Keitä nämä ovat? :D

Oletteko kohdanneet

Monesti netissä jutellessa olen tavannut tällaisiin miehiin; osa kehtaa edes tervehtiä, ja sen jälkeen alkaa kysely; ikä, missä asut. Minä en voi edes kysyä, kun he eivät itse halua vastata ennen kuin on saanut udeltua kaikki mahdolliset tiedot minusta. No sitten kun kysely on tehty alkaa se että rakastan sinua. Huom, emme ole nähneet kuvaa emmekä edes jutelleet oikeastaan. Mies kysyy minulta rakastanko häntä. Ihan sama mitä sanon kun kuitenkin hän kertoo rakastavansa minua. Hän kysyy jopa mennäänkö naimisiin. Eräskin mies jo sanoi että milloin vaihdat sukunimen. Sanoin että emmehän ole naimisissa. Mies sanoi että millon mennään. Ja ensimmäisistä sanoista oli kulunut vain huimat 5 minuuttia! Nämä miehet omistavat kontaktilistoissaan yli 1000 naista. En usko että he ovat järkeviä ihmisiä, mutta jännä että tuollaisia samanlaisia olen tavannut jo monta. Sanoin miehelle siitä että miksi hänellä on noin paljon naisia kaverina, ei vastausta, puhuu vain rakkaudesta ja kuinka ihanaa meillä on. Kysyin sitten sitä että varmaan sanot tuo noille kaikille. Hän vastaa ettei tee niin. Jaha, on noistakin häiriköksi.

12

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies.

      Vastaat siis tuollaisille pelimiehille mutta et fiksuille miehille joka vastais sinunkin kysymyksiin. Itse en kyllä edes saa mitään vastauksia naisilta vaikka asiallisesti naisille olen kirjoittanut. En mitään "rakastan sinua" juttuja ole koskaan kirjoittanut, enkä ole tapaamista ehdotellut. Kyllä kai se niin on että ei asialliset saa mitään vastauksia naisilta ja sitten tuollaisille ääliöille naiset vastaa.

      • piltti mies

        Sinä et ole mikään fiksu mies.
        Jankkaat samaa pas-kaa jo vuosien takaa.


      • tieto vs nuija

        Naisilla on selvästi ennakkoluuloisesti enemmin taipumus olettaa asioita ja siksikin jättävät asiat sikseen keskustelua jatkamatta.


      • TOSI NOLOA
        piltti mies kirjoitti:

        Sinä et ole mikään fiksu mies.
        Jankkaat samaa pas-kaa jo vuosien takaa.

        Tuollaiset nettideittailijat on surkimuksia ja luusereita


    • Aloitt..

      Olen vastannut tuollaisillekin ihan kiusatakseni ja ärsyttääkseni heitä. Vastaan totakai fiksuillekin, kaikille yritän vastata.

    • Ei deittaaja.

      Varmaan tyypillinen sarjadeittaaja jotka kirjoittelee kaikille naisille.

    • no joo

      Sulla on aika köyhä profiili jos ikä ja asuinpaikkakin pitää erikseen kysyä...

    • Aloit..

      En puhunut tästä sivusta. Halusin laittaa tänne palstalle, vaikka puhuin chateista ja miksei vaikka täälläkin. Mutta siis itse olin chatissa niin siellä on tuollaista. Unohdin mainita tuohon viestiin sen.

    • iem123

      Mistä näkee, kuinka monta ihmistä on toisen kontaktilistassa?

    • AAJAIOA

      Joissakin sivuissa näkee, kuinka monta kaveria henkilöllä on.

    • Mitä hyötyä

      Jotenkin arvelluttavaa jos näkee vastapelurin siirrot sekä kortit. Rahat pois luu jää käteen.

    • Eheheh

      Tarkoitatko sitä, että epäilyttävää nähdä toisten kontaktit? Ei se ole maksullinen palvelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe