Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tarina tämäkin

tämäkö on sitä elämää

Mietin avioliiton tarkoitusta,onko se vain sanan helinää.Luvataa yhdessä ja kuitenkin toinen tekee omat ratkaisut yksin keskustelematta. Eikö perhe ja koti olekkaan mitään vain itseä ajatellaan. Vaikka ongelmia on ja aina tulee olemaan,eikö niistä voi tai voisi jutella. Mihin nainen on tyytyväinen? Vapaus kulkea ja mennä ,ottaa iltapaukut,talous hoidettu kohtuu hyvin,kaikki kodin hoitaminen. Onko nykynainen tätä,että tullaan töistä ,ruoka valmiina hänelle,tv-sarjat,sauna ja iltapaukut. Eikö äiti hoidakkaan lasten harrastuksia kuljetuksia ym. Yhteisiä juttuja. Joku mättää pahasti ,onko henkinen puoli kohillaan vai olenko minä hoidon tarpeessa. Nyt hän asuu yksi pienessä asunnossa käy "pyykkiä pesemässä ja pankkitilin seuraamassa". Elää kuin 20-kymppinen vaikka tuplasti ikää.

4

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykynaiset,,

      Nykyisin on kaikki päälaellaan. Nykynaiset haluavat vain palvelijan, haluavat kaiken eikä mikään riitä. Sitten kun toisen pinna kiristyy ja ratkeaa, haukutaan kaikille miten huono ihminen on ollut, sairastuttanut hänet ja miten hän siitä ahdingosta selviää, eikä ymmärrä että ammattiauttajat ovat sitä varten. On saanut niin paljon, etten minä olisi koskaan kehdannut edes niin paljon pyytää. Kiittämättömyys on maailman palkka !
      Varovaisuutta ihmissuhteisiin !

      • harkitkaa mitä teette

        Kappas minäkin tuiskunpieksänä en ymmärrä.Kuitenkin mustasukkanen oli,ei vieronaista saanut puhutella.Minäkin tällainen luonnonlapsi vähän puheliaskin. Mikään ei riitä ,olempa miettinyt hänen pientä ympyrää ja supistunutta ystäväpiiriä. Itsekäs kertoi olleen ja heitti naisten lehden. Vilkasin ,ja nuita pirujakonaiset uskoo ,elämäässä epäonnistuneita eroterapeutteja. Ei kaikkia vastuuta isälle voi heittää,lapsista pitää huolehtia. Mielestäni elämässä on paljon tärkeämpiä asioita kuin baaritiski ja rapula. En ole kenenkään vartija kukanenkin tekee ratkaisut itse. Jospa minäkin teen kuin minulle tehtiin. Alan bilettään kuin teini ja iskemään naisia.


    • KipeääOn

      Ja ihan sama toisinpäin. Kirvelee pahasti. Itsekkyydellä ja oman onnen tavoittelulla ei ole mitään rajaa, kun kriisi iskee puolison päähän. Surullista..ja ei muuta kun uusi perhe äkkiä kasaan. Uusi nainen lapsineen saa sitten eropörröisen nelikymppisen miehen, joka alkuhuumassa luulee pystyvänsä antamaan itsestään kaiken uuteen rakkauteen ja tulemaan onnelliseksi...Ja sitä rataa. Kaikki jäi auki ja selvittämättä, elämän kokoinen suru mulle ja lapsille.

      • mutta miksi

        Vilpittömät osanottoni,pidä pääsi kasasassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe