miten?

läski

Miten saisin 5kiloa mahdollisimman nopeasti pois???nyt on tositilanteesta kyse olkaa kilttejä ja antakaa hyviä vinkkejä.

7

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyspaasto

Nimimerkkini kertoo kaiken. Ihminen pystyy aivan hyvin olemaan pari viikkoa pelkällä vedellä. Vaikka söisi joka aamu lautasellisen suolatonta kaurapuuroa rasvattoman maidon kera ja söisi vielä pari appelsiinia tai omenaa päivän mittaan, on painon putoaminen idioottivarma juttu. Vaatii lujaa luonnetta. Onko sinulla, minä vaan kysyn!

• läski

kyllä mä ilman ruokaa pystyn oleen vaikka kuinka kauan,mutta kerroks mulle ,liikuitko sä silloin paljonkin?

• kuiva täti

Minunkin nimimerkkini kertoo paljon =) Eli alle 1200 kcal dieettejä ei pitäisi toteuttaa ilman lääkärin tai muun terveteydenhuollon ammattilaisen valvontaa ja neuvontaa. Tietysti kahden päivän mehupaasto ei ketään tapa, mutta ei kannata pitkälle paastolle ryhtyä, ellei todella tiedä mitä tekee.

Liikunta voi olla riski erittäin vähäkalorisen dieetin aikana. Voipi alkaa heikottaa, verensokeri humahtaa alas jne...

5 kg pois nopeasti? Jos painosi on pysynyt pitkään samassa ja ruokailutottumuksesi ovat siis ei-lihottavia, kokeile kaalikeittodieettiä. Itse sain sillä pois tuon 5kg pois viikossa. Mut ne tuli kavereiden kanssa takaisin kun en korjannut ruokavaliota, yllätys yllätys!

• kaalisoppa fani

vain nopeasti saada 5kg pois eikä siihen sisälly mitään jatkotoiveita. Nopein ja helpoin tapa on keittää kaalisoppaa ja syödä sitä ohjeen mukaan ja noudattaa sitä. Minulla itselläni 7 pv aikana putosi kuusikiloa eikä ollut vaikeaa toteuttaa edullinen ja tehokas, ohjeessa sanotaan mitä enemmän syö sitä enemmän paino putoaa. Onhan se terveelisempää syödä runsaasti kasviksia kun esim. paastota.

• nalle puh

Siis onko näitä kaalisoppadieettejä jotenkin valmispakkauksissa kun niin monet niistä puhuvat, vai täytyykö itse ruveta soppaa keittelemään? Ja mikä olisi sitten ohje päivän syömisille? Montako lautasellista? Syödäänkö YHTÄÄN mitään muuta kuin sitä keittoa? Itselläni on tavoitteena myös suht nopea painon pudotus...
        Kiitos!

• Bonanza
        nalle puh kirjoitti:

Siis onko näitä kaalisoppadieettejä jotenkin valmispakkauksissa kun niin monet niistä puhuvat, vai täytyykö itse ruveta soppaa keittelemään? Ja mikä olisi sitten ohje päivän syömisille? Montako lautasellista? Syödäänkö YHTÄÄN mitään muuta kuin sitä keittoa? Itselläni on tavoitteena myös suht nopea painon pudotus...
        Kiitos!

Nopea painon lasku perustuu erittäin alhaiseen kalorimäärään. Kaalisoppadieetissä kaikki keiton ainesosat sisältävät energiaa noin 20 kcal/100gr. Iso lautasellinen keittoa noin 40-50 kcal, joten painon on pakko tippua vaikka söisi 10 lautasellista päivässä jos ei syö mitään muuta.

Mielestäni parempi painonpudotussysteemi on syödä joka ikinen päivä alhaisen energiamäärän sisältäviä kasviksia vaikkapa salaattina. Ainakin keräkaalista tehty keitto, vaikka siinä olisi mukana muitakin tuotteita, on maultaan senverran erikoista, että ei sitä pysty syömään pitkää aikaa.

• salla

-Liiku päivittäin ainakin 30 minuuttia
      -Juo nestettä rittävästi, 1,5-2 litraa päivässä
      -syö kolmen,neljän tunnin välein
      -syö kello kuuden jälkeen vain hedelmiä

itse olen laihduttanut noin ja kuudessa viikossa on lähtenyt kuusi kiloa.tsemppiä sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe