. En muista koska viimeksi olisin ollut näin onnellinen/surullinen. Eilen tapasin hänet ja hän katsoi hyvin mustasukkaisena puhelinta ja kysyi että miksi en kerro hänelle kaikkea. Totesin ettei hän itse kerro... Olimme eräs ilta baarissa. Hän sanoi että mene ja pidä hauskaa että me ei seurustella tai mitään. Menin tanssimaan ja hän haki juoman itselleen. Hän tulee takaisin. Olen tanssimassa parin miehen kanssa siinä. Hän näki minut. Tarrautui kädestä. Löi minua poskeen ja lähti baarista ulos. 1h sisällä hän oli puhunut yhden kaverini kanssa ja hän tuli sisälle takaisin. Puhuimme asioista ja hänen mielestään MiNÄ tein väärin


      • iem123
        Onneton-nainen3 kirjoitti:

        Olen yrittänyt tapailla muita miehiä. Käynyt ulkona ja yrittänyt mennä pidemmälle mutta aina tämän miehen kuva tulee mieleen ja torjun nämä tapaamani henkilöt jollai tavalla. :( Olen niin lopen uupunut. En muista koska viimeksi olisin ollut näin onnellinen/surullinen. Eilen tapasin hänet ja hän katsoi hyvin mustasukkaisena puhelinta ja kysyi että miksi en kerro hänelle kaikkea. Totesin ettei hän itse kerro... Olimme eräs ilta baarissa. Hän sanoi että mene ja pidä hauskaa että me ei seurustella tai mitään. Menin tanssimaan ja hän haki juoman itselleen. Hän tulee takaisin. Olen tanssimassa parin miehen kanssa siinä. Hän näki minut. Tarrautui kädestä. Löi minua poskeen ja lähti baarista ulos. 1h sisällä hän oli puhunut yhden kaverini kanssa ja hän tuli sisälle takaisin. Puhuimme asioista ja hänen mielestään MiNÄ tein väärin

        Ettekö te tajua, lähteä kun vielä voitte. FYYSINEN VÄKIVALTA ON IHAN EHDOTON NO NO!! En tiedä onko isänne hakannut tai laiminlyönyt teitä lapsena kun roikutte tuollaisissa miehissä kiinni.

        Todennäköisesti jos lopetatte yhteydenpidon, mies ottaa yhteyttä teihin. Joudutte tosissaan tekemään töitä päästäksenne irti suhteesta narsistiin.

        Hän manipuloi ja kirjoittaa omat sääntönsä. Hän vaatii ihailua useilta naisilta samaan aikaan. Hän suuttuu ilman syytä.

        Nyt naiset, järki käteen ja Lidl:iin


      • Onneton-nainen3
        iem123 kirjoitti:

        Ettekö te tajua, lähteä kun vielä voitte. FYYSINEN VÄKIVALTA ON IHAN EHDOTON NO NO!! En tiedä onko isänne hakannut tai laiminlyönyt teitä lapsena kun roikutte tuollaisissa miehissä kiinni.

        Todennäköisesti jos lopetatte yhteydenpidon, mies ottaa yhteyttä teihin. Joudutte tosissaan tekemään töitä päästäksenne irti suhteesta narsistiin.

        Hän manipuloi ja kirjoittaa omat sääntönsä. Hän vaatii ihailua useilta naisilta samaan aikaan. Hän suuttuu ilman syytä.

        Nyt naiset, järki käteen ja Lidl:iin

        Kyllä isäni oli väkivaltainen joo.. Narsistille hieman. Vissiin se on vaan taipumus sellaisiin miehiin sitten. Isäni kaltaisiin siis. ://


    • SekaSikiö

      Sitoutumiskammoinen. Pelkää menettävänsä vapautensa tehdä mitä haluaa.
      Menee hetki ennen kuin saat sen toisiin aatoksiin.

      • Onneton-nainen3

        Oletko varma?.. Olen ajatellut myös tuota samaa.. :/ edelliset suhteet on olleet mitä on. Siis hänellä. Joutunut pettymään.


    • Kukasta kukkaan

      Juuri tällaisten tapausten (AP) takia naisia on melkein hävettävän helppo pyöritellä.

      • Onneton-nainen3

        Miten niin helppoja ?!? Miten tää nyt liittyy tähän asiaan?


      • Kukasta kukkaan
        Onneton-nainen3 kirjoitti:

        Miten niin helppoja ?!? Miten tää nyt liittyy tähän asiaan?

        Koska kaikkialta löytyy tukuttain yhtä tyhmiä naisia kun sinä jotka haikailee miehen perään ja antaa kaiken anteeksi vaikka se olisi kuinka sika kun rakkaus ja blaa, blaa, blaa.
        Ajattele miten "myyty" olisit jos mies käyttäytyisi hyvin ja olisi ystävällinen ja mukava. Sinunlaisille naisille voi aina halutessaan soittaa ja käydä naimassa jos ei jaksa seuraavaa lähteä baarista hakemaan.

        Mutta eipä siinä mitään, kyllä se mulle sopii. Taidankin muuten pirauttaa tänään vaikka Maaritille kun se ottaa niin hyvin poskeen. Huomenna ehkä Jennille.


    • dadasdasdadadsa

      Taidat olla jonkin sortin masokisti, kun kestät tuollaista käyttäytymistä.

      • Onneton-nainen3

        Tunteilleen kun ei mahda mitään. En tietenkään pidä siitä jos satutetaan.. Ajattele asiat aina hyvällä tavalla. Että"ehkä viellä joskus"...


    • Naisen neuvo sinulle

      Aloitusviestisi kuulosti siltä, että miesystävälläsi saattaa olla kaksisuuntainen mielialahäiriö, muiden lisäksi. Se selittäisi mielialan ja mielipiteiden vaihtelun äärilaidasta toiseen. Tunnen ihmisiä joilla on tuo, huonona päivänä saattavat lyödä nyrkillä jos olet eri mieltä, heilläkin on muitakin häiriöitä tuon kaksisuuntaisen lisäksi. En halua yleistää että kaikki kaksisuuntaista sairastavat olisivat väkivaltaisia, eivät varmaan ole, mutta sinun miehesi selvästi kuuluu niihin, jotka eivät kestä erimielisyyttä ollessaan aallonpohjassa. Miehesi tuo aidosti mieleen nuo tuntemani ihmiset . Kuvauksesi perusteella he ovat paljon miellyttävämpiä kuin miehesi, mutta heidänkin kanssaan elämä on ollut aivan kamalaa! Olen sinunkaltaisesi hyvä ihminen, halusin parisuhteen ja yritin auttaa heitä mielialan aiheuttamissa ongelmissa enkä uskonut näiden kaksisuuntaisten varoitteluja. Vaikka en ole enää vuosiin varsinaisesti heitä tuntenut, toinen tekee elämääni yhä kamalaksi koska meillä on yhteisiä lapsia eikä tämä lopu tässä elämässä. Ei hän enää minua lyö, koska hänellä on uusi puoliso mutta hänen aallonpohjan puheet minulle ovat yhtä kamalia eivätkä lopu koskaan! Toinen asuu nykyään kaukana, mutta silti yhä pilaa elämääni vielä vuosia myöhemmin. Käyn yhä terapiassa heidän takiaan. Lopeta suhde kun vielä voit ennenkuin sinulle käy huonosti! En voi enempää auttaa. Vain sinä itse voit päättää millaisen elämän haluat ja vain sinä itse voit päättää haluatko elää väkivallan tai vielä pahemman pelossa. Hän itse on monesti jo sanonut sinulle ettei halua suhdetta kanssasi eikä pysty suhteeseen, miksi et usko hänen sanojaan? Miksi et usko hänen varoituksiaan? Teillä ei edes ole ollut suhdetta, älä enää haaveile sellaista, mitä ei ole koskaan ollutkaan. Hän on tehnyt parhaansa varoittaessaan sinua, usko häntä viimein ja keskustele kerran hänen kanssaan että lopetat äläkä enää jatka vaikka hän hyvänä hetkenään yrittäisi kääntää taas kerran päätäsi. Lopeta suhteesta puhuminen tuon jälkeen ja muuta kauas pois, jos voit! Maailma on täynnä miehiä, etsi kunnollinen tai ole ilman, vaikka pelkkä kaveri jos et kokonaan ilman miestä kestä, kunhan on täysjärkinen mies. Minulla on nykyään pelkkiä mieskavereita, ei enää seksiä, eikä läheisyyttä, mutta hyvä olla, heidän kanssaan ei tarvitse pelätä enkä pala loppuun kun en joudu olemaan heidän yksityispsykiatrinaan 24/7. En voi enempää auttaa, itku tulee, lopeta suhde kun se on vielä mahdollista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe