Superfly

Funkster

Eipä ollu kovin ihmeellinen leffa, mutta musa oli jees.Kyllä Curtis Mayfieldillä on funky tatsi!.

5

619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funkster

Tässä eräs viikonloppu tuli Sveamamman kanavalta Nils Landgrenin Funk Unit:ia.Kyllä se naapurikin osaa vääntää funkkia!!!.

• Louie Brown Eyes

Eipä ollut juu kummonen leffa. Pitäis katsastaa toi "the Mack" jos sen vain jostain löytäis. Siinä on kuulemma koko blaxploitaation kirkkain timantti. Curtis Mayfield on kyllä mestari Isaac Hayesin ohella.

• Los sin nombre

En tiedä lähdettäsi, mutta henk.koht. olen eri mieltä "The Mack" -elokuvan parhaimmuudesta, vaikka makuasioitahan nämä ovat. Mutta toivottavasti saat tilaisuuden tutustua tähän mainioon elokuva- ja musiikkigenreen. Muita suhteellisen helposti saatavilla olevia bläkkäreitä:
        Foxy Brown, Coffy, Shaft-trilogia, Black Caesar, Hell up in Harlem, Black Gestapo, Cleopatra Jones, Mean Johnny Barrows, Sweet Sweetback's Baad Asssss Song, TNT Jakcson, Scream Blakula Scream, Trouble Man, Across 110th Street... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Itse olen hurahtanut bläkkäreihin niiden ironian (valkoiset mustien kannatuselokuvien taustalla) ja yleisesti ottaen erittäin hyvän musiikin vuoksi. Isaac Hayes, Roy Ayers, James Brown, Marvin Gaye, Four Tops, Curtis Mayfield (ykkösenä), Booker T. & the MG's, Bobby Womack ym. Willie Hutch esittää muuten Mackin tunnarin.

• Louie Brown Eyes
        Los sin nombre kirjoitti:

En tiedä lähdettäsi, mutta henk.koht. olen eri mieltä "The Mack" -elokuvan parhaimmuudesta, vaikka makuasioitahan nämä ovat. Mutta toivottavasti saat tilaisuuden tutustua tähän mainioon elokuva- ja musiikkigenreen. Muita suhteellisen helposti saatavilla olevia bläkkäreitä:
        Foxy Brown, Coffy, Shaft-trilogia, Black Caesar, Hell up in Harlem, Black Gestapo, Cleopatra Jones, Mean Johnny Barrows, Sweet Sweetback's Baad Asssss Song, TNT Jakcson, Scream Blakula Scream, Trouble Man, Across 110th Street... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Itse olen hurahtanut bläkkäreihin niiden ironian (valkoiset mustien kannatuselokuvien taustalla) ja yleisesti ottaen erittäin hyvän musiikin vuoksi. Isaac Hayes, Roy Ayers, James Brown, Marvin Gaye, Four Tops, Curtis Mayfield (ykkösenä), Booker T. & the MG's, Bobby Womack ym. Willie Hutch esittää muuten Mackin tunnarin.

Kyllähän nuo kaikki Bam Grier-leffat ovat ihan ehdottomia. Ilkosillaan ehkä maailman kaunein nainen. Foxy Brown on tullut nähtyä monen monta kertaa, mutta Coffyä en ole löytänyt mistään. Pystytkö neuvomaan kaupan, josta tuon voisi ostaa?

• Los sin nombre
        Louie Brown Eyes kirjoitti:

Kyllähän nuo kaikki Bam Grier-leffat ovat ihan ehdottomia. Ilkosillaan ehkä maailman kaunein nainen. Foxy Brown on tullut nähtyä monen monta kertaa, mutta Coffyä en ole löytänyt mistään. Pystytkö neuvomaan kaupan, josta tuon voisi ostaa?

No itse omistan tuon vhs-muodossa, ostin erään elokuvafoorumin myyntipalstalta, mutta Coffy on kyllä julkaistu myös dvd:nä. Dvd:tä löytyy Suomesta mm. Filmifriikistä ja vielä halvemmalta monesta ulkoisen maailman nettikaupasta.

Itsekin olen suuri Pam Grier -fani, Foxy Brownissa on etenkin asennetta ja ehkä ne maailman kauneimmat rinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      179
      1829
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1530
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      971
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      92
      894
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      893
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4