Tilasin viimeviikolla kyseisestä nettikaupasta geelikynsi aloitussetin. Valitsin maksutavaksi Klarna-laskun eli 14päivän maksuaika kun paketti on saapunut ja sähköpostiini tuli samana päivänä vielä tilauksesta vahvistus. Katsoin seuraavana päivänä sivun toimitusehtoja ja sielä luki että ulkomaille tavara lähetetään vain kun se on etukäteen maksettu. Onko kukaan tilannut tuolla Klarna-laskulla että onko paketti saapunut vai jääkö se sinne?
NDED tilaus apua?
apuatarvitaan
2
140
Vastaukset
- Apua!
Hei sama tilanne minulla,viikonloppuna tilasin aloituspakkauksen ja otin klarna laskun. siis tuleeko oikeesti miten nopeasti? vasta maksetun laskun jälkeen laittavat paketin tulemaan vai jo ennen? koska tilaushistoriassani lukee että tila on ''suljettu'' ja paketti lähti laivalla tulemaan klo 15.30
eli mitä tarkoittaa? - dääm
Sama tilanne. Tuliko teillä paketti koskaa perille? Itselläni ei tilaus historiassa näy mitään :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472