Olemme 21 vuotiaita. Miehelläni on ehtinyt olemaan jo ensirakkaus, itse olen seurustellut kerran 16 vuotiaana (puoli vuotta) ja 17-20 vuotiaana (3 vuotta) enkä voisi sanoa että mulla on ensirakkautta. Ehkä tuo puolen vuoden juttu kolahti enemmän mutta en tiedä olinko rakastunut...
Noh, mieheni puhuu ensirakkaudestaan paljon ja ajattelee häntä varmaan vielä enemmän. Ei se haittaa mutta haluaisin olla se ainoa. Ja hänen ensirakkautensa vaikuttaa todella todella itserakkaalta. Hän ei onneksi ole mielestäni kaunis, ainoaa kaunista hänessä on pitkät paksut vaaleat hiukset, muuten mielestäni mitään sanomattoman näköinen.
En ymmärrä miten niin itseään täynnä olevaan ihmiseen voi joku rakastua..
Itselläni on ehkä vähän huono itsetunto. 3 vuoden suhteessani poikaystävä oli ehkä vähän narsistinen enkä usko enää kunnon miehiä olevankaan.
Nykyinen poikaystäväni vihjailee että pitäisi laihduttaa. Hänen exänsä on suhteessa saman kokoinen kuin minä, mutta vähän lyhyempi. Eikä me olla mitään paksuja. Poikaystävä kehui exänsä jalkoja pitkiksi ja kauniiksi... mulla on vielä pitemmät mitä hvettiä
Anteeksi oli pakko päästä avautumaan.. En jaksa
Poikaystäväni ensirakkaus?
kyllästynythuoh
1
155
Vastaukset
- Lopeta ajoissa
Eväät ovat melko vähissä. Suhteen lopetus on sitä helpompi mitä pikemmin se tapahtuu. Anna mennä ihailemaan exänsä sääriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166163- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan891877En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1881037- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708