Tuoksun hekumaa

Exotic and delicious

Käytän hajuvetenä Créme Anzélon Paramutti-luonnontuoksua. Se tuoksahtaa pääasiassa miedosti karviaismarjalle sisältäen vivahteita kuoritusta appelsiinista. Hinta on 100 millilitralle 5500 euroa. Ostin sen Roomasta viime kuussa Sántina DeTutin eksoottisten hajuvesien myymälästä. Vaimoni mielestä tuoksu ei vedä vertoja Réne Ternalén Gren Sadelle. Mitä mieltä olette tästä? Eikö Crémen tuoksujen pitäisi olla niitä parhaita?

3

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So wonderful it is still

Niin, asiaa on vaikea arvioida koska en ole päässyt itse eroon tuoksusta jonka sain kokea viime vuonna ollessani Milanossa serkkuni äidin sukutapaamisessa kuuluisassa Milanolaisessa ravintolassa Sé Dévoussa. Ohitseni kulki komea mies joka tuoksui vahvasti Koskenkorvalle. Käytän nykyään samaa hajuvettä päivittäin. Avé Koskenkorva!

• Kiurutuiru-laardipeppu

Oi tuoksujen fantasiaa! Minun mielituoksuni on aina ollut ja tulee olemaan Tärpätti ja Tolu alá Finnish Chemistry Industry! I am so happy and horny so I will be your sex-machine of your dreams! Kikikiki!

• Erikeeper-imaisu
        Kiurutuiru-laardipeppu kirjoitti:

Oi tuoksujen fantasiaa! Minun mielituoksuni on aina ollut ja tulee olemaan Tärpätti ja Tolu alá Finnish Chemistry Industry! I am so happy and horny so I will be your sex-machine of your dreams! Kikikiki!

Haistelen liimaa. Olen liimanhaistelija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      193
      11626
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5499
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2787
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1881
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1865
    7. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      13
      1767
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1754
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1516
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    Aihe